Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Sa te bucuri de ea iti doresc! Insa spune-mi, te rog, cine te-a sfatuit sa pui ulei 10w60? Este muuuult mai vascos (tare) decat ce recomanda manualul (adica 10w30). Sa nu te miri daca iti creste consumul si daca motorul pare ca urca in ture mai greu (desi asta poate fi greu de observat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tipul e un mic fenomen pe youtube, poate deja stiti de el. Eu sunt departe de mobra acum asa ca ma delectez cu clipurile lui. Si mai are si exact acelasi motor ca si mine, doar ca eu mai am pana sa conduc ca el.

 

E o porcarie ceea ce face. In primul rand pentru ca poate "ala cu Fireblade" nu e pus pe alergat, se vede ca nu pune genunchiul jos ci doar merge linistit, apoi pentru ca e o tampenie sa stai in coada unuia pe motocicleta la 2-3 metri, de nu mai are ala curaj sa puna o frana ca vine speedy peste el, si in ultimul rand pentru ca pe un drum public virajat si fara vizibilitate nu te tii de curse si il tentezi si pe celalalt sa mearga tare doar ca sa nu il intreaca "racer"-ul cu CB-ul. Am avut si eu CB500, am avut si 2 moto de 600 si stiu ca daca tragi de CB abia mergi ca una de 600 in stil relaxat, e vorba de putere dubla care nu conteaza pe curbe, dar pe orice linie dreapta dintre curbe inseamna secunde bune.

 

Daca vrea sa se intreaca cu cineva sa mearga pe circuit; nu doar ca nu e periculor pentru participantii la trafic (aia care sunt acolo si-au asumat riscurile), dar are posibilitatea sa vada ca nu se tine dupa nici o motocicleta cu putere dubla. Dar stai, poate ca stie si de-aia face golanisme pe strada, ca acolo ii merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza e urmatoarea; cand se incinge incepe sa agate la schimbarea treeptelor. merg f mult in oras, am multe semafoare, termometrul sta mai mult sus. vedem ce se intampla.

 

Sa te bucuri de ea iti doresc! Insa spune-mi, te rog, cine te-a sfatuit sa pui ulei 10w60? Este muuuult mai vascos (tare) decat ce recomanda manualul (adica 10w30). Sa nu te miri daca iti creste consumul si daca motorul pare ca urca in ture mai greu (desi asta poate fi greu de observat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o porcarie ceea ce face. In primul rand pentru ca poate "ala cu Fireblade" nu e pus pe alergat, se vede ca nu pune genunchiul jos ci doar merge linistit, apoi pentru ca e o tampenie sa stai in coada unuia pe motocicleta la 2-3 metri, de nu mai are ala curaj sa puna o frana ca vine speedy peste el, si in ultimul rand pentru ca pe un drum public virajat si fara vizibilitate nu te tii de curse si il tentezi si pe celalalt sa mearga tare doar ca sa nu il intreaca "racer"-ul cu CB-ul. Am avut si eu CB500, am avut si 2 moto de 600 si stiu ca daca tragi de CB abia mergi ca una de 600 in stil relaxat, e vorba de putere dubla care nu conteaza pe curbe, dar pe orice linie dreapta dintre curbe inseamna secunde bune.

 

Daca vrea sa se intreaca cu cineva sa mearga pe circuit; nu doar ca nu e periculor pentru participantii la trafic (aia care sunt acolo si-au asumat riscurile), dar are posibilitatea sa vada ca nu se tine dupa nici o motocicleta cu putere dubla. Dar stai, poate ca stie si de-aia face golanisme pe strada, ca acolo ii merge.

 

Tipul nu e un putoi pus pe intreceri. Daca te uiti la alte clipuri ale lui o sa vezi ca ii place efectiv plimbarea mai sportiva. Si ii plac drumurile virajate si peisajele frumoase. Daca era reisar, isi lua cu siguranta o motoreta sportiva, pentru sunt sigur ca nu duce lipsa de bani. Am si conversat cu el pe YouTube si nu e cum zici tu. E un tip foarte decent. Ce arata el in clipul ala e mai mult bucuria de a gasi un partener de plimbare, desi titlul ales de el (chasing) poate nu e cel mai fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o porcarie ceea ce face. In primul rand pentru ca poate "ala cu Fireblade" nu e pus pe alergat, se vede ca nu pune genunchiul jos ci doar merge linistit, apoi pentru ca e o tampenie sa stai in coada unuia pe motocicleta la 2-3 metri, de nu mai are ala curaj sa puna o frana ca vine speedy peste el, si in ultimul rand pentru ca pe un drum public virajat si fara vizibilitate nu te tii de curse si il tentezi si pe celalalt sa mearga tare doar ca sa nu il intreaca "racer"-ul cu CB-ul. Am avut si eu CB500, am avut si 2 moto de 600 si stiu ca daca tragi de CB abia mergi ca una de 600 in stil relaxat, e vorba de putere dubla care nu conteaza pe curbe, dar pe orice linie dreapta dintre curbe inseamna secunde bune.

 

Daca vrea sa se intreaca cu cineva sa mearga pe circuit; nu doar ca nu e periculor pentru participantii la trafic (aia care sunt acolo si-au asumat riscurile), dar are posibilitatea sa vada ca nu se tine dupa nici o motocicleta cu putere dubla. Dar stai, poate ca stie si de-aia face golanisme pe strada, ca acolo ii merge.

Poate asa pare la prima vedere dar urmarind si alte clipuri de-ale lui mi-am dat seama ca el doar incearca sa transmita si celorlalti placerea pe care ti-o poate oferi un motor ca CB-ul. Nu merge prudent nici pe departe, dar nici pericol public nu cred ca este (in orice caz nu mai mult decat "pilotii" de bulevard de la noi).

E doar un pasionat care-si iubeste motorul si drumurile frumoase, si-si impartaseste experientele cu noi.

 

PS In clipul pus de mine la sfarsit se opresc amandoi si par ca discuta prieteneste (nu stiu germana, dar parca nici nu se injurau). Nu cred ca s-a pus vreodata problema de care motor e mai bun sau care rider e mai cu mot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele au obturatoare la carburator, cum scrie mai sus, unele au si jicloare un pic mai mici. La a mea au fost ambele. Suficient de concret?

da, multumesc pentru informatie!!!

o sa le verific pe ambele, vad de ce dau pacolo:-D

multumesc pt raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari - am si eu o intrebare - daca stie careva cum sa fac rost de un surub de la carburator, ala de-l desfaci ca sa se scurga benzina din el. ma gandesc ca nu as vrea sa comand unul de pe net si sa ma coste 1 eur surubul si 50 transportul. ceva local unde as putea gasi stiti?

 

ca la unul din carburatoare s-a intepenit, nu se mai desface si s-a stricat santul ala de bagi surubelnita - si mi-e ca trebuie sa-l rup in bucati ca sa-l scot & sa pun altul.

P.S. am incercat cu WD 40 sa-l slabesc si nimic. daca's si alte idei in acest sens... cum sa-l desfac fara sa dau jos carburatorul de pe mobra/sa-l stric (ca zicea unu' sa dau cu ciocanu' sa vibreze sa se slabeasca...da' mi-e frica sa nu apara fisuri in carburator)

Editat de vladase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg de ce tii mortis sa mearga surubul ala... Daca vrei sa golesti carburatoarele (paharelele) de mizerie, scoate bateria de carburatoare (la CB500 nu e mare filozofie, sunt doar 2), desfa-le si curata-le cum trebuie. Eu n-am umblat niciodata la surubul de drenaj. N-am avut de ce. Plus ca chiar daca gasesti surub inlocuitor, cum vrei sa-l scoti pe ala vechi daca nici surubelnita nu mai prinde pe el? (adica se poate, dat gaura si bagat surub conic cu filet invers, dar tot trebuie sa dai jos carburatoarele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tks. deci trebuie sa le dau jos...

ca d'asta voiam sa le golesc pe la drenaj, ca ma gandeam ca poate s-a strans mizerie in ele peste iarna si d'aia nu porneste.

ca bateria e buna (am testat-o pe alt motor si l-a pornit), bujiile dau scanteie, benzina are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tks. deci trebuie sa le dau jos...

ca d'asta voiam sa le golesc pe la drenaj, ca ma gandeam ca poate s-a strans mizerie in ele peste iarna si d'aia nu porneste.

ca bateria e buna (am testat-o pe alt motor si l-a pornit), bujiile dau scanteie, benzina are...

 

Daca esti din Bucuresti, poti veni la mine pentru curatat / reglat / sincronizat. Ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare tuturor si Hristos a inviat!

 

 

Doresc sa va arat si eu mobra mea: CB500 din 1999, aprox. 70.000 km in bord.

O am de mai bine de 1 an, dar fiind incepator o folosesc mai intens de cateva luni.

Imi este foarte drag de ea, motiv pentru care am si investit destul de mult ... la urma urmei este vorba de siguranta si confortul meu.

Asadar in primavara aceasta pe langa revizia completa (filtre, ulei, bujii, antigel) am resegmentat motorul, ocazie cu care a fost schimbat si lantul de distributie. anul trecut a fost servisata furca si curatate si sincronizate carburatoarele.

In rest foarte multe extra-uri montate: instalatie xenon (traiasca Luigi), oglinzi mai late, manere incalzite, semnlale led, releu de semnalizare pentru led, capete de ghidon, priza USB pe ghidon, ceas digital cu termometru si voltmetru, inicator temperatura ulei, jentile vopsite electrostatic, galeria si toba sablate si vopsite electrostatic cu vopsea termorezistenta, saua modificata la Dan in Timisoara, cauciucuri noi pe fata si spate si alte mici chestii de infrumusetare.

Ce as vrea sa-i mai fac: niste protectii pentru galerie (facea un tip aici pe forum) si o alarma.

 

Astept parerile voastre si multumesc pentru timpul acordat !

post-72701-0-76983000-1398240084_thumb.jpg

post-72701-0-41878800-1398240086_thumb.jpg

post-72701-0-08345800-1398240088_thumb.jpg

post-72701-0-35664700-1398240089_thumb.jpg

post-72701-0-59520000-1398240090_thumb.jpg

post-72701-0-83564500-1398240091_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @Robyb,

 

Mobra fusese neintretinuta pana sa ajunga la mine.

La curatarea carburatoarelor, s-a masurat si compresia, care era mica, chiar la limita. Asta nu putea sa indice decat o uzura foarte mare a motorului ==> resegmentare!

Iar lantul, intr-adevar, batea si scotea niste zgomote ciudate (pana se incalzea motorul).

 

O zi faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa compresiei putea fi doar de la lantul slabit sau pastilele de la supape.

 

Cb care are nevoie de resegmentare nu am mai intalnit . Dar bine ca ai rezolvat.o pana la urma.

 

Numai bine

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @GoodKat,

 

Jentile le-am sablat si vopsit la baietii de la SRZ Powdercoating. Am fost foarte multumit de rezultat si-i recomand tuturor.

Deranjul a costat 300 ron.

Au topic deschis la Servicii --> AICI

 

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu mai tin minte :| Sry ... Nu nu mi-am gasit far, si mai mult mi-a daramat cineva bicicleta parcata si mi-a spart mai tare carena deci acum caut si far si carene ...

In alta ordine de idei cine are sa imi imprumute o sha 2 - 3 zile sa o pot duce pe a mea la facut ... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @Robyb,

 

Mobra fusese neintretinuta pana sa ajunga la mine.

La curatarea carburatoarelor, s-a masurat si compresia, care era mica, chiar la limita. Asta nu putea sa indice decat o uzura foarte mare a motorului ==> resegmentare!

Iar lantul, intr-adevar, batea si scotea niste zgomote ciudate (pana se incalzea motorul).

 

O zi faina.

 

Ce valori ale compresiei ai avut?

 

Ai reconditioant si chiulasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...