Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut baieti! as dori sa va intreb de unde se regleaza punctul de ambreiere/debreiere a cablului de ambreiaj, la maneta sau jos la capac? imi ambreieaza aproape chiar la sfarsitul cursei manetei, si nu ma pot obisnui nicicum cu schimbarea treptelor, dar nici n-as vrea sa ma obisnuiesc cu el asa, fiindca ma gandesc ca nu`i asa corect. As vrea ca punctul, sa fie pe undeva spre mijloc..La voi cum e? Oare sa fie uzate discurile de frictiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre acea prindere in locul manerului de pasager sunt si eu interesat ca nu prea o gasesc sa cumpar.Este cineva pe aici care se descurca pe louis si sa dea comanda la asa ceva daca se gaseste??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am surubarit la CB-ul meu zilele astea. Am curatat si intins lantul era oribil daca il impingeai putin in sus nu mai reveneau zalele de la mizerie. L-am spalat cu motorina si cu o periuta de dinti iar apoi l-am uns cu ulei pentru lant. Mi-am schimbat bujiile si in centru unde da scanteia este un roz caramiziu uscat dar pe langa negru precum funinginea( este posibil sa o las prea mult cu socul tras dimineata? Am schimbat uleiul si filtrul de aer/ulei am pus Motul 10w50 5100 filtru aer Hiflo si ulei Hiflo 303. Fisele sunt impecabile parca sunt noi. Mai este un fel de filtru de aer mic care avea un burete foarte degradat si gaurit( avea o gaura imensa in mijloc ) am taiat de la un filtru de aer auto si am pus in acea cutiuta sa nu intre mizerie acolo.

La sfarsit am schimbat antigelul, am urmat procedura din manual si stupoare am scos din ea doar apa distilata chioara. Am spalat instalatia tot cu apa distilata de doua ori si la sfarsit am pus antigel Auto HEPU nemtesc G12 care respecta ce cere cartea amestec 50% antigel 50% apa distilata. Problema pe care o am este ca nu am putut sa bag in ea mai mult de 2 L de lichid. Am turnat foarte incet si nu m-am grabit i-am dat drumu si am apasat pe furtune sa mai faca loc si sa scoata aerul etc dar nimic. Am mai completat foarte putin aproximativ 100 ml fata de ce a intrat prima oara. Am sa o supraveghez si dupa cateva zile am sa dau jos rezervorul si am sa mai verific. M-am plimbat cu ea si nu se mai incalzeste asa de tare ca inainte.

 

PS: CB Rules o iubesc:)))))


» Post actualizat in 04 May 2015 18:47
Câteva poze. Daca are cineva nevoie de bujiile vechi sa le aibă ca rezerva le dau gratis. Mai am 2 la mine. Merg perfect si nu am avut probleme cu ele. Am vrut sa le schimb ca sa stiu ce sa schimb si când. Mulțumesc.

post-41186-0-05524500-1430765119_thumb.jpg

post-41186-0-81352800-1430765133_thumb.jpg

post-41186-0-56344800-1430765150_thumb.jpg

post-41186-0-98346900-1430765161_thumb.jpg

post-41186-0-09687500-1430765174_thumb.jpg

post-41186-0-13801600-1430765184_thumb.jpg

post-41186-0-33522500-1430765198_thumb.jpg

post-41186-0-11209100-1430765207_thumb.jpg

post-41186-0-30840800-1430765220_thumb.jpg

post-41186-0-52702000-1430765234_thumb.jpg

post-41186-0-80382300-1430765243_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca dupa ce schimbi antigelul trebuie sa aerisesti pe la busonul de sus, nu trage singura din rezervor. Nu mai tin minte cat a intrat cand am facut schimbul, dar scrie in manualul de service, daca iti intra mai putin inseamna ca nu e aerisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut, eu am surubarit la CB-ul meu zilele astea. Am curatat si intins lantul era oribil daca il impingeai putin in sus nu mai reveneau zalele de la mizerie. L-am spalat cu motorina si cu o periuta de dinti iar apoi l-am uns cu ulei pentru lant. Mi-am schimbat bujiile si in centru unde da scanteia este un roz caramiziu uscat dar pe langa negru precum funinginea( este posibil sa o las prea mult cu socul tras dimineata? Am schimbat uleiul si filtrul de aer/ulei am pus Motul 10w50 5100 filtru aer Hiflo si ulei Hiflo 303. Fisele sunt impecabile parca sunt noi. Mai este un fel de filtru de aer mic care avea un burete foarte degradat si gaurit( avea o gaura imensa in mijloc ) am taiat de la un filtru de aer auto si am pus in acea cutiuta sa nu intre mizerie acolo.

La sfarsit am schimbat antigelul, am urmat procedura din manual si stupoare am scos din ea doar apa distilata chioara. Am spalat instalatia tot cu apa distilata de doua ori si la sfarsit am pus antigel Auto HEPU nemtesc G12 care respecta ce cere cartea amestec 50% antigel 50% apa distilata. Problema pe care o am este ca nu am putut sa bag in ea mai mult de 2 L de lichid. Am turnat foarte incet si nu m-am grabit i-am dat drumu si am apasat pe furtune sa mai faca loc si sa scoata aerul etc dar nimic. Am mai completat foarte putin aproximativ 100 ml fata de ce a intrat prima oara. Am sa o supraveghez si dupa cateva zile am sa dau jos rezervorul si am sa mai verific. M-am plimbat cu ea si nu se mai incalzeste asa de tare ca inainte.

 

PS: CB Rules o iubesc:)))))

» Post actualizat in 04 May 2015 18:47

Câteva poze. Daca are cineva nevoie de bujiile vechi sa le aibă ca rezerva le dau gratis. Mai am 2 la mine. Merg perfect si nu am avut probleme cu ele. Am vrut sa le schimb ca sa stiu ce sa schimb si când. Mulțumesc.

» Post actualizat in 05 May 2015 01:07

Si la cb-ul meu tot doi litri a intrat, daca pui prea mult o sa-l dea afara pe furtunul dela vasul de expansiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am aerisit instalatia dar nu a intrat mai mult. M-am uitat si la câteva filmulețe pe youtube cu aerisirea la moto si am facut identic. Am sa mai merg cu ea si îl verific din nou diseară unainte sa plec spre casa de la serviciu.

Mulțumesc pentru info.

PS facem si noi o întâlnire sa ne cunoaștem?

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RD 02 ALX,pastreaza macar o bujie la tine,in trusa de scule,de rezerva.

Chiar daca nu vei avea tu nevoie de ea,poate ajuti pe vreunul aflat,la un moment dat,pe dreapta.Mai ales unul ce are o mobra cu 1 cilindru.

Am ajutat de 3 ori in 25 de ani de mobrism! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 4 bujii de rezerva acum. Doua in permanent la mine in afara de cele din motor. Din cauza asta am spus ca donez doua.

Corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are busonul sub rezervorul de benzina. Vorbim de CB 500? Nu vreau sa par nesimțit sau sunt mai multe versiuni pentru racire? A mea este naked nu S din 2000. Mulțumesc.

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow, îmi place mult cum arată parca este de cafe racer. Cat a costat ghidonul cu oglinzile? Ai facut ceva adaptari? Daca o culci le lateral mai sta in ghidon si crashbar? Ma refer daca scapa rezervorul. Este mai faina pozitia la mers? Te rog sa mai incarci 2-3 poze daca poti. Din lateral ,spate si de pe rezervor. Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul de pe radiator se utilizeaza pt reumplerea completa a circuitului de racire, vasul de expansiune pt completarea si verficarea lichidului pt racire

exact!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare acel ghidon.Mai multe poze te rog daca se poate??Si mai multe detalii?? Pozitie la mers/Pret/prindere/etc??Oglinzi asemanatoare(prindere pe cap de ghidon) am cumparat eu din Galati cu 200 lei perechea/noi ;)

Editat de MariusCB500
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul l am luat de pe ebay... trebuie furtun mai lung de frana si modificat traseul la ambreiaj... e prima etapa in drum spre cafe racer... e mai putin comod dar mie imi place mai tare :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acolo vreau sa ajung si eu cu el...un viitor cafe racer...si ''treaba'' cu ghidonul ar fi un inceput bun ;) mai exact,un link catre ebay ai??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scotocit pe acolo... nu e greu de gasit... eu caut totusi taiat deja ca sa vad exact ce si cum... oricum... mai am de lucru... vreau sa ma ocup de jante, jambe si capacele lateralesi eventual sa ma uit de un bord mai de doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut....fost posesor de honda ntv si de vfr 750 , actual de aprilia pegaso , m-ar bate gandul la un cb500 , dar am nevoie neaparat sa ma sui pe unul sa vad cum stau din cauza fizicului meu...vfr-ul l-am dat din cauza greutatii dar stateam relativ ok pe el....ntv-ul l-am dat din cauza ca pozitia la ghidon era normala de touring dar scaritele erau ca de supersport , tare incomoda.....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... este cineva din constanta cu cb500 stock sa ma sui pe el sau sa dau o tura de 2-3km? platesc deranjul :eek:

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...