Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si pretul? Deci este ca si inexistent!!!

Pretul nu e mare pe motiv de cost de productie mare, ci doar pentru ca nu are concurenta.

Oricum nu zic ca noul Super Tenere ar trebui sa aiba 175, ci pe la 190. Ca 200 are GS-ul. Si este facut acu' 5 ani. Nu ne putem astepta la o reducere de 5% la greutate in 5 ani?

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul nu e mare pe motiv de cost de productie mare, ci doar pentru ca nu are concurenta.

Oricum nu zic ca noul Super Tenere ar trebui sa aiba 175, ci pe la 190. Ca 200 are GS-ul. Si este facut acu' 5 ani.

Intr-adevar, ultima generatie de la BMW a facut o cura de slabire serioasa, dar majoritatea bicicletelor din categoria asta au binisor peste 200kg.

 

Nu ne putem astepta la o reducere de 5% la greutate in 5 ani?

Ba da, si daca am calculat corect in 25 de ani ar ajunge la 150kg... problema e ca atunci un motor de 1200 o sa fie pt incepatori, o sa rada lumea de tine daca n-ai motor de cel putin 2000cc si 300kg. ;)

Mai tineti minte vremurile cand Africa Twin si Super Tenere-ul vechi erau considerate motoare mari si puternice? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o sa tot reduca greutatea o sa vezi cadru de sportiva pe vaca ca super tenere, si la prima sesiune mai serioasa de hartoape te trezesti ca musti din ghidon si nu stii dc.

 

mai bine sa raman cadru dublu leagan de otel pentru rezistenta sporita. pt ca asta e important la o vaca de endro touring. sa stii ca poti pune baza in ea si in cele mai grele conditii.

 

in long way down s-a rupt codita unuia, in alta povestire cu 3 ktm 640 adventure unuia i sa rupt codita. WFT cat sa reduci masele ca sa obtii o greutate scazuta si sa ignori rezistenta la greutate si drumuri grele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce vad eu yamaha vrea sa combine autuurile celor mai bune motorete de pe piata si sa scoate un best seler: motor mare 2 clilindri cu mult cuplu si cardan ( ca la 1200gs) si ciclistica si ergonomia de la ktm 990 adv,

daca scot si un pret de 11500-12000 clar va aparea o noua motocicleta cult.

Extraordinar ar fi sa apara in cursul vietii noastre, ca mi s-au lungit urechile de cand astept ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee ce cod ce culoare / nuanta are albastrul la S-Tenere ? ;)

cauta catalogul de piese al mobrei cu an de fabricatie... vei gasi codul original al carenei... apoi pe google cauta codurile de culori Yamaha

Visit My Website

ar trebui sa gasesti undeva pe sub sa un cod din lista asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb.

Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W).

Mersi de info.A fost doar ocsidat Becul din spate si nu mai facea contact.Am curatat la ambele semnalizari becurile si suportul.

Mere ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ar putea arata noul Super Ten: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...e-spy-pictures/

 

Ce pot sa spun? Me likey. Daca ar avea roata de 21 spitata, rezervor de 20-25 de litri, ambreiaj ud, o prima treapta scurta (sa mearga la relanti cu 5-7km/h), un parbriz cum trebuie si un alternator de minim 500W si BMW-ul ar putea sa-si faca probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. S-a stabilit cumva data si locul intalnirii teneristilor pe 2010?

Tre sa-l trec pe agenda, nu de alta. :scratch:

Deocamdata ne mai gandim ... nu se stie nimic ... asteptam pe site-ul nostru posibile locatii de intalnire si traseu, insotite de cateva detalii si poze.

 

 

 

Referitor la noul Super Tenere ... pana acum s-au vehiculat tot felul de zvonuri, poze care mai de care mai bine/prost realizate.

Parerea mea ca pana Yamaha nu anunta iar ceva oficial cum a fost cu conceptul "Super Tenere 1200" nu ar trebui sa credem toate articolele pe net.

Editat de lebadake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de cind mi-am facut ungatorul de lant nici nu l-am mai intins, nici nu l-am mai curatat. Nu e chiar asa s de rau cu lant. Eu chiar il prefer cardanului, la care schimbi semeringuri si rulmenti in prostie (se cheama consumabile, cardanul NU SE STRICA NICIODATA) :scratch:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e mi simplu decat metoda bmw sau aprilia caponord, pe care nimeni nu stie sa le centreze.

 

problema pe care o constat eu este ca adio centrare spite.

 

cum mai umbli la ele?? sau nu e o peratiune necesara?

 

banuiesc ca te-ai saturat de camerele heavy duty?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...