Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

am avut si eu un CB 500,dar este moto,de oras,caci afara te ia vantul!!Vrei motor de plimbare,schimba si treci la alta clasa!

se schimba calimera si cu puterea si stabilitatea si franele si imaginea!!!

 

adevarul e ca nu am testat un motor de touring mai mare, dar merge si CB-ul la plimbare, stai linistit.

Daca te deranjeaza vantul, ii pui un parbriz si ai crede-am ca ai rezolvat-o!

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

adevarul e ca nu am testat un motor de touring mai mare, dar merge si CB-ul la plimbare, stai linistit.

Daca te deranjeaza vantul, ii pui un parbriz si ai crede-am ca ai rezolvat-o!

i-am pus parbriz,dar peste 120,tot te ia vantul!!Si sa te apleci pe ea,ca pe o vitezista,arati ca magarul cu cocoasa!Si stabilitatea avea de suferit,cu rotile alea inguste,etc....

Motor de oras si incepatori..punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am pus parbriz,dar peste 120,tot te ia vantul!!Si sa te apleci pe ea,ca pe o vitezista,arati ca magarul cu cocoasa!Si stabilitatea avea de suferit,cu rotile alea inguste,etc....

Motor de oras si incepatori..punct.

 

Esti tare, pun pariu ca ai avut dar nu era destul de bun pentru tine asa ca ti-ai luat CBR sau ceva "sport".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am pus parbriz,dar peste 120,tot te ia vantul!!Si sa te apleci pe ea,ca pe o vitezista,arati ca magarul cu cocoasa!Si stabilitatea avea de suferit,cu rotile alea inguste,etc....

Motor de oras si incepatori..punct.

 

nu stiu cum de te lua pe tine vantu'.

daca mergeam singur cu cb-ul, abia de la 160 in sus aveam "probleme" si eram nevoit sa ma apelc in fatza, sa imbratisez rezervoru. dar l-am dus de cateva ori pana in 180+. (inclusiv cu pasager)

pe autostrada soarelui, cu nevasta, bagaje (ca pe goldwing) am mers constant 150-160 si am fost foarte multumit. (si nu prea "purtam" parbriz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ostenii mei, ma dezamagiti... Offtopic: De unde gasesc niste cauciucuri pentru scaritele de la pasager? Ale mele sunt cam naspa, vreau unele noi...sunt universale?

 

Nu prea gasesti, cele de la sofer sunt mai comune si le gasesti si pe aftermarket, dar cele de la pasager nu le gasesti asa usor, m-am uitat pe honda EPC, vin intradevar separat de partea metalica a scarii si sunt la fel stanga cu dreapta. Costa in jur de 10 euro bucata.

 

P.S. Cine si mai ales de ce te dezamageste gogule ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a lasat de tot bateria pana la urma si trebuie sa iau una noua.

M-am uitat un pic pe net si oscilez intre YUASA si VARTA. Am vazut ca prima e un pic mai scumpa, cam cu 40 de lei mai mult. Merita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a lasat de tot bateria pana la urma si trebuie sa iau una noua.

M-am uitat un pic pe net si oscilez intre YUASA si VARTA. Am vazut ca prima e un pic mai scumpa, cam cu 40 de lei mai mult. Merita ?

Cum am mai spus, eu unu lucrez mult cu Nitro, varianta mai ieftina de la Yuasa, si pana acum nu am avut nici un client care sa se intoarca cu ele inapoi, in schimb am auzit ca nici Varta nu sunt rele, poti sa vezi la service topicul despre baterii sau sa vorbesti cu un utilizator de Varta sa vezi ce parere are, in schimb eu tot pentru Nitro as opta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Thunder, ma dezamagesc plaiesii astia din Bucuresti :) Azi super frumos afara, ii invitam la o plimbarica si sa ne cunoastem si noi dar vad ca nimeni nu raspunde :) Eh...m-am plimbat singur ;) Asa emonel :laugh:)

Eh ... n-ai cu cine ma :wacko: .Eu m-am plimbat azi tot asa singurel, prin iasi, pe langa iasi ... poate la vara o sa dau o fuga pe acolo, as fi venit acum cu SMAEB-ul dar a fost vremea cam aiurea si nici prietena nu a fost libera iar cei din iasi ... nu a mers nici unul cu motorul, imi era aiurea sa fi mers eu cu motorul atata drum singur pe motor.

Stau si ma gandesc ... am bagat de-a timp si bani in ultima perioada in CB si totusi vreau sa il vand, in toamna i-am pus cauciucuri si i-am luat bujii si filtru de aer, bujiile le-am pus acum in primavara iar filtrul inca nu l-am montat. I-am facut partea estetica acu vreo 2-3 saptamani, saptamana trecuta i-am servisat frana fata, am desfacut tot pana la ultimul surubel si am cauratat pistonasele la etrier, garniturile din pompa tot tot, apoi la vreo 2 zile i-am luat si maneta de frana fatza ca aveam un ciot iar Joi i-am pus kit de lant nou, ca sa fie treaba completa. Am mers zilele astea cu el si mi se pare ca se comporta ok, dpv al puterii, dar sunt sigur ca la drum intins o sa se vada minusul, asta ma enerveaza cel mai mult ... nu puteau sa mai faca unul de 750 sau 900 tot 2 cilindri in linie? ar fi cb-ul de 750 sau cel de 1000 dar nu prea am eu incredere in motoarele 4 in linie, de ce nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a lasat de tot bateria pana la urma si trebuie sa iau una noua.

M-am uitat un pic pe net si oscilez intre YUASA si VARTA. Am vazut ca prima e un pic mai scumpa, cam cu 40 de lei mai mult. Merita ?

Eu am Yuasa de aproape 3 ani si merge brici - ramane incarcata cel putin 3 saptamani; am si avut grija de ea - am incarcat-o inclusiv iarna o data la 2-3 saptamani.

De alte marci nu stiu ce sa zic, nu am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Thunder, ma dezamagesc plaiesii astia din Bucuresti :laugh: Azi super frumos afara, ii invitam la o plimbarica si sa ne cunoastem si noi dar vad ca nimeni nu raspunde :) Eh...m-am plimbat singur :) Asa emonel :wacko:)

 

O sa ies eu imediat cum imi iau si eu bateria ;) ca si eu de obicei ma plimb singur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh ... n-ai cu cine ma :wacko: .Eu m-am plimbat azi tot asa singurel, prin iasi, pe langa iasi ... poate la vara o sa dau o fuga pe acolo, as fi venit acum cu SMAEB-ul dar a fost vremea cam aiurea si nici prietena nu a fost libera iar cei din iasi ... nu a mers nici unul cu motorul, imi era aiurea sa fi mers eu cu motorul atata drum singur pe motor.

Stau si ma gandesc ... am bagat de-a timp si bani in ultima perioada in CB si totusi vreau sa il vand, in toamna i-am pus cauciucuri si i-am luat bujii si filtru de aer, bujiile le-am pus acum in primavara iar filtrul inca nu l-am montat. I-am facut partea estetica acu vreo 2-3 saptamani, saptamana trecuta i-am servisat frana fata, am desfacut tot pana la ultimul surubel si am cauratat pistonasele la etrier, garniturile din pompa tot tot, apoi la vreo 2 zile i-am luat si maneta de frana fatza ca aveam un ciot iar Joi i-am pus kit de lant nou, ca sa fie treaba completa. Am mers zilele astea cu el si mi se pare ca se comporta ok, dpv al puterii, dar sunt sigur ca la drum intins o sa se vada minusul, asta ma enerveaza cel mai mult ... nu puteau sa mai faca unul de 750 sau 900 tot 2 cilindri in linie? ar fi cb-ul de 750 sau cel de 1000 dar nu prea am eu incredere in motoarele 4 in linie, de ce nu stiu.

Eu daca mi-as permite as tine 2 motoare: CB-ul si ceva mai mare. Arunca un ochi si la Yamaha TDM, este exact ce cauti: 2 cilindri, 850 - 900 cc plus sunet de V2 (cica anumite modele au arborele cotit decalat la 270°).

Mesaj completat

Ca baterii,Yuasa e ff buna.De Exide mai auzisem vorbe bune.

Am eu o baterie Exide de vreo 3 sezoane pe CB. Nici o problema pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am trezit ca nemtii au benzina cu E-uri, adica etanol...5% sau 10%

n-am vrut sa ma risc, asa ca am bagat de la shell cu 1.68 euro/l, deci aproape 7 lei - singura normala de care am dat...habar-nam cat e aia cu E-uri, dar intrebarea e daca pot baga la CB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar...

Sambata am fost la doftor cu motorul. S-a uitat la radiator si mi-a spus ca trebuie schimbat busonul de inchidere. Cica nu inchide bine si lasa prea mult lichid sa treaca. Nu mi-a prea venit sa cred, cu atat mai mult cu cat era busonul original. Totusi mi-a schimbat busonul, mi-a pus unul mai inalt si de atunci am tot frecat-o si nu mi-a mai facut figuri. Nu imi mai fierbe motorul si nici lichid nu mai da afara, pe la evacuare. Si mentionez ca i-am dat in weekend sa pocneasca, si prin oras si la drum intins...

Dar... nu luati benzina de la Luckoil. Am pus 5 litri, inainte sa merg la mecanic sambata si duminica mi s-a oprit motorul pe drum, dupa ce tot simteam ca pierde din putere si ma duce cumva in hopuri. Am crezut ca nu mai am benzina, am trecut pe rezerva si m-am rugat la toti sfintii sa ma tina pana la prima benzinarie. Si cand am vrut sa alimentez, aveam cel putin 7 litri de kerosen in rezervor... O sa-l ascult pe GoodKat si o sa curat carburatorul cat de curand...

Dar parerea mea e ca benzina de la Lukoil e amestecata cu ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu daca mi-as permite as tine 2 motoare: CB-ul si ceva mai mare. Arunca un ochi si la Yamaha TDM, este exact ce cauti: 2 cilindri, 850 - 900 cc plus sunet de V2 (cica anumite modele au arborele cotit decalat la 270°).

Mesaj completat

 

Am eu o baterie Exide de vreo 3 sezoane pe CB. Nici o problema pana acum.

 

Daca nu era Yamaha probabil ca mi-as fi luat :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

 

de 2 zile sun posesorul unu cb500 din 1998. 31800km cauciucul pe spate nou, fata 50%, placute ok, despre franele brembo doar cuv. de lauda, ne cazuta, totul este original pe ia nu e schimbat nimic.

 

Am luat motorul de la un prieten, care e plecat in italia si am facut tranzactia prin telefon,urmand sa o trec pe mine mai incolo. In ultimi 2 ani cb-ul a stat intr un garaj, vara trecuta s a mers 100km cu el singurii facuti in ROMANIA.. A pornit cam greu dupa 1 an de stat in garaj nepornita niciodata. Intre timp am sesizat ca ceva nu e in regula...motorul la inceput nu voia sa urce in ture, tragea bine de jos dar dupa 4500-5000rpm isi pierdea din putere. Am scos bujiile le am curatat le am probat pe fiecare sa vad daca da scanteie, si totu i ok la prima vedere. Tind sa cred ca e o proplema de alimentatie cu benzina, mai ales ca azi s a schimbat mersul dintr o data ...in turele mici parca se ineaca sau ceva de genul si dupa 3000rpm o ia ca nebuna... Care e parerea voastra despre aceste "nebuneli" pe care le face noua mea mobra...?

 

Deocamdata vreau sa ii curat carburatoarele si sa ii le reglez. sa ii schimb uleiul+filtru.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

 

de 2 zile sun posesorul unu cb500 din 1998. 31800km cauciucul pe spate nou, fata 50%, placute ok, despre franele brembo doar cuv. de lauda, ne cazuta, totul este original pe ia nu e schimbat nimic.

 

Am luat motorul de la un prieten, care e plecat in italia si am facut tranzactia prin telefon,urmand sa o trec pe mine mai incolo. In ultimi 2 ani cb-ul a stat intr un garaj, vara trecuta s a mers 100km cu el singurii facuti in ROMANIA.. A pornit cam greu dupa 1 an de stat in garaj nepornita niciodata. Intre timp am sesizat ca ceva nu e in regula...motorul la inceput nu voia sa urce in ture, tragea bine de jos dar dupa 4500-5000rpm isi pierdea din putere. Am scos bujiile le am curatat le am probat pe fiecare sa vad daca da scanteie, si totu i ok la prima vedere. Tind sa cred ca e o proplema de alimentatie cu benzina, mai ales ca azi s a schimbat mersul dintr o data ...in turele mici parca se ineaca sau ceva de genul si dupa 3000rpm o ia ca nebuna... Care e parerea voastra despre aceste "nebuneli" pe care le face noua mea mobra...?

 

Deocamdata vreau sa ii curat carburatoarele si sa ii le reglez. sa ii schimb uleiul+filtru.

 

Multumesc anticipat.

 

La cat a stat degeaba ar fi culmea sa mai si mearga ok ... vezi carburatoarele care e treaba cu el, si mai ales in ce stare sunt membranele. Vezi cauciucurile alea in ce stare sunt, ca au in carne ok, dar data de fabricatie? daca zici ca a stat 2 ani pe bara cauciucurile sunt cam duse, mai ales daca a stat pe roti tot timpul asta. eu spre exemplu cand am luat motorul fusese statut cam 6 luni, din cauza asta avea o boalfa(altfel nu stiu cum sa ii zic) si daca dadeam drumul la ghidon sau aveam greutate mare pe spate gen pasager sau topcase plin sua ambele imi vobla ghidonul urat, cum am schimbat cauciucul cum nu a mai facut. Nu uita sa ii faci schimbul de lichide - ulei, antigel, lichid frana. Daca tot ai luat-o acum si e statuta curata-i etrierii si pompele, greseaza ce e de gresat, verifica rulmentii etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tiger tank :

Benzina? Daca sta cu benzina in ea mult timp,benzina aia se face ca ceaiul si de aia iti mere asa rau.

 

@ ThunderByte :

Hehe,de ce nu ai incredere in motoarele in 4 in linie?:wacko: Eu sunt fan CB500,dar sunt posesor de Hornet,pot sa-ti zic ca dpdv al motorului e extraordinar.E foarte echilibrat,incearca unul si sper sa-ti schimbi parerea.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ tiger tank :

Benzina? Daca sta cu benzina in ea mult timp,benzina aia se face ca ceaiul si de aia iti mere asa rau.

 

@ ThunderByte :

Hehe,de ce nu ai incredere in motoarele in 4 in linie?:D Eu sunt fan CB500,dar sunt posesor de Hornet,pot sa-ti zic ca dpdv al motorului e extraordinar.E foarte echilibrat,incearca unul si sper sa-ti schimbi parerea.

 

Nu am incredere in ele dpv al fiabilitatii in timp, hornetul are motorul de pe cbr f3, motor de care am segmentat si am auzit destui care au segmentat sau au avut probleme mari cu ele gen joc de 1-2 mm intre piston si cilindru, la cilindrii 2 si 3. E clar ca de la uzura in timp se trage dar mi s-a pus pe creier treaba asta. Un hornet parca mi-as lua iar un Z de 750 sau 1000 cu siguranta mi-as lua :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ThunderByte :

Ooo,stai linistit,crede-ma,nu e nici un stres.E adevarat,daca ar fi sa pariez pe fiabilitate,as paria cu ochii inchisi pe CB500,dar Hornetul cred ca ar veni pe locul 2 sau 3.Hornetul din cate stiu eu are motorul de pe F2 cu carburatoare si radiator mai mici si cu intinzatorul de lant mecanic de pe F3 (pt ca alea hidraulice de pe F2 se tot stricau).Al meu e din 98,nu mi se pare ca s-a avut mare grija de el niciodata si totusi motorul e beton,suna electric cum numai Honda suna.

Eu personal am o parere preconceputa despre Kawasaki,si anume ca nu sunt fiabile (doar din auzite),Z750 nu cunosc decat in teorie,arata f bine dar pe foaie e un motor cu cativa cai si nm in plus fata de hornet,cadru asemanator dar cu 25-30 kg mai greu,saua e f inalta...si ar fi fost frumos sa aiba niste frane radiale,chiar sunt un big up.

Daca vrei putin mai multa putere si tot un standard,as zice un Hornet 900,am mers pe el,se simte ca 600-le dar e in alta clasa ca si putere.In timp ce 600-le o freaca jos,900-le trage jos de nu se poate.

Sau daca vrei rupere,Suzuki B-King,mananca r1 pe paine ca si forta.Peste el nu mai e decat monstrul de V-Max

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ThunderByte :

Ooo,stai linistit,crede-ma,nu e nici un stres.E adevarat,daca ar fi sa pariez pe fiabilitate,as paria cu ochii inchisi pe CB500,dar Hornetul cred ca ar veni pe locul 2 sau 3.Hornetul din cate stiu eu are motorul de pe F2 cu carburatoare si radiator mai mici si cu intinzatorul de lant mecanic de pe F3 (pt ca alea hidraulice de pe F2 se tot stricau).Al meu e din 98,nu mi se pare ca s-a avut mare grija de el niciodata si totusi motorul e beton,suna electric cum numai Honda suna.

Eu personal am o parere preconceputa despre Kawasaki,si anume ca nu sunt fiabile (doar din auzite),Z750 nu cunosc decat in teorie,arata f bine dar pe foaie e un motor cu cativa cai si nm in plus fata de hornet,cadru asemanator dar cu 25-30 kg mai greu,saua e f inalta...si ar fi fost frumos sa aiba niste frane radiale,chiar sunt un big up.

Daca vrei putin mai multa putere si tot un standard,as zice un Hornet 900,am mers pe el,se simte ca 600-le dar e in alta clasa ca si putere.In timp ce 600-le o freaca jos,900-le trage jos de nu se poate.

Sau daca vrei rupere,Suzuki B-King,mananca r1 pe paine ca si forta.Peste el nu mai e decat monstrul de V-Max

Nu-mi zi de B-king ca am avut o bafta ... au adus sefii unul de la galati pt vanzare si pana sa imi dau seama cam care e treaba cu el a si venit un tip si l-a cumparat :D halal bafta ... acum apuc sa merg pe el, din strada pana in service si invers. :D In schimb astept cu nerabdare sa raparam CB-ul de 1000 2009 al firmei sa vezi atunci distractie si amuzament :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...