Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Matei vrei Sambata sa merem pe la Romaiero la expozitia moto cu catva din gasca aia de retarzi super moto si pe urma mai vedem ce facem ,si daca mai vor alti Cebisti sa vine cu noi sunt bine veniti, ai ai ai ai.....are un pretenas cel cu DRZ-ul stand acolo si oricum trebuie sa vad daca mia adus si uleiul .

Iar pe data de 20 Aprilie este acel eveniment care este un mars moto organizat ,sper sa fiti si voi Cebistii in numar cat mai mare sa vada cei pe 4 roti ca existam si noi printre iei, hai faceti un efort ca asa vedem si noi cam ca-ti suntem ca si numar..

salut, nu inteleg de ce spui retarzi cand vorbesti despre cei cu super moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

asa se considera iei ,nu i-am facut eu retarzi , asa le place lor sa isi zica, chestia interesanta la iei este ca prietenasi din gasca cu care mai ies eu din cand in cand este ca chiar fac intalniri la greu ,ies seara pe la 8-9 in cursul zilei si wikenduri, iar cu cebisti deabea reusim sa fixam si noi o intalnire si aia cu putini pretendenti, de acea eu va zic nu tineti mobrele de cum spunea si .....Ahilepeleianu....in garaje ca intepenesc de singuratate. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi 3 defecte, 1. ori melcul sa bulit, 2. verifica cablu daca este in regula si nu este rupt ( intrerupt ) cumva, 3.la bord ceasul tau sa cam intamplat ceva si sa defectat vreo rotita de nu mai invarte melcul din interiorul bordului, . ca totul este mecanic si numic electronic.

Daca nu te descurci te pot ajuta eu sa il verificam in wikend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna unde pot gasi bucsele de la suspensia pe fata mai ieftine sau ce cote au,daca le-a facut cineva la strung.

Multumesc anticipat !



Salut,

Va rog ajutati-ma si pe mine, vreau sa scot rulmentii de la roata de pe spate, cei de pe butuc, din ce parte trebuie sa imping, dinspre pinion spre tambur sau invers?

Editat de Adrian Danaila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu cat de incepatori sunt unii in ale mecanicii dar si la mine se auzea o bataie la motor si parca tremura tot, asta pana sa aflu ca saracul se chinuia sa mearga intr-o singura bujie. I-am cumparat iridium si i-a revenit glasul :)

Am mai cautat pe forum dar inca nu am reusit sa parcurg toate cele 200 de pagini ale acestui topic si as fi interesat de anumite detalii referitoare la limitarea motocicletei. A mea este inca limitata sau cel putin asa cred eu si majoritatea. Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde sa ma uit si daca o pot inlatura de unul singur?

Mii de multumiri...

Am cumparat si eu iridium dar nu recomand. Daca se ineaca cu benzina si se uda bujiile le poti arunca, niciodata nu o sa mai mearga bine. Mai bine cumparati normale. Iridium sunt facute pt motoare pe injectie. Acum am cumparat un set nou de bujii normale si merge perfect de 1 an, a pornit imediat primavara asta, dupa ce nu a mai fost miscat din toamna.

p.s. daca le vrea cineva pe cele iridium vechi stau degeaba, le-am folosit 2 luni si le donez cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Radu,

Am cumparat deja bujiile...pe iridium. Deocamdata merg perfect, poate chiar mai bine deoarece motorul meu fiind limitat nu prea urca in ture dar de cand am pus bujiile incepe sa urce putin mai mult (oricum acum e la "doctor" pt delimitat). Daca nu le-as fi cumparat deja ti le-as fi cerut pt mine dar poate are altcineva nevoie de ele. Eu unul sper sa fiu nevoit sa le arunc atunci cand/daca mi se va ineca motorul.

Apreciez pentru raspunzul tau,

Calatorii placute cu Cb-ul iti doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut bujj pe iridium vara trecuta si a functionat foarte bine,cica astea pe iridium sunt folosite pe motoare de turatii cum sunt vitezanele, dar si la noi au mers bine ,cert este ca acum in primavara cand am vrut sa o pornesc a cam facut figuri ,si anumea mi-a pornit intr-o singura bujie, le-am scos curatatpus inapoi si a luato la pornire, iar dupa inca 3 saptamani am incercat so pornes iar si mi-a pornit in cealanta bujie ,deci asta nu mi-a placut si binenteles ca am cumparat exact ce trebuia ,adica normale.

deci eu recomand ce scrie in carte si anume normal nu iridium..

Fratilor care veniti la marsul de Sambata sa am si eu compatrioti printre motoare, marsul incepe cu intalnirea de la Fantana Miorita (parcarea din fata Garii Baneasa) incepand cu ora 14. pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand a fost scris manualul de CB500 nu existau bujii cu iridiu; motorul de CB500 e de prin 92-93, bujiile cu iridiu au aparut dupa ce a incetat productia de CB500, asa ca nici macar nu au apucat sa le testeze.

 

Oricum la cat tine o bujie normala e suficient, astea de iridiu daca tin dublu nici nu mai conteaza. Eu cat am avut CB-ul, 4 sezoane, nu imi amintesc sa fi schimbat vreodata bujiile - nu a fost nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi 3 defecte, 1. ori melcul sa bulit, 2. verifica cablu daca este in regula si nu este rupt ( intrerupt ) cumva, 3.la bord ceasul tau sa cam intamplat ceva si sa defectat vreo rotita de nu mai invarte melcul din interiorul bordului, . ca totul este mecanic si numic electronic.

Daca nu te descurci te pot ajuta eu sa il verificam in wikend.

imi pare rau dar de acu pana dupa paste sunt plecat, si numai cu capul

ne auzim dupa 15 mai

multumesc oricum de informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi spuna unde pot gasi bucsele de la suspensia pe fata mai ieftine sau ce cote au,daca le-a facut cineva la strung.

Multumesc anticipat !

 

Salut,

Va rog ajutati-ma si pe mine, vreau sa scot rulmentii de la roata de pe spate, cei de pe butuc, din ce parte trebuie sa imping, dinspre pinion spre tambur sau invers?

Nu fa prostia sa le faci pe strung sau ceva, alea se comanda pe original si atat au un strat mai special pe exterior.

Rulmentii ii scoti ambii spre exterior, daca nu ai presa bagi un dorn sau o tija metalica dinspre disc spre pinion si incerci sa prinzi fix buza rulmentului, vezi ca daca fortezi un pic distantierul ala se da un pic la o parte cat sa agati buza interioara a rulmentului si sa il impingi afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? :)

Brake cleaner ;) ce mai magica dintre magice ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se geseste si prin Cora un spray, am auzit de la cineva care sia curatat asa jantele de ulei si motoru, acum eu nu am folosit doar am auzit, eu cand mi-am curatat janta spate ca sa incarcat de la uleiul lantului in mers l-am curatat cu cif si sincer se duce dar mai pui un pic mai frec ,iar mai pui iar mai freci ,chestii din astea, acum cauta solutia aia de curatat si rezolvi mai usor problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna dragi colegi cb-isti :)

 

am un cb500 deja de 2 sezoane si intru in al 3-lea cu el si sincer nici nu l-as schimba

 

daca vine cineva la festivalul de sambata sper sa ne vedem acolo

 

o zi buna

Si eu am intrat in al 3'le sezon si sunt multumit. Dar eu mi'as schimba totusi oglinzile la el. De la viteza mi se aduna tot timpu si ma deranjeaza ca trebuie sa le ajustez inapoi in mers ca sa vad si alceva in afara de coatele mele. Ati avut si voi probleme asemanatoare?

Aveti vreo solutie sa le intepenesc cumva, sau imi puteti recomanda/vinde niste oglinzi mai bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? :)

Spray de curata lantul - face minuni (solvent puternic), dar se consuma in draci.Speli intai noroiul cu jet sub presiune, lasi sa se usuce apa, apoi dai cu spray de curatat lantul si cu carpa sau servetele de hartie. Exista si solventi mai puternici, gen spray pentru electrocasnice de inox, dar risti sa dai pe cauciuc si sa ii produci mici stricaciuni de suprafata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? :)

 

 

salut, exact cum zice AdrianB1 spary-ul de curatat lantul face minuni dar se consuma imediat si nici nu e prea ieftin, eu am reusit sa imi curat janta cu un amestec facut din benzina cu motorina si sters imediat cu carpa, dar cel mai bine curata gazul dar si cillit bang-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Iaca trebuia s-o patesc si eu. Am cazut azi destul de nasol ...in linie dreapta, nestingherit ne nimeni, conditii optime de temperatura :) Si totusi am cazut :))) Am dat sa franez pentru ca ma apropiam de o trecere de pietoni si m-am trezit pe jos. Singura explicatie este ca s-a dus fata. Pe ce dracu' a alunecat asa habar n-am. Sigur, o sa ziceti c-am blocat fata si ca e normal. Nu e chiar asa, cunosc mobra bine, stiu sa franez cu ea. Am franat cum franez intotdeauna. Anyway, dupa ce am cazut am mers sa observ carosabilul si am constatat ca un numar anormal de mare de masini scartaiau din roti la frana chiar la viteza mica. Ceea ca ma face sa cred ca asfaltul e foarte prost, aderenta scazuta. Iar eu cred ca am franat fix pe o sageata din aia alba de o picteaza astia pe strazi pentru selectarea directiei de mers. Maine o sa trec din nou prin zona (Bragadiru) sa ma mai uit putin la strada.

 

Anyway, eu m-am ales cu o julitura la genunchi si un pantalon rupt (aveam genunchiere sub pantaloni), motorul e zgariat putin pe aripa si rezervor, schimbatorul indoit putin, ghidonul indoit, oglinda rupta, semnalele murdare de asfalt. Asadar caut ghidon si suport oglinda stanga, daca are cineva.

 

In rest, astept parerile voastre despre incident. (faza tare, daca pot spune asa, e ca la cativa km mai incolo, pe calea rahovei, un R6 era zob, am oprit sa fac poze, motociclistul era deja luat de ambulanta, cica un picior rupt si nu mai stiu ce...) Ce zi, frate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai intampla, am dat si eu de bucati de asfalt mai prost pe care iti fuge fata chiar la o franare medie. Nu stiu ce standarde in constructii se folosesc la asfaltare in Romania, probabil de prin anii 50, dar sunt variatii de aderenta pe alocuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca trebuia s-o patesc si eu. Am cazut azi destul de nasol ...in linie dreapta, nestingherit ne nimeni, conditii optime de temperatura :) Si totusi am cazut :))) Am dat sa franez pentru ca ma apropiam de o trecere de pietoni si m-am trezit pe jos. Singura explicatie este ca s-a dus fata. Pe ce dracu' a alunecat asa habar n-am. Sigur, o sa ziceti c-am blocat fata si ca e normal. Nu e chiar asa, cunosc mobra bine, stiu sa franez cu ea. Am franat cum franez intotdeauna. Anyway, dupa ce am cazut am mers sa observ carosabilul si am constatat ca un numar anormal de mare de masini scartaiau din roti la frana chiar la viteza mica. Ceea ca ma face sa cred ca asfaltul e foarte prost, aderenta scazuta. Iar eu cred ca am franat fix pe o sageata din aia alba de o picteaza astia pe strazi pentru selectarea directiei de mers. Maine o sa trec din nou prin zona (Bragadiru) sa ma mai uit putin la strada.

 

Anyway, eu m-am ales cu o julitura la genunchi si un pantalon rupt (aveam genunchiere sub pantaloni), motorul e zgariat putin pe aripa si rezervor, schimbatorul indoit putin, ghidonul indoit, oglinda rupta, semnalele murdare de asfalt. Asadar caut ghidon si suport oglinda stanga, daca are cineva.

 

In rest, astept parerile voastre despre incident. (faza tare, daca pot spune asa, e ca la cativa km mai incolo, pe calea rahovei, un R6 era zob, am oprit sa fac poze, motociclistul era deja luat de ambulanta, cica un picior rupt si nu mai stiu ce...) Ce zi, frate!

Abia acum am vazut mesajul tau. Imi cumparasem eu alte oglinzi si le am si pe cele vechi, incepusera sa cada nichelul de pe ele dar am si suportii. Faza e ca plec la noapte in delegatie pentru 5 saptamani dar daca mai ai nevoie de ele cand ma intorc si le dau pe o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am vazut mesajul tau. Imi cumparasem eu alte oglinzi si le am si pe cele vechi, incepusera sa cada nichelul de pe ele dar am si suportii. Faza e ca plec la noapte in delegatie pentru 5 saptamani dar daca mai ai nevoie de ele cand ma intorc si le dau pe o bere.

 

Te-ai facut cu o bere :) Eu intre timp am pus mana pe un Bandit de 600 si o sa mai manance si ala niste bani, deci cred ca te astept cu suportii :) Merci fain ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...