Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut,

 

Sambata dis de dimineata plec spre Vama Veche pe drumul vechi :burnout: . Mai exista amatori pe aici ?

 

Dati de stire

 

Asfalt uscat va doresc :ok:

 

nigga pana nu imi gasesc apartament nu mai fac iesiri mari

 

drum bun si hav fun acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ai patit man? tie iti tebuie?

 

cand am sus motorul la kawa motors aveau acolo ghidon.

 

Pentru mine e.

Anul trecut am avut un mic incident si de atunci a ramas ghidonul usor de tot indoit, am bratul drept cam 1cm mai jos decat bratul stang.

La inceput am zis ca nu ma deranjeaza, dar acum la drum lung si la viteze mari, simt diferenta si vreau sa-l schimb.

Ai ceva date de contact ? unde ma pot interesa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine e.

Anul trecut am avut un mic incident si de atunci a ramas ghidonul usor de tot indoit, am bratul drept cam 1cm mai jos decat bratul stang.

La inceput am zis ca nu ma deranjeaza, dar acum la drum lung si la viteze mari, simt diferenta si vreau sa-l schimb.

Ai ceva date de contact ? unde ma pot interesa ?

 

kawamotors(punct)ro dar cred ca mai sunt si altii, astia aveau ghidon whatever nu neaparat de cb 500

 

 

 

cumpar toba esapament (finala) (eventual si galeria) pentru cb 500s.

 

originala este pe motor dar vreau sa o inlocuiesc pe motiv ca este prea silentioasa

 

ce imi recomandati? nu tin neaparat sa fie 9

 

multam.

Editat de bodoo69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Ahile!

 

Daca vrei noi, iti pot da un site de unde am luat si eu cand am avut pocinog.(30 de EUR perechea).

Daca vrei folosita, eu o mai am pe cea veche din stanga.

 

Sunt simulare stanga - dreapta si fata spate. Cand am avut problema le-am schimbat in diagonala.

 

Asfalt uscat!

 

Apropos de piese, de stiut pe viitor.

Eu am descoperit de curand targul Vitan, de duminica.

Pe langa toate lucrurile de acolo, se gasesc si piese moto si echipamente.

M-am uitat strict pentru Honda mea si am vazut oglinzi compatibile, mansoane, cabluri, manete, semnalizari, etc.

Avantajul e ca se poate negocia si sper ca reperele astea mici nu sunt furate.

 

Am vazut insa si lucruri cel mai probabil furate - o casca AGV de culoare negru mat, putin uzata, la 100 EUR. Mai mult ca sigur cineva plange dupa ea :angry:

Sau un costum de toamna, alb cu negru, inscris cu HONDA, la 400 RON. Pe asta nu stiu cum l-o fi obtinut ca parea nepurtat, cu tot cu protectii. material bun.

Imi pare rau de oamenii care au muncit pentru ele.

 

Asfalt uscat!

 

Salut!

 

Daca sunteti interesati de o iesire mai lunga, aruncati ochii aici

 

/index.php?/topic/683896-excursie-bucuresti-ruse-balcic-1516-sep/

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am un CB500 naked si la drumuri mai lungi ma cam bate vantul. Ma gandesc sa ii pun un parbriz. Poate cineva sa imi recomande unul anume din experienta?

 

 

Salut

 

Eu am de patru ani un parbriz Puig (Louis.eu, cod 10006508) care isi face treaba f bine ... acum depinde si ce inaltime ai, la 1,74 sunt chiar multumit de el.

 

... in alta ordine de idei

 

Are cineva ramas vreun capat de ghidon (sau set) ? ... s-a desfacut surubul in mers si l-am pierdut

Editat de Guzganel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Eu am de patru ani un parbriz Puig (Louis.eu, cod 10006508) care isi face treaba f bine ... acum depinde si ce inaltime ai, la 1,74 sunt chiar multumit de el.

 

... in alta ordine de idei

 

Are cineva ramas vreun capat de ghidon (sau set) ? ... s-a desfacut surubul in mers si l-am pierdut

Eu sunt un pic mai inalt, 1,87. Dar vroiam sa aud o paparere, daca merita investitia, ca la drumuri lungi ma cam bate vantul.

Si in alta ordine de idei.. si eu am pierdut un capat de ghidon azi! :( Daca are cineva un set poate il imparte in 2 si face doi oameni fericiti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare cb-isti.am o problema cu moto:nu mai porneste.ii pun contactul si cand dau la buton se aude un ticait decat si scade intensitatea luminilor de la bord.ca sa isi revina trebuie sa astept putin.motocicleta porneste impinsa.am verificat sigurantele si sunt toate ok.ticaitul acela se aude la bobina de inductie si daca tin mana pe ea se si simte.eu ma gandesc ca asta e problema dar poate fi si releul de pornire sau electromotorul.dati-mi sfaturi cum gasesc piesele astea care le-am zis si cum le verific.multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare cb-isti.am o problema cu moto:nu mai porneste.ii pun contactul si cand dau la buton se aude un ticait decat si scade intensitatea luminilor de la bord.ca sa isi revina trebuie sa astept putin.motocicleta porneste impinsa.am verificat sigurantele si sunt toate ok.ticaitul acela se aude la bobina de inductie si daca tin mana pe ea se si simte.eu ma gandesc ca asta e problema dar poate fi si releul de pornire sau electromotorul.dati-mi sfaturi cum gasesc piesele astea care le-am zis si cum le verific.multumesc anticipat.

Ai masurat bateria? Sau chiar contactul de la borne? Electromotorul papa mult curent si daca contactul nu e bun se poate comporta cum ai descris tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare cb-isti.am o problema cu moto:nu mai porneste.ii pun contactul si cand dau la buton se aude un ticait decat si scade intensitatea luminilor de la bord.ca sa isi revina trebuie sa astept putin....

 

incearca sa o pornesti:

-cu luminile stinse

-cu soclu tras

 

-sa ii dai curent de la masina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa o pornesti:

-cu luminile stinse

-cu soclu tras

 

-sa ii dai curent de la masina

am verificat bateria(voltajul),am si la bobina de inductie 12v.bornele le-am desfacut sa verific daca fac contact bine si e ok.nu am incercat sa ii dau curent de la bateria masinii dar eu zic ca are curent ca nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca.spuneti-mi unde e elctromotorul ca sa il verific si pe el(carbunii si daca e ok el).o alta problema ar putea fi releul de pornire dar nici ala nu stiu pe unde se afla.daca cineva se pricepe la partea de pornire a unui cb500 pot face si un filmulet pentru a vedea cam cum se comporta.multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat bateria(voltajul),am si la bobina de inductie 12v.bornele le-am desfacut sa verific daca fac contact bine si e ok.nu am incercat sa ii dau curent de la bateria masinii dar eu zic ca are curent ca nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca.spuneti-mi unde e elctromotorul ca sa il verific si pe el(carbunii si daca e ok el).o alta problema ar putea fi releul de pornire dar nici ala nu stiu pe unde se afla.daca cineva se pricepe la partea de pornire a unui cb500 pot face si un filmulet pentru a vedea cam cum se comporta.multumesc pentru raspunsuri.

 

Salut,

 

Degeaba ai tensiune daca nu ai si putere. Am patit-o si eu acum vreo 3 ani cu o prastie de acumulator. Aveam 12V dar cand incercam sa o pornesc se sugea de tot (fie se auzea doar un clanc fie se auzea un tac-tac-tac-tac din electromotor. Am incercat sa-i dau curent de la o baterie auto si a pornit imediat. Dupa aceea am cumparat un acumulator moto de calitate si nu am mai avut nicio problema de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Degeaba ai tensiune daca nu ai si putere. Am patit-o si eu acum vreo 3 ani cu o prastie de acumulator. Aveam 12V dar cand incercam sa o pornesc se sugea de tot (fie se auzea doar un clanc fie se auzea un tac-tac-tac-tac din electromotor. Am incercat sa-i dau curent de la o baterie auto si a pornit imediat. Dupa aceea am cumparat un acumulator moto de calitate si nu am mai avut nicio problema de atunci.

sal.am reusit sa o pornesc cu o alta baterie de moto.deci bateria e de vina.o intrebare mai am:cum verific daca imi incarca bateria.ma gandesc ca poate nu mai incarca si a mers pe baterie pana a terminat-o.ms mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alnke....daca cand dai la buton so pornesti iti scade intensitatea lumini inseamna ca nu ai bateria buna,, poti face asa ia curent de la masina sau de la un redresor si daca invarte electromotorul si iti porneste este clar de la bateria ta este, o baterie poate sa-ti moara si la 2 ani daca este o baterie de proasta calitate , nu ai treaba cu electromotorul cand iti scade intensitatea lumini ,aici cand iti face asa inseamna ca nu are curent suficient si mai si caraie electromotorul intr-un fel, deci iao prin deductie ,ia curent de la o alta sursa stabila si daca iti porneste inseamna ca bateria ta este pa si resutul sunt ok.si mai vorbim cand ai facut lucrurile astea , ca nu are rost sa dai totul jos aiurea ca sa constati ca bateria ta nu mai tine curent si incercand so pornesti iti scade din intensitate la far, iar daca ai pornito fa o chestie inteligenta cu ia pornita ia un manometru si vezi daca iti incarca 14v cu ia pornita ca este posibil ca bateria ta sa fie buna dar sa se fi descarcat, ca releul tau nu isi face treaba incarcand bateria in timp ce mergi cu ia.......deci fa asa si mai vorbim, daca erai din Bucuresti te ajutam eu.

 

mai fartilor de CB-uri,este rusinos ca nu ne facem si noi un club sau sa organizam iesiri prin oras, sau cum fac uni se intalnesc la un loc anume, eu am ajuns sa ma bag in clubul celor cu super moto si vitezane ca noi astea cu Cb 500 nu suntem mai uniti si grupati, voi ce ziceti am dreptate sau nu. ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alnke....daca cand dai la buton so pornesti iti scade intensitatea lumini inseamna ca nu ai bateria buna,, poti face asa ia curent de la masina sau de la un redresor si daca invarte electromotorul si iti porneste este clar de la bateria ta este, o baterie poate sa-ti moara si la 2 ani daca este o baterie de proasta calitate , nu ai treaba cu electromotorul cand iti scade intensitatea lumini ,aici cand iti face asa inseamna ca nu are curent suficient si mai si caraie electromotorul intr-un fel, deci iao prin deductie ,ia curent de la o alta sursa stabila si daca iti porneste inseamna ca bateria ta este pa si resutul sunt ok.si mai vorbim cand ai facut lucrurile astea , ca nu are rost sa dai totul jos aiurea ca sa constati ca bateria ta nu mai tine curent si incercand so pornesti iti scade din intensitate la far, iar daca ai pornito fa o chestie inteligenta cu ia pornita ia un manometru si vezi daca iti incarca 14v cu ia pornita ca este posibil ca bateria ta sa fie buna dar sa se fi descarcat, ca releul tau nu isi face treaba incarcand bateria in timp ce mergi cu ia.......deci fa asa si mai vorbim, daca erai din Bucuresti te ajutam eu.

 

mai fartilor de CB-uri,este rusinos ca nu ne facem si noi un club sau sa organizam iesiri prin oras, sau cum fac uni se intalnesc la un loc anume, eu am ajuns sa ma bag in clubul celor cu super moto si vitezane ca noi astea cu Cb 500 nu suntem mai uniti si grupati, voi ce ziceti am dreptate sau nu. ?

 

Ai dreptate, Jorj :) Hai sa stabilim noi o zi, un loc si o ora in care sa ne adunam si incet, incet s-o duce vorba si or veni si altii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, Jorj :) Hai sa stabilim noi o zi, un loc si o ora in care sa ne adunam si incet, incet s-o duce vorba si or veni si altii ;)

Eu cred ca suntem destui sa ne intalim odata pe an toti undeva intr-un weekend.. mai schimbam impresii si din experienta. Acum e cam tarziu ca e sfarsit de sezon, dar poate ne gandim mai din timp la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manometru? Cu ala se masoara presiunea. Cred ca vrei sa spui voltmetru. :scratch:. Vezi in carte, trebuie sa iti incarce o anumita valoare la relanti si alta la o anumita turatie parca, insa nu trebuie sa scada sub 14 volti. Intreaba pe cineva care stie exact procedura, nu e complicata.

ms de raspunsuri.la tine daca scoti o borna de la baterie mai sta moto pornita?eu am incercat azi cu o alta baterie si dadea sa moara dar totusi ramanea pornita.a incercat si un prieten pe un kawasaki er5 si lui i se oprea direct.nu stiu exact cum sta treaba.cred ca mie nu imi incarca cat trebuie releul.e vreo solutie pentru asta in afara de schimbat?am masurat bateria(nu a mea)cu moto oprit si avea 12v...am pornit moto si crestea.la 2000ture aveam 14v aproxximativ.eu zic ca e in regula dar nu stiu ce sa zic de ce cu bateria mea nu a mai mers dintr-odata....? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...