Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare pasionati de CB. Ca un neinitiat in ale motociclismului si avand o simpatie fata de Honda CB500 va intreb daca exista varianta carenata a ascestui model ? Daca da ,dati un link sau o poza sa ma pot convinge ,daca nu ,se poate pune carena pe orice model de CB500 ?

 

Va multumesc anticipat ! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Stie careva de unde sa cumpar un crash bar pt CB sau pe cineva care face asa ceva in Bucuresti ?

De minune ar merge si unul SH...

Mersi!

 

Salut, cred ca mai am eu o pereche care a facut cunostinta cu asfaltul.

Pot sa le fac niste poze si iti dai tu cu parerea daca te intereseaza sau nu, dar va trebui sa astepti pana in weekend.

 

Numai bine !

 

Eu la asta ma uitam sa il cumpar pt mine:

Michelin PILOT SPORTY TL 300 Ron...

http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/273-michelin/flypage%7Cask/70931-pilot-sporty-tl.html?sef=hcfp

 

Mai jos linku cu perechea pt fata:

http://www.anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/273-michelin/flypage%7Cask/73263-pilot-activ-front-tltt.html?sef=hcfp

 

Niste pareri despre ele ar fi binevenite...

 

Salut,

 

Ce stii de site-ul asta ? e de incredere ? Si eu caut cauciucuri de ceva timp si aici mi se par curios de ieftine.

Pana acum toate ofertele pe care le-am primit pentru Michelin Pilot Activ (fata+spate) se invarteau pe la 850 de ron.

Aici pe site vad ca sunt 620 de ron. Chiar 230 diferenta mi se pare un pic ciudat.

A cumparat cineva de aici de la ei ? iti dau garantie si tot ce trebuie ?

 

Multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ce stii de site-ul asta ? e de incredere ? Si eu caut cauciucuri de ceva timp si aici mi se par curios de ieftine.

Pana acum toate ofertele pe care le-am primit pentru Michelin Pilot Activ (fata+spate) se invarteau pe la 850 de ron.

Aici pe site vad ca sunt 620 de ron. Chiar 230 diferenta mi se pare un pic ciudat.

A cumparat cineva de aici de la ei ? iti dau garantie si tot ce trebuie ?

 

Multa bafta !

 

Eu vad ca sunt 510 Ron - o diferenta si mai mare..si mie mi se pare dubios de buna oferta..Eu vad ca poti sa le comanzi si sa le platesti la ei la sediu in Buc. Asa planuiesc sa procedeez. Nu stiu daca sa ma bucur ca dau de un deal bun, ca astea sunt reduse 20%, dar nici nu am mai luat cauciucuri asa ca nu stiu la ce sa ma uit..Garantie pe ce perioada se acorda in medie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da, ma intereseaza. Pune pozele si gandeste-te la un pret.

Mersi !

 

Salut!

Stie careva de unde sa cumpar un crash bar pt CB sau pe cineva care face asa ceva in Bucuresti ?

De minune ar merge si unul SH...

Mersi!

Am vazut ca ai facut o gramada de crash bar-uri. Ai cotele pt CB 500? Poti sa-l faci si sa mi-l trimiti ?

Mersi!

 

Salut!

Stie careva de unde sa cumpar un crash bar pt CB sau pe cineva care face asa ceva in Bucuresti ?

De minune ar merge si unul SH...

Mersi!

Am vazut ca ai facut o gramada de crash bar-uri. Ai cotele pt CB 500? Poti sa-l faci si sa mi-l trimiti ?

Mersi!

 

Astept, nu bai. Fa-le, te rog poze si gandeste-te la un pret.

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu vad ca sunt 510 Ron - o diferenta si mai mare..si mie mi se pare dubios de buna oferta..Eu vad ca poti sa le comanzi si sa le platesti la ei la sediu in Buc. Asa planuiesc sa procedeez. Nu stiu daca sa ma bucur ca dau de un deal bun, ca astea sunt reduse 20%, dar nici nu am mai luat cauciucuri asa ca nu stiu la ce sa ma uit..Garantie pe ce perioada se acorda in medie ?

 

Vin 640 cu tot cu TVA dar chiar si asa sunt mai ieftine decat in mod normal, sunt la reducere si eu profit de ocazie sa mi le iau, am si dat comanda :D

Si eu cumpar cauciucuri pentru prima oara, habar n-am ce garantie au, dar o sa aflu.

Astea pe care le am nu sunt tocite, dar au deja 4 ani de zile si si-au pierdut mult elasticitatea, aderenta a scazut dramatic asa ca nu mai risc sa merg cu ele.

Oricum, multumesc de raspuns.

 

Sa auzim numai de bine, noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.are cineva cotele pentru niste buloane de cb500?un desen ceva,orice care sa ma poate duce la un strungar.macar aproximativ,sau cineva din apropiere de pitesti cu care sa ma intalnesc sa le masor chiar eu......siiii are cineva de aici toba sport care sa se auda ca o vitezana?ce toba ii pot pune sa faca zgomotul ala sport si nu ala gen chopper

Editat de alnke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

siiii are cineva de aici toba sport care sa se auda ca o vitezana?ce toba ii pot pune sa faca zgomotul ala sport si nu ala gen chopper

Eu am una artizanala, si nu se aude ca un chopper (nici nu cred ca ai cum sa o faci sa sune asa) ci mai degraba ca un V2 sportiv. Imi pune un zambet larg pe buze la accelerare/frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am una artizanala, si nu se aude ca un chopper (nici nu cred ca ai cum sa o faci sa sune asa) ci mai degraba ca un V2 sportiv. Imi pune un zambet larg pe buze la accelerare/frana de motor.

poti face un clip sa aud si eu?vreau sa imi cumpar o toba dar pe youtube parca toate se aud ca chopperele si nu ca vitezanele.

 

Eu am una artizanala, si nu se aude ca un chopper (nici nu cred ca ai cum sa o faci sa sune asa) ci mai degraba ca un V2 sportiv. Imi pune un zambet larg pe buze la accelerare/frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face un clip sa aud si eu?vreau sa imi cumpar o toba dar pe youtube parca toate se aud ca chopperele si nu ca vitezanele.

Sunetul e similar cu cele de pe youtube, iar senzatia de chopper e data de faptul ca se disting mai bine pulsatiile celor 2 cilindri ai motorului la relanti. In turatie alta este treaba, mai ales dincolo de 6000 rpm. Vitezanele de care vorbesti au cel mai probabil 4 cilindri care "pulseaza" la frecventa dubla, e normal sa fie diferente de sunet. Acum daca vrei sa sune ca o vitezana mai bine cumpara-ti una, caci ma indoiesc sa existe toba care sa o faca sa sune ca un "4 in linie".

 

Cauta pe youtube clipuri cu Honda VTR1000 SP sau KTM RC8 sau orice model de Ducati sportiv si vezi cum suna la relanti, cu toba stock sau aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul e similar cu cele de pe youtube, iar senzatia de chopper e data de faptul ca se disting mai bine pulsatiile celor 2 cilindri ai motorului la relanti. In turatie alta este treaba, mai ales dincolo de 6000 rpm. Vitezanele de care vorbesti au cel mai probabil 4 cilindri care "pulseaza" la frecventa dubla, e normal sa fie diferente de sunet. Acum daca vrei sa sune ca o vitezana mai bine cumpara-ti una, caci ma indoiesc sa existe toba care sa o faca sa sune ca un "4 in linie".

 

Cauta pe youtube clipuri cu Honda VTR1000 SP sau KTM RC8 sau orice model de Ducati sportiv si vezi cum suna la relanti, cu toba stock sau aftermarket.

exact la bataia cilindrilor m-am gandit si eu.la cb500 am 2 batai in timp ce la una sport am 4 in acelasi timp.la relanti nu ma intereseaza asa rau doar in ture cand ma dau cu ea.parca sunetul acela imi creste adrenalina.apropo:la orice toba merge pus dbkiller sau silencer(cred ca e acelasi lucru)?sunt interesat cam cum functioneaza asa ceva.am gasit pe net niste tobe foarte ieftine din inox cu silencer si nu stiu daca m-ar satisface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Sir Vlad

Acum m-am uitat mai bine tot 511 Ron sunt cauciucurile, numai ca acum preturile afisate includ TVA. Mi-am dat si eu comanda de ele..pana la urma la ce trebuie sa ma uit ca sa ma asigur ca e totul ok cu cauciucurile acestea care sunt ciudat de ieftine???

 

Da, nu stiu exact cum de sunt redusi atat de mult dar daca vin cu garantie si tot ce trebuie totul e in regula, facem economie de vreo 2 milioane :)

Eu am vorbit cu ei si din pacate nu mai au pe stoc cauciucul de pe fata, dar le vine un nou transport la inceputul saptamanii viitoare, asa ca mai astept aprox o sapt pana pot sa le ridic.

Oricum eu zic ca sunt niste cauciucuri foarte bune, abia astept sa o incalt cu ele :D

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mi-am luat cb500. A fost varianta S aia carenata putin dar cel de la care am luat a cazut cu ea si i-a spart carena asa ca acum a devenit naked.I-a pus un bord diferit care nu merge mai deloc asa ca am hotarat si i-am luat eu un borg de honda original (varianta naked) dar cand o bag pe mufele alea nu indica mai nimic decat temperatura. posibil sa difere firele de la o varianta la alta? sau a faut fostul proprietar cv modificari? Are cineva o schema electrica pt cb500 varianta s si varianta cealalta? E sau cum ii zice. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. mi-am luat cb500. A fost varianta S aia carenata putin dar cel de la care am luat a cazut cu ea si i-a spart carena asa ca acum a devenit naked.I-a pus un bord diferit care nu merge mai deloc asa ca am hotarat si i-am luat eu un borg de honda original (varianta naked) dar cand o bag pe mufele alea nu indica mai nimic decat temperatura. posibil sa difere firele de la o varianta la alta? sau a faut fostul proprietar cv modificari? Are cineva o schema electrica pt cb500 varianta s si varianta cealalta? E sau cum ii zice. Multumesc anticipat!

Cauta un manual de reparatie, acolo sigur gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Stie cineva cate ture se desface surubu de aer de la carburatoare? In manual zice intre 1 si 2 ture..voi la cat il aveti?

 

Le desfaci pe rand, jongland un pic cu ele pana scoti cea mai mare turatie la relanti fara sa umbli la surubul de la relanti, dupa care mai strangi fiecare surub intre 0,5 si 1 tura. Ca sa fii sigur ca faci treaba o data si bine ar fi ok sa ii faci si o curatare si sincronizare si sa ii pui un filtru de aer nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in timp face depuneri pe orificile mici care duc la blocarea acestora. ( asta daca banuiesc ca ai pus antigel clasic)

Azi am ajuns si eu pe la Florin-V la garaj.

Omul punctual, ma astepta deja. Organizat,scurt la vorba in timpul lucrului,rapid, atent la detalii,ieftin ,drept pentru care il recomand si eu la randul meu cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le desfaci pe rand, jongland un pic cu ele pana scoti cea mai mare turatie la relanti fara sa umbli la surubul de la relanti, dupa care mai strangi fiecare surub intre 0,5 si 1 tura. Ca sa fii sigur ca faci treaba o data si bine ar fi ok sa ii faci si o curatare si sincronizare si sa ii pui un filtru de aer nou.

 

Am incercat sa le reglez dar nu prea se cunoaste nimic cand misc de ele....asa ca le-am lasat la 2 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Am achizitionat de curand un cb 500 si am impresia ca este limitat.imi da cineva o idee unde sunt limitate si cum pot sa i scot limitatoarele.Am citit ceva ca ar avea ceva pe admisie carburatoare sau are jigloare mai mici.DAca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...