Sari la conținut

Postări Recomandate

Un parbriz foarte OK pentru viteze de pina la 160km/h (depinde si de ce inaltime ai) este cel de la Givi pe care-l monteaza foarte multi italieni pe ST (are cam 10cm in plus fata de cel original).

Consumul real la ST nu e in nici un caz de speriat. Poti conta pe 6% la drum lung, fara excese de viteza, si pe un maxim 8% in conditii de forja. Restul sint fie aberatii, fie dereglari (la carburator adica) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In treapta 5, cate ture ai la 110 - 120? Dar la 140 - 150?

Si inca o intrebare: am vazut ca exista tot soiul de parbrize aftermarket, care sunt nitel mai inalte ca ala stoc. Astea nu rezolva problema cu turbulentele? Nu ma refer la 150+, ca de acolo nu ma intereseaza.

 

 

 

 

Nu imi fac iluzii prea mari in ceea ce priveste consumul. Mi-as lua o vaca din asta mai mult pentru touring ocazional, nu pentru uz zilnic in oras. Am vazut la viata mea (un) SuperTenere care consuma 7-8 la mers normal pe autostrada (jiglere racing parca) si spre 10 in oras, deci stiu ce le poate pielea.

salut Mihai, cred ca stii supervaka mea...

treapta 5: 4000 ture=100km/h, 5000=120km/h, 5500=130km/h, 6000=140km/h

viteza mea de croaziera e intre 100 si 130 (in afara localitatilor) cu varfuri de 140-150 la depasiri , consum 5,5% singur cu bagaje si maxim 6% daca am si pasager. daca sari de 5500-130km/h consumu poate ajunge si la 7,5% (am mers constant cu 140-150 pe A2 si cam asa mi-a papat)

in oras intre 7,5%(tras de acc cu grija) si 8% un pic mai sportiv. nu mi-a sarit de 8%, dar nici n-am facut liniutze sau sprinturi de la semafor

nu se compara cu CCM-ul in oras :laugh: , insa fiind unica motoreta inmatriculata o folosesc destul de des si nu o mai simt grea chiar daca are rezervorul plin. o sa fii uimit sa vezi cat bracheaza ghidonul si cum faci zig-zag printre masini.

@cristi-mic: o fi parbrizul ala Givi (d-asta am eu) mai inalt decat cel standard, insa la viteze de peste 100km/h se creeaza niste turbulente pe la urechi si ca sa-mi fie ok sunt nevoit sa inclin capul jos si sa stau cumva cocosat. daca era mai inalt cu vreo 3 sau 4 cm cred ca-mi era numa bine, drept pt. care o sa-i prelungesc parbrizul un pic.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o mai simt grea chiar daca are rezervorul plin. o sa fii uimit sa vezi cat bracheaza ghidonul si cum faci zig-zag printre masini.
Confirm!

 

o fi parbrizul ala Givi (d-asta am eu) mai inalt decat cel standard, insa la viteze de peste 100km/h se creeaza niste turbulente pe la urechi si ca sa-mi fie ok sunt nevoit sa inclin capul jos si sa stau cumva cocosat. daca era mai inalt cu vreo 3 sau 4 cm cred ca-mi era numa bine, drept pt. care o sa-i prelungesc parbrizul un pic.

Confirm si asta...

DE la 110 incolo imi bataie casca ca alte vise, daca nu la las bine in jos. (tot parbriz Givi inalt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la inaltimea parbrizului, dat fiind faptu ca tre sa imi iau si io unu nou am scurmat o tzara pe net referitor la problema. si concluzia e destul de sadica. se pare ca tot mai multi teneristi din vestul europei opteaza pentru parbrize joase, tocmai pentru ca cele inalte ofera doar un confort psihologic.

 

xtz750.com - dakar screen

 

io am mers toata vara fara parbriz si fara carenele laterale. casca e un airoh S4 oarecum dus spre cross. adik i-am pus ochelari dar in acelasi timp i-am dat jos cozorocul. ce sa zic... vant gramada, mai ales pe autostrada. dar constant, la modul ca te obisnuiesti. oricum, dupa ce am facut autostrada cu 140 viteza de croaziera, cand am inceput sa incetinesc la intrarea in bucuresti rezultatul a fost ceva gen "mooooaaaaaa... mai exista si alte sunete inafara de vjjjjjjjjjjjjj" :laugh:

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact Airoh S4 mi-am luat si eu acum o saptamina, o folosesc in configuratia dual-sport (cu cozoroc si viziera), dar parbrizul nu ma afecteaza deloc. Daca ma las mai jos ma protejeaza complet, in schimb daca ma ridic putin se simte imediat curentul. Pentru comparatie, am 1,69m.

Cred ca inainte sa iei un parbriz nou ar trebui incercat cu o folie rigida si facute niste experiente (mai inalt, mai jos etc). Nici prea inalt sa nu fie, ca nu cred ca ar vrea cineva sa se uite prin el ca la masini. Mie imi ajunge cam pina in dreptul barbiei (ca inaltime).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tabel in excell cu viteza REALA la diferite turatii.

Schimbati acolo valoarea turatiei si rezulta automat viteza in diferitele trepte de viteza.

Se mai pot schimba deasemenea dimensiunile anvelopei si al jantei.

 

XTZ_750_rapoarte.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am renuntat la viziera de la S4 ca le cam fluiera dupa 90 la ora si ca se abureste ca nesimtita in oras (deh, io folosesc vaca la facut naveta).

 

cat despre chestia cu folie rigida... cre ca aici vb fix de "nu conteaza inaltimea ci conteaza istetimea". adik pana la urma nu ar fi mare bai sa ma auc sa decupez vre-o bucata de plexic / plastic si sa fac experimente. totusi tind sa cred ca parbrizele astea sunt si ele facute dupa oarece teste aerodinamice pe care eu nu prea am cum sa le reproduc.

 

din punctul meu de vedere cel mai ok ar fi un parbiz inaltat, gen givi, pls o mantzocarie d-aia de banda suplimentara de plexic care sa pivoteze in partea superioara. cum onor se gasesc la mai toate turing-urile, numa la juncile noastre nu s-o gandit nimeni.

 

 

sa nu uit... ca solutie f ok de protejare a picioarelor de curent merg genunchere cu protectii lungi pe tibie. dak le mai combini si cu nijte cizme de cross... trai neneaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Air deflector gasesti, d-ala universal si-l pui pe parbrizul inalt de la GIVI.

Iar un test aerodinamic poti face, daca vrei cu adevarat. Prinzi o coada de matura in fata motocicletei si de ea un jet de aburi ori o fumigena si pe alta coada de matura prinsa in lateral, o camera video. Succesuri! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinzi o coada de matura in fata motocicletei si de ea un jet de aburi ori o fumigena si pe alta coada de matura prinsa in lateral, o camera video

 

... si ma trezesc ca sare baba-cloantza cu gura pe mine. :laugh:

 

 

cat despre deflectoru ala universal, zi-mi si mie unde mucu haiducu il gasesc, ca am inrosit gugalu si nik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta.

Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta.

Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ?

Pai ar fi bine ca motocicleta pe care doresti sa o cumperi sa fie fabricata dupa 1992. In acel an s-au facut modificari la ambreiaj si la releul de incarcare(cel vechi era cam subdimensionat si a fost si mutat sub sa). Ca parte estetica difera foarte putin: au fost schimbate scaritele spate si comenzile electrice de pe ghidon(cele vechi fiind patratoase si urate, chiar hidoase).

Sa nu-ti fie "frica" sa iei o motocicleta cu mai multi km (60-70.000) nu este nici o problema. La cele care au doar 30-40.000 exista posibilitatea sa aiba de fapt 140.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta.

Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ?

vino pe la mine, ia-l si pe Cristi de mana sa te aduca. mai stam la povesti si-ti dau si vaka sa vezi cum e si ce am mai facut si mai e de facut pe la ea. (nu ca n-ai stii, doar aveai langa scara)

 

Pai ar fi bine ca motocicleta pe care doresti sa o cumperi sa fie fabricata dupa 1992. In acel an s-au facut modificari la ambreiaj si la releul de incarcare(cel vechi era cam subdimensionat si a fost si mutat sub sa). Ca parte estetica difera foarte putin: au fost schimbate scaritele spate si comenzile electrice de pe ghidon(cele vechi fiind patratoase si urate, chiar hidoase).

Sa nu-ti fie "frica" sa iei o motocicleta cu mai multi km (60-70.000) nu este nici o problema. La cele care au doar 30-40.000 exista posibilitatea sa aiba de fapt 140.000.

asa e. eu am luat-o din Italia cu "numai" 14.000 km fabricatie '96, dar o privire pe la motor si la discurile de frana imi spune ca are minim 40.000-50.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vino pe la mine, ia-l si pe Cristi de mana sa te aduca. mai stam la povesti si-ti dau si vaka sa vezi cum e si ce am mai facut si mai e de facut pe la ea. (nu ca n-ai stii, doar aveai langa scara)

 

 

asa e. eu am luat-o din Italia cu "numai" 14.000 km fabricatie '96, dar o privire pe la motor si la discurile de frana imi spune ca are minim 40.000-50.000 km

 

cred ca pretul corect il gasesti pe www.mobile.de sau pe orice alta piata dintr-o tara in care masluirea kilometrajului constituie infractiune. Adica un samsar din Germania, cand zice ca are o mobra '96 de cu "numai" 14 mii in anunt va scrie si ca este "pentru export" :) ... adica pentru export nu risca inchisoarea daca a umblat la km. Cel mai probabil legea aia a lor se foloseste de baza de date creata cu ocazia efectuarii ITP unde, printre altele se inregistreaza nr km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat pentru SuperTenere. Nu imi cumpar maine, vorba aia, dar am sa incep sa ma uit in stanga si in dreapta.

Chestii dupa care ar trebui sa ma uit / pe care ar trebui sa le evit? Exista ani de fabricatie mai "speciali" (buni sau rai) ?

Sunt multe de vanzare pe BikeShop si la preturi decente...Anuntul cu motorul meu

Mesaj completat

Sunt multe de vanzare pe BikeShop si la preturi decente...Anuntul cu motorul meu

Azi a implinit 50000km

post-28762-1255124063_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca pretul corect il gasesti pe www.mobile.de sau pe orice alta piata dintr-o tara in care masluirea kilometrajului constituie infractiune. Adica un samsar din Germania, cand zice ca are o mobra '96 de cu "numai" 14 mii in anunt va scrie si ca este "pentru export" :disappointed: ... adica pentru export nu risca inchisoarea daca a umblat la km. Cel mai probabil legea aia a lor se foloseste de baza de date creata cu ocazia efectuarii ITP unde, printre altele se inregistreaza nr km

Tin sa te anunt ca si la noi se inregistreaza numarul de km la ITP. Cel putin la Tulcea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa te anunt ca si la noi se inregistreaza numarul de km la ITP. Cel putin la Tulcea.

stiu, insa inregistrarea nu are nici un sens ... macar daca ai putea solcita o informare(contracost la RAR) atunci cand cumperi ceha SH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte interesanta prinderea spitelor pe janta... jante care la prima vedere permit montarea de anvelope tubeless, plus ca nu se mareste latimea lor, ca la BMW R120GS sau Aprilia Caponord

 

2009-Yamaha-Super-Tenere-concept-01_tcm26-331572.jpg

 

2009-Yamaha-Super-Tenere-concept-02_tcm26-331577.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte intereant, hai sa o vedem mai rpd in magazine. ca poate in cativa ani mi-o permit si eu :)

 

interesanta trecerea la cardan. se pare ca ramane la bicilindru :D

 

sa mai pastreze si conceptul cu 2 faruri rotunde si gata we got a winner

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...