Sari la conținut

BMW F 650 GS ... 2005


Postări Recomandate

intai si intai sper ca nu am gresit deschizand un nou topic ...

am nevoie mare de un sfat sau parere !

am cumparat in vara asta un bmw f 650 gs din 2005 cu 11000 km , dupa transport in romania am vazut ca este uleiul la minim si ( greseala) am completat (putin ) cu ulei sintetic 10w40 castrol si la urmatoarele verificari am vazut uleiul f f spumos si un pic peste limita maxima ,,,,,,,,,iar aztazi cu motorul pornit am desfacut busonul si a dat uleiul pe afara ca un vin spumant si nivelul f f f mult crescut la ulei ,si pare subtiat uleiul..........apa nu a scazut si uleiul nu miroase a benzina ????? nu inteleg nimic ?????

va rog cine a patit ceva la fel sau are cunostinte de mecanica sa ma ajute cu un sfat sau parere sa stiu de unde sa pornesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima chestie:

Vezi ca este un topic pe aici dedicat f650 gs unde se discuta asa ceva

2 - progedura de verificat uleiul la gs este foarte dubioasa. de multe ori ramane gol rezervorul ala de sus si ai impresia ca nu mai e deloc :laugh:

3 - fa un schimb de ulei si pune cat scrie in carte FIX E daunator sa ai mai mult decat trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intai si intai sper ca nu am gresit deschizand un nou topic ...

am nevoie mare de un sfat sau parere !

am cumparat in vara asta un bmw f 650 gs din 2005 cu 11000 km , dupa transport in romania am vazut ca este uleiul la minim si ( greseala) am completat (putin ) cu ulei sintetic 10w40 castrol si la urmatoarele verificari am vazut uleiul f f spumos si un pic peste limita maxima ,,,,,,,,,iar aztazi cu motorul pornit am desfacut busonul si a dat uleiul pe afara ca un vin spumant si nivelul f f f mult crescut la ulei ,si pare subtiat uleiul..........apa nu a scazut si uleiul nu miroase a benzina ????? nu inteleg nimic ?????

va rog cine a patit ceva la fel sau are cunostinte de mecanica sa ma ajute cu un sfat sau parere sa stiu de unde sa pornesc !

 

tot pe aici parca am citit ca atunci cand vrei sa completezi cu ulei este bine sa folosesti acelas tip sau altceva dar sa nu faca spuma...

din cate stiu eu deobicei la f 650 gs ...se recomanda ulei mineral...nu sintetic...cel mult semisintetic

intra aici si poti afla mai multe de la posesorii de f 650 gs .../index.php?showtopic=20791

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intimplat si mie aproape la fel. Ce ai patit de fapt este ca atunci cind ai "masurat" nivelul de ulei, motorul nu era cu adevarat cald. Pe masura ce se incalzeste, nivelul uleiului in rezervorul de sus creste. Evident, daca tu ai completat inainte sa fi crecut de tot, acum da pe afara. Iar chestia cu incalzitul e foarte relativa. Ultima oara cind am schimbat uleiul, nivelul in bazinul de sus nu crescuse nici dupa o jumatate de ora de mers la ralanti si am mai completat. Culmea (oare?) ca imediat dupa aia a inceput sa creasca, mai-mai sa dea pe afara. Evident am scos repede surplusul, caci nu ai voie sa mergi cu mai mult decit scrie la carte. Bine, ca nici sa amesteci calitati diferite de ulei nu e deloc sanatos, dar nu se aia a crescut nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Data viitoare urmeaza acesti pasi :

- Incalzeste motorul bine de tot.

- Scurge uleiul vechi.

- Introdu uleiul nou, conform manualului.

- Nivelul uleiului nou introdus se verifica dupa ce motocicleta a mers IN SARCINA 2-3 minute. Cu incalzirea prealabila, bineinteles.

 

Amestecarea marcilor diferite de ulei (chiar daca, conform etichetei, ambele au exact aceleasi caracteristici - ...W..., API, etc ) duce in marea majoritate a cazurilor la inspumarea uleiului, ca atunci cand are apa in el.

Mi s-a intamplat si mie. Am completat Castrol mineral peste Procycle m

Multumeste-i sortii ca nu a fost uleiul incins bine si ca nu ti-a trecut prin cap sa mai si accelerezi sau sa tragi socul atunci cand te-ai apucat sa verifici nivelul uleiului cu motorul pornit.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
intai si intai sper ca nu am gresit deschizand un nou topic ...

am nevoie mare de un sfat sau parere !

am cumparat in vara asta un bmw f 650 gs din 2005 cu 11000 km , dupa transport in romania am vazut ca este uleiul la minim si ( greseala) am completat (putin ) cu ulei sintetic 10w40 castrol si la urmatoarele verificari am vazut uleiul f f spumos si un pic peste limita maxima ,,,,,,,,,iar aztazi cu motorul pornit am desfacut busonul si a dat uleiul pe afara ca un vin spumant si nivelul f f f mult crescut la ulei ,si pare subtiat uleiul..........apa nu a scazut si uleiul nu miroase a benzina ????? nu inteleg nimic ?????

va rog cine a patit ceva la fel sau are cunostinte de mecanica sa ma ajute cu un sfat sau parere sa stiu de unde sa pornesc !

Daca sti cat ai complectat scoate afara aceeasi cantitate si urmareste daca mai face spuma. Daca nu te zgarcesti schimba tot uleiul, cat zise cartea +/- filtru

La batranica mea uleiul nu ajunge pe joja daca apa nu e incalzita macar la 1/2 + mers in sarcina inainte.

Uleiul ar trebui sa fie la maxim atunci cand porneste termocucla(temperatuta maxima)

PS: asa se intampla cand te mananca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de parere ca e mai sanatos sa schimbi uleiul cu totul, decat sa te zgarcesti si sa scoti din ce e in plus, lasand restul uleiului amestecat in motor.

 

In user manual zice asa:

- sa verifici nivelul uleiuli numai cand motorul e cald (pornesti motorul si il lasi la relanti pana porneste ventilatorul de racire - cum zicea cineva mai sus);

- sa pui moto pe cric central (deci nu pe cricul lateral :o ) cand vrei sa verifici nivelul uleiului;

- sa nu completezi decat cu ulei de acelasi tip cu cel care a fost pus la ultimul schimb;

- sa nu pui ulei full sintetic.

 

Apropo ulei sintetic sau nu, desi in manual scrie clar sa nu pui full synt, exista o intreaga dezbatere pe tema asta, de ex. aici: the chain gang, si multi zic ca ar fi mai bine sa pui sintetic...

Eu la schimbul de la 10.000 km am pus sintetic, acum am vreo 12.500, nu am avut nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc ptr raspunsuri !

da intradevar am gresit crunt !!!! tot ce am completat a fost in plus , diferenta intre motorul cald si rece( uleiul cald si rece) ma facut sa umblu cu motorul vre-o 2000 de km cu peste jumatate de litru, de ulei peste nivelul maxim ! bun nu este o filosofie mare cu vazutul nivelului de ulei dar ................neglijenta din partea mea .

multumesc inca o data ptr raspunsuri si sfaturi , mi-au prins bine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc ptr raspunsuri !

da intradevar am gresit crunt !!!! tot ce am completat a fost in plus , diferenta intre motorul cald si rece( uleiul cald si rece) ma facut sa umblu cu motorul vre-o 2000 de km cu peste jumatate de litru, de ulei peste nivelul maxim ! bun nu este o filosofie mare cu vazutul nivelului de ulei dar ................neglijenta din partea mea .

multumesc inca o data ptr raspunsuri si sfaturi , mi-au prins bine !!!

asa ai testat semeringurile, daca nu curg acum sigur sunt bune. Eu, la primul schimb am avut inspiratia sa studiez cartea si tot am sunat un prieten sa intreb de ce nu ajunge pe joja. Deasemenea la antigel nu citi nivelul cand sta pe cric(inclinat), idem lichid de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
Sunt de parere ca e mai sanatos sa schimbi uleiul cu totul, decat sa te zgarcesti si sa scoti din ce e in plus, lasand restul uleiului amestecat in motor.

 

Foarte adevarat, schimba uleiul cu totul

Uleiul chiar nu este un loc unde trebuie sa te zgarcesti!

 

salut! cine ma lamureste si pe mine cum sa-mi dau jos manerele ca nu vreau sa rup caburile de incalzire a ghidonului. ???????? mersi

tricky :lol:

nici eu n-am reusit sa le dau jos fara sa le rup, insa cu niste izolier, le-am pus la loc..

merg la fel de bine dupa vreo 12000 km (din care vreo 4000 iarna asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manerele incalzite sau nu, se dau usor jos cu aer comprimat . Baga varful pistolului de suflat pe margine intre manson si ghidon (5-10mm) si da drumul la aer la maxim. Mansonul se umfla un pic, se dezlipeste de pe ghidon si poti sa-l tragi afara fara probleme. Aluneca practic pe o perna de aer.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiti pe nimeni care vinde BMW GS F650 an:2000+? sau care vrea un schimb cu un GSXR 600 Srad 98' + dif ?

 

eu am unul de vanzare . dar nu la schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiti pe nimeni care vinde BMW GS F650 an:2000+? sau care vrea un schimb cu un GSXR 600 Srad 98' + dif ?

 

aceasi lucu si la mine... dar schimb cu sv650s 2001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...