Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Era trecut in manualul haynes exact ce si cum cu bujiile, in ce conditii se pune de care. Defapt treaba era destul de simpla, daca imi aduc bine amine ... Daca mergi mai racing iti iei una mai(am zis ca nu ma uit si te las pe tine sa cauti, dar ca sa nu zic vreo prostie tot m-am uitat) in conditii normale de mers iei CR8EH-9 iar daca obisnuiesti sa mergi in ture mai mari, sau cum se mai zice pe aici "o arzi racing" ii bagi CR9EH-9(Gasesti in manual la pagina 19).

 

 

Mai ai cumva discul de fata? daca da la ce bani se da?

da , mai este . 70 euro. prezinta doar urme de uzura normala. Nu este stramb sau fisurat.

multumesc

 

Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vreo diferenta?

SPARK PLUG NGK

CR9EH-9 HONDA CB 500 (PC26) asta da manulalul tau.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vreo diferenta?

 

nu-l am la mine, dar parca pe talonul meu scrie PC32

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da ... pana una alta eu mi-am desfacut motorul aseara de am schimbat cutia de viteze, tre sa ii mai pun baia de ulei si capacele la loc apoi vreau sa fac o verificare pe la distributie, supape.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... pana una alta eu mi-am desfacut motorul aseara de am schimbat cutia de viteze, tre sa ii mai pun baia de ulei si capacele la loc apoi vreau sa fac o verificare pe la distributie, supape.

Spor la treaba!

De curiozitate, cam cat ar costa la voi in service o verificare + reglare a jocului termic la supape? Cred ca o sa ma duc la IVAS in Galati sa fac operatiunea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor la treaba!

De curiozitate, cam cat ar costa la voi in service o verificare + reglare a jocului termic la supape? Cred ca o sa ma duc la IVAS in Galati sa fac operatiunea asta.

Nu stiu sa iti zic exact ... dureaza destul de mult ca timp, nu e foarte complicat dar trebui sa ai grija la masuratori si calcule, oricum undeva intre 3 si 6 ore, daca sunt toate bune sau numai 1-2 sunt pe langa dureaza mai putin, daca sunt mai multe supape dereglate sau toate, dureaza mai mult. Ora de manopera acum e 35 de lei pana pe 30 februarie dupa care creste la 50. Ma indoiesc ca ai sa vii tu in iasi sa iti fac eu reglaj la supape :cheers:

 

Mergi la Ivas cu cea mai mare incredere. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa iti zic exact ... dureaza destul de mult ca timp, nu e foarte complicat dar trebui sa ai grija la masuratori si calcule, oricum undeva intre 3 si 6 ore, daca sunt toate bune sau numai 1-2 sunt pe langa dureaza mai putin, daca sunt mai multe supape dereglate sau toate, dureaza mai mult. Ora de manopera acum e 35 de lei pana pe 30 februarie dupa care creste la 50. Ma indoiesc ca ai sa vii tu in iasi sa iti fac eu reglaj la supape :cheers:

 

Mergi la Ivas cu cea mai mare incredere. :burnout:

Vin cu drag oricand in Iasi, imi face placere drumul. Cu cazarea e mai prost, caci motorul ar trebui lasat sa se raceasca peste noapte. Si la cum arata vremea, nu cred ca februarie s-ar preta la un drum asa lung (nu am echipament de iarna).

Imi incerc norocul la IVAS, desi daca sar de 300 ron ca si deviz estimativ (ii intreb inainte) cred ca ma bag eu pana la urma, gasesc eu scule si un garaj unde sa o las o saptamana sa lucrez in liniste.

Multumesc de raspuns, eu unul astept sa vad cum le gasesti pe ale tale. Banuiesc ca restul componentelor la care ai avut acces cand ai schimbat cutia au fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu drag oricand in Iasi, imi face placere drumul. Cu cazarea e mai prost, caci motorul ar trebui lasat sa se raceasca peste noapte. Si la cum arata vremea, nu cred ca februarie s-ar preta la un drum asa lung (nu am echipament de iarna).

Imi incerc norocul la IVAS, desi daca sar de 300 ron ca si deviz estimativ (ii intreb inainte) cred ca ma bag eu pana la urma, gasesc eu scule si un garaj unde sa o las o saptamana sa lucrez in liniste.

Multumesc de raspuns, eu unul astept sa vad cum le gasesti pe ale tale. Banuiesc ca restul componentelor la care ai avut acces cand ai schimbat cutia au fost ok.

Cam toate sunt fost ok, am ramas foarte uimit cand am gasit cuzinetii impecabili, nu ca noi, au pete de contact in schimb nimic grav, nu jocuri nu nimic, la un motor de 19 ani, ce pot sa zic ... toata stima pentru Honda.

Daca vrei sa te bagi tu sa ii faci jocul la supape nu pot sa iti zic decat "go ahead". Exagerezi cu lasatul o saptamana, nu ai nevoie decat de 2 zile maxim, iar scule nimic iesit din comun in afara de lere si micrometru(pe care sa stii cum sa le folosesti) multe nu ai de desfacut si/sau facut. Initial ca sa verifici jocul nu trebuie sa dai jos decat bujiile, capacul de la chiuloasa si dopul central de la capacul generatorului de curent ca sa poti invarti motorul; apoi cu varful camei opus la 180 de grade fata de supapa bagi lera intre cama si paharul care vine pe supapa ... iti faci un tabel pe o foaie, masori iti notezi si vezi care nu-s in limite si cu cat.

 

Acum am verificat supapele, in manual zice ca trebuie sa fie admisia 0.16-0.18 si ele au 0.08, 0.08 pe cilindrul unu; 0.08, 0.10 pe cilindrul 2. Iar evacuarea trebuie sa fie 0.25-0.27 si ele au ~0,23, 0.23 pe cilindrul unu; 0.25, 0.25 pe cilindrul 2. Deci nu-s tocmai ok, mai ales admisia. Am sa ma uit si la distributie si revin pe seara cu un post, pana una alta am de slefuit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca un simplu sfat: nu este mai usor sa le schimbi decat sa slefuiesti? la ultimul motor la care am verificat jocul la supape pastilele au fost slefuite cu polizor ceva...numai jocul corect nu il faceau, intr-o parte aveau 144 si in marginea cealalta 147 sau mai rau....imi pare o 'tiganie' asta cu pastiele slefuite! m-am gandit sa fac un topic la service si intretinere cu schimb de pastile! asa putem schimba pastilele intre noi nemaifiind nevoie sa 'tiganii' de genu... IMHO :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca un simplu sfat: nu este mai usor sa le schimbi decat sa slefuiesti? la ultimul motor la care am verificat jocul la supape pastilele au fost slefuite cu polizor ceva...numai jocul corect nu il faceau, intr-o parte aveau 144 si in marginea cealalta 147 sau mai rau....imi pare o 'tiganie' asta cu pastiele slefuite! m-am gandit sa fac un topic la service si intretinere cu schimb de pastile! asa putem schimba pastilele intre noi nemaifiind nevoie sa 'tiganii' de genu... IMHO :disappointed:

se alezeaza si este o operatiune care se face pe masina speciala de alezat. asta bineinteles daca piesa respectiva se mai incadreaza dupa alezare in cote este ok, daca nu.........operatiune inutila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum am verificat supapele, in manual zice ca trebuie sa fie admisia 0.16-0.18 si ele au 0.08, 0.08 pe cilindrul unu; 0.08, 0.10 pe cilindrul 2. Iar evacuarea trebuie sa fie 0.25-0.27 si ele au ~0,23, 0.23 pe cilindrul unu; 0.25, 0.25 pe cilindrul 2. Deci nu-s tocmai ok, mai ales admisia. Am sa ma uit si la distributie si revin pe seara cu un post, pana una alta am de slefuit :D

Banuiesc ca la cald jocurile scad si mai drastic... cum zicea un coleg de forum mai sus, nu ar fi mai indicat sa folosesti alte pastile, gata calibrate? Lucrand in service banuiesc ca ai deja la dispozitie fara sa mai astepti sa-ti vina pe comanda.

Ca idee: pastilele de Honda nu se pot folosi de la un model la altul (sau chiar la/de la o alta marca)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca este posibil, eu vorbeam de persoanele care rectifica pastilele cu pila, polidisc si altele...decat sa ma chinui fara nici un rezultat mai bn dau 25 de lei pe 4 bucati si o fac cum trebuie! si in plus nu se mai uzeaza nici culbutorul sau 'bucket-ul' aiurea din cauza ca pastila nu este plana! :disappointed:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca la cald jocurile scad si mai drastic... cum zicea un coleg de forum mai sus, nu ar fi mai indicat sa folosesti alte pastile, gata calibrate? Lucrand in service banuiesc ca ai deja la dispozitie fara sa mai astepti sa-ti vina pe comanda.

Ca idee: pastilele de Honda nu se pot folosi de la un model la altul (sau chiar la/de la o alta marca)?

Pe stoc nu, e aiurea sa tii pe stoc asa ceva, difera mult, sunt cam de la 1,90;1,91;1,92 ... pana la 3 parca, deci sunt cateva sute bune de pastile ... ori 4-5 euro bucata, iti poti inchipui. eu am de la motorul de pe care am luat cutia 8 pastile dar sunt acasa la braila, am vorbit cu fratemiu sa le trimita dar nu stiu exact cu ce or sa ma ajute. Ma batea gandul sa vad daca le pot schimba intre ele si ce ramane pe afara sa le rectific. Mai am ceva pastile ramase de la kawasaki dar ma indoiesc ca s-ar potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu-mi aduc aminte sa se fi purtat discutia asta aici, asa ca o deschid eu: aveti manere incalzite pe CB? Daca da ce marca, cam cat de eficiente sunt, cat au costat? Ma intereseaza de asemenea si impactul asupra bateriei, avand in vedere ca cei 8 Ah ai acumulatorului standard nu sunt chiar multi.

Nu merg iarna cu ea (sub 5 grade), dar am circulatia cam proasta la maini si chiar la 10 - 15 grade cu manusi touring imi amortesc degetele la drum lung. Am rezolvat partial cu niste handguard-uri (stiu, arata cam aiurea pe un naked) dar nu e suficient. Plus ca nu suport manusile groase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...