Sari la conținut

AM SCAPAT PE ARATURA


Postări Recomandate

Salut tuturor. Sunt nou in grupul F 650. Sambata ma duc sa imi achizitionez unul rosu si frumos in stare buna (sper). Daca imi puteti trimite si mie un manual pt F 650 din 1996, as fi recunoscator. Nu mai am rabdare pana sambata. Cred ca ma imbat si ma culc pana sambata dimineata sa treaca vremea. Multumesc inca o data pt cine se ofera si bine-nteles cu berea/vinul/alcool whateve' de rigoare il cinstesc. Numai bine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

felicitari pentru alegerea facuta si pentru faptul ca ai avut curaj sa-ti ie-i carnet moto (si eu tot din iulie).Respect!

 

Multumesc frumos! :rusinica: Te felicit si eu pentru carnet moto si iti doresc drumuri lungi cu soare! :D

 

 

ce e frumos de vazut pe acolo prin zona?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA SALUT PE TOTI, sunt Sebastian ,din Bacau,am si eu o APRILIA PEGASO 650 DIN 96,si am mici probleme cu bendixul.Am desfacut-o,dar nu reusesc sub nici o forma sa dau fulia jos,am facut o presa ,care a iesit f bine,dar cu tot efortul meu nu reusesc.DATI-MI o sugestie ,va rog. Unde pot gasi acea piesa pe care tr. sa o inlocuiesc(bendixul),si care este pretul ei?MULTUMESC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele.

:)

fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele.

:)

fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele.

:)

fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele.

:)

fb dl Manuel, uite as mai invata lumea,care este treaba cu vibratu si cu datu cu parerea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti saua si te uiti in dreapta, cam acolo unde stai cu oolele :laugh: . Ai sa vezi o cutiuta neagra cu ampearjele sigurantelor trecute pe capac. Apesi pe clemele laterale, tragi capacul afara si... voila!

 

Bafta!

 

Mersi frumos RobbieB. Cred ca la mine cutiuta aia e argintie, adika metalica asa, ca defapt aia e si singura cutiuta de sub sa, am crezut ca e computerul ala...ok.

 

Si inca ceva, am deschis capacul de la rezervorul de ulei si e ok uleiul, ca desi m-am uitat cum se verifica uleiul, in ochiul ala rotund n-am reusit sa vad nimic, desi am ridicat-o pe cricul central pe loc drept si m-am uitat si cu lanterna...cum vezi de e ok uleiul in martorul ala din fata de la ghidon? ca eu nu m-am prins...am masina de 9 ani da martorul ala de ulei m-a dat pe spate la logica... :)

 

Si ai idee cam pe unde as gasi niste oglinzi ok cu tot cu suport pt GS urile noastre...? neamtu e destept la tehnica, mai putin la filetul ala din bachelita sau ce mama masii e, de la oglinda, la care mi s-a mancat filetul si acum, imi sta bleaga oglinda...asa am cumparat motorul...

 

Mersi anticipat! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti saua si te uiti in dreapta, cam acolo unde stai cu oolele :laugh: . Ai sa vezi o cutiuta neagra cu ampearjele sigurantelor trecute pe capac. Apesi pe clemele laterale, tragi capacul afara si... voila!

 

Bafta!

 

Mersi frumos RobbieB. Cred ca la mine cutiuta aia e argintie, adika metalica asa, ca defapt aia e si singura cutiuta de sub sa, am crezut ca e computerul ala...ok.

 

Si inca ceva, am deschis capacul de la rezervorul de ulei si e ok uleiul, ca desi m-am uitat cum se verifica uleiul, in ochiul ala rotund n-am reusit sa vad nimic, desi am ridicat-o pe cricul central pe loc drept si m-am uitat si cu lanterna...cum vezi de e ok uleiul in martorul ala din fata de la ghidon? ca eu nu m-am prins...am masina de 9 ani da martorul ala de ulei m-a dat pe spate la logica... :)

 

Si ai idee cam pe unde as gasi niste oglinzi ok cu tot cu suport pt GS urile noastre...? neamtu e destept la tehnica, mai putin la filetul ala din bachelita sau ce mama masii e, de la oglinda, la care mi s-a mancat filetul si acum, imi sta bleaga oglinda...asa am cumparat motorul...

 

Mersi anticipat! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti saua si te uiti in dreapta, cam acolo unde stai cu oolele :laugh: . Ai sa vezi o cutiuta neagra cu ampearjele sigurantelor trecute pe capac. Apesi pe clemele laterale, tragi capacul afara si... voila!

 

Bafta!

 

Mersi frumos RobbieB. Cred ca la mine cutiuta aia e argintie, adika metalica asa, ca defapt aia e si singura cutiuta de sub sa, am crezut ca e computerul ala...ok.

 

Si inca ceva, am deschis capacul de la rezervorul de ulei si e ok uleiul, ca desi m-am uitat cum se verifica uleiul, in ochiul ala rotund n-am reusit sa vad nimic, desi am ridicat-o pe cricul central pe loc drept si m-am uitat si cu lanterna...cum vezi de e ok uleiul in martorul ala din fata de la ghidon? ca eu nu m-am prins...am masina de 9 ani da martorul ala de ulei m-a dat pe spate la logica... :)

 

Si ai idee cam pe unde as gasi niste oglinzi ok cu tot cu suport pt GS urile noastre...? neamtu e destept la tehnica, mai putin la filetul ala din bachelita sau ce mama masii e, de la oglinda, la care mi s-a mancat filetul si acum, imi sta bleaga oglinda...asa am cumparat motorul...

 

Mersi anticipat! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,In 2010, unzina KTM va lansa noul mega-adventurer ce se va numi KTM 2400 R Mega-Adv., cu un motor turbo-diesel V6 si o capacitate cilindrica de 2349ccm, ce va impinge noul model cu o putere de 240CP si un cuplu de 600 Nm la doar 500rot/min, motiv pentru care motocicleta are roata dubla pe spate. Sa renuntat la transmisia pe lant, pentru ca acesta nu mai facea fata imensei puteri (...facea spate !) si sa abordat solutia unei transmisii pe cardan, subansamblu livrat de uzina de utilaje pentru extractii de suprafata - Caterpilar.

Noul model va fi capabil sa atinga o viteza maxima de 420km/h, aceasta performanta facand-ul mai rapid si decat Bugatti Veyron. Din considerente de securitate, modelul a fost limitat la 200km/h, viteza la care ajunge, fix, intr-o secunda cu plecare dupa loc. Din acest motiv in pachetul de livrare, o data cu motocicleta noua, se va livra si un costum antigravitational ce face ca organismul uman sa reziste pana la acceleratii gravitationale de 12 G. Kit-ul contine doar un singur costum, pentru pasager se livreaza pantaloni scurti si bluza decoltata cu insemnele KTM..... in cazul in care acest loc este ocupat de propria sotie.

Motocicleta are in dotarile de baza o serie imbunatatiri, fata de modelele anterioare. Clima bizonala, doua sisteme redundante ABS + parasuta de franare, GPS cu ecran TFT de 16mil. culori si diagonala de 17" atat pentru pilot cat si pentru pasager, directie asistata electronic aceasta putand fi actionata si de pasager in timpul cat pilotul serveste masa, rezervor de combustibil de 100litrii cu posibilitatea de a fi realimentat din mers de vre'o cisterna, pentru sistemul de suspensie sa optat tot pentru marca WP, insa noile modele de telescoape vor fi pneumatice, aer asigurat de grupul moto-compresor de la bord. Acestea sunt doar cateva dezvaluiri scapte de producatorul austriac, insa surpriza ne va fi dezvaluita in totalitate pe 17 octombrie 2010, la lansarea modelului, moment in care uzina va retrage de pe piata vechile modele 950/990 Adv. care nu au avut rezultatul scontat !"

 

Stire preluata ...... din plictiseala de la birou ! :bigstar: :lol:

[/quote

 

 

Foarte tare, daca ar scoate asa ceva sunt convins ca in Romania si-ar cumpara multi asa ceva :) , ar dobora recordul la vanzari ca Ferarri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as alege mai degraba asa ceva:

2006914bikepics-678955-full.jpg

 

Si sincer nu prea vad cu ce ii bun un motor asa de mare ca si 1200 si chiar si 800 din simplul motiv ca ii greu. Singurul motor pe care mi-ar placea sa il calaresc cu o cilindree peste 600 ii 950/990'u de la KTM, dar si acela ar fi putin dezamagitor cand distractia nemarginita de pe asfalt(2 in V) ar fi limitata de greutate si gabarit pe off.

Dar fiecare dintre noi stim ce am sacrifica pentru o satisfactie mai mare(dupa cum se vede si ce va urma pentru mine).

 

Vad ca nu merge poza, dar: http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C09%5C14...678955-full.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vorbi despre ce nu cunosti, tinere prieten.

daca ciclistica e reusita, in mers nu simti greutatea caprei, asta oricine iti confirma.

am prieteni cu africane care fac ce nu fac dominatoristi...

si cele sub 200kg nu mi se par multe pt un bicilindru de 800 in toate mintile.

motoru' meu are 225kg si ma joc cu el, fac poligonu de scoala cu o mana si il scot pe noroaie linistit, eu la 56kg.

cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oltcitar domnu? :D

 

Da, fost olticitist...7 ani...l-am vandut anul trecut unuia mai "bolnav" ca mine ca am trecut la capsulate pe injectie si ruginea degeaba...oricum prima masina e ca prima femeie... nu se uita niciodata :sick: dupa aia toate sunt niste curve... :drink: :moto: lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...