Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am rămas fără cablu de ambreiaj:) noroc ca mititica era aproape de casa. Am comandat unul nou la Honda, aproximativ 135 de lei si durează realist 7 zile. Dupa ce il montez vreau sa va întreb voi cu ce le gresati ? Mulțumesc

» Post actualizat in 18 Jun 2015 14:38

Foarte ciudat de unde a cedat, este capătul de la maneta.

 

Salut RD 02 ALX,

 

Cam cati kilometri avea motoreta cu acest cablu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bord are aproximativ 23000, eu am facut 1500.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:09

Salut vreau si eu un mecanic bun care a avut CB 500 sau a lucrat pentru voi si ati fost multumiti. Nu am mai mers cu ea cateva zile pentru ca nu aveam cablu de ambreiaj si astazi cand am iesit la o tura am impresia ca face un zgomot fin pe care nu il facea inainte. Sau m-am obisunit cu masina. Am fost la Mos Pedala si a zis ca suna ok dar eu vreau pe cineva care a avut cb. Am motul 10w50 5100 in ea , poate sa fie din cauza ca s-a incalzit mai tare afara si este mai subtire uleiul ? Maine am sa o filmez sa auziti si voi. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut vreau si eu un mecanic bun care a avut CB 500 sau a lucrat pentru voi si ati fost multumiti. Nu am mai mers cu ea cateva zile pentru ca nu aveam cablu de ambreiaj si astazi cand am iesit la o tura am impresia ca face un zgomot fin pe care nu il facea inainte. Sau m-am obisunit cu masina. Am fost la Mos Pedala si a zis ca suna ok dar eu vreau pe cineva care a avut cb. Am motul 10w50 5100 in ea , poate sa fie din cauza ca s-a incalzit mai tare afara si este mai subtire uleiul ? Maine am sa o filmez sa auziti si voi. Multumesc.

 

Salut,

 

Eu am dus CB-ul la Kaore pe Sos. Viitorului. Am comunicat foarte bine cu ei. Lasam motoreta in cursul saptamanii si o luam vinerea sau sambata (nu am nevoie in cursul saptamanii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Foarte ciudat de unde a cedat, este capătul de la maneta.

 

acolo se rup la CB-uri...

 

eu cand l-am schimbat p-al soatei acum ceva ani, am turnat T90 in camasa si am plimbat cablul pana a curs pe partea cealalta si dup-aia l-am montat.

 

Un mecanic nu tre' sa fi lucrat neaparat la CB-uri, tre' sa fie un mecanic bun....CB-ul nu e ceva special, deci cauta un mecanic BUN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu informatii/sfaturi despre demontare roata fata la cb? Dupa o pauza de cateva saptamani am gasit-o desumflata in garaj si cred ca de la caldura s-a desprins si anvelopa de janta.

 

Multumesc.

Hai sa-ti zic cum fac eu. O ridici pe cricul central, iei un alt cric de masina, il pui sub tobe, mai pui o bucata de lemn intre tobe si cric (eu folosesc o bucata de lemn din bucatarie, de-aia de batut snitele pe ea, cand nu ma vede nevasta-mea), dai la cric pana se ridica roata fata de pe sol. Desfaci piulita de la axul ala, demontezi etrierul si desfaci cablul de kilometraj, scoti axul si iti duci roata la o vulcanizare. Etrierul sa-l legi cu ceva de jambe, sa nu stea greutatea lui pe conducta de frana. La remontare o iei in ordine inversa. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu e bine, ii dai sfaturi proaste si il bate nevasta, eventual o aduce si pe soacra-sa sa locuiasca cu el :D

 

Deci, orice ai face, nu folosi lemnul pentru snitele sau daca o faci ai mare grija sa nu te prinda.

 

Etrierii nu trebuie demontati, doar cablul de kilometraj si axul. Am verificat si in manualul de service, tot asta spune; mai spune cand o pui la loc sa aplici vaselina la distantieri, dar cel mai bine e sa iti tiparesti paginile din cartea de service si sa le tii langa tine in timpul operatiunii, are si poze pe langa instructiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc napoleon si Adrian B1 pentru sfaturi; candva saptamana asta ma apuc de ea, oricum mare dezamagire in week end cand imi planificasem o plimbarica de relaxare. Am si eu manual, dar este printat ...la a treia mana cred, pt. ca nu se mai intelege nimic. Am sa ma uit atent daca trebuie sa scot etrierul sau nu. Sincer nu prea m-am bagat eu la mecanica moto dar acum este necesar pt. ca platforma pana la service ma costa mult mai mult decat problema in sine...sper....:)

 

Asfalt uscat tuturor si am sa revin cu detalii dupa rezolvare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta iti scanez paginile din manual, direct din cel original, si le postez. Dar nu e deloc complicat sa o demontezi, sunt doar 4 pasi (desfaci vitezometru, desfaci piulita ax, desfaci surub dreapta, scoti axul spre stanga sprijinind roata), trebuie sa ai insa grija cand o montezi cum strangi suruburile, 60 Nm la ax si 27 Nm la surubul de pe dreapta - la astea iti trebuie ori experienta multa ori o dinamometrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

N-aveti cumva din greseala un furtun de apa, de la radiator la capacul pompei de apa? Se cam prelinge apa pe acolo si n`as vrea sa raman pe undeva in weekend. Cat despre colier, da, e strans bine. Furtunul pare obosit, deci n`ar strica sa`l schimb. Unul nou e cam 60lei, si de aceea vreau prima data sa apelez la cineva, sau la dezmembrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva :) Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes

Asa ar fi cel mai bine, ma impiedica doar bugetul, in rest asta ar fi cazul sa fac deja.

 

Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva :) Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine.

M-am gandit si eu la asta si cel mai probabil o sa si incerc. Iar despre faza cu furtun la metru nu stiu daca ar fi valabil fiindca exista coturi/curbe dupa cum stii, si sa nu cumva sa se stranguleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vezi ca nu e bine, ii dai sfaturi proaste si il bate nevasta, eventual o aduce si pe soacra-sa sa locuiasca cu el :D

 

Deci, orice ai face, nu folosi lemnul pentru snitele sau daca o faci ai mare grija sa nu te prinda.

 

Etrierii nu trebuie demontati, doar cablul de kilometraj si axul. Am verificat si in manualul de service, tot asta spune; mai spune cand o pui la loc sa aplici vaselina la distantieri, dar cel mai bine e sa iti tiparesti paginile din cartea de service si sa le tii langa tine in timpul operatiunii, are si poze pe langa instructiuni.

 

Salutare,

 

Am reusit in cele din urma sa vulcanizez roata fata. Dupa ca am demontat-o am facut si scurta inspectie la rulmenti si totul parea ok, vaselina inca avea culoarea initiala desi nu a a umblat de foarte mult timp cineva pe acolo. Pasii sunt simpli:

- desfacut piulita din axul manei drepte (dupa ce am stabilizat motorul cu roata fata suspendata)

- slabit surubul din capatul furcii de pe mana stanga

- scos cablul de la vitezometru desfacand singurul surub pe care il are

- scos axul rotii prin partea cu mana stanga a furcii

- scos roata si avut grija la distantieri dupa care i-am scos si am dus roata la vulcanizare ( Str. Reinvierii 1-3 sector 2 Bucuresti - foarte ok oamenii)

- nu a fost nevoie sa scot etrierul la demontare

 

La montare am urmat pasii in sens invers insa, m-am chinuit un pic sa asez discul de frana in etrier intre placute. Am observat ca etrierul nu e prins de furca prin suruburi si doar are doua bolturi de ghidaj, iar pe furca sunt niste lacase cu garnituri.. El se echilibreaza singur in discul de frana ??!!?! (sper sa nu fi interpretat gresit mecanismul sau sa fi pierdut eu pe drum anumite componente :)))

 

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...