Sari la conținut

Postări Recomandate

Ba ce pofta mi-ati facut sa ma dau cu vaca. Gata, in weekend trag capra pe dreapta si scot vaca la pascut (asa, usor ca suntem la buget de austeritate). Dar trebuie in primul rand sa desfac oleaca carbelitoarele sa arunc o ocheada prin ele ca tare mi-e ca sunt mizerabile si in plus de asta vreau sa dau si cuiele o gradatie mai jos (presupunand ca se afla la aia din mijloc). Mi-e frica doar sa nu fie batrane garniturile si sa le f.ut la demontare. :bounce:

Hai cu weekendul odata ca mai am o ora de stat la munca! :D

 

:D

Salut,Eu am desfacut azi carburatoarele,curatate[ce a fost in ele....]coborat cuiul la maxim,curatat cutia de la filtru aer.

Surpriza a fost cand am gasit o membrana putin fisurata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci am demonat, membranele le-am gasit intacte si in stare perfecta chiar (o mare usurare, credeam ca se vor crapa de vechime la demontare cum am mai patit). Buuuun. Am pornit la lucru cu gandul sa dau acele de pe pozitia mediana cu o gradatie mai sus, deci sa la cobor oleaca (nu la maxim ci doar cu o gradatie). Ei bine surprizaaaaa: acele erau ridicate la maxim (ce ca.cat o fi fost in capul alora? Probabil vroiau "sa fuga" :bounce: dar ea in schimb rupea cu consumul). Mizerie nu am gasit, le-am inchis la loc, am montat totul inapoi si am reusit sa pleznesc un pic o carena cand am bagat-o in gaica aia (stiu, sunt prost). Are o mica plesnitura de 1 cm, o sa ii dau niste poxipol pe dedesubt pentru siguranta, ca de stat sta si asa si nu se vede.

Nu am reusit sa fac un test elaborat (macar 50 de km de mers continuu) dar din turele scurte date aseara situatia se prezinta in felul urmator:

- a scazut foarte putin "vana" in ture joase sau cel putin asa mi se pare mie dupa 2 saptamani de mers numai cu DR-ul (care are explozie direct de la 2500 rpm);

- intra mai frumos in ture;

- nu mai are fenomenul ala cand se incalzeste (dadea sa moara pana in 3000 rpm), semn ca nu mai merge inecat.

 

Acum sper:

- sa fi scazut consumul macar cu vreun litru;

- sa nu aiba intreruperi sau alte fenomene in ture inalte sau dupa cativa kilometrii parcursi constant la ture mai inalte (5000+).

Oi vedea dupa testare mai "elaborata".

 

Cert e ca ii trebuie o reglare + sincronizare (cand oi avea ceasuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q E D

 

Apropo de gaica aia, eu am taiat-o (inclusiv prinderea de pe cadru) si acum sint linistit cind demontez carenele.

 

Marius - o membrana fisurata nu e o problema foarte grava. Mai poti merge 1-2 ani sau pina ai bani sa le schimbi (23E bucata la Kedo).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q E D

 

Apropo de gaica aia, eu am taiat-o (inclusiv prinderea de pe cadru) si acum sint linistit cind demontez carenele.

 

Marius - o membrana fisurata nu e o problema foarte grava. Mai poti merge 1-2 ani sau pina ai bani sa le schimbi (23E bucata la Kedo).

Salut

Am sunat pe Bogdan si ma lamurit treaba cu membrana.O sa o las asa pana la iarna cand cheltuielile nu sunt asa mari.

Acum am nevoie de bani pt altceva,de exemplu luni merg la un birou de copiat acte si dupaia la politie la Resita sa depun actele pt nr delinitive...

Am coborat si eu acele am si curatat carburatorul[ce sa putut,nu lam facut bucati] iar la gata ma dat mult de furca cablurile de la aceleratie sa le montez la loc...

Mare parte din treaba am facut la el as mai vrea sa pun saibe la telescoapele fata,un Ghidon de cros[obligatoriu] si antigelu.

In rest e totul facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am sunat pe Bogdan si ma lamurit treaba cu membrana.O sa o las asa pana la iarna cand cheltuielile nu sunt asa mari.

Acum am nevoie de bani pt altceva,de exemplu luni merg la un birou de copiat acte si dupaia la politie la Resita sa depun actele pt nr definitive...

Am coborat si eu acele am si curatat carburatorul[ce sa putut,nu lam facut bucati] iar la gata ma dat mult de furca cablurile de la aceleratie sa le montez la loc...

Mare parte din treaba am facut la el as mai vrea sa pun saibe la telescoapele fata,un Ghidon de cros[obligatoriu] si antigelu.

In rest e totul facut...

Pai de acum e tocmai buna de plimbare ... sa ne vedem sanatosi la adunare. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresii dupa 120 de km de oras, facuti dupa coborarea cuielor:

 

- la inceput parca nu tragea asa bine, sau mi se parea; acum se simte vana pe deplin, ca inainte, iti intinde mainile in accelerare de la 2000 la 7000 rpm;

- pot sa o fhut cat vreau prin oras, nu mai da in bot in ture joase cand se incalzeste; merge la fel tot timpul (de asta vroiam in primul rand sa scap);

- nu mai miros gazele de esapament a benzina si nu mai scoate neam de fum fie rece fie calda;

- daca ar fi si sincronizate bine carburatoarele ar fi perfect, dar nu e asa deranjant, balbaie foarte foarte putin la relanti;

- de consum inca nu stiu ce sa zic - am bagat 10 litri in rezervor (ea mai avea vreo 2) si am facut pana acum 120 de km si se mai aude destul de bine benzina inauntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Intrebare :

Este normal ca releul de incarcare sa se incalzeasca bine (de genul sa nu pot tine constant mana pe el) in doar cele 2-3 minute cat abia am apucat sa verific motocicleta dupa ce am pornit-o (fara sa ma deplasez cu ea) ?

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Raul, releul se incalzeste tare, nu poti tine mina pe el.

Acum sint 2 variante: daca e releul ala mic, montat lateral stinga sub capacul de plastic, e nasol pentru ca e de tip vechi (inainte de 92). Daca e modelul montat sub sea, pe un fel de suport prins cu coliere de plastic, e bine.

Cel mai bine sta sub bord, cu racirea nu mai ai probleme in felul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresii dupa 120 de km de oras, facuti dupa coborarea cuielor:

 

- la inceput parca nu tragea asa bine, sau mi se parea; acum se simte vana pe deplin, ca inainte, iti intinde mainile in accelerare de la 2000 la 7000 rpm;

- pot sa o fhut cat vreau prin oras, nu mai da in bot in ture joase cand se incalzeste; merge la fel tot timpul (de asta vroiam in primul rand sa scap);

- nu mai miros gazele de esapament a benzina si nu mai scoate neam de fum fie rece fie calda;

- daca ar fi si sincronizate bine carburatoarele ar fi perfect, dar nu e asa deranjant, balbaie foarte foarte putin la relanti;

- de consum inca nu stiu ce sa zic - am bagat 10 litri in rezervor (ea mai avea vreo 2) si am facut pana acum 120 de km si se mai aude destul de bine benzina inauntru.

Salut.

La mine pot spune ca i sa dus un sfert din vana,acum trage constant,in schimb parca nu mai suge asa....

Parca las pune inapoi cuiul ala.....dar "bea" de parca nu se mai satura...

Editat de cs-marius-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Da Raul, releul se incalzeste tare, nu poti tine mina pe el.

Acum sint 2 variante: daca e releul ala mic, montat lateral stinga sub capacul de plastic, e nasol pentru ca e de tip vechi (inainte de 92). Daca e modelul montat sub sea, pe un fel de suport prins cu coliere de plastic, e bine.

Cel mai bine sta sub bord, cu racirea nu mai ai probleme in felul asta.

 

Multumesc de raspuns Cristi.

Motocicleta este cea neagra cu lateralele mov. Stiam ca s-a produs doar in 1990 si 1991 si mi-a spus asta si proprietarul. Releul este sub plasticul lateral stanga.

Cand ai zis "inainte de 92 - rau si dupa 92 - bine" te refereai numai la releu sau si la modelul de motocicleta?

Releul e clar ca va fi pus undeva unde sa primeasca curent de aer. Cand am vazut cat de tare s-a incalzit asta a fost primul gand (in afara de teama de a nu fi ceva in neregula cu el).

 

Astazi am pornit-o.

Bateria fara pic de vlaga - lichid full, dar cand deconectam cablurile de la masina motocicleta se oprea. Am pus dupa aceea o baterie de EXC 525 (f. mica) si a pornit cu ea, totul ok.

Din toba iesea un nor de praf maroniu la accelerari mai "serioase". Nu fum. La ralanti si accelerari decente nimic.

Cauciucurile desumflate total. In stresul ala nu mi-a dat prin cap sa ma uit la data fabricatiei.

A pornit la maxim a treia invarteala, conectata la o baterie de masina. Motorul merge ceva de vis si motocicleta este ca din magazin.

Cricul central - este ceva in neregula cu el, in sensul ca eu cred ca cine l-a cumparat a facut o eroare. Are bratele scurte si motocicleta se lasa f. jos - roata spate atinge solul. Plus ca talpa nu sta paralel cu solul ci trece de stadiul asta mult si bine. ST are cric central standard?

Partea proasta este alta - pretul este de 2500 Euro.

Cel care mi-a vandut pontul imi spusese initial ca este vorba de un chilipir, ca proprietarul o tine degeaba si ca vrea sa se scape de ea.

Numai ca pretul asta m-a pus rau pe ganduri.

O sa vad ce pisici oi face. E atat de "noua" ca mi-ar parea rau sa stiu ca am pierdut-o.

Sa vedem ce si cum negociez.

Sunt deschis la sugestii :D .

 

PS - O sa incerc cumva sa ii fac si cateva poze numai ca atmosfera nu prea era de asa ceva astazi la pranz.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta statuta=naspa

O sa gasesti la ea mai multe de schimbat, dar totul e rezolvabil. (pamant prin rezervor, furtune coapte, pistonase blocate, eventual membrane si alte cauciucuri imbatranite)

Cat de bine ar arata, pentru un supertenere din '91. 2500 de euro mi se pare exagerat.

Am vazut anul asta ca se vindeau din 96-97 cu 1500 de euro si din cate am observat eu, modelele mai noi au suferit unele imbunatatiri pe alocuri.

Stiu ca e mirajul asta de a pune mana pe ceva "ca si nou", dar eu personal m-as orienta la un model cu adevarat cat mai nou, care sa arate bine, sub 2000 de euro si de restul de bani as aduce-o in parametrii. Oricum o sa mai ai de investit si in "chilipir".

Daca totusi ti s-a pus pata (si stiu cum e :D ), nu te grabi sa pari foarte interesat, sterge-ti zambetul de pe fata cand te duci s-o mai vizitezi si adu in fata faptul ca e veche, statuta, ca piata merge foarte slab. Ofera-i 1500 de euro (daca poti sa-i fluturi pe la nas, cu atat mai bine) si daca ezita, mai pluseaza cu maxim 200 de euro, bani de care te vei scarpina cu greu (asta trebuie el sa inteleaga).

Banuiesc ca nu te dau banii afara din casa, sa arunci 2500 de euro pe babaciunea aia.

 

Parerea mea... proprietar de JEG din '91

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Daca totusi ti s-a pus pata (si stiu cum e :P ), nu te grabi sa pari foarte interesat, sterge-ti zambetul de pe fata cand te duci s-o mai vizitezi si adu in fata faptul ca e veche, statuta, ca piata merge foarte slab. Ofera-i 1500 de euro (daca poti sa-i fluturi pe la nas, cu atat mai bine) si daca ezita, mai pluseaza cu maxim 200 de euro, bani de care te vei scarpina cu greu (asta trebuie el sa inteleaga).

Banuiesc ca nu te dau banii afara din casa, sa arunci 2500 de euro pe babaciunea aia.

Parerea mea... proprietar de JEG din '91

 

Ca baza de negocieri, 1600 i-am zis si eu. Asta, dupa ce bombanise la telefon ca 1500 e putin.

Dar cu 2500, m-a lovit trenul.

Mersi de sfat si de promptitudinea lui.

 

 

Parerea mea... proprietar de JEG din '91

 

Pace si prietenie intre popoare :D ! Nu va mai certati, va rog!

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm......

Modelele dinainte de '92 au citeva mici probleme, cum ar fi releul de incarcare si ambreiajul (arcurile care amortizeaza socurile din transmisie). Poate ca or mai fi si alte mici diferente, dar nu le stiu exact (cica ar mai fi si ceva la frine).

Pretul e foarte mare pentru modelul respectiv si mai ales pentru piata de acum. Maxim 1800E (fara sa vad cum arata, doar din ce spui tu) ar fi OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul, cricul central e aftermarket. Probabil Hepco&Becker. Din pacate, suportii pe care se invarte cricul nu sunt foarte solizi. Daca o sa te uiti cu atentie, probabil o sa observi ca sunt indoiti si chiar plezniti. Se rezolva cu indreptarea lor si niste suduri suplimentare. Asta am patit si eu la cricul central de la Tenere. Si, avand in vedere ca Supertenere e mai grea.....

Si da, 2500 euro mi se par si mie cam multi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca baza de negocieri, 1600 i-am zis si eu. Asta, dupa ce bombanise la telefon ca 1500 e putin.

Dar cu 2500, m-a lovit trenul.

Mersi de sfat si de promptitudinea lui.

 

 

 

 

Pace si prietenie intre popoare :D ! Nu va mai certati, va rog!

Exagerat pretul,nu te arunca nici macar la negocieri...

Vezi pe BikeShop un St din 95-97 parca la 1750 eu dar impecabil,la ala mas fi bagat si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, Domnilor !

 

Va rog sa va uitati la mobra din link-ul ... ASTA ... si sa-mi spuneti parerea voastra.

Nu am avut vre'o data SuperTenere, insa mobra din anunt arata ... intr-un mare fel. Totusi am dubii asupra ei. De revopsita, e sigur revopsita, insa ... foarte bine (cel putin asa se vede in poze).

Am impresia ce este o mobra restaurata destul de bine, insa pretul ... pretul de 2750 euro ma cam nelinisteste. Nu este cam mare pentru un SuperTenere ?!?! Este clar ca daca o sa cumpar mobra respectiva, va tebuii sa ma gandesc serios sa o pastrez mult, mult timp de acum in'colo, altfel nu as putea justifica investitia de 2750e.

 

Voi ce spuneti ? ... sa dau banu', ori ba ?

 

... cu plecaciune ! :D

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea proasta este alta - pretul este de 2500 Euro.

Cel care mi-a vandut pontul imi spusese initial ca este vorba de un chilipir, ca proprietarul o tine degeaba si ca vrea sa se scape de ea.

Numai ca pretul asta m-a pus rau pe ganduri.

cam piperat pretul, indiferent de starea ei. eu am dat pe ea 2100 euro, adusa din italia acum un an, cu transport 300 euro si aprox 100 euro actele, deci in total 2500. fabricatie 97, cica 14mii km pe care nu-i cred.

autocolantul nu-l luati in seama :D

post-143-1245223897_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E superba, dar nu merita asa multi bani. Mai ales acum, ca e criza si toate preturile (si piata in general) sint la pamint. In schimb merita o negociere la singe.

 

Ideea este ca tipul vrea sa faca o cambinatie cu mine. Sa ii dau VFR-ul pe ST si sa-mi mai dea niste bani, insa crede-ma ... la cum arata parca, parca mi-as dori-o in curte ...... chiar daca o sa ma dau cu ea la sfarsitul lui august (...din cauza claviculei :P )

Daca cere atati bani, banuiesc ca stie pe ce cere ?! Nu am vazut motocicleta ,,pe viu" ... este ,,colea" in Oradea !

 

Cumnatul meu are un ST din 93 si m-am indragostit de aceasta motocicleta inca de pe vremea cand aveam LC8.

Sunt tot pe ganduri, insa ........... parca as lua-o ! :D Prea arata bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam piperat pretul, indiferent de starea ei. eu am dat pe ea 2100 euro, adusa din italia acum un an, cu transport 300 euro si aprox 100 euro actele, deci in total 2500. fabricatie 97, cica 14mii km pe care nu-i cred.

autocolantul nu-l luati in seama :cheers:

cata , cat i-ai dat in goarna maxim ?merge cu 170?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cata , cat i-ai dat in goarna maxim ?merge cu 170?

Noaptea pe centura la Deta 180 km/h cu pasager,scurt nu am stat sa il intind,schimbat toate treptele blana de cum am intrat pe centura...

Editat de cs-marius-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am facut in oras aproximativ 160 de km cu 12L, mers mai "infipt", deci consum aproximativ 8l / 100 de km fatza de 8.9 - 9 L / 100 de km cat era inainte de coborarea acelor. Banuiesc un consum de drum tot cu circa 1 L mai mic. Deocamdata mi se pare ok, avand in vedere ca consuma cu 1 L / 100 km in plus fata de DR, dar e si motorul/puterea/greutatea mai mare.

Urmatoarea etapa o sa fie schimbarea emulsoarelor si a bujiilor cu unele de iridiu, poate mai pacalesc 0.5 L / 100 km.

 

L.E.: ah si cand repar si ambreiajul o sa conteze si ala cu vreo 0.25 - 0.33 L / 100 de km :cheers:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresii dupa 120 de km de oras, facuti dupa coborarea cuielor:

 

- la inceput parca nu tragea asa bine, sau mi se parea; acum se simte vana pe deplin, ca inainte, iti intinde mainile in accelerare de la 2000 la 7000 rpm;

- pot sa o fhut cat vreau prin oras, nu mai da in bot in ture joase cand se incalzeste; merge la fel tot timpul (de asta vroiam in primul rand sa scap);

- nu mai miros gazele de esapament a benzina si nu mai scoate neam de fum fie rece fie calda;

- daca ar fi si sincronizate bine carburatoarele ar fi perfect, dar nu e asa deranjant, balbaie foarte foarte putin la relanti;

- de consum inca nu stiu ce sa zic - am bagat 10 litri in rezervor (ea mai avea vreo 2) si am facut pana acum 120 de km si se mai aude destul de bine benzina inauntru.

 

Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...