EAGLEMAX Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salutare. Sunt fericitul posesor al unei Honda CBF 500 din 2004 si cand am inceput sa ma documentez dupa una alta am observat ca presiunea in cauciucuri recomandata este destul de mare 2.5 fata cu 2.9 spate cu sau fara pasager ceea ce mi se pare destul de mare mai ales a a fugit usor de spate intr-o curba cu putin nisip. Am verificat la CB 500 pana in 2004 si acolo e 2 fata cu 2.2 spate iar la kawasaki er6n care e din aceeasi perioada cu a mea e de 2.2 cu 2.5. Cauciucurile sunt Michelin modelul care iese din fabrica ,sunt destul de moi si foarte putin uzate dar au DOT din 2009(motocicleta a fost tinuta in incinta cu temperatura constanta de 20-25 grade/ un sediu de firma). In concluzie daca pt aceste cauciucuri care totusi s-au mai intarit in timp ar merge sa folosesc o presiune de 2.2 fata si 2.5 spata(la varianta solo)? - de schimbat vreau sa le schimb la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 E o discutie lunga, aproape toate motocicletele actuale au in carte presiune 2.5 cu 2.9 si majoritatea forjatorilor de pe forum spun ca e prea mult. Daca mergi pe sosea o presiune mai mare duce la un consum mai mic si o durata de viata mai mare a cauciucurilor, dar pe circuit probabil iti trebuie o presiune mai mica, acolo nu te intereseaza nici consumul nici sa apuci 40.000km cu un cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Totusi un 2.2 fata cu 2.5 spate ar fi ok? sau sunt prea moi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Sunt in regula. Sa nu scazi sub 2, o sa ai surprize neplacute pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Salutari, Am intrat de curand in "clubul" motociclistilor posesori de CB500 si as vrea sa va intreb una, alta pe voi care deja aveti si stiti mai bine. CB'ul meu e din 1996 cu 43kw, legat de motor as vrea sa aflu daca este PC32 sau PC26 si aici incep controversele...pe aceea tablita de pe sasiu scrie PC32, la fel imi spune si seria de sasiu care incepe cu ZDPC32..., dar in carte la tipul motorului scrie PC 26. Din ce am mai citit pe aici pe forum diferenta dintre ele este la frana spate, adica 32 placuta (model incepand cu '97) si 26 tambur...a mea are tambur si e din 96, dar cica e model 32. Cineva imi spunea ca s-au tot combinat si ca e posibil, mie imi e teama sa nu fie schimbat ceva... Inca ceva, am citit aici ca unele sunt limitate la 25kw si am observat ca am ca un fel de furtun de plastic la motor pe care scrie 25kw, asta inseamna ca acolo e limitarea si ca daca vreau sa renunt la el ar trebuii sa schimb aceea piesa de imbinare? Si daca puteti sa imi explicati si mie cum e cu acele helmet holder'e de sub sa pentru ca nu imi dau seama cum as putea prinde casca acolo Sunt incepator in ale motoarelor si nu ma pricep foarte bine Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Toate motoarele sunt PC26, doar cadrele sunt PC26 sau PC32. Conform cartii de service motocicleta ta este CB500 model T (exista: R, T, V, W, X, Y), seria de motor incepe cu PC26E-21xxxxx, seria de cadru incepe cu PC32A0TF0xxxxx. R e modelul original. T are diferita doar seria de cadru (poate ceva modificari interne la cadru, dar atat), apoi V are frane fata Brembo si frana spate disc, W are doar alte culori, X are diferente minore, Y doar alte culori. Helmet holder-ul e o ureche de care poti sa agati casca de D-ring, daca are asa ceva casca (alea bune au). Problema e ca se poate folosi doar cand motocicleta e oprita (adica nu pentru o casca de rezerva pentru pasager) si mai e ca romulanii o sa taie legatura de la casca ca sa o fure si eventual sa o vanda unui scuterist cu 50 de lei, scuterist care merge fara casca legata. Deci practic in Romania nu ai la ce sa o folosesti. Cu limitarea e o idee mai complicat, sunt mai multe metode de limitare: jicloare mai mici in carburator, obturator (un soi de garnitura cu gaura mai mica) in carburator; de furtun de plastic pe post de limitator inca nu am auzit. Daca vrei sa vezi daca ai limitarea sau nu vezi care e top speed constant: cu limitare nu treci de 170 constant, fara limitare urca pe la 190-195. Oricum la viteze mici nu prea se simte nici o diferenta pentru ca puterea maxima e doar la ture mari, iar motocicleta e oricum usoara si fuge chiar si limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Atunci m-am linistit. Da intr-adevar apare apoi litera T asa cum spui. Am la casca acel D-ring, insa nu vad cum l-as putea pune, e doar un santulet mic acolo si nu ar avea loc acel inel....poate lipseste ceva. Daca limitarea consta in mare doar in viteza maxima atunci nu ma deranjeaza...o sa fac o poza la aceea piesa pe care scrie 25kw cand ajung acasa si o sa o postez. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) legat de limitare: 1. eu am avut limitare (obturator cred; niste piese de metal care faceau sa intre mai putina benzina ; aratau ca niste bucati de tabla cu 3 gauri in ele, una mai mare pe mijloc si 2 mai mici in lateral) 2. pe langa faptul ca intr-adevar imi scadeau puterea la viteze mari (nu trecea de 160) si consumam mai mult - cred ca cu aprox 20% mai mult nu stiu/inteleg de ce - poate-ti explica careva de pe-aici. poate asta era legat strict de genul meu de limitare & a ta nu are pb asta. sau de alta problema ce o avea a mea...Sau poate e valabil oricum e limitata...nu stiu dar daca e genul asta de limitare & tii sa ai consum decent/mai mic - ar trebui sa o scoti. Si nu e vorba numai de consum - ci si de autonomie. Inainte un rezervor imi ajungea vro 260-280 km in afara orasului - acum trec lejer de 300 (ambele cu condus cat de cat economic) ca sa vezi daca ai mintare da-i-o cuiva care stie sa mearga & trimite-l pe A2. Daca nu-ti trece de 160/170 e limitata; daca trece si ajunge la 190 si peste - nu e. Daca esti incepator nu incerca tu asta. Editat Iunie 25, 2014 de vladase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Salutare, Stiti cumva daca mai exista si unde este service-ul autorizat honda ? Pe vremuri era pe bulevardul Timisoara, apoi s-a mutat in Pipera iar acum nu-l mai gasesc deloc, nu dau decat de showroomuri de parca toti am avea bani sa ne cumparam altele noi cand se defecteaza Daca nu mai exista service autorizat puteti totusi sa-mi recomandati un alt service specializat pe motociclete Honda ? Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 S-a mutat la unul din dealerii Honda de masini, parca la Carpat Motors. Nu stiu cum lucreaza, eu am tinut legatura cu unul din mecanicii de la fostul service de pe bd. Timisoara si mi-am facut motocicletele (CB-ul si apoi CBF-ul) la el cand am avut nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 @ S-a mutat la unul din dealerii Honda de masini, parca la Carpat Motors. Nu stiu cum lucreaza, eu am tinut legatura cu unul din mecanicii de la fostul service de pe bd. Timisoara si mi-am facut motocicletele (CB-ul si apoi CBF-ul) la el cand am avut nevoie. - Poti sa ne dai si noua acel numar de telefon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salut Adrian si multumesc de raspuns, M-ar interesa si pe mine un numar de contact de la acel mecanic. Si eu mergeam la Honda inainte de a disparea de pe piata si parca aveam alta siguranta cand stiam ca motocicleta a fost pe mana lor si a altor mecanici. O zi faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 O sa il sun azi sa il intreb daca e de acord; daca da, pana diseara pun numarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salut, In caz ca este cineva interesat, mai este disponibil un set. http://www.ebay.com/itm/390637454831?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Transportul costa 48 lire (setul cantareste vreo 5 kg). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Unde mai putem comanda piese noi OEM sau nu, la preturi omenesti si livrare ok ? Cu siguranta s-a mai scris aici, dar e mai greu de gasit si nu strica sa ne reamintim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bondarski Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Salut tuturor, ma bucur ca inca mai vad cb ul in actiune, sunt si eu posesor insa de ceva mai vechiut, cb450s 1985... De ceva timp ii caut un far datorat unui accident; am reusit sa o despachetez dupa ce a fost impachetata, si am ramas cu singurul element care nu il gasesc la noi. Are cineva din intamplare prin garaj? Multumesc; precizez ca sunt compatibile si cele de hornet... Multumesc anticipat, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Salutare, Ma confrunt cu urmatoarea problema si sunt curios daca vi s-a intamplat si voua pana acum: Mi-am schimbat lichidul de racire la mecanic de curand. Acum cand trece acul care indica temperatura peste jumatate, in loc sa porneasca ventilatorul asa cum facea inainte, incepe sa scuipe agent de racire prin prea-plin iar temperatura continua sa creasca peste jumatate. Daca opresc motorul si las contactul, ventilatorul porneste imediat si functioneaza pana scade acul sub jumatate asa cum ar fi trebuit sa faca si cand mergea motorul. Pornirea ventilatorului este cumva influentata de surplusul de agent de racire ? O sa-si revina la normal dupa ce elimina tot excesul de antigel ? sau problema este alta ? Mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 Ventilatorul porneste in functie de temperatura de pe senzorul de pe radiator, nimic altceva. Din ce spui si din ce imi mai aduc aminte (ca eu mi-am schimbat singur antigelul cu manualul de service in brate) nu e aerisita instalatia si ai aer in radiator. Din manual: - umpli cu lichid radiatorul pe la buson si umpli vasul pana la linia de maxim (nu mai mult) - pui busonul, pornesti motorul, il lasi la relanti 2-3 minute, apoi de vreo 3-4 ori accelerezi scurt la 4-5000 de ture - opresti motorul si il lasi sa se raceasca - desfaci busonul la radiator si adaugi lichid pana sus - completezi in vas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Ventilatorul porneste in functie de temperatura de pe senzorul de pe radiator, nimic altceva. Din ce spui si din ce imi mai aduc aminte (ca eu mi-am schimbat singur antigelul cu manualul de service in brate) nu e aerisita instalatia si ai aer in radiator. Din manual: - umpli cu lichid radiatorul pe la buson si umpli vasul pana la linia de maxim (nu mai mult) - pui busonul, pornesti motorul, il lasi la relanti 2-3 minute, apoi de vreo 3-4 ori accelerezi scurt la 4-5000 de ture - opresti motorul si il lasi sa se raceasca - desfaci busonul la radiator si adaugi lichid pana sus - completezi in vas Multumesc de informatii, ma apuc de investigatii si iti zic daca reusesc s-o rezolv singur. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Ce a zis Adrian e corect. De asemenea, e posibil ca mecanicul sa fi pus prea mult antigel in vasul de expansiune (de unde pleaca furtunul de preaplin). Nu e nimic prea alarmant. Lasa motorul sa mearga pe loc, pe cric, si observa daca porneste ventilatorul. Daca porneste inainte de rosu, cam pe la 70% din cursa, e ok. Daca nu, e o problema si trebuie schimbata termocupla (cea care comanda ventilatorul). Cat despre aer, instalatia de racire se aeriseste singura, nu e ca circuitul de frane. Da-ne de veste ce ai rezolvat. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3nd3r Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Salut, am vazut postari mai vechi, dar cum au trecut ceva ani de cand au fost postate as vrea sa imi ziceti parerea voastra de acuma legat de dimensiunile cauciucurilor. Nu prea gasesc 110 80 17 pentru fata. Foarte multe sunt 120 70 17. Dar nu stiu daca este diferenta de manevrabilitate sau ceva de genul. Deasemenea si pentru spate nu prea sunt marimile 130 80 17. Ce dimensiuni recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salut, am vazut postari mai vechi, dar cum au trecut ceva ani de cand au fost postate as vrea sa imi ziceti parerea voastra de acuma legat de dimensiunile cauciucurilor. Nu prea gasesc 110 80 17 pentru fata. Foarte multe sunt 120 70 17. Dar nu stiu daca este diferenta de manevrabilitate sau ceva de genul. Deasemenea si pentru spate nu prea sunt marimile 130 80 17. Ce dimensiuni recomandati? Incearca o cautare pe anvelopemoto.eu cu 110/80/17 .. o sa fi surprins de numarul rezultatelor. Mi-am luat in primavara de la ei un Dunlop StreetSmart (fostul model GT501) cu dot de 2014 - foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Recomand ce recomanda producatorul mobrei. Cum zice colegul de mai sus, gasesti destule la baietii aia de la anvelopemoto.eu. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Salutare. Se potriveste toba de pe CB500 la CBF500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Salut, Este o afirmatie sau o intrebare ? Salutare. Se potriveste toba de pe CB500 la CBF500 Editat Iulie 16, 2014 de Guzganel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.