Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vad ca posesorii de RF-uri au adormit cu totu :lol:

sau sunteti toti la plimbarici cu jucarelele? :lol:

 

in speranta ca poate totusi mai apare careva p-aici, intreb si eu, sa nu mor de curiozitate: a montat careva crash-paduri la un RF? Si daca da, unde? (intrebarea se adreseaza mai ales bucurestenilor sau brasovenilor, ca daca ma trimiteti la Satu-Mare la vreun service, s-ar putea sa nu ajung :bounce:)

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ragaminte as avea shi eu la voi. Am avut un accident cauza o soferitza care a vrut sa treaca prin mine :lol:

Asigurarea ei mi-a dat paguba totala....dar motocicleta este avaluata la 15% din valoarea pe care o avea de noua!!

Intreabare : fiind o SUZUKI 400R din 1995 putetzi sa-mi spunetzi ce valoare avea ea nou nouta in anul respectiv????

Si inca ceva.....!!! Unde gasesc sa cumpar grilele de aer (de pe dreapta).

Va multumesc prieteni pe 2 rotzi RF :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Grilele alea de aer sunt ceva cam dificil de procurat. Anul trecut am gasit la Tomina una din grilele mari (cele de jos) dar mi-a cerut 50 (USD sau EUR, nu mai tin minte) asa ca am renuntat, pastrandu-le pe cele care le aveam deja.

In privinta filtrului de aer, eu nu am gasit pana acum unul, chiar si aftermarket, care sa se potriveasca. In aceeasi situatie am fost si eu cand am luat motorul: in loc de filtru, era un mare burete de spalat nu vase, ci masinile, adaptat formei interioare. De aici si problemele pe care le-am avut cu carburatia.

In fine, a venit iarna trecuta, am garat-o, iar in ianuarie am incarcat-o in duba si am dus-o in service. Am desfacut-o complet.

I-am schimbat bujiile, filtrele de aer (cel mare improvizat, cel mic il aveam original), lichidul de frana, placutele de frana, uleiul la motor, schimbat o mare parte din furtunasele de alimentare din interior pentru ca erau mancate rau, filtrele de benzina (inclusiv cel din rezervor care, de fapt lipsea cu desavarsire).

Ultima chestie, reglajul la carburatie. Aici l-am rugat pe baiatul care s-a ocupat de ea sa-mi deschida un pic mai mult benzina, ca sa traga ceva mai bine. Reglajul a fost facut de 2-3 ori pana am nimerit exact pe ce vroiam. Testata in afara orasului in timpul reglajelor, a sarit acul peste cap. Estimativ, a prins cam 210 km/h. Acum urca in ture extraordinar de bine si cursiv, 0-13.000 ture fara sa taie absolut deloc pe undeva. Consumul: cam 9%, din cauza reglajului cerut de mine, in oras, mers cu ea in turatii mari (toba Vance & Hines - adaptata; urla criminal).

Singura problema observata de mine, trebuie sa stea un pic la incalzit inainte de plecare, pornire cu socul tras chiar si vara, altfel devine un pic lenesa si cam intrerupe. Banuiesc ca asta, poate, e o problema la a mea doar. Altfel merge absolut extraordinar.

In privinta benzinei, bag numai cu plumb. Am incercat si fara plumb, mai ales cea de 99/100 la inceput, dar dupa cateva plinuri am avut probleme cu carburatia. Mi s-a blocat una din clapetele carburatorului pe deschis, si a inceput benzina sa-mi curga pe la supraplinul carburatorului. Noroc ca am observat inainte sa plec la drum, altfel cine stie de unde luam scanteie. Surpriza a venit insa cand am deschis carburatorul. In toate orificiile si pe toate piesele era depusa o pasta verzuie de consistenta drojdiei de bere, care imi blocase clapeta. Era aditivul din benzina 99/100 pusa de mine constant, timp de vreo 2 luni (cam 5 plinuri) si care se depusese peste tot.

In rest, modelul acesta este super, nu am nimic sa-i reprosez.

Editat de ISM29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bag numai benzina fara plumb de 99 sau 100. mi-e frica sa bag altceva.

cat despre pornit ... niciodata nu trag socul. intradevar trebuie incalzita bine inainte de plecare.

 

filtru de aer nu am nici eu dar buretii aceia isi fac treaba destul de bine .. asta e.

Editat de claudiu suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am avut probleme cu carburatia, am bagat numai cu plumb, parca e totusi motor din 1995.

Vreau sa-ti spun ca nu am avut nici un fel de probleme cu ea. Fuge de rupe pamantul.

 

O intrebare am totusi: Maneta de frana de la rf400 se potriveste cu cea de la modelul de 600cc??? vreau sa o schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina folosesc OMV 98 fara plumb. Apropo ce parere aveti despre Efix de la Rompetrol ? Consum am la drum lung 5.4 si in oras aproape 6, nu prea merg sportiv. Intotdeauna pornesc motorul cu soc e cel mai bine pt el, daca nu pornesc cu soc mere rau pana se incalzeste chiar si vara, dimineata inainte sa merg la servici il las la 2000-2500 cu socul tras pana imi iau manusile si casca si mere brici.

 

Filtru de aer pentru RF 600 gasiti pe Louis cod 10051893, l-am incercat si e OK.

Pentru 400 s-ar putea sa potriveasca de la GSF Bandit 400 cod 10050610, un burete practic (va rog sa ma corectati daca gresesc). Asta e:

10050610_TEXT.JPG

 

Cam toate consumabilele le gasiti pe louis si pe polo, oameni care aduc sunt doamne-ti multam, umpic de rabdare sa cautati va trebuie.

Pe louis maneta la 600 e 10019890, la bandit de 400 e aceeasi cod deci in principiu nu vad de ce nu ar potrivi si la 400. Oricum is mai multe forme ai de unde alege si pretu e ok, sub 20 ron.

Asfalt uscat :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina folosesc OMV 98 fara plumb. Apropo ce parere aveti despre Efix de la Rompetrol ? Consum am la drum lung 5.4 si in oras aproape 6, nu prea merg sportiv. Intotdeauna pornesc motorul cu soc e cel mai bine pt el, daca nu pornesc cu soc mere rau pana se incalzeste chiar si vara, dimineata inainte sa merg la servici il las la 2000-2500 cu socul tras pana imi iau manusile si casca si mere brici.

 

Filtru de aer pentru RF 600 gasiti pe Louis cod 10051893, l-am incercat si e OK.

Pentru 400 s-ar putea sa potriveasca de la GSF Bandit 400 cod 10050610, un burete practic (va rog sa ma corectati daca gresesc). Asta e:

 

[poza]

 

Cam toate consumabilele le gasiti pe louis si pe polo, oameni care aduc sunt doamne-ti multam, umpic de rabdare sa cautati va trebuie.

Pe louis maneta la 600 e 10019890, la bandit de 400 e aceeasi cod deci in principiu nu vad de ce nu ar potrivi si la 400. Oricum is mai multe forme ai de unde alege si pretu e ok, sub 20 ron.

Asfalt uscat :rusinica:

 

 

Deci...nu toate piesele de 600 merg la 400...De aia intrebam, ca nu stim ce se pupa si ce nu, ca de cauta pe Louis nu e greu. Dar cine imi da banii inapoi daca nu se pupa?

In privinta filtrului de aer: cine a desfacut motorul de 400 pana acum? in cutia filtrului de aer se afla o grila (sita) peste care se pune acest filtru. Dar sita asta este pusa 2/3 de la baza (aproape de capac) iar dedesupt este un ditamai spatiul gol. Parca nu-mi vin sa cred ca are un simplu filtru din burete super subtire, iar dedesupt ditamai gaura. Am impresia ca ar avea 2 filtre, unul subtire si unul gros.

Cel arata de tine in poza este apropiat de cel de RF 400 dar parca nu seamana. Eu il am pe cel din poza ta, dar cel original care se potriveste perfect. Problema este ca nu poti face carburatia cu pelicula aia subtire de burete, parca nici nu ar fi acolo. Eu mai am unul bagat sub sita, improvizat.

Editat de ISM29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curiozitate este cineva din Cluj cu RF, mi-ar face placere sa schimb cateva vorbe cu el. Eu am vazut un RF albastru, l-am salutat dar nu m-a salutat :cheers:

 

 

da este...:cheers:

 

de obicei eu salut pe toata lumea...

cine stie ce s-a intampalt de nu te-am salutat...poate nu te-am observat...poate faceam altceva( vreo depasire sau eram incordat pe ceva curba :drink: ) sau poate nu eram atent...

Ori poate te-am salutat doar din cap si nu ai observat tu...

Oricum dc te vedeam sigur te salutam...cum sa nu saluti mai ales un rf-ist :cheers:

 

 

...postez de pe id-ul unui prieten ca mi-e lene sa ma loghez :) eu am id : okhio ...parola nu ti-o zic :crack:

 

numai bine si asfalt uscat tuturor !!!

Editat de Dext3r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RF-istii dorm.... sau sunt plecati.......

 

 

rf-isti se dau peste tot .. ca doar e vree frumoasa:d..

 

cum sa stau acasa cand rf-ul meu mic si rosu e asa minunat ... :) ??

sunt innebunit dupa el ....si l-am invatat de toate , merge si pe o roata :cheers::D

Editat de claudiu suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de rf! O rugaminte de la un iubitor de rf ce sunt as avea! Stie cineva de unde pot sa fac rost de un stop + pozitie de rf 600 si de coditele laterale spate? Ale mele nu prea arata bine iar stopul am reusit sa-l ciobesc si ma doare sufletul! Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati motociclisti! ma adresez in general posesorilor de rf 400! cine are nevoie de filtru de aer la modelu de 400 se potriveste de la bandit 400 si se gaseste pe louis iar kitul de lant se potriveste de asemenea de la banditu de 400 numai ca are 2 dinti mai putin pe spate fata de cel original si cand il comandati sa cereti si o za de impreunare pt ca lantul vine inchis si trebuie scoase 4 zale pentru ca este mai lung!

 

mult succes

Editat de duc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de rf! O rugaminte de la un iubitor de rf ce sunt as avea! Stie cineva de unde pot sa fac rost de un stop + pozitie de rf 600 si de coditele laterale spate? Ale mele nu prea arata bine iar stopul am reusit sa-l ciobesc si ma doare sufletul! Multumesc anticipat!

 

 

Piese de RF se gasesc la Tomina in Buc. Au doua sau trei dezmembrate.

 

 

--- Mesaj completat în 01 Aug 2007 16:09 -------------
Si apropo...se vinde obiectul din imagine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati RF-isti :burnout:

 

Am si eu un RF 600 R pe care insa l-am tavalit ...

Prin urmare apelez la voi, poate sunteti in tema ... de unde pot face rost de urmatoarele: carene laterale + carena fatza + suport fier carena fatza + far - sau eventual daca stiti unde se repara asa ceva.

 

Va multumesc :)

:hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...