MTM Moto Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Salut Oglinda dreapta original are cineva de vanzare ? (patrat negru TOYO) Cred ca am eu ceva..una stiu ca era rotunda..cealalta i in garaj. Revin asta e mobra ce o dezmebrez: » Post actualizat in 26 Oct 2015 16:23 Doar originala,rotunda am de pe stanga ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 Prostie sau nu, am luat moto de la Sermoto. Voi vedea eu ce problema are ambreiajul la primavara. Oricum, de mers, merge si arata ok. Sunt foarte multumit momentan de alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Va salut, am observat ca Cb-ul meu nu incarca decat foarte slab, si m-am gandit ca de vina ar putea fi releul de incarcare.. Are cineva idee cam cat costa, si daca are careva dintre voi unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Va salut, am observat ca Cb-ul meu nu incarca decat foarte slab, si m-am gandit ca de vina ar putea fi releul de incarcare.. Are cineva idee cam cat costa, si daca are careva dintre voi unul? Salut.am eu pe stoc de pe motorul din poza ce il dezmebrez. 0756 235 216 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 Salutare tuturor! Am permis categ A de cateva saptamani, iar B-ul de 10 ani. Am gasit un CB 500 pe care vreau sa il cumpar si as avea nevoie de un mecanic care sa ii faca o verificare.Mentionez ca sunt din Bucuresti, iar motocicleta nu mai are RCA valid, asa ca va trebui sa mergem acasa la proprietar, mai precis in sectorul 1.Va rog sa ma ajutati cu o recomandare de mecanic priceput, Bineinteles ca fac cinste ! Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Eu, pana acum, am cam gasit raspunsuri pe forum la intrebarile pe care le aveam. Am insa o chestie pe care nu o pot intelege....de ce sunt crash bar-urile atat de scumpe? Mi se pare exagerat sa deu peste 100 EUR pe 2 bare si cateva suruburi. Inteleg, 100 de lei ar fi un pret acceptabil, hai 150 de lei un set nou. Oare de ce au preturile astea? Pot gasi oare pe undeva un set folosit in jurul sumei de 100 lei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 (editat) Am gasit un CB 500 pe care vreau sa il cumpar si as avea nevoie de un mecanic care sa ii faca o verificare.Mentionez ca sunt din Bucuresti, iar motocicleta nu mai are RCA valid, asa ca va trebui sa mergem acasa la proprietar, mai precis in sectorul 1. Eu nu as cumpara vreodata o motocicleta cu care sa nu pot face un test pe strada. Am cumparat una odata, in 2009 (un CBF) si pe loc arata impecabil, in mers s-a vazut ca are discurile strambe si jugurile cu probleme. De asemenea prin primavara cand cautam un CB500 pentru varul meu am vazut una care arata ok, suna ok, iar cand am mers cu ea pe strada m-am intors dupa 500 de metri si i-am spus proprietarului sa mearga cu ea la mecanic ca motorul merge prost in sarcina. Static poate sa fie ok, pana nu mergi cu ea nu stii cum e in realitate si fara RCA nu ai cum sa o testezi in siguranta pe strada, ca doar nu o sa o testezi pe o straduta ingusta din spatele blocurilor cu 30 km/h. » Post actualizat in 15 Nov 2015 13:47 Inteleg, 100 de lei ar fi un pret acceptabil, hai 150 de lei un set nou. Oare de ce au preturile astea? Pot gasi oare pe undeva un set folosit in jurul sumei de 100 lei? Pentru ca nu e fabricatie de serie, se fac manual de fiecare data si costa mult mai mult decat sa faci serii de cate 1000 de bucati ca sa le poti vinde cu 100 de lei. De asemenea in Romania daca un produs se vinde cu 100 de lei in magazin vreo 60 de lei sunt taxe la stat (20 de lei TVA, 50% din manopera, 16% din profit), cu 40 de lei nu poti sa fabrici asa ceva. Editat Noiembrie 15, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Am înțeles. Credeam ca sunt accesorii standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Proprietarul e de acord sa o iau si sa dau o tura, dar pe raspunderea mea. Nu e obtuz, ci destul de ok. Ideea este ca as avea nevoie de un mecanic priceput care sa asculte motorul si sa imi zica daca are probleme majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 AdrianB1 poti veni si sa iesi la o tura de 2-3 km pe barba ta si pe benzina ta nu ma deranjeaza.Daca esti in Masura sa-l poti ajuta pe baiat sa faca un diagnostic,poate iesi cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Eu am spus cum as cumpara si cum nu as cumpara o motocicleta si in ultimii 10 ani am avut 3 motociclete, din care 2 sh si una noua, deci stiu pe barba mea ce inseamna sa nu poti testa o motocicleta. Poate fi in stare perfecta, poate avea probleme, nu ai cum sa iti dai seama cu ea pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 @AdrianB1 iti apreciez sfaturile date prin prisma experientelor proprii, insa as vrea sa fim constructivi. Cunosti vreun mecanic bun care se poate deplasa pentru a evalua un CB500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Salut, uite îmi dau si eu cu părerea. Anul trecut am fost in situatia ta si am gasit un cb 500 in Campina. Era frig afara si motocicleta nu mai avea asigurare. Am ajuns acolo seara fără sa anunt doar ce văzusem un anunt, m-am întâlnit cu proprietarul care a scos motorul din garaj si l-am rugat sa o porneasca. Cat merge motorul asteapta 10-15 minute sa se încălzească si vezi daca pleacă ventilatorul ca sa se răcească, verifica sa functioneze semnale, stop, claxon far toate pozitiile si cu faza de drum pornita uitate in far la relanti si când o accelerezi trebuie sa isi mărească Putin intensitatea. Apasa frana fata si apăsate pe suspensie si vezi daca nu lasa urma de ulei pe partea cromata. Mă scuzi sunt foarte obosit si sunt multe de zis. Maine da un telefon la numărul asta si iti spun mai multe. Alex 0736628257 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 RD 02 ALX-el are nevoie pt parte mecanica/batai de motor/sunete anormale.Cred ca prin telefon nu accepta o impresie.Nici eu nu as accepta .Tot ce ai enumerat mai sus le-a verificat si sunt ok.Este vorba de motoreta mea si stiu ce ajutor ar avea nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Corect, uite eu de exemplu sunt cursant la rădăcini (Mazda) si pot sa spun ca daca cineva vrea sa ascunda anumite lucruri o va face foarte usor. Până la urmă tu esti un user serios, presupun ca nici suma nu este colosală si cb-urile sunt destul de bullet proof. Se pot ascunde multe cu un ulei mai vascos. Eu zic colegul sa o cumpere liniștit pentru ca in afara de intinzatorul distributiei, zgomotul de la oala de ambreiaj si releul de încărcare nu prea au probleme. Eu am plătit 5200 de lei pentru a mea si eram constient ca voi mai baga ceva in ea. Doar are 15 ani dar nimic de speriat. Eu am un program foarte aglomerat lucrez de la 9-17:00 si apoi merg la curs pana la 21:00 dar in weekendul sunt liber. Pot sa îmi dau cu părerea comparat cu a mea. Dar fără sa desfaca cineva motorul nu poti sa stiu daca este in parametri. Astept răspuns de la colegul nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Motoreta eu unul o vand pt a trece la maxi-scuter(nevoiile o cer)in nici un caz ca are defecte/probleme.Samsar nu sunt pt ca o am din 2011 "Problemele" reale i le-am detaliat.Pretul este unul sub cel scris de tine,si din ce cred eu mai mica si la ani decat a ta.Am tinut si tin de pret pt ca stiu ce vand.Daca il poti ajuta,din partea mea este ok oricand Asteptam un feed-back Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draven Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 vorbeste cu patrick de la ambulanta moto Telefon: 0724.228.200 - Patrick Salutare tuturor! Am permis categ A de cateva saptamani, iar B-ul de 10 ani. Am gasit un CB 500 pe care vreau sa il cumpar si as avea nevoie de un mecanic care sa ii faca o verificare.Mentionez ca sunt din Bucuresti, iar motocicleta nu mai are RCA valid, asa ca va trebui sa mergem acasa la proprietar, mai precis in sectorul 1.Va rog sa ma ajutati cu o recomandare de mecanic priceput, Bineinteles ca fac cinste ! Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Salut dragi colegi, sunt super fericit . Acum ceva timp mi-am cumparat o toba Leovince SBK pentru CB -ul meu si din lipsa de banuti nu am reusit sa o montez dar luna aceasta am gasit o firma care mi-a modificat toba (era un model care se prindea cu 3 suruburi pe o flansa ) + mi-a facut si DB-Killer si diferenta este foarte sesizabila si pe teava de legatura mi-a facut si suportul pentru cricul central ( acesta cand este ridicat este limitat de un suport care este pe toba originala ). Lucrarea este exceptionala si nu ma asteptam la o asemenea atentie la detalii ( a taiat si polizat, polisat o ureche in care se prindea flansa + au disparut suruburile vechi, parca nici nu au fost acolo ) sunt foarte multumit de ei. Au lucrat impecabil si au acordat o mare atentie motocicletei chair daca este doar un CB. NOTA pentru ei. Acum ce pot sa zic , mititica mea era destul de electrica cu toba stoc ( este si limitata la 25Kw ), iar eu cand am inceput cautarea pentru un CB am inchiriat un CB 500 care avea toba stoc dar avea niste gaurele pe langa reductia de la toba pentru un sunet mai ok si m-a castigat CB-ul pe decelerare. Acum eram putin nefericit cu sunetul ei, nu imi transmitea nimic emotional era acolo si isi facea treaba si atat dar acum este a fire breathing dragon and i love it! Are un sunet foarte grav si plin de bass la relanti, este destul de zgomotoasa dar nu deranjant. Am impresia ca merg cu un Ducati fara ambreaiaj uscat si ca are cel putin 1000cm3 iar sunetul pe care il face este superb, acum dupa sunet stiu imediat ce vrea, se schimba super frumos tonailtatea cand este in sarcina, merge constant sau este subturata iar pe decelerare este pur si simplu o simfonie. Inca nu imi vine sa cred cat de tare este CB-ul cu o evacuare mai permisiva, conduc la fel cu ea, dar senzatia este Priceless. Inca nu am apucat sa ii fac poze dar m-am plimbat pana acum 30 de minute cu ea , deja era super frig afara dar parca nu puteam sa ma opresc, totusi am anvelope de 8 ani pe ea si am zis ca este suficient . Am sa o pregatesc pentru primavara cu anvelope noi si chit de lant+scotoiler. Asa ca dragi colegi pentru mine a fost un an superb alaturi de Iubitul nostru CB. Poate la anul sau in Decembrie cei care sunt din Bucuresti ne putem vedea la un vin fiert, o bere etc sa mai stam de vorba si sa ne cunoastem. O seara faina la toti. PS: acum cand merg incet printre masini se face loc parca sunt moise:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Salutare si felicitari pentru alegerea facuta in privinta tobei sport.Pana sa vand mobra(vezi discutia de mai sus cu "rocipm" noul propietar) aveam un Micron Titanium pe a mea CB500.Sunet demential la accelerare cat si in frana de motor(ff tare) A mea nu era limitata,este in puterile ei si aveam o "placere" nebuna de a o auzi cum "canta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Asa este Marius, o diferență foarte mare fata de stoc fun factor 10/10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 salutari, cum merge racirea la CB? Am o problema - mi se incalzeste f. repede & ramane temperatra mare ajunge si pe rosu daca am viteza mai mare - se mai raceste (incepe sa se dea jos de pe rosu peste 50-60 km/h) dar cum merg mult in bucuresti - stopuri/viteze mici - e f. nasol Extra info/relevant: 1. lichid are arhi-suficient 2. nu conteaza turatia; la 10-20 la ora sau pe loc - se incalzeste indferent daca e in 1500 ture sau 6000 ture la 60-100 se raceste - la fel, indiferent daca e in 4000 ture sau 8000 in general merg in oras cu 3000-5000 ture + mai mult rar/la depasiri posibil sa se fi infundat pe undeva (caz in care cum desfund?) are vreo pompa de lichid care poate a cedat? posibil sa fie prea mult lichid/sa nu circule = trebuie sa scot din el/drenez/etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Hello, Cb-urile sunt motoare care nu se prea incalzesc inca sa ajunga pe rosu, a noastra a ajuns pe rosu doar de doua ori in viata ei, cand erau peste 30 grade afara, eram 2 pe ea si era trafic nasol in oras. Daca pe vremea asta rece iti intra pe rosu sigur ai o problema. Cand ai schimbat ultima data antigelul? posibil sa se fi infundat pe undeva (caz in care cum desfund?) prima data vezi daca radiatorul se incalzeste la fel peste tot,verifica toate furtunele sa nu fie indoite sa nu lase apa sa circule. in rest stiu doar ca poti faci flushing la tot sistemul dar n-am avut de-a face cu treaba asta deci nu pot sa-ti zic mai multe are vreo pompa de lichid care poate a cedat? da si termostat si termocupla posibil sa fie prea mult lichid/sa nu circule = trebuie sa scot din el/drenez/etc... are overflow din cate stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 salutari, cum merge racirea la CB? Am o problema - mi se incalzeste f. repede & ramane temperatra mare ajunge si pe rosu daca am viteza mai mare - se mai raceste (incepe sa se dea jos de pe rosu peste 50-60 km/h) dar cum merg mult in bucuresti - stopuri/viteze mici - e f. nasol Extra info/relevant: 1. lichid are arhi-suficient 2. nu conteaza turatia; la 10-20 la ora sau pe loc - se incalzeste indferent daca e in 1500 ture sau 6000 ture la 60-100 se raceste - la fel, indiferent daca e in 4000 ture sau 8000 in general merg in oras cu 3000-5000 ture + mai mult rar/la depasiri posibil sa se fi infundat pe undeva (caz in care cum desfund?) are vreo pompa de lichid care poate a cedat? posibil sa fie prea mult lichid/sa nu circule = trebuie sa scot din el/drenez/etc... verifica termostatul si bulb-ul din radiator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 (editat) salutari & multumesc de sfaturi pana una-alta - am scos dopul de la furtunul de sub moto/de unde ar trebui sa curga/dreneze lichidul; a curs putin - vreo 50 ml & niste mazga maro/cleioasa & s-a oprit = cel mai probabil e infundat stie careva cum sa-l drenez/fac flushing - ce scule trebuie & cat dureaza? Ca eu nu prea am scule/echipamente si daca trebuie ceva complicat si/sau dureaza mult - mai bine sa o duc in service de verificat termostat/pompa de lichid/termocupla nu am cum - n-am nici cunostintele tehnice, nici echipament. Editat Decembrie 3, 2015 de vladase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Decembrie 5, 2015 Share Postat Decembrie 5, 2015 Sa schimbi antigelul e usor, nu trebuie sa demontezi prea multe, dar daca e infundat nu mai e asa usor; am facut schimb de antigel, desfundari nu, dar as demonta radiatorul si l-as curata cu jet de apa pana curge usor prin el si nu mai curge namol, iar prin restul instalatiei as baga apa cu furtunul (la debit si presiune mica) ca sa vad ce rezistenta opune si ce iese pe partea cealalta. Cred ca ar fi destul de sigur sa bagi si presiune ceva mai mareprin instalatie, trebuie sa reziste la 2-3 atmosfere; furtunele sunt relativ usor de curatat daca ai timp si rabdare sa le demontezi pe fiecare in parte, pompa iar ar trebui demontata si curatata, dar circuitul prin motor e mai complicat de curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.