andrei belcic Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 OK. Si au rezultat roti tubeless. Asta nu le scuteste de pene. Doar o eventuala explozie la viteze mari poate fi mai usor digerata. Si tot trebuie sa ai camere de rezerva, leviere si pompa la drum lung. Daca faci pana si se deslipeste talonul de janta nu poti umfla cauciucul la loc doar cu pompa. Trebuie camera. Insa partea cu explozia la viteza mare ramane valabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Eu ma gandesc daca se vor mai echilibra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 Echilibrare: niciodata n-am echilibrat o roata la o moto de enduro. N-a fost cazul cu ditamai camerele, n-o sa fie nici acum. Centrat spite: la fel, n-a fost nevoie sa ma ating de ele, le-am verificat inainte de operatiune si erau ok. Nu bag mina-n foc, dar daca rotesc niplul cred ca nu se rupe tot siliconul si ramine etans. Explozie ??? N-am auzit la nimeni sa fi patit asa ceva. Leviere si alte scule: oricum am asa ceva permanent in trusa de scule. Iar cauciucul nu sare de pe talon oricit l-as ruga, are buza specifica tubeless si chiar si cu scule e destul de munca de convingere. Plus ca s-a umflat fara probleme, janta e ingusta si cauciucul face contact de la inceput. Teoretic, la o pana nu fac decit sa bag un snur si sa umflu roata la loc. PS Vind camera UHD (4,5mm grosime) Continental pe 18" (intra perfect in cauciuc de 17"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 povestioara cu camerele heavy duty... amu ~ o luna juma am bagat ultima tura mai lunaga pe anu asta. o tura de dobrogea cu innoptat la cort in cheile dobrogei. trupa era compusa din 2 x S10 si un Cagiva Elefant (fost tenerist si domnia sa, da a vrut ceva mai chalenging. amu are catai chalange, da asta e alta discutie). ideea e ca din noi doar amicul cu S10 avea heavy duty pe roata fatza. undeva pe langa Sterarul am traversat o padure si ca sa iesim in camp a trebuit sa scurtcircuitam un shantz. indubitabil ca fix camera heavy duty a atras o pana de rigoare. dupa cum arata... spin de salcam. d-ala serios. si uite cum vajnicii enduristi s-au apucat sa faca o pana la naiba in praznic. mai grav e ca nu aveam pompa dupa noi si a trebuit sa fuga Elefantu tocmai pan la Topolog sa imprumutam de la careva. pan la urma si la coada, o fo fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 Hehe...si eu pe fata aveam camera normala, si dupa o tura prin stepa dobrogeana cauciucul era plina de spini mici, din care citiva fisaiau. Cu camera UHD s-a rezolvat, desi e de asteptat sa nu reziste la un tepoi de salcim sau la un cui serios. Din pacate pe fata nu merge tubeless, talonul nu permite. PS De ce nu ne-ati anuntat si pe noi ca va plimbati in zona ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Hehe...si eu pe fata aveam camera normala, si dupa o tura prin stepa dobrogeana cauciucul era plina de spini mici, din care citiva fisaiau. Cu camera UHD s-a rezolvat, desi e de asteptat sa nu reziste la un tepoi de salcim sau la un cui serios.Din pacate pe fata nu merge tubeless, talonul nu permite. PS De ce nu ne-ati anuntat si pe noi ca va plimbati in zona ? Da secretosi mai sunteti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 poi fincă suntem o șleahtă de zăpăciți. conform planului inițial, ar fi trebuit să tragem la părinții colegilor mei de apartament, la nufăru. io luasem numaru de telefon a lui cristi si ziceam să dau un semn pe seară, să vedem ce și cum organizăm pe a 2-a zi. da cum am zăbovit mai mult decât preconizam la vadu, am ajuns să campăm pe beznă prin cheile dobrogei. oricum, dat fiind faptul că avem un cap de pod fix la intrarea în rezervație... o să vă cam plictisiți de noi la anu. mai ales că vrem să vorbim f serios cu cristi despre trasee ce pot fi urmate fără a deranja flora și fauna, locuri de campare, de depozitare ok a gunoiului... revenind la cazul Do It (To) Yourself prezentat de cristi mai devreme. matos, amicul pe care l-ați văzut șurubăind la mobră, a ales altă abordare: câteva straturi de powertape aplicate pe jantă deasupra capetelor de la spițe. cu proxima ocazie când o sa demontez roțile (adik când o să le schimb rulmenții), o să documentez procesul la noi pe forum. si in final, ca să ne râdem puțin, 2 aspecte: ce faci când nu ai cric central, butuci sau bolovani serioși da totuși tre să dai roata jos & ce faci când tre să bagi anvelopa la loc și nu ai strop de săpun la tine (bine, la final am aflat că de fapt aveam). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 Am scormonit si eu destul pina sa ajunga la solutia de fata. Nu stiu cit ar rezista powertape/duct tape sau alt gen de lipici la presiunea din roata, mai ales ca niplurile nu sint ingropate in janta ci ies cam 2-3mm in afara. Lasa ca vine primavara si probam pe coclauri solutiile tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Scoateti servetelele Intr-adevar... de mare exceptie. Ce mi-am dat eu seama... inca nu s-au hotarat la un design al botului, pe care sincer sper sa nu-l copie de la Tenere-ul 2009 (nu ca ar fi urat, dar ar merge ceva mai original sau cel putin mai lat), iar cel prezentat in videoclip e botul conceptului. Si am mai vazut ca sunt 2 design-uri ale carenelor laterale. In orice caz, e bestiala, iar detaliile cred ca tin de gusturi. PS- Sarba(u)tori Fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 SARBATORI FERICITE TUTUROR TENERISTILOR,VA TRANSMIT DE LA CLUJ SI SPER CA LA ANUL SA AJUNG SI EU LA INTALNIREA TENERISTILOR!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Are cineva becurile pt far originale de SuperTenere si nu le foloseste.Cred ca se potrivesc si de la Tenere 660 [cel cu 2 faruri] La mine unul sa ars si celalalt nu prea face contact. Contra cost. Editat Decembrie 27, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 vezi la noi pe forum utilizatorul gabriel, care dezmembreaza un super tenere. ultima data stiu ca avea. e baiat serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Are cineva becurile pt far originale de SuperTenere si nu le foloseste.Cred ca se potrivesc si de la Tenere 660 [cel cu 2 faruri]La mine unul sa ars si celalalt nu prea face contact. Contra cost. La Tenere 660 1995 Germania am H4 55W pt faza scurta si H1 55W pt faza lunga. Faza lunga de la H4 nu se foloseste. Farurile se aprind pe rand. Exista variante pt diferite tari. Dar cred ca gasesti la magazinele auto orice model de bec halogen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 La multi ani,multa sanatate si fericire in noul an pt toti posesori de SuperTenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Yamaha Super Tenere provoaca BMW R 1200 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Salut . Dau un pic buzna la voi pe topic pt un prieten care ar vrea sa-si ia o mobra . Dupa ce s-a interesat el despre mobrele "adventure" a ajus la concluzia ca i-ar place unul dintre modelele Yamaha Super Tenere sau Honda Africa Twin. Cum amicul meu e total paralel cu ceea ce se cheama computer nu mai vb de forumuri, as vrea sa-mi spuneti daca exista diferente majore intre cele doua modele dpdv greutate consum ciclistica etc. Poate este pe aici si cineva care a avut ambele modele si care poate face o comparatie cat mai obiectiva . Oricum pentru obiectivitate, voi intreba acelasi lucru si la topicul de Africa Twin . Multumesc anticipat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 7, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) Incepe cu asta (postul nr. 11 contine un comparativ) si compileaza mai departe informatiile... In rest n-o sa primesti decit aprecieri subiective, si cred ca e normal. Pe scurt, eu prefer oricind ST pentru ca e mult mai ieftina, mai usoara, mai simpla si se poate upgrada la 850. Atentie doar la unele care sint foarte forjate si neingrijite. Editat Ianuarie 7, 2010 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) Salut . Dau un pic buzna la voi pe topic pt un prieten care ar vrea sa-si ia o mobra . Dupa ce s-a interesat el despre mobrele "adventure" a ajus la concluzia ca i-ar place unul dintre modelele Yamaha Super Tenere sau Honda Africa Twin. Cum amicul meu e total paralel cu ceea ce se cheama computer nu mai vb de forumuri, as vrea sa-mi spuneti daca exista diferente majore intre cele doua modele dpdv greutate consum ciclistica etc. Poate este pe aici si cineva care a avut ambele modele si care poate face o comparatie cat mai obiectiva . Oricum pentru obiectivitate, voi intreba acelasi lucru si la topicul de Africa Twin . Multumesc anticipat . Uite aici niste review-uri, sigur gasesti pe net si altele, si ca toate parerile si ele sunt subiective. Ai putea sa faci si o paralela intre specificatiile tehnice ale celor 2 modele. Dupa mine ai putea lua in calcul si triumph tiger care la noi nu e f popular dar se incadreaza in categoria big enduro. http://www.motorcyclespecs.co.za/ Salutari si numai bine! Editat Ianuarie 7, 2010 de puskyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Multumesc pt info . Am citit cate ceva din ce mi-ati dat deja . Ce nu am gasit pe nicaieri si poate ma puteti voi ajuta, un consum real pt mobra asta in diferite ipostaze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 8, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) 5,9% (cu motorul de 750) pe 3500km, cu pasager si bagaje. Maxim 7% in orice alte conditii. Am vazut ca pe topicul de AT ai primit tot felul de sfaturi care in nici un caz nu se bazeaza pe realitate sau experiente personale. Filtreaza cu atentie... Aici ai niste grafice foarte frumoase apropo de cuplu si de putere. PS Nu-mi place cind incep unii si altii sa vorbesca de rau un model sau altul. Eu prefer sa las cifrele sa vorbeasca. Uita-te la greutate, capacitate rezervor (apropo, cea reala la ST este 30L), garda la sol, cursa suspensie, liniaritate motor samd... Editat Ianuarie 8, 2010 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Multumesc pt info . Am citit cate ceva din ce mi-ati dat deja . Ce nu am gasit pe nicaieri si poate ma puteti voi ajuta, un consum real pt mobra asta in diferite ipostaze. La consum am scos 5,2 cu pasager si bagaje multe si peste 10 singur in oras[forja tata....] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Multumesc mult pt info . Am constat ca am atins un subiect sensibil cu intrebarea asta ...nu a fost intentia mea ..pur si simplu in ochii mei de profan cele 2 moto par foarte asemenatoare. Va multumesc inca o data pentru raspunsuri , am aflat tot ce aveam nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Pentru unii dintre noi, motocicletele nu sunt doar niste bucati de fier si plastic si poate de aceea cateodata cand zice cineva ca un model e mai slab/urat sau mai stiu eu ce e ca si cum i-ai zice ca copilul lui e prost. Dar in acest caz eu nu am vazut ca s-ar fi incins spiritele, poate in alte dati da, dar acum nu Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) "Am vazut ca pe topicul de AT ai primit tot felul de sfaturi care in nici un caz nu se bazeaza pe realitate sau experiente personale. Filtreaza cu atentie." Eu, unul, am incercat sa aduc situatia la normal pe acolo, daca tu nu esti de acord, e problema ta... Mesaj completat "Am vazut ca pe topicul de AT ai primit tot felul de sfaturi care in nici un caz nu se bazeaza pe realitate sau experiente personale. Filtreaza cu atentie." Eu, unul, am incercat sa aduc situatia la normal pe acolo, daca tu nu esti de acord, e problema ta... Editat Ianuarie 11, 2010 de Byk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Nu am zis ca nu sunt de acord ...doar ca nu vreau sa provoc scandal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.