Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea !

 

 

Sunt de acord cu tine.

Si eu am facut cu motorul meu peste 10.000 km doar anul acesta.

Asa ca ma apuca rasu' cand vad pe cate unu, ca isi ia (mandru nevoie mare) motor din 95 toamna, dar are numa 17500 km la bord. Si am impresia ca persoanle astea si cred ce zic. :cheers: :lol:

Oricum, noi , posesorii de Cb putem sta linistiti: chiar daca motoarele noastre au 50.000 km la bord, isi vor face in continuare treaba. Nu au fost construite sa mearga numa 30.000 de km :P

 

chiar credeti ca are vreo importanta daca are 20.000, 50.000 sau 80.000km in momentul in care il cumparati avand in vedere ca durata de viata a cb-ului e de peste 500.000km? :lol:

 

motoru nu are nici un deranj cu nr de kilometrii, pt asta e si facut, sa ruleze. Atata timp cat este ingrijit si are consumabilele bune/schimbate totul e ok.

eu am(sau mai bine spus aveam pana la accident) media intre 5000 si 10.000km pe luna iar cb-ul meu nici nu simtea.ca sa nu mai zic ca nu l-am superingrijit.am facut pana si enduro cu el(paduri,dealuri,balast etc) l-am bagat prin santiere, am carat greutati destul de mari cu el(printre ele si un pasager de 150kg) si nu l-a deranjat cu nimic :box:

 

asa ca succes si nu va mai faceti griji de nr de km :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cbf sunt 2 modele...de 500 cmc in 2 cilindri si de 600 in 4 cilindri. si motorul de pe cbf-ul de 500 e acelasi cu cel de pe cb 500 modelul vechi. Ca are euro doi tine de chestiile adiacente (catalizator), nu de motorul in sine. asa cum si dacia pe injectie avea euro 2 si avea acelasi motor cu dacia 1300. difera sistemul de alimentare si catalizatorul in cazul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti grija si nu uitati SPEED KILLS.

Noi stim, ca deja mergem cu motocicleta de ani de zile :lol: Bafta la examen!

 

cbf sunt 2 modele...de 500 cmc in 2 cilindri si de 600 in 4 cilindri. si motorul de pe cbf-ul de 500 e acelasi cu cel de pe cb 500 modelul vechi. Ca are euro doi tine de chestiile adiacente (catalizator), nu de motorul in sine. asa cum si dacia pe injectie avea euro 2 si avea acelasi motor cu dacia 1300. difera sistemul de alimentare si catalizatorul in cazul asta.

Pana la urma comparatia CB500-CBF500 e din ce in ce mai putin importanta:

- ambele sunt pe carburatie

- au aceeasi putere, greutate si limita de incarcare similare

- ambele nu se mai fabrica :P

 

Cu CBF 600S am mers, ca senzatie nu e mare diferenta de CB-ul meu in afara de motor si frana spate: nu vibreaza (doar sunt 4 cilindri, nu?), zgomot mai redus (si mai neinteresant, seamana cu cel de masina), frana pe spate disc e mai bine dozabila (nu ca as folosi-o), doar ca estetic lasa mult de dorit varianta S cu semicarena si pretul e un pic cam mare fata de Fazer (vreo 600 EURO in plus) care arata mult mai bine. E mai scump CBF-ul de 600 chiar decat Fazer S2 care are aproape 100 CP si care in plus are optional si carena inferioara, la Honda pas :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma comparatia CB500-CBF500 e din ce in ce mai putin importanta:

- ambele sunt pe carburatie

- au aceeasi putere, greutate si limita de incarcare similare

- ambele nu se mai fabrica :lol:

 

Cu CBF 600S am mers, ca senzatie nu e mare diferenta de CB-ul meu in afara de motor si frana spate: nu vibreaza (doar sunt 4 cilindri, nu?), zgomot mai redus (si mai neinteresant, seamana cu cel de masina), frana pe spate disc e mai bine dozabila (nu ca as folosi-o), doar ca estetic lasa mult de dorit varianta S cu semicarena si pretul e un pic cam mare fata de Fazer (vreo 600 EURO in plus) care arata mult mai bine. E mai scump CBF-ul de 600 chiar decat Fazer S2 care are aproape 100 CP si care in plus are optional si carena inferioara, la Honda pas :cheers:

 

Mie diferentele mi se par enorme cel putin ca si aspect. Nu stiu de ce da' parca io intre un Golf 1 si un Golf 4 l-as alege pe cel din urma. :lol: Asta mai nou mi se pare multa mai ok ca si look. Au scapat de amortizoarele alea duble odioase si au pus frana pe disc pe spate de care vb si tu, da' pe care nu o folosesti :kiss: . Codita aia si stopul de coor de remorca nu seamana nicicum cu cea noua. Cat despre sunetul CBF-ului de 600... scapa-l de rusinea aia de toba stock si o sa vezi ca nu mai seamana deloc cu sunetul unei conserve. :P Si eu am avut parallel twin inainte si mi se parea super insa cand m-am suit pe 4L am crezut ca l-am prins pe 'niezau de picior.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbf sunt si de 250 si de 1000 si honda pune pret mai mare pe fiabilitate asta se vede clar din rpm la care isi dezvolta puterea maxima aceste motoare, cbf de 1000 are doar 114 cai la 7500 rpm spre exemplu si cuplul maxim la 6500 aproape ca o masina .... si totusi .... fazer sau orice ar fi arata foarte frumos dar nu e HONDA ........

 

personal prefer fiabilitatea hondelor

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place Honda ca producator, dar nu sunt zei atotputernici si fara de greseala. Yamaha FZ6 Fazer nu cred ca e o motocicleta rea deloc, nu imi fac probleme de fiabilitate. La o comparatie directa CBF 600 - Fazer S2 pe hartie Fazer-ul e de departe mai buna (pret, putere, accesorii), iar ca design nici nu se mai pune problema, CBF-ul de 600 arata chiar nasol. Am fost la un pas de a cumpara una si dupa ce am mers cu ea m-am razgandit: ori iau Fazer nou ori raman cu CB500 inca o vreme. Problema cea mare e ca CB500 e atat de bun pentru ce am eu nevoie ca nu prea are rost sa il schimb :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica rugaminte la voi: sa verificati, cu motorul pornit si pe cricul central, in treapta I si cu ambreiajul tras, daca roata spate se invarte sau nu. ieri am vazut, desi eu nu simteam ca ar fi vreo problema, ca executand cela mai de sus, nu pot opri roata sa se invarta nici macar daca incercam s-o opresc punand piciorul pe ea. Am slabit ambreiajul,roata nu se mai invarte atunci cand trag ambreiajul, dar acum ambreiajul prinde undeva la capatul cursei manetei.

la voi cum e ?

la mine se invarte si scoasa din viteza dar usor .si ma gandesc ca e normal deoarece se creaza ceva curenti de la ambreaj

 

da cautare pe bikeshop dupa cb500. o sa gasesti un anunt cam de 1-2 spt vechime, la pretul de 950e. tipul respectiv il dezmembreaza. scarita e in stare buna daca nu a vandut-o deja

 

tocmai am vb cu baiatul, nu are scaritele :kiss:

 

ce ziceti de cb-ul asta? as vrea sa imi fac si eu saua la fel, mai ales ca pasagera aluneca peste mine la franari.

post-20895-1215025026_thumb.jpg

ce sa zic de sa?!!! e identica ca la toate doar ca e alta textura la piele si e dotografiata din alt unghi decat cel din care privesti in mod normal,

 

pe asta se si bazeaza cei ce dau km inapoi , pentru ca desi au mult mai multi kilometri decat arata bordul , multe motoare merg inca destul de bine si e greu sa iti dai seama cati km au ele de fapt .......

nu stiu daca dau km traju inapoi dar eo problema cu cablul care se rupe cam repede nu stiu daca intentionat si ramane asa catva ani!oricum un motor din germania poate fi vechi si cu km putini fata de unu din italia unde e tot timpul vreme faina. eu zic ca unu din germania daca e din 95-96 tre sa aibe cel putin 30000 iar din italia cel putin 50 000!

 

parerea mea in ce priveste veridicitatea kilometrilor afisati pe bordul unei motociclete de vanzare este ca multe sunt date inapoi, ca si samsarii de masini la motociclete nu vad de ce ar face la fel, eu in 4 luni am 4000 km cu motorul , si pana la toamna ...poate inca pe atata sau mai multi, asa ca moto din 94 sau 95 poate chiar si din 99 nu cred ca au doar "20 000", chiar "toate au fost tinute in garaj de proprietarul de 60 ani care nu iesea decat in week-end cu ea , si asta de 2 ori pe an " e cam cusuta cu ata alba prezentarea asta , ele arata bine pentru ca au fost intradevar ingrijite , si chestii schimbate la ele cu originale dar nu cred ca au cum sa aiba chiar toate km asa de putini, , ma refer la motoare in general nu la cb-uri in special ... cer scuze dar asta este parerea mea !

nu cred ca sunt date in spate.dar la majoritatea se rupe cablul de kilometraj intentionat sau si e inlocuit destul de tarziu;intentionat sau nu.oricum in germania se fac cam ca si pe aici 4-5 mii pe an in italia mai mult poate dublu ca e vremea faina cam tot timpul.dar se poate sa aiba din 95 -40 de mii dar 20?!!! chiar as intreba pe cine stie cam la cat cade cablul de kilometraj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa zic de sa?!!! e identica ca la toate doar ca e alta textura la piele si e dotografiata din alt unghi decat cel din care privesti in mod normal,

 

cred ca e destul de evident ca saua din poza aia e facuta din doua materiale diferite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine s-a rupt ieri cablul de kilometraj, insa vreau sa il schimb neaparat, chiar daca este intradevar un avantaj ca nu imi invarte kilometrii. Oricum, bordul se poate da f usor inapoi, chiar acesta fiind motivul pentru care toata lumea cumpara CB500 din 1995 cu 20.000 km la bord :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema! Rezervoru de cb are fund dublu? sau cum functioneaza treaba cu rezerva de benzina? La o verificare ochiometrica, mai aveam in rezervor cam jumatate de litru de benzina, si manetutza de la benzina in pozitia normal. Unde is aia 2 litri cu care mergi pe rezerva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema! Rezervoru de cb are fund dublu? sau cum functioneaza treaba cu rezerva de benzina? La o verificare ochiometrica, mai aveam in rezervor cam jumatate de litru de benzina, si manetutza de la benzina in pozitia normal. Unde is aia 2 litri cu care mergi pe rezerva?

 

Daca o sa ai o data curiozitatea sa dai jos intr-o zi acel robinet si care este si sorb, ai sa descoperi ca toata treaba este atat de simpla incat nu-ti vine sa crezi

In sita din rezervor, aia de la robinet pe pozitia on are o teava in interior de cca5-6 cm, cand trece benzina de teava aia, ne mai putand trage se va opri, atunci tu comuti pe "REZ" si ea va absorbi toata benzina pana la baza acelei tevi din rezervor :kiss:.

Nu-i nevoie sa citesti, trebuie sa mai si descoperi.Apropo vezi ca trebuie o cheie de 30.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa ai o data curiozitatea sa dai jos intr-o zi acel robinet si care este si sorb, ai sa descoperi ca toata treaba este atat de simpla incat nu-ti vine sa crezi

In sita din rezervor, aia de la robinet pe pozitia on are o teava in interior de cca5-6 cm, cand trece benzina de teava aia, ne mai putand trage se va opri, atunci tu comuti pe "REZ" si ea va absorbi toata benzina pana la baza acelei tevi din rezervor :kiss:.

Nu-i nevoie sa citesti, trebuie sa mai si descoperi.Apropo vezi ca trebuie o cheie de 30.

 

 

Ms de raspuns, dar se pare ca nu ai inteles ce vreau sa spun, sau nu m-am exprimat bine. Am postat deoarece am mai auzit la cb 500 problema legata de rezerva de benzina, cum ca mergi cu robinetu pe on, se termina benzina, iar cand pui pe rezerva, nu mai ai. Iar daca citeai mai atent, sau esti posesor de cb500 (nu neaparat), sti ca rezerva e de 2 litri, iar eu ziceam ca mai aveam aprox 0,5 litri in rezervor cu robinetul pe on. Si acuma intrebarea: Daca eu mai aveam 0,5 l de benzina in rezervor, robinetu pe on, unde is aia 2 litri pt rezerva?

 

Ps: Nu ma apuc sa imi desfac din curiozitate motocicleta! Am desfacut 5 ani la comunista de nevoie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci fa proba....lasa pe ON si cand se opreste, dai pe rezerva, scoti furtunbul si pui benzina in stica....si vezi cata ai, apoi dai firma Honda in judecata si te umpli de bani.... glumesc.

Bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina de rezerva cred ca sta in partile laterale ale rezervorului, cine l-a demontat stie ca alea sunt mult mai jos decat partea centrala(aia care se vede cu ochiul prin gaura). si cred ca trebuie sa ai un ochi tare bun sa iti dai seama cand mai ai juma de litru...

 

ce vreau sa zic e ca benzina nu se masoara cu ochiul. eu personal am mers 30 de km dupa ce am comutat pe rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am si eu o rugaminte. Urmeaza sa-mi iau si eu o motoreta, insa nu sunt foarte hotarata ce model. Sunt incepatoare si din cate am inteles eu, o honda cb 500 e cea mai buna varianta, insa pentru mine problema e aspectul ei. Nu ma incanta foarte mult, poarte doar modelul sport si fiind fata, conteaza destul de mult pt mine chestia asta. Nu am vazut live si nu m-am cocotzat niciodata pe una. Ma tot gandesc ce sa aleg intre un suzuki gs 500 f, o honda hornet (desi stiu ca e destul de puternica) si un cb 500 s. Rugamintea era daca se poate sa-mi spuneti ce avantaje are motorul asta, adica ce ar inclina balanta in favoarea acestui model :kiss:

 

Multumesc mult.

 

Imi pare rau am postat pe userul unui prieten, anyway mersi de ajutor.

 

CB-ul este o motocicleta buna pentru o incepatoare, dar mare atentie daca esti mai mica de inaltime. GS-ul are seaua mai ingusta si poti ajunge mai bine cu picioarele pe jos. Eu am 176 cm si ajung f bine jos, dar mi-e greu la manevrele pe loc, intors, scos din "depozit", impins, ridicat pe cric. La drum e extraordinar. Mie imi plac mai mult ca si GS-urile, dar important este sa te simti bine pe motor.

Bafta la achizitionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sita din rezervor, aia de la robinet pe pozitia on are o teava in interior de cca5-6 cm, cand trece benzina de teava aia, ne mai putand trage se va opri, atunci tu comuti pe "REZ" si ea va absorbi toata benzina pana la baza acelei tevi din rezervor :kiss:.

Nu-i nevoie sa citesti, trebuie sa mai si descoperi.Apropo vezi ca trebuie o cheie de 30.

 

:lol: asa e cum zici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina de rezerva cred ca sta in partile laterale ale rezervorului, cine l-a demontat stie ca alea sunt mult mai jos decat partea centrala(aia care se vede cu ochiul prin gaura). si cred ca trebuie sa ai un ochi tare bun sa iti dai seama cand mai ai juma de litru...

 

ce vreau sa zic e ca benzina nu se masoara cu ochiul. eu personal am mers 30 de km dupa ce am comutat pe rezerva

 

Asta ar putea fi un raspuns cu partea laterala. Eu am aproximat benzina existenta in partea centrala a rezervorului, ce se vede prin buson, la 0,5 litri.....acuma sigur ca e o aproximatie, dar oricum miscand motocicleta, se vedea clar ca benzina vizibila ramasa in rezervor era sub 2 litri, si de aici problema mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vreau sa zic e ca benzina nu se masoara cu ochiul. eu personal am mers 30 de km dupa ce am comutat pe rezerva

 

si tu ai dreptate...io chiar mai mult am mers,de 2 ori ramanand anu asta fara benzina...

 

numa bine :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CB-ul este o motocicleta buna pentru o incepatoare, dar mare atentie daca esti mai mica de inaltime. GS-ul are seaua mai ingusta si poti ajunge mai bine cu picioarele pe jos. Eu am 176 cm si ajung f bine jos, dar mi-e greu la manevrele pe loc, intors, scos din "depozit", impins, ridicat pe cric. La drum e extraordinar. Mie imi plac mai mult ca si GS-urile, dar important este sa te simti bine pe motor.

Bafta la achizitionare

eu am 1,7 si nu am probleme cu ajunsul jos. buna observatia cu saua mai ingusta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na`seara la toti... sunt si eu pasionat de 2 roti am 18 ani am avut un scuter da l`am dat ca abea se taria.. :laugh:) 70..80 :| am si eu o intrebare...cat consuma o cbr 600 in oras si afara.. ? :crack: Asfalt uscat si salutari cu faru!

Aici e topic de CB500, nu de CBR 600, iar tu daca ai 18 ani mai asteapta vreo 2 ani pana o sa ai voie sa conduci legal CBR600. Pana atunci invata sa mergi pe moto (nu e ca pe scuter), ca altfel te aduna cu farasul din copaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Se pot monta crash-paduri pe CB500?

 

Cred ca se pot si crash paduri, dar mult mai folositoare sun crash bar-urile la CB 500 asa cum am si eu :crack: M-au si scapat o data la o cazatura. Le gasesti pe Louis, cod 10023301.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...