Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lupele mi se pareau cam mici si nu le aveam pe cele care schimba faza.Am pus faruri moto de 140 mm iar prinderile le-am luat de pe farurile vechi originale si le-am lipit pe cele noi.Au geamul clar si oglinda cu mai multe fatete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pus arcuri progresive pe mobra! Tot citeam pe forumuri si imi ziceau cei ce au deja, ca dupa ce pui progresive pe fata, e alta mobra, bla bla bla. Asa ca am pus si eu. Si pe fata si pe spate! Si ce sa vezi, e alta mobra! Directia e perfecta, viraje in scurt rapide si precise. intra pe trasa acolo unde vreau eu si iese unde vreau eu fara efort. In linie dreapta iau mainile de pe ghidon si patreaza directie fara sa clinteasca, ceea ce inainte era imposibil! Spatele: mobra s a inaltat, inghite damburi hopuri fara sa topaie si sa faca ca barca. Cred ca tre sa prelungesc cricul lateral, Sta prea inclinata si imi e sa nu cedeze cricul. Mai ramane de vazut pe coclau! Oricum, sfat: puneti progresive pe fata!

 

pus si discuri de 320 pe fata. iarasi alta mobra! Recomand si d-astea! Fac toti banii!

 

Spor!

Editat de klu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_

Lupele mi se pareau cam mici si nu le aveam pe cele care schimba faza.Am pus faruri moto de 140 mm iar prinderile le-am luat de pe farurile vechi originale si le-am lipit pe cele noi.Au geamul clar si oglinda cu mai multe fatete.

 

Salut Doru!

Cam tarzie intrebarea, dar mai bine acum:

De unde ai luat farurile de 140? Sunt cele de la Louis, de 146 mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sad but true:

Am găsit ieri pe Olx ST-ul lui @cristi-mic la dezmembrat. Motorul este gata. Poate va interesează pe vreunul sa o luați și sa puneți din nou motor de Tdm pe ea. Toate adaptările sunt acolo. Un swap de motor și gata (sad smile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva un crashbar serios

/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/&do=findComment&comment=4357110

 

 

Stie cineva, daca mut capacul de la antigel cu tot cu furtune mai jos spre radiator, e vre-un bai? Nu vreau sa mai am acel cadru metalic de la faruri, si acum furtunele alea sunt acolo.

https://goo.gl/photos/gNkTM1voYabyHpDt8

Editat de arcgotic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pastrez tot dar mut mai jos. Multumesc!

 

Q1: nu stiti, farurile ca si constructie, sunt identice? Daca e sa pun HID sau bec LED in unul din ele, nu conteaza care il tin, corect?

Q2: Aveti HID sau LED pe Supertenere, doar cu un far? Cum e lumina? suficienta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca alternatorul nu duce, faza scurta pe stanga si lunga pe dreapta se schimba alternativ h4 normale farurile sant smecheria! la h4 se pot gasi becuri mai puternice la acelasi consum.pune leduri pe spate cand pui frana ai consum mare.ma tot gandesc la leduri pe fata dar nu m-am decis.am si voltmetru cu care monitorizez incarcarea inpermanenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu la Tenere am pus H4 de 35w, pentru a păstra configurația originala - ambele becuri pornite și pe faza scurta și pe cea lunga.

Ușor off-topic, ca și soluție la lumini:

Este un băiat pe YouTube, VegasRoManiac, care a luat-o razna cu ledurile pe un WR :). În sensul bun, as zice :). A ajuns mai ceva ca un pom de Crăciun motocicleta lui. Poate ajuta cu ceva. Nu îmi iese manevra sa pun link YT de pe telefon...

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q3: vreau sa schimb bucsele de cauciuc de sub ghidon. Am fost la mecanic aici in TM si imi spune ca el nu le schimba, ca mai demult a fisurat o tripla cand a incercat sa le scoata folosind o presa hidraulica. Aveti voi o metoda testata si sigura de a le scoate? Mi-am luat de pe Offtheroad altele, cu metal+cauciuc. Vreau sa le dau jos pe cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le schimba. Anuleaza-le cu niste saibe/bucsi rigide. Altfel, ma gandesc ca ai putea incinge locul cu un arzator/aragaz. Daca nici asa nu ies, macar topesti cauciucul si scapi de metalul interior. Apoi, cu o panza, poti incerca sa tai metalul exterior. N-am incercat, e doar teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu le-am scos cu presa hidraulica si am pus altele noi, aceeasi dimensiune.

Cred ca de la WeMoto. Sau similare de la magazin auto. Nu imi mai amintesc.

Si au am vrut sa iti zic suflanta cu aer cald, in ideea ca dilata repejor aluminiul. La mine nu a fost cazul. Au iesit ok, lucrat cu simt - incet si cu rabdare.

 

Nu iti inchipui insa ca vei avea revelatia vietii.

Eu le-am schimbat pe principiul "si asa sunt cu tot motorul bucati, daca nu acum, atunci cand?". Nu neaparat cea mai sanatoasa si practica abordare :).

Tu stii mai bine.

Parere personala - cu cat bagi mai multi bani intr-o motocicleta veche cu atat o sa ramai mai mult cu ea pe cap.

In caz ca te decizi sa o vinzi - daca unul din trei eventuali cumparatori intelege ce ai facut, cat ai cheltuit si, eventual, va si aprecia ce este acolo (in sensul tehnic, nu de multumit), mare lucru.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sigur nu voi recupera investitiile dar i-mi place ce fac, ma joc.actualele mele faruri de exemplu sant de harley davidson after marchet dar peste cele originale! a... omologate ce.


» Post actualizat in 05 Jul 2017 17:07

traeaba cu bucsile de jug banalitate pentru profesionisti . altfel chin. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...