Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Din ce stiu eu(nu prea am studiat capitolul asta ca nu am avut probleme) exista intre galerii un pic mai jos un capac care face legatura circuitului de apa intre cilindri, posibil sa se fi strapuns O-ring-ul de acolo si sa iti curga pe motor/galerii si de asta sa faca aburi. Termostatul il scoti, il pui intr-o oala la foc cu un termometru in ea si stai cu ochii pe oala, la o anumita temperatura trebuie sa deschida (scrie in manual).

Nu ii schimba lichidul pana nu afli pe unde curge si remediezi problema.

Mesaj completat

Acum m-am uitat si trebuie sa deschida intre 80 si 84 de grade cu o distanta de minim 8 mm.

 

Multumec, Thunder... din ce am observat e, vaporii aia albi sunt foare bine directionati, ceea ce imi da de inteles ca sunt totusi evacuati printr-unul din furtunasele de evacuare... doar ca nu stiu prin care.

Acu ma duc sa ma apuc voiniceste de treaba, o sa va tin la curent, fac intai o verificare la O-ring si pe urma bag o "supa" de termostat sa vedem cum reactioneaza...

Cine stie ce preturi practica cei de la serviceul Honda din Drumul Tabarei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero.

Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo.

Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero.

Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo.

Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! :bounce:

 

Nasol, tine-ne la curent. Sunt foarte curios ce simptome ai avut...si ce rezolvare ai gasit...sper sa nu fie nimic serios...ci doar o "raceala" de primavara. Eu inca nu m-am apucat de ea, pentru ca am fost ieri la SMAEB (din pacate).

 

Astazi sper sa ajung la mecanic sa pun o baterie de test sa vad daca e de la baterie....

 

 

Spor!!

 

PS: aveti idee cum se desface panoul de plastic care acopera fuseboxe-ul??? Am desfacut surubult de jos....dar vad ca se tine cumva si in doua cleme...imi e frica sa le fortez sa nu le rup...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca n-am mai ajuns nici eu la Romaero.

Chiar pe podul baneasa m-a lasat bateria si am fost nevoit sa o imping pana acasa...noroc ca nu stau departe de acolo.

Deocamdata nu am identificat problema....daca o fi bateria, releul, vreo siguranta sau alternatorul. Oricum, alti bani, alta distractie ! :bounce:

 

nu cunosti pe nimeni care sa aibe o baterie buna cu care sa faci un test? (eu cred ca e releul-nu am vazut pana acum o baterie atat de varza.....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cunosti pe nimeni care sa aibe o baterie buna cu care sa faci un test? (eu cred ca e releul-nu am vazut pana acum o baterie atat de varza.....)

 

Am incarcat bateria acasa si are 12,8V. La carte scrie ca trebuie sa aiba peste 13V deci si bateria e cam dusa.

Dar sincer nu cred ca este de la ea. Am luat ieri curent de la o masina...am mers vreo 200 de metri si s-a oprit iar, deci clar nu mai incarca...E posibil sa fie releul, o sa verific astazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te-am vazut ieri pe pod la baneasa Sir Vlad :bounce:

 

acu revin si eu cu o intrebare : de ce oare sa nu`mi functioneze semnalele ...pe fata nu mai am deloc ,adica incerc sa le pun dar nu se aprind nici cu spume ...iar pe spate mergeau ...dar acum nu se mai apind deloc ,pozia nu se aprinde ,doar farul normal ,mentionez ca sunt pe LED,semnale Rizoma Zero 11 .

De la ce ar putea sa fie ?

am incercat ca in schema de la semnale...sufletul,nu merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te-am vazut ieri pe pod la baneasa Sir Vlad :bounce:

 

acu revin si eu cu o intrebare : de ce oare sa nu`mi functioneze semnalele ...pe fata nu mai am deloc ,adica incerc sa le pun dar nu se aprind nici cu spume ...iar pe spate mergeau ...dar acum nu se mai apind deloc ,pozia nu se aprinde ,doar farul normal ,mentionez ca sunt pe LED,semnale Rizoma Zero 11 .

De la ce ar putea sa fie ?

am incercat ca in schema de la semnale...sufletul,nu merg.

 

Incearca sa inversezi +ul cu -ul, la astea pe led conteaza. Pozitia e posibil sa fie arsa, la asta nu te-ai gandit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detalii: am dat rezervorul jos. Nu aveam antigel... asa ca am luat un bidon de apa de 4 litri si am turnat. Au intrat aproape doi litri si jumatate, cu ce am completat prin camera de expansiune. Asta inseamna ca pe undeva a curs. Nu stiu pe unde. Vestea buna este ca ventilatorul functioneaza, am facut proba cu firul la masa. Maine dupa ce ies din tura de noapte trag o fuga sa testez termostatul.

Pe unde as putea pierde lichid?

 

Si revin cu intrebarea: stie cineva ce scoruri practica cei de la Service Honda de pe Timisoara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detalii: am dat rezervorul jos. Nu aveam antigel... asa ca am luat un bidon de apa de 4 litri si am turnat. Au intrat aproape doi litri si jumatate, cu ce am completat prin camera de expansiune. Asta inseamna ca pe undeva a curs. Nu stiu pe unde. Vestea buna este ca ventilatorul functioneaza, am facut proba cu firul la masa. Maine dupa ce ies din tura de noapte trag o fuga sa testez termostatul.

Pe unde as putea pierde lichid?

 

Si revin cu intrebarea: stie cineva ce scoruri practica cei de la Service Honda de pe Timisoara?

 

Incinge-l bine si o sa iti arate el pe unde il pierde, nu e nevoie sa ne intebi pe noi :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am incins la greu... l-am tinut aproximativ 15 minute trecut prin toate vitezele...

Thunder, multumesc pentru hinturile de pana acum. Stii ceva de service-ul Honda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat alta pereche de semnale ...deci din 2 perechi noi noute ,nu aveau cum sa fie ambele perechi stricate .

spatele era ok ieri ...apoi dupa ce am incercat sa pun si fata ,fata nu functiona,acum nu mai merge nici spatele...ce sa se fi putut intampla..pentru ca atunci cand aveam si fata cuplata ...mergea spatele ,maine o sa le desfac si pe alea de pe spate si am sa le reconectez .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma era chiar bateria. Era uscata...sa fiu sincer nici nu stiu cati ani are pentru ca de cand am cumparat motorul nu am schimbat-o si eu o am de 3 ani de zile ! Am completat cu apa distilata, am incarcat-o si am pus-o pe motor. La relanti imi indica in jur de 13-13,5 V iar la 5000 de ture ajungea cam la 14,5-15V.

Ceea ce imi da de inteles ca incarca si nu sunt probleme cu alternatorul, releul sau vreo siguranta asa cum credeam.

Pur si simplu a cedat bateria, si-a dat ultima suflare.

Si acum vine urmatoarea intrebare :bounce: recomandati vreo firma anume de baterii ? Ceva ieftin si bun ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat alta pereche de semnale ...deci din 2 perechi noi noute ,nu aveau cum sa fie ambele perechi stricate .

spatele era ok ieri ...apoi dupa ce am incercat sa pun si fata ,fata nu functiona,acum nu mai merge nici spatele...ce sa se fi putut intampla..pentru ca atunci cand aveam si fata cuplata ...mergea spatele ,maine o sa le desfac si pe alea de pe spate si am sa le reconectez .

Semnalele astea vin si cu o resistenta pe langa sau doar semnalele, posibil de asta sa iti faca probleme.

Mesaj completat

Pana la urma era chiar bateria. Era uscata...sa fiu sincer nici nu stiu cati ani are pentru ca de cand am cumparat motorul nu am schimbat-o si eu o am de 3 ani de zile ! Am completat cu apa distilata, am incarcat-o si am pus-o pe motor. La relanti imi indica in jur de 13-13,5 V iar la 5000 de ture ajungea cam la 14,5-15V.

Ceea ce imi da de inteles ca incarca si nu sunt probleme cu alternatorul, releul sau vreo siguranta asa cum credeam.

Pur si simplu a cedat bateria, si-a dat ultima suflare.

Si acum vine urmatoarea intrebare :bounce: recomandati vreo firma anume de baterii ? Ceva ieftin si bun ?

 

Ieftin si bun nu prea e ... orice ar fi nu lua victor, fratemiu a schimbat una pe garantie si dupa un an parca i-a cazut, si mai am un amic care a schimbat tot pe garantie victor ... deci victor sucks desi sunt relativ ieftine, in jur de 110 lei parca . Bosch sunt baterii si atat, nu sunt excelente dar nici problematice nu sunt, cel putin nu am auzit. Varta sunt laudate, in schimb au un pret pe masura(undeva la 175 de lei). Yuasa la fel bune dar pret mare(undeva la 200 de lei). Eu lucrez mult cu Nitro, produse tot de Yuasa, si pot sa spun ca isi fac treaba excelent, unu nu s-a intors cu ea inapoi (pe garantie sau nu), ca pret sunt undeva la 160 de lei, bani pe care zic eu ca sii merita. Eu am pe motor un BSB (chinezarie), luat in 2009 in vara, pana acum s-a dovedit a fi ok, chiar excelenta avand in vedere ca am dat 80 de lei pe ea :laugh:. Daca ar sa imi trebuiasca mie cu siguranta mi-as lua o Nitro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalele astea vin si cu o resistenta pe langa sau doar semnalele, posibil de asta sa iti faca probleme.

Mesaj completat

 

 

Ieftin si bun nu prea e ... orice ar fi nu lua victor, fratemiu a schimbat una pe garantie si dupa un an parca i-a cazut, si mai am un amic care a schimbat tot pe garantie victor ... deci victor sucks desi sunt relativ ieftine, in jur de 110 lei parca . Bosch sunt baterii si atat, nu sunt excelente dar nici problematice nu sunt, cel putin nu am auzit. Varta sunt laudate, in schimb au un pret pe masura(undeva la 175 de lei). Yuasa la fel bune dar pret mare(undeva la 200 de lei). Eu lucrez mult cu Nitro, produse tot de Yuasa, si pot sa spun ca isi fac treaba excelent, unu nu s-a intors cu ea inapoi (pe garantie sau nu), ca pret sunt undeva la 160 de lei, bani pe care zic eu ca sii merita. Eu am pe motor un BSB (chinezarie), luat in 2009 in vara, pana acum s-a dovedit a fi ok, chiar excelenta avand in vedere ca am dat 80 de lei pe ea :bounce:. Daca ar sa imi trebuiasca mie cu siguranta mi-as lua o Nitro.

 

Eu ti-am zis ca am completat-o ca era uscata si acum parea sa mearga ok...in parametrii prevazuti si in manual !

Sa merg in continuare cu ea asa si sa vad cum se comporta sau ar fi mai bine sa iau una noua ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis ca am completat-o ca era uscata si acum parea sa mearga ok...in parametrii prevazuti si in manual !

Sa merg in continuare cu ea asa si sa vad cum se comporta sau ar fi mai bine sa iau una noua ?

Ciudat e ca ti-a picat in mers, de obicei cand fac probleme fac la pornire. Vezi cum se comporta, daca face iar probleme e clar ca nu mai ai ce ii face, oricum daca ai motorul de 3 ani si bateria era pe el ... ar fi cazul sa iei in calcul una noua de acum.

Acum mi-a sarit in ochi ... 15 v ??? masoara bine incarcarea, daca sare de 15 nu e bine, nici nu ar trebui sa ajunga la 15V

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat e ca ti-a picat in mers, de obicei cand fac probleme fac la pornire. Vezi cum se comporta, daca face iar probleme e clar ca nu mai ai ce ii face, oricum daca ai motorul de 3 ani si bateria era pe el ... ar fi cazul sa iei in calcul una noua de acum.

Acum mi-a sarit in ochi ... 15 v ??? masoara bine incarcarea, daca sare de 15 nu e bine, nici nu ar trebui sa ajunga la 15V

 

Valoarea admisa e intre 14 si 15,5V cand e turata la 5000rmp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valoarea admisa e intre 14 si 15,5V cand e turata la 5000rmp

Acum m-am uitat in manual si ai dreptate ... ciudat, in general la motoare nu trebuie sa sara de 15v, stiu ca de la 15v in sus risti sa arzi CDI-ul si multe altele.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut lume, cine poate imi spune din ce material (cu exactitate) este facuta toba de la CB 500? :bounce: Am nevoie cat mai repede :laugh:

Toba in sine (exteriorul) sau toba toata ?

 

Ar fi cineva interesat de un suport de topcase cu tot cu topcase pt CB 500.

post-18053-1302463385_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cu.rand imi schimb uleiul, castrol r1 din ala ca merge numai cu peste 7000rpm ;) . In alta ordine de idei, cand marea intalneala a lenesilor cu CB500 :P (ca ma stiu pe mine). Prooopun sa facem o petitie :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...