Robyb Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Cumpar suport scarita dreapta si un telescop spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 a schimbat careva dintre voi recent ghidon, mansoane si manete frana/ambreiaj? Am o nelamurire in ceea ce priveste schimbarea ghidonului cu unu` mai lat si cu rise mai mic: mecanicul la care am fost, mi-a zis ca ar fi o problema la cablaje, cabluri de acceleratie etc. la punerea unui ghidon mai lat... Asta m-a doborat Deci daca ati facut recent asta, imi puteti impartasi cum ati procedat? Si a 2-a chestie, ce manete, mansoane si bar-ends ati ales? Din cate am inteles, nu-s universale.. Mersi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Cu ghidon mai lat comenzile sunt mai departe si necesita cabluri si furtune (de frana) mai lungi. Oricum ca sa vezi o diferenta nu pui un ghidon cu 2 cm mai lung (cate unul pe fiecare parte), ci macar 6-8, dar daca circuli prin oras printre benzi o sa vezi ca nu mai incapi. Oricum nu ma prind de ce ai face asa ceva la un CB, nu e bicicleta de downhill. Sunt aproape universale manetele, mansoanele si bar-ends, doar ca sunt pe grosimi ale ghidonului. Nu sunt universale la moto mai exotice sau proprietare gen BMW, dar la Honda orice maneta de moto de oras se potriveste la orice alta moto fabricata in aceeasi perioada si la inca vreo cateva marci, in special japoneze. In special manetele sunt consumabile, daca rupi una nu stai o saptamana sa iti aduca reprezentanta modelul XYZ pentru motocicleta ta, iei una compatibila din primul magazin intalnit in cale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pai in loc de 65 cat are originalul, vreau sa pun de 80 sau 85. In ceea ce priveste lane-splittingul, nu sunt un mare fan, poate cand chiar am loc sa trec printre masini, ca doar nu vreau sa lovesc vreo oglinda si sa fiu bun de plata dup-aia..oricum nu ajung prea departe daca as face asta, inca mai multe de invatat la capitolul handling, poate peste un sezon, 2. Deci treaba cu ghidonul as vrea s-o fac, ca-mi plac ghidoanele mai late, pur si simplu..ca si la unele chopper, gusturile nu se discuta ce-i drept. Trebuie sa gasesc si cabluri mai lungi compatibile cu modelul asta, cablajul n-ar fi problema, am cine sa-mi faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Il am din 2006, cb din '94 nu i-am curatat carburatoare, nu i-am facut sincronizare si...merge inca bine. Imi pare rau ca nu l-am putut lua de nou sa fi fost numai pe mana mea, bun motor. Iar carena full e de milioane, face toti banii, un motor de incredere consum mic 5/100 chiar alergat, fiabil. credeam ca eu stau cu CB-ul de mult timp.... tot din 94 si la mine, merg cu el din 2008, o singura curatare, 2 sincronizari, toate doar ca sa fie, motorul mergea si merge la fel de bine. Consum maxim 5, de regula intre 4,2 si 4,7 (mers intre 4000 si 7.000 rpm), mai mereu cu genti laterale si topcase. De vreo 2 ani ma tot gandesc la un TDM 900, dar nu-mi vine sa dau CB-ul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Adrian B1 am eu CB-ul la vanzare daca esti interesat Editat Mai 23, 2015 de MariusCB500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Da-mi niste detalii, te rog. Am gasit ceva, dar necesita mici reparatii pe care proprietarul a zis ca le face in urmatoarea saptamana, dar daca nu le face atunci ma uit dupa alta moto. Ma intereseaza neaparat PC32 si as fi preferat un S, dar nu e neaparat daca starea e buna si pretul pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Am scazut toate preturile la ce mi-a ramas din CB, aruncati un ochi, poate va intereseaza ceva /index.php?/topic/702051-piese-honda-cb500/page-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Ma poate ajuta cineva care a avut sau are suporti pt topcase cu cateva poze ale suportilor??Am gasit la cineva la Cluj dar ii are sub forma de gramada si nu stie care sunt cei de CB500.Multumesc » Post actualizat in 26 May 2015 08:57 http://olx.ro/i2/oferta/honda-cb500-ID2sDwz.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=36377729&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details » Post actualizat in 26 May 2015 09:44 Donez instalatie bi-xenon.Cred ca m-a lasat "balastul" sau cum naiba i-o spune la primul semn ca ma lasa,l-am dat jos si am pus bec normal.Instalatia este completa,data jos de pe moto personal.Livrare personala in Bucuresti+Ilfov.Raspund la mesaj.Primul venit,primul servit.Tin cont si de 1 secunda diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Salut, sunt începător si vreau sa va întreb daca este normal sa se încălzească acum pana porneste ventilatorul. Daca merg constant cu ea in oras ajunge aproape de jumătate si cum prind aglomerație merg încet printre masini in 5-6 minute pleacă ventilatorul. Mentionez ca merg cu treapta 1 cu 10-20kmh. Daca ies cu ea la drum sta apa la un sfert. Ps este prea turata la 4000rpm mers in oras? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Ventilatorul porneste tocmai ca sa raceasca lichidul din radiator, normal ca e "normal" sa se incalzeasca pana pleaca ventilatorul. A mea statea la jumate apa mai tot timpul in oras. Tre sa iti faci griji doar daca intri pe rosu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Si pentru a 2-a intrebare, nu, nu e mult 4000 ture, tin minte cand aveam CB-ul ca-mi urca arcul la 5000-6000 destul de des Depinde si de cum mergi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Multumesc , eram putin speriat pentru ca merg cu ea de prin martie si atunci nu prea se incalzea deloc. PS : Facem si noi o intalnire ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Da.este normal sa porneasca.asta este bine.mai conteaza si ce lichid de racire ai in el.eu cand l-am scos pe cel vechi sa-l inlocuiesc,am observat ca avea o culoare verzuie/albastra/mov si cat despre turatii,este foarte bine pt circulatia prin oras.Eu stau cu ea in ture mari pt a o putea intepa repejor cand vreau sa fac o depasire ceva Deci sunt bune si turatiile mari..Pt intrunire ma bag si eu.Cand,unde,ce,cum??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salutare, Sunt in al doilea an cu CB-ul meu de 500 din 1999 si astazi dupa o plimbare Bucuresti - DN3 - Lehliu si inapoi pe A2 unde am alergat-o putin, am vazut ca se desface un surub de pe maneta de ambreiaj (atasez poze). Dupa ce m-am uitat mai atent am vazut ca cel mai probabil avea o piulita sub maneta. Vreau sa ii intreb pe cei care au mai lucrat la un CB care ar fi rolul acelui surub? Daca pun o piulita clasica si o strang normal, se rezolva problema sau avea si altceva pe acolo care sa impiedice desurubarea de la vibratii? Sincer sa fiu nu am simtit vreo diferenta la maneta de ambreiaj, doar atunci cand era mult desurubat avea o miscare atipica si pe alta axa fata de normal. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 E o simpla piulita,surubul are rol de ax al manetei, poti lua una cu autoblocare si nu vei mai avea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 ala se desface des de la vibratii, si mie mi se intampla. verifica din cand in cand cand pleci - sa nu te trezesti ca ramai cu ambreaju' intre degete eu am rezolvat-o natural, l-a intepenit rugina Salutare, Sunt in al doilea an cu CB-ul meu de 500 din 1999 si astazi dupa o plimbare Bucuresti - DN3 - Lehliu si inapoi pe A2 unde am alergat-o putin, am vazut ca se desface un surub de pe maneta de ambreiaj (atasez poze). Dupa ce m-am uitat mai atent am vazut ca cel mai probabil avea o piulita sub maneta. Vreau sa ii intreb pe cei care au mai lucrat la un CB care ar fi rolul acelui surub? Daca pun o piulita clasica si o strang normal, se rezolva problema sau avea si altceva pe acolo care sa impiedice desurubarea de la vibratii? Sincer sa fiu nu am simtit vreo diferenta la maneta de ambreiaj, doar atunci cand era mult desurubat avea o miscare atipica si pe alta axa fata de normal. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 ala se desface des de la vibratii, si mie mi se intampla. verifica din cand in cand cand pleci - sa nu te trezesti ca ramai cu ambreaju' intre degete eu am rezolvat-o natural, l-a intepenit rugina Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Nu ma asteptam sa incep sa pierd din moto pe strada... chiar daca este mai veche. Cu prima ocazie am sa iau la verificat toate suruburile si piulitele sa ma asigur ca nu sunt slabite. Fiind incepator ma gandesc cu groaza ce se intampla daca iesea maneta de ambreiaj la peste suta la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 ce se poate intampla? ai sa iti dai seama ce inseamna frana de motor Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Nu ma asteptam sa incep sa pierd din moto pe strada... chiar daca este mai veche. Cu prima ocazie am sa iau la verificat toate suruburile si piulitele sa ma asigur ca nu sunt slabite. Fiind incepator ma gandesc cu groaza ce se intampla daca iesea maneta de ambreiaj la peste suta la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Nu ma asteptam sa incep sa pierd din moto pe strada... chiar daca este mai veche. Cu prima ocazie am sa iau la verificat toate suruburile si piulitele sa ma asigur ca nu sunt slabite. Fiind incepator ma gandesc cu groaza ce se intampla daca iesea maneta de ambreiaj la peste suta la ora. nu se intampla nimic, o retrogradezi treptat in viteza a 1 a pana incetinesti, fara ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Cumpar suport scarita dreapta si un telescop spate. salut am eu scarita dreapta si telescop daca mai ai nevoie. dami un pm! salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salut, el spune ca vrea suport scarita dreapta dar eu am nevoie doar de scarita pe care ti piciorul. Da un semn daca o mai ai. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Salut, Imi puteti spune un cod sau metoda de a cauta placute de frana pentru un cb500S ? De asemenea , de unde as putea cumpara ceva placute de frana organice mai ieftin ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Am rămas fără cablu de ambreiaj:) noroc ca mititica era aproape de casa. Am comandat unul nou la Honda, aproximativ 135 de lei si durează realist 7 zile. Dupa ce il montez vreau sa va întreb voi cu ce le gresati ? Mulțumesc » Post actualizat in 18 Jun 2015 14:38 Foarte ciudat de unde a cedat, este capătul de la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 rd 02 alx si mie tot acolo mi-a cedat, la vreo 20 de km de casa. eu am dat 10 lei pe cablu de reparatie dar nu am folosit sistemul de prindere cu surub ci am cositorit capatul. Tine asa de un an jumate. Cat despre lubrifiere, am luat de la lidl un spray lubrifiant cu silicon - 5 lei, am lubrifiat si cablu de ambreiaj si cablurile de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.