Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Teoretic CR8EH vor avea un randament mai bun, practic diferenta e mica. La ce turatie mergi de obicei? Nu prea are rost sa mergi sub 4000, asa ca inainte de a schimba viteza ar trebui sa ai peste 6000.

Care e diferenta intre cele doua tiputi de bujii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Temperatura optima de functionare. La CR9EH e mai mare decat la CR8H. Pentru CB 500 modelul oficial (recomandat de Honda) e CR8EH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms jenifer, esti a doua persoana care imi raspunde pozitiv de aici... stiam cate ceva de cb si chiar vruiam sa vad si o parere din partea voastra si ca sa va dem ca nu sunt un lene :crack: m-am apucat sa citesc tot de la capat asta ca sa nu imi scape ceva, imi place moto si chiar vreau sa il iau, doar ce mi-am luat permisul si acum trebuie sa astept din fel de fel de motive ca nu putea sa fie totul roz... cred ca ma primiti si pe mine printre voi si apropo de nume r.i.p ripan-> numele de fap si au fost doar primele 3 initialea atat :blbl: inca o data mersi mult pentru raspuns si sa ne auzim cu bine pe strazi... asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu urgent rau senzor de aprindere, sh, din desmembrari nu conteaza, numa sa fie bun, ca la reprezentanta rup astia pielea de pe tine ... pana la urma am luat cb din craionva dar avea capacul de la ambreiaj spart si cand l-am dat jos ca sa il duc la sudat am stricat din greseala senzorul ala :crack:

 

post-18053-1205583230_thumb.jpg cam acolo vine pozitionat si arat cam asa post-18053-1205583823_thumb.jpg

 

 

sau care aduce de pe www.ebay.co.uk ... am gasit acolo dar nu are cine sa mi-l aduca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu urgent rau senzor de aprindere, sh, din desmembrari nu conteaza, numa sa fie bun, ca la reprezentanta rup astia pielea de pe tine ... pana la urma am luat cb din craionva dar avea capacul de la ambreiaj spart si cand l-am dat jos ca sa il duc la sudat am stricat din greseala senzorul ala :rusinica:

 

post-18053-1205583230_thumb.jpg cam acolo vine pozitionat si arat cam asa post-18053-1205583823_thumb.jpg

sau care aduce de pe www.ebay.co.uk ... am gasit acolo dar nu are cine sa mi-l aduca

cauta-l in forum pe un tip care se autodenumeste "distribuitoru". el m-a rezolvat pe mine cu o scarita aproape la juma de pret fata de reprezentanta. i-am trimis banii, ca e ardelean, nu e din bucuresti, si in cateva zile am avut piesa. am inteles de la el ca are oameni care pleaca in fiecare saptamana in germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Astept si eu parerile voastre vizavi de caucioace?Ma intereseaza un pneu pe spate..Momentan am Pirelli si cred ca este cel original, ma gandesc totusi sa-l schimb pt ca s-a cam tocit.Ce-mi recomandati, ma refer la producator nu la dimensiune???

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INTREBARE PT POGOR

 

DE CE AI PREFERAT CAUCIUCURILE PIRELLI 110/80-17 57H SPEED DEMON

 

EU MA GANDEAM LA Dunlop Arrowmax GT 501 FJ 110/80 -17 TL 57H M/C ?

eu chiar nu ma pricep deloc la cauciucuri, si nu pot sa-ti raspund. pot zice doar ca sunt mai ieftine pirelli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INTREBARE PT POGOR

 

DE CE AI PREFERAT CAUCIUCURILE PIRELLI 110/80-17 57H SPEED DEMON

 

EU MA GANDEAM LA Dunlop Arrowmax GT 501 FJ 110/80 -17 TL 57H M/C ?

Eu am metzeler lasertek fata 110/8o/17 si spate130/80/17 si pot spune ca este foarte bine,fata de 150 pe spate sunt mult mai mobil pot evita mult mai usor gropile etc.Dar stau si ma intreb daca distanta de frinare scade la un cauciuc mai lat pe spate. Cine imi poate spune? Si alte diferente, la demaraj de ex. Care sunt diferentele intre un cauciuc mai subtire si unul mai lat pe spate. Din cite stiu Honda recomanda pe spate 130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am metzeler lasertek fata 110/8o/17 si spate130/80/17 si pot spune ca este foarte bine,fata de 150 pe spate sunt mult mai mobil pot evita mult mai usor gropile etc.Dar stau si ma intreb daca distanta de frinare scade la un cauciuc mai lat pe spate. Cine imi poate spune? Si alte diferente, la demaraj de ex. Care sunt diferentele intre un cauciuc mai subtire si unul mai lat pe spate. Din cite stiu Honda recomanda pe spate 130.

 

Eu am bridgestone bt-45 si pana acu' is oki.

Teoretic cu cat e mai lat cauciucul cu atat ai ditantza de franare mai mica (contactul cauciuc asfalt este mai mare deci ai adetentza mai mare deci frana mai buna) dar e mai greu la inclinare.

Practic nu stiu.. :rusinica:

Oricum cred ca este infim acel plus de aderentza/contact cauciuc asfalt pentru franare.

Daca e mai lat te ajuta la demaraj puternic (da tre' sa tragi de gaz sanatos pt a simtzi diferentza-la limita burnout-ului)

Alte diferentze nush...ai stabilitate mai buna cu cat e mai lat... :crack:

Dap, din cate stiu si io honda recomanda 130..

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Tocmai ma pregatesc sa imi schimb lantul la motor.

Deja l-am intins odata, si dupa doar 1500 km e iar f larg. Mecanicul mi-a spus ca neaparat tre sa imi iau kit de lant. Voi stiti careva cam cat costa un kit de lant pt CB500? Si eventual ce firma este de calitate?

Mi-a oferit un dealer local la pretul de 140 Eu. Credeti ca iau teapa daca il cumpar la banii astia?

 

Inca o intrebare.

Ce viteza maxima ati reusit sa prindeti cu CB-urile voastre? Eu cred ca am atins 200 km/h (195...).In treapta a 5-a.Degeaba ii dau a 6-sea ca nu se mai tureaza si nu mai prinde viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb de lantul de distributie sau cel de transmisie? la distributie te costa cam 50 de euro, iar cel de transmisie, 140 e cam mult, ai si pinioanele incluse? eu mi-am luat regina z ring din louis cu pinioane, la 130euro. incearca si tu acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb de lantul de distributie sau cel de transmisie? la distributie te costa cam 50 de euro, iar cel de transmisie, 140 e cam mult, ai si pinioanele incluse? eu mi-am luat regina z ring din louis cu pinioane, la 130euro. incearca si tu acolo.

 

E vorba de lantul de transmisie. Cu pinioane cu tot. (kit complet). Daca pe louis e 130 Eu, inseamna ca nu e mult 140 Eu ...acasa.

O sa mai ma uit pe louis...dar nu prea inteleg mare lucru acolo.

 

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, in aproximativ 2 saptamani ma voi alatura si eu in randul posesorilor de cb 500. Am citit topicul in intregime, m-am uitat si la concurenta (gs500/er5) dar am ales pana la urma Honda, din mai multe motive. Ce as dori sa va intreb, la 1.88 si 84 kg mi se potriveste aceasta motocicleta? Mentionez ca am facut cateva ture cu motoru si dimensiunile mi s-au paru bune, nu m-a incmodat nimic. Sa fie doar o prima impresie gresita sau si cei de un gabarit asemanator stau bine pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Tocmai ma pregatesc sa imi schimb lantul la motor.

Deja l-am intins odata, si dupa doar 1500 km e iar f larg. Mecanicul mi-a spus ca neaparat tre sa imi iau kit de lant. Voi stiti careva cam cat costa un kit de lant pt CB500? Si eventual ce firma este de calitate?

Mi-a oferit un dealer local la pretul de 140 Eu. Credeti ca iau teapa daca il cumpar la banii astia?

 

 

Pe Louis gasesti kit REGINA la vreo 90 de euro si kit DID la 120 de euro. Eu din cate stiu daca iti iei kit DID te tine cu cateva mii de km in plus.Codul este 10041346 (la Louis).

 

salutare, in aproximativ 2 saptamani ma voi alatura si eu in randul posesorilor de cb 500. Am citit topicul in intregime, m-am uitat si la concurenta (gs500/er5) dar am ales pana la urma Honda, din mai multe motive. Ce as dori sa va intreb, la 1.88 si 84 kg mi se potriveste aceasta motocicleta? Mentionez ca am facut cateva ture cu motoru si dimensiunile mi s-au paru bune, nu m-a incmodat nimic. Sa fie doar o prima impresie gresita sau si cei de un gabarit asemanator stau bine pe ea.

 

Eu am 1,85 si 85 kg.Nu am nici o problema, cu toate ca nu m-as supara daca ar fi putin mai mare :rusinica: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

1. Tocmai ma pregatesc sa imi schimb lantul la motor.

Deja l-am intins odata, si dupa doar 1500 km e iar f larg. Mecanicul mi-a spus ca neaparat tre sa imi iau kit de lant. Voi stiti careva cam cat costa un kit de lant pt CB500? Si eventual ce firma este de calitate?

Mi-a oferit un dealer local la pretul de 140 Eu. Credeti ca iau teapa daca il cumpar la banii astia?

 

2. Ce viteza maxima ati reusit sa prindeti cu CB-urile voastre? Eu cred ca am atins 200 km/h (195...).In treapta a 5-a.Degeaba ii dau a 6-sea ca nu se mai tureaza si nu mai prinde viteza.

1. Eu am luat DID de la Louis cu vreo 95 EUR in promotie. Kit, nu doar lant. Vezi si tu cat mai e acum pe Louis, te descurci si fara sa stii germana (nici eu nu stiu).

2. Am vazut pe bord in mers (nu pe cric :rusinica:) 195 in treapta a 6-a, cu benzina de 95 si carburatoarele nu tocmai reglate. Cu carburatoare curatate si reglate si benzina de 100 poate ar ajunge la 200 pe bord, care inseamna aproape 190 real. Pentru asta schimbi treptele la peste 9000 rpm (din a 5-a in a 6-a, primele 4 le poti schimba si la 3000 rpm), daca intri in a 6-a la turatie mica nu urca prea repede. Oricum, asta e viteza pentru care faci o proba de 30 sec o singura data, nu va fi viteza de croaziera - peste 160 chiar si pe modelul carenat nu ai stabilitate suficienta si rezerva de putere ca sa mergi rezonabil.

 

--- Mesaj completat în 20 Mar 2008 15:52 -------------

Salutare,

 

Astept si eu parerile voastre vizavi de caucioace?Ma intereseaza un pneu pe spate..Momentan am Pirelli si cred ca este cel original, ma gandesc totusi sa-l schimb pt ca s-a cam tocit.Ce-mi recomandati, ma refer la producator nu la dimensiune???

Bafta si asfalt uscat!

Eu am pus un Bridgestore touring (BT45) dupa ce am avut Bridgestore sport (Exedra G02, parca). Cele touring tin mai multi kilometri, chiar daca nu au aceeasi performanta ca cele sport. In practica nu prea am vazut diferenta la franari sau plecari de pe loc, cele noi intotdeauna merg mai bine ca cele uzate :crack:

 

--- Mesaj completat în 20 Mar 2008 15:55 -------------

salutare, in aproximativ 2 saptamani ma voi alatura si eu in randul posesorilor de cb 500. Am citit topicul in intregime, m-am uitat si la concurenta (gs500/er5) dar am ales pana la urma Honda, din mai multe motive. Ce as dori sa va intreb, la 1.88 si 84 kg mi se potriveste aceasta motocicleta? Mentionez ca am facut cateva ture cu motoru si dimensiunile mi s-au paru bune, nu m-a incmodat nimic. Sa fie doar o prima impresie gresita sau si cei de un gabarit asemanator stau bine pe ea.

La drum lung la un pic peste 1.90 ma cam incomodeaza la picioare, dar sub 2-300 km e chiar OK. Dupa 500 km ajunsesem sa merg cu picioarele pe ghidon ca sa le mai intind un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nici dupa 16 ani nu ai voie cu CB 500. Asteapta pana la 18.

din pacate stiu , dar nu-i destul de bun CBR-ul de 125 ca mie mi se pare chiar OK......pana atunci umblu cu tati.....asta este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal....In legatura cu carburatoarele am si eu o intrebare....Cand si cum va dati seama daca merg ok sau nu????...pt k sunt in "renovare" cu moto'u (vopsit,pictat,putzulit un pic...k doar vine vara :rusinica: ) si fiind desfacut ma-m gandit sa merg sa le reglez...da nu stiu dc e cazul....de aici venind si intrebarea mea!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

E recomandat sa le cureti si sa le reglezi (sincronizezi) macar o data pe an. Daca vrei sa vezi recomandarile fabricantului vezi manualul Haynes, dar in practica fiecare isi face carburatorul cat de des crede de cuviinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Stiti cumva unde as putea gasi evacuare si toba de inox pentru CB500 ? Am cautat pe google si nu prea am avut rezultate bune, in principiu am gasit ateliere care vand doar toba si aia numai de carbon.

Uite pun si o poza ca sa vedeti si cum arata momentan evacuarea...

Mersi mult si asfalt uscat ! :rusinica:

post-22810-1206190354_thumb.jpg

Editat de Sir Vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...