Sari la conținut

Honda Fury, aproape de lansare


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

P.S. Parca si spatiul gol intre rezervor si motor nu da prea bine...parerea mea!

Spatiul ala e rezervat clientului, pentru customizare: poate agata acolo un mutunache.

In State, ca pret, se vorbeste de 12-14.000 USD, poate chiar mai jos. Nimic sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 92
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Spatiul ala e rezervat clientului, pentru customizare: poate agata acolo un mutunache.

In State, ca pret, se vorbeste de 12-14.000 USD, poate chiar mai jos. Nimic sigur.

 

Cam asa cred si eu, in jur de 12.000. Nu prea au cum sa sara de 13.000 pt ca i-ar bate Raideru cu cilindreea mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu obsesia mea: Honda o va lansa si pe piata europeana? Si evident oare la ce pret

 

Eu nu cred. Nu au ei piata aici pentru astfel de motociclete.

 

P.S. Parca si spatiul gol intre rezervor si motor nu da prea bine...parerea mea!

 

Pai se vrea a fi in stilul american chopper, e normal sa fie asa. Daca nu iti place golul ala, iti iei un cruiser, gen VTX 1800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu un pic de munca se poate scoate motocicleta faina din ea :D mie personal imi place mai mult cu coburi

post-20519-1232206264_thumb.jpg

 

HA ! BINE CORECTAT AICI ! MOTORUL NU ARATA RAU ( DE TOT) SA SA-L IA DRACU CA REZERVORU ALA E AIUREA PUS !!!

 

 

:lol: Are tendinta sa-ti placa la inceput (ai senzatia aia de ''wow'') dar dupa o privire mai atenta... Ce ma deranjeaza pe mine : are cadru inalt in stil chopper dar rezervoru ala parca e aruncat acolo si trasmisia finala e pe cardan . :P NU imi place noua Honda Fury uite am zis-o :crack: (au facut-o praf) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic ca e ok,o baza buna pt realizarea unui custom.rezervorul, evacuarea, samd, se pot schimba.presupun ca piata va abunda in accesorii(ceva gen VTX)

 

pai.... si la cardan...?ca... chopper cu cardan parca nu da prea bine...cardanul e ptr cruiser...sa meri fara sa faci nimic...dar nu da prea bine la oki...sau nu ca si cureaua...

 

mie imi place ca linie...dar nu mi l-as lua...motor mic...dupa cum am zis...cardanul...si e cu mult in spate la Raider...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai.... si la cardan...?ca... chopper cu cardan parca nu da prea bine...cardanul e ptr cruiser...sa meri fara sa faci nimic...dar nu da prea bine la oki...sau nu ca si cureaua...

 

mie imi place ca linie...dar nu mi l-as lua...motor mic...dupa cum am zis...cardanul...si e cu mult in spate la Raider...

 

Hai mai parca esti american, cum adica motor mic la 1300cc :P

 

Are tendinta sa-ti placa la inceput (ai senzatia aia de ''wow'') dar dupa o privire mai atenta... Ce ma deranjeaza pe mine : are cadru inalt in stil chopper dar rezervoru ala parca e aruncat acolo si trasmisia finala e pe cardan . :crack: NU imi place noua Honda Fury uite am zis-o :crack: (au facut-o praf) :lol:

 

Nu inteleg care e problema cu cardanul, tot vad ca se plange lumea, poate imi explica si mie cineva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg care e problema cu cardanul, tot vad ca se plange lumea, poate imi explica si mie cineva :lol:

Honda Fury se cam vrea un chopper. Or, chopperele au caracteristica transmisia pe curea sau lant.

 

Pe forumul proprietarilor de VTX din State, Furia nu a starnit pasiuni. Cele mai dese reprosuri: rezervorul prea mic, spatiul gol dintre rezervor si motor, roata spate prea subtire pentru un custom, prezenta cardanului, motorul prea mic. Maximul de apreciere este ca Fury poate fi o buna baza pentru customizari ulterioare. Ultimele zvonuri despre pret se incadreaza intre 11-20.000 USD.

 

Cred ca Honda a cheltuit mai mult pe spotul video al Furiei decat pe Furie. Trasnete, fulgere, urlete, oameni furiosi, grafica la greu si la sfarsit ce ni se dezvaluie? O musculita. Pur si simplu motocicleta e prea subtire (si la propriu si la figurat) ca sa iti dea senzatiile sugerate de spot. Nu mai spun ca printre accesorii se numara si un parbrizas de toata jena, luat probabil de pe cebereul de 125.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumul proprietarilor de VTX din State, Furia nu a starnit pasiuni. Cele mai dese reprosuri: rezervorul prea mic, spatiul gol dintre rezervor si motor, roata spate prea subtire pentru un custom, prezenta cardanului, motorul prea mic. Maximul de apreciere este ca Fury poate fi o buna baza pentru customizari ulterioare. Ultimele zvonuri despre pret se incadreaza intre 11-20.000 USD.

 

Era cumva normal ca forma deosebita a rezervorului sa determine o capacitate mica. Spatiul ala gol exista la foarte multe choppere, nu prea vad cum poti sa ai un cadru inaltat fara sa existe un gol. Roata spate subtire inseamna ca motocicleta are si manevrabilitate decenta, iti dai seama ca puteau pune o guma de 240-300 dar atunci nu prea ar mai fi fost demna de numele Honda. Cardanul si motorul au fost preluate de pe VTX tocmai pt a tine pretul jos, cred ca Honda nu a vrut sa investeasca prea mult in proiectul asta mai ales in conditiile astea de criza. Nu cred ca pretul va depasi 13.000$. Nu inteleg de ce se plang majoritatea (americanilor) de motorul de 1300cc atata timp cat are cuplu si putere mai mare decat un 1600cc produs de harley.

 

Era normal ca un chopper de uzina sa nu fie radical altfel riscul ar fi fost si mai mare si cu toate astea cred ca are cateva de detalii de design inedite. Honda nu a vrut sa riste si mi se pare normal atata timp cat il vor produce in masa. Toti critica din perspectiva unui customizator mic dar nu se pune nimeni in locul Honda: cum ai face un chopper de productie in masa daca ai avea fabrica ta?

 

Si eu consider gresita promovarea lor, cu spoturile si inclusiv cu numele fury, pentru ca au creat asteptari care nu corespund acum cu produsul final. Nu poate fi Fury in nici un caz cu un look asa de cuminte. Greseala de pozitionare din pacate. La ce spoturi au facut toata se astepta la ceva turbat care sa "rupa" tot insa cred ca produsul final e mai mult decat decent.

 

Nu am citit parerile pe VTX forum insa am citit pe alte site-uri si parerile is impartite cu marea majoritate recunoscand ca e banal si ca a venit cu 4-5 mai tarziu decat trebuia. Repet, e firesc sa fie banal daca e facut de o fabrica si are sanse mai mari sa se vanda mai mult (ca asta e scopul pana la urma) decat ceva mai excentric.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezervorul prea mic

 

cred ca alergi dupa benzinarii cand ai 12.8L benzina si un motor de 1300... si probabil cu un rezervor mai mare ai umple si spatiul ala ...

 

personal, imi place.

 

de customizat nu ma pricep sa-mi dau cu parerea.

 

Fury is unleashed http://www.youtube.com/watch?v=qqtc3xZrHPo

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cumva normal ca forma deosebita a rezervorului sa determine o capacitate mica. Spatiul ala gol exista la foarte multe choppere, nu prea vad cum poti sa ai un cadru inaltat fara sa existe un gol. Roata spate subtire inseamna ca motocicleta are si manevrabilitate decenta, iti dai seama ca puteau pune o guma de 240-300 dar atunci nu prea ar mai fi fost demna de numele Honda. Cardanul si motorul au fost preluate de pe VTX tocmai pt a tine pretul jos, cred ca Honda nu a vrut sa investeasca prea mult in proiectul asta mai ales in conditiile astea de criza. Nu cred ca pretul va depasi 13.000$. Nu inteleg de ce se plang majoritatea (americanilor) de motorul de 1300cc atata timp cat are cuplu si putere mai mare decat un 1600cc produs de harley.

 

Era normal ca un chopper de uzina sa nu fie radical altfel riscul ar fi fost si mai mare si cu toate astea cred ca are cateva de detalii de design inedite. Honda nu a vrut sa riste si mi se pare normal atata timp cat il vor produce in masa. Toti critica din perspectiva unui customizator mic dar nu se pune nimeni in locul Honda: cum ai face un chopper de productie in masa daca ai avea fabrica ta?

 

Si eu consider gresita promovarea lor, cu spoturile si inclusiv cu numele fury, pentru ca au creat asteptari care nu corespund acum cu produsul final. Nu poate fi Fury in nici un caz cu un look asa de cuminte. Greseala de pozitionare din pacate. La ce spoturi au facut toata se astepta la ceva turbat care sa "rupa" tot insa cred ca produsul final e mai mult decat decent.

 

Nu am citit parerile pe VTX forum insa am citit pe alte site-uri si parerile is impartite cu marea majoritate recunoscand ca e banal si ca a venit cu 4-5 mai tarziu decat trebuia. Repet, e firesc sa fie banal daca e facut de o fabrica si are sanse mai mari sa se vanda mai mult (ca asta e scopul pana la urma) decat ceva mai excentric.

 

uite parerea mea paul... nu au investit asa mult ca e criza cutare...ok am inteles.au lansat modelul asta ca in ultima vreme tot ce e cu 2 roti vezi doamne e ''chopper''.... au preluat de la vtx ce s-a putut pentru a micsora preturile de productie...deci ! hai sa facem un motor care sa zica tot neamu ca e chopper ca asa e moda da cu minimul de cheltuieli ! dupa mine au dat-o-n bara... zicea cineva ca se preteaza bine la ''cioparit'' ... aprob.eo as lua de la el numai (!) cadrul . :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam just economic ce spune Paul, in teorie: faci un model de mijloc, care sa atinga pe bucati cat mai multe "hearts&souls", in speranta unor vanzari cam tout-azimut. Dar cu rezervorul asa de mic in nici un caz nu pot face vanzari uriase, ca oamenii n-au chef sa stea mai mult prin benzinarii decat pe drum. Astfel de rezervoare sunt pentru mobrele de vitrina, nu pentru cele de uz zilnic.

 

In ce priveste motorul de 1300 de la VTX, depaseste la cuplu si putere nu doar HD-urile de 1600, ci si concurenta japoneza in zona 1500-1600 cmc. Insa faptul ca la Fury l-au trecut pe injectie s-ar putea sa-i mai scada ceva din performante. Nu stim cu cat, ca la specificatii nu sunt trecute nici puterea, nici cuplul. Se spune doar la un moment dat in prezentare ceva de genul "plenty of torque". Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motoflash.ro/moto/motociclete_n...honda_fury.html

Aici, si nu numai, veti gasi date tehnice despre noul model.

Printre altele ca are o putere de 75 cp/5000 rpm si un cuplu de 120 Nm/3000 rpm, ceea ce sa recunoastem nu este chiar de ici de colea...

Era de asteptat ca noul model sa aiba sustinatori si oponenti! Cui nu-i place nu este obligat sa-si cumpere...

Mie unul imi place si chiar mi-am facut rost de un mutunache! :lol:

 

P.S. Clar este pentru piata americana: numai acolo nu se pune problema distantelor dintre benzinarii! (vezi rezervorul mic!!!)

In desert iti iei canistra cu tine! :crack:

Prin extrapolare: un motor de 1600 cmc de la HD, pe injectie, consuma 4,4 l % si 18 l rezervor. De ce ar consuma unul de 1300 cmc de la Honda mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

75cp/5000 si 123Nm/3000 sunt caracteristicile VTX-ului de 1300, care e pe carburatie. Nu stiu de unde a gasit Motoflash aceste date pentru Fury, ca pe site-ul oficial Honda Fury nu sunt mentionate. Este insa trecuta greutatea, care nu apate pe Motoflash: 663 livre, ceea ce insemna 300 kg la plin, cat VTX-ul la gol. In ce priveste consumul, evident ca injectia consuma mai putin decat carbul.

 

@defender: chiar si americanii se plang de rezervorul prea mic.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu ma dau in vant dupa transmisie pe cardan (mai ales la chopper/cruiser), cred ca le-a iesit designul. Cardanul "este ascuns" bine in bratul furcii spate. Aspectul rotii din spate este curat, fara lantz, curea si pinioane. Latimea rotii spate de 200 este mai mult decat ok (pt. mine), pentru manevrabilitate.

 

Radiatorul se integreaza ok (cred ca este cel mai reusit design de motor racit cu apa, la un cruiser). Se vede atentia la detalii (fara cabluri, furtune la vedere).

 

Locul disponibil la gatul cadrului poate fi folosit pentru un al doilea rezervor (custom) :yikes:

 

Din pozele de prezentare se vede ca pozitia de conducere este destul de normala, fara exagerarile custom-urilor artizanale.

 

Per ansamblu chiar imi place. Nu este exagerat (personal nu ma incanta motoarele mai mari de 1200cc pe orice tip de motocicleta), design frumos, ingrijit, motor pe injectie. Probabil ca pretul va fii la nivelul VTX1300 ($10.000-$11.000). Peste pretul asta, intra in teritoriul Raider-ului si nu cred ca are sanse sa-l concureze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...