Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

salutare buei hondarilor.

 

trebuie sa imi schimb cauciucurile, voi ce aveti pe ele?

 

ma gandeam la:

 

 

Dunlop
110/80-17 57H(V) TL ARROWMAX GT501
130/80-17 65H TL ARROWMAX GT501

Ceau Bogdane,

 

Eu am Michelin Pilot Activ si fata si spate. Vrei sa le iei de noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e absolut nici o problema daca sunt cu dot 2012, cauciucurile pot sta pe raft pana la 5 ani daca sunt stocate corespunzator (nu in bataia soarelui si miscate o data pe trimestru). Nu zic ca ar fi o idee buna sa cauti cauciucuri de 5 ani, dar unul de 1-2 ani nu are nici o problema. Pe vremuri cauciucul imbatranea repede, dar de pe vremea Daciei 1300 s-a mai modernizat industria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, nu am mai fost de mult pe aici dar am si eu o rugaminte ... poate sa imi zica cineva dimensiunile distantierului de la roata fata de pe ax, eu l-am pierdut pe al meu si nu stiu lungimea ca sa imi pot face unul :D

ms si o zi buna



am si eu o intrebare, se pot pune pe un cb s din 2002 cauciucuri mai late? daca da, cat de late fara sa trebuiasca facute modificari?

va multumesc!

si eu am incercat si 140 si 150, iddea ar fi sa cresti in latime 10 si sa scazi in inaltime, parerea presonala e ca ii strici ciclistica si se simte pe curbe la 150 chiar ai un maxim la care o poti duce si dupa intra in picaj ceea ce credema ca e naspa si nu merita ... nu te mai apleci la fel cu ea



chiar nu ma poate ajuta si pe mine nimeni cu dimensiunile la distantierul de la roata din fata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salutare buei hondarilor.

 

trebuie sa imi schimb cauciucurile, voi ce aveti pe ele?

 

ma gandeam la:

 

 

Dunlop
110/80-17 57H(V) TL ARROWMAX GT501
130/80-17 65H TL ARROWMAX GT501

www.fcp.ro au oferta buna aici pe site pentru dunlop sau la heidenau pe www.heidenau.ro (dealeri pt bucuresti sunt cei de la wolfmoto /index.php?/topic/661551-bucuresti-sect-1-wolf-moto-service/)

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi referitor la galeriile de evacuare la CB as vrea sa le vopsesc sau sa le fac ceva sa nu le mai vad asa ruginite. Ma gandeam la vopseaua de tip spray care rezista pana la 800 grade C. a incercat-o cineva ? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca arata putin naspa vopsite, ca-te ai vazut tu vopsite, eu iti dau un sfat si nu te costa nimic , dai tu galeriile jos si le iei la glaspapir ,cu perie de sarma sau cu flexu cu perie rotativa cu sarma si o sa fii uimit cum o sa arate dupa , chestia asta am facuto si eu si acum arata inca bine ,asta este parerea mea , pentru ca le vopsesti si pe urma se va incinge rau la care o sa vezi ca dupa un timp se va face nasoale de la noroi si praf spalandule o sa arata cam naspa.

Acum sa spuna si cei ce au galeriile vopsite cum arata a le lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si asta o varianta ce spui tu, curatatul cu perii, dar la prima ploaie care te prinde pe drum rugineste la loc. De aceea ma gandeam sa le curat bine inainte, le degresez apoi sa le aplic o astfel de vopsea pentru o protectie oarecare impotriva ruginii. Am mai auzit de un proces de incalzire cu autogenul pana se face galeria rosie si apoi stinsa in ulei, dar la fel nu stiu cat de buna este solutia pentru ca este posibil sa se arda uleiul cand se va incinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi referitor la galeriile de evacuare la CB as vrea sa le vopsesc sau sa le fac ceva sa nu le mai vad asa ruginite. Ma gandeam la vopseaua de tip spray care rezista pana la 800 grade C. a incercat-o cineva ? Multumesc anticipat.

 

Uite aici. Aceeasi intrebare am pus-o si eu. Raspunsurile variaza, dar ideea e aceeasi. Temperatura mare, vopseaua nu prea tine.

 

/index.php?/topic/689906-ajutor-cu-sfaturi-pt-vopsit-galerii/

 

salut hondarilor revin cu o intrebare referitor la cauciucuri

 

ce sa aleg intre

 

 

Michelin Pilot Activ
si
Dunlop Arrowmax GT501

 

multumesc.

 

Nu stiu ce sa zic despre Dunlop. Sunt super folosite in MotoGP, RoSBK si alte chestii care implica SBK. Pentru uz mai "normal" nu stiu ce sa zic. Macar Michelin Pilot Activ sunt testate si dovedite ca eficiente de multi useri. Eu cand am fost sa schimb vechiul Pirelli si am vazut cum arata un Dunlop in realitate (ca in poza toate arata super bine), m-am indreptat clar catre Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un prieten care nu prea e cu internetul si forumuri, are un CB500 din 95 si nu demult l-a culcat si ar avea nevoie de niste piese sau chiar un cb500 defect ieftin pt piese, poate stie careva pe cineva sau ma puteti directiona undeva, nu conteaza in ce oras s-ar descurca cu transportul.

 

Multumesc!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, nu ma poate ajuta si pe mine nimeni sa imi spuna dimensiunile de la distantierul de la roata fata ... nu am noroc ca il aiba nimeni desfacut? se poate face un efort ?

Care distantier ala din lateral, opus melcului de km sau cel din butuc care sta intre rulmenti ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care distantier ala din lateral, opus melcului de km sau cel din butuc care sta intre rulmenti ?

cel lateral .... opus melcului daca nu cer prea mult ... am un fenomen ciudat la roata fata ... de asta cer ajutor, am facut un distantier cum am crezut ca si distanta ... a fost k un an dar acum cand franez ma trezesc ca placutele nu se distanteaza destul de disc si imi freaca, de asta vreau sa las deoparte problema cu distantierul sa pot cauta la pompa de frana ca altceva nu vad sa fie. Mentionez ca am scos tot sistemul de franare afara si am curatie castronasele din etrier si totul k dar aceeasi problema si atunci mai ramane pompa. Nu stiu cat va intereseaza dar astept un raspuns daca se poate :D

O seara placuta

 

cel lateral .... opus melcului daca nu cer prea mult ... am un fenomen ciudat la roata fata ... de asta cer ajutor, am facut un distantier cum am crezut ca si distanta ... a fost k un an dar acum cand franez ma trezesc ca placutele nu se distanteaza destul de disc si imi freaca, de asta vreau sa las deoparte problema cu distantierul sa pot cauta la pompa de frana ca altceva nu vad sa fie. Mentionez ca am scos tot sistemul de franare afara si am curatie castronasele din etrier si totul k dar aceeasi problema si atunci mai ramane pompa. Nu stiu cat va intereseaza dar astept un raspuns daca se poate :D

O seara placuta

Ca sa nu intelegeti gresit, discul nu bate sau chestii de genu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un prieten care nu prea e cu internetul si forumuri, are un CB500 din 95 si nu demult l-a culcat si ar avea nevoie de niste piese sau chiar un cb500 defect ieftin pt piese, poate stie careva pe cineva sau ma puteti directiona undeva, nu conteaza in ce oras s-ar descurca cu transportul.

 

Multumesc!

 

Ride Safe!

Parca pe bikeshop era una ieftina pentru piese. In rest, forumul asta e cam decedat, mai suntem vreo 3 cu CB care mai intram, plus niste veterani care desi n-au CB, intra si ei de dragul altor vremuri I guess :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma bate gandul sa imi iau iar unul, pt oras e perfect ...



Nu cred ca e problema de distantier ce zici tu ... ca sa verifici, axul cand e infiletat la maxim trebuie sa iti ramana afara doar capatul pt cheie. Nu pot acum sau zilele astea sa verific ... Esti sigur ca ai facut totul bine legat de sistemul de franare fata?

cel lateral .... opus melcului daca nu cer prea mult ... am un fenomen ciudat la roata fata ... de asta cer ajutor, am facut un distantier cum am crezut ca si distanta ... a fost k un an dar acum cand franez ma trezesc ca placutele nu se distanteaza destul de disc si imi freaca, de asta vreau sa las deoparte problema cu distantierul sa pot cauta la pompa de frana ca altceva nu vad sa fie. Mentionez ca am scos tot sistemul de franare afara si am curatie castronasele din etrier si totul k dar aceeasi problema si atunci mai ramane pompa. Nu stiu cat va intereseaza dar astept un raspuns daca se poate :D

O seara placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma bate gandul sa imi iau iar unul, pt oras e perfect ...

 

Nu cred ca e problema de distantier ce zici tu ... ca sa verifici, axul cand e infiletat la maxim trebuie sa iti ramana afara doar capatul pt cheie. Nu pot acum sau zilele astea sa verific ... Esti sigur ca ai facut totul bine legat de sistemul de franare fata?

 

nu e problema cu axul ... iar legat de frana am pus aseara alta maneta cu vasul de lichid si elibereaza mai bine ca al meu ... am verificat garniturile alea uni sens si sunt k, cand am pus dinou maneta mea sus cu tot cu vas, am aerisit-o bine si surpriza ... aceeasi problema. ciudata treaba stiu, cu distantierul... l-am refacut 4 bucati, cel mai potrivit e cel de 23 mm lungime ... nici cu asta nu ar trebui sa fie problema dar vruiam totusi sa mi se confirme, ms oricum dar daca o sa aveti ocazia si imi puteti da distanta de la cel original ar fi super.

Si cam ce te gandesti sa iti iei pentru oras? eu ma gandesc sa trec pe un hornet 2005 - 2006 dupa 4 ani de cb dar sincer un motor mai iertator, frumos si fiabil pentru inceput nu cred ca exista, singura problema e ca afara nu te ajuta desutl dar in oras... esti rege :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa imi iau cb 500 pt oras; vfr-ul cel putin al meu mi se pare super ca motocicleta, merge cumva pe linia cb-ului ca raport putere/cai-turatie in schimb e greoi si consuma ceva mai mult pentru oras.

 

Zi-mi te rog, maneta e cea originala? s-ar putea sa nu fie maneta lui si dupa ce iei mana de pe frana sa nu lasa pistonasul sa se retraga cat terbuie astfel incat sa dea drumu la retur si sa dispara presiunea de pe instalatie. Incearca sa scoti maneta si sa apesi cu mana sau cu ceva, apoi sa vezi daca se comporta la fel. Fa asta cu etrierul montat pe disc si cu roata fata in aer.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...