predaoctavian Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 (editat) Deci e identica. ) Mie mi s-a rupt cablul de ambreiaj luni in Domnesti, am lasat-o acolo, am dat comanda de cablu nou si astept sa soseasca. Poate le punem una langa alta dupa ce o repar. ) Si eu sunt incepator! Sigur ca putem sa ne vedem ,doar sa vina vara asta odata si sa ma intorc din concediu. In ce zona stai? Sa ai parte de ea, e o frumusete. Ai grija de ea, ar fi pacat sa ajunga vre-un cazan, plus ca, daca ai grija de ea, are grija de tine, nu ai grija de ea, te lasa in drum ... Ms mult, n o las ,deja ma uit la ce sa i mai cumpar, anvelope noi ,spray uri pentru lant,antifurt,una alta, deocamdata i am luat doar husa,la cum ploua continuu nu stiiu cand o sa ies cu ea, am dat o tura doua miercuri cand a fost o pauza din precipitatii. Editat Mai 6, 2016 de predaoctavian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Eu stau in Crangasi. Azi i am schimbat si cablul de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Sigur ca putem sa ne vedem ,doar sa vina vara asta odata si sa ma intorc din concediu. In ce zona stai? Ms mult, n o las ,deja ma uit la ce sa i mai cumpar, anvelope noi ,spray uri pentru lant,antifurt,una alta, deocamdata i am luat doar husa,la cum ploua continuu nu stiiu cand o sa ies cu ea, am dat o tura doua miercuri cand a fost o pauza din precipitatii. Sa o stapanesti sanatos, este o bijuterie de motocicleta. Si eu am tot un naked din 2000:), poate dupa ce isi revine vremea iesim si noi la o tura. Felicitari si bine ai venit in club. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) Sa o stapanesti sanatos, este o bijuterie de motocicleta. Si eu am tot un naked din 2000:), poate dupa ce isi revine vremea iesim si noi la o tura. Felicitari si bine ai venit in club. Ms mult, astept zile calduroase, doar ca atunci cand nu ploua sunt la serviciu .Vad ca tu ai schimbat toba, ai crash bar Ramane sa ne auzim, salut. Editat Mai 8, 2016 de predaoctavian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Foarte frumoasa motocicleta. A mea e mai uratica. De fapt, cica mie imi trebuia ceva mai mare (ca si dimensiuni) insa am mers pe recomandarea oamenilor: CB500, asa ca am luat una din 94. O sa ma obisnuiesc sa merg cu ea 1-2 ani si apoi probabil ca o sa trec la ceva mai mare (un transalp mi-ar place). Acum, ce sa zic...ca si incepatori cred ca putem fi foarte multumiti. Eu unul nu am nevoie de ceva care sa traga mai tare. Probabil ca daca imi voi lua alta peste un timp, ma voi opri tot la ceva in jur de 60 CP. Asfalt uscat. PS azi a fost o dimineata superba in Brasov. Am fost in Poiana Brasov si chiar m-am relaxat. A fost prima data cand am mers pe serpentine. Singurul lucru care ma stresa erau masinile din spate pentru ca viteza medie a mea era de vreo 50 km pe ora cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 motor pentru piese : http://olx.ro/oferta/motor-honda-cb-500-ID61LzU.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Eu unul nu am nevoie de ceva care sa traga mai tare. Im cate ture tii CB-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Eu schimb pe la 4-4.500 ture. Nu știu dacă procedez corect dar asa o simt confortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Mergi si tu mai turat. Puterea maxima o ai pe la 9500 rpm, iar cuplul maxim pe la 8000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Pai tocmai ce ziceam ca imi place cum merge asa. Oricum sunt începător, nu îmi trebuie momentan mai mult. Eu ziceam ca NU îmi trebuie mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Am inteles eu gresit. Oricum, mergi cam subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Este posibil dar vreau sa ma obisnuiesc usor. Sunt cam fricos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Eu schimb pe la 4-4.500 ture. Nu știu dacă procedez corect dar asa o simt confortabila. E ok si asa dar pana in a 4-a. Dupa incearca sa ajungi la un 5.000 rpm. Abia dupa 7.000 devine mai agresiva (pentru categoria ei). Am observat ca regimul de lucru 4.500 - 7.000 rpm asigura cel mai bun compromis performante/consum, cel putin pentru mine. Daca esti interesat, cand ajung in Bv dau un semn si poate ne gasim sa schimbam vreo 2 impresii legate de motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Sigur ca da, asta dacă vrei sa discuți cu un începător. În următoarele 2-3 săptămâni o sa fiu foarte ocupat dar dacă ajungi după cu mare drag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Sigur ca da, asta dacă vrei sa discuți cu un începător. În următoarele 2-3 săptămâni o sa fiu foarte ocupat dar dacă ajungi după cu mare drag. Stai linistit, eu sunt vesnic incepator . Trebuia sa ajung we asta, dar nu a mai fost cazul. In iunie de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 (editat) Știe cineva ce top case se potrivește la suportul meu,asa am luat o și nu am întrebat. Am căzut le net ca unele sunt monolock unele mono key,pe el scrie ca e givi. Dacă recunoște cineva as fi recunoscător. Editat Mai 29, 2016 de predaoctavian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Buna seara Domnilor, vreau sa va spun o patanie. Ieri am iesit la o tura pe langa Bucuresti cu CB-ul si dupa ce am franat la intrarea intr-un viraj de stanga cand am inceput sa accelerez ca sa ies din viraj Cb-ul an inceput sa derapeze foarte agresiv. Am oprit si verificat zona, crezand ca am calcat pe ceva alunecos dar nu am gasit nimic. am plecat mai departe dar aproape pe toate virajele nu mai vroia sa isi tina trasa si ma cam luptam cu ea. M-am gandit ca anvolopele sunt GATA dar la atelier am verificat rotile si am vazut ca frana nu mai deblocheaza complet si de acolo problemele de comportament Maine am sa desfac si sa curat etrierul si va recomand sa verificati si voi daca rotile sunt ok sau mai bine spus sistemul de franare. Am sa fac si cateva poze cu ce gasesc acolo pentru cine este interesat. Cu respect, N.Alex » Post actualizat in 04 Jun 2016 18:04Salut, am reusit sa curat si sa schimb lichidul de frana. Era oribil acolo, este o operatie foarte simpla doar trebuie sa nu te grabesti si sa urmezi manualul. Trebuie sa imi cumpar placute de frana nu imi plac deloc cele pe care le am. Oricum acum frana este superba si progresiva si nu mai ramane blocata. Weekend placut. » Post actualizat in 04 Jun 2016 18:11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 @predaoctavian Da, e Givi. Si eu am un suport identic. Cica ar exista totusi si niste cutii mai ieftine, cu aceeasi prindere. Sa dau acum 500 de lei pe o cutie...parca e cam mult. Daca gasesti ceva compatibil, scrie te rog si aici. Am facut primul meu drum mai lung...220 km din Brasov spre Braila. A mers bine moto. Am totusi 2 intrebari: 1. Cand m-am intors, am oprit pe la Nistoresti sa alimentez. Am mancat o inghetata si cand am vrut sa pornesc nu prea vroia sa porneasca. Am tras apoi un pic de acceleratie..tot degeaba. Am mai incercat inca o data, tot cu acceleratia trasa si pana la urma a pornit insa mirosea tare a benzina. Probabil ca am inecat-o. Ce am gresit? Ca am ptras poi de acceleratie? Trebuia sa insist la demaror pana o lua? 2. La mine acul care indica temperatura sta aproape mereu la minim. La voi cum e? Cand am facut niste manevre: accelerat cu viteza I, frant, iar accelerat (ca sa ma obisnuiesc sa plec repede de pe loc in giratorii), apa s-a incalzit tare, a pornit si electroventilatorul... Oare are vreun termostat pe undeva care a ramas blocat pe deschis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 (editat) @predaoctavian Da, e Givi. Si eu am un suport identic. Cica ar exista totusi si niste cutii mai ieftine, cu aceeasi prindere. Sa dau acum 500 de lei pe o cutie...parca e cam mult. Daca gasesti ceva compatibil, scrie te rog si aici. Am facut primul meu drum mai lung...220 km din Brasov spre Braila. A mers bine moto. Am totusi 2 intrebari: 1. Cand m-am intors, am oprit pe la Nistoresti sa alimentez. Am mancat o inghetata si cand am vrut sa pornesc nu prea vroia sa porneasca. Am tras apoi un pic de acceleratie..tot degeaba. Am mai incercat inca o data, tot cu acceleratia trasa si pana la urma a pornit insa mirosea tare a benzina. Probabil ca am inecat-o. Ce am gresit? Ca am ptras poi de acceleratie? Trebuia sa insist la demaror pana o lua? 2. La mine acul care indica temperatura sta aproape mereu la minim. La voi cum e? Cand am facut niste manevre: accelerat cu viteza I, frant, iar accelerat (ca sa ma obisnuiesc sa plec repede de pe loc in giratorii), apa s-a incalzit tare, a pornit si electroventilatorul... Oare are vreun termostat pe undeva care a ramas blocat pe deschis? Salut cand merge constant 60+ asa sta idicatorul de temperatura a apei si este normal si bine , daca mergi mai mult cu 1-2a se incalzeste mai repede. Daca a plecat ventilatorul totul este ok si perfect functional. De pornit daca este calda nu ii mai tragi socul sau de acceleratie doar ii dai cheie:))) Si eu am facut asa am oprit la cineva stat 30 de minute si din obisnuinta am tras foarte putin socul si nu mai vroia sa porneasca apoi. O zi buna. Editat Iunie 5, 2016 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Mersi pentru info, da, a crescut temperatura asa cum iti ziceam. Bine xa e in regula. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Temperatura e in regula cum ai descris, si la mine statea la fel si nu am avut vreodata probleme. Cat de pornit, trebuie sa o "simti" putin, o sa te inveti cand sa tragi socul si cand nu . Nu e nevoie (si nici indicat) sa tragi de acceleratie la pornire daca motorul si carburatia sunt in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Da, am gresit eu. Oare dacă nu tragi de acceleratie și nu tragi nici socul se poate ineca? Ma refer în cazul în care dau de 2-3 ori la demaror și apoi dacă nu porneste trag socul o fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) La prima pornire a zilei tragi socul. Daca ai mult intre porniri, tragi socul. Daca e oleaca 'calaie'/caldura, nu mai tragi. Gen juma de ora intre porniri. In general trasul de acceleratie e reteta pt. a ineca motorul. Daca il ineci, incerci si tu sa ii opresti benzina si ii dai la automat cu acceleratia MAXIM/FULL deschisa. Trebuie sa ai si bateria ok sa nu te lase imediat. Astepti un pic si dupa incerci, fara soc. Nu e o reteta generala, pt ca difera reglajele, uzura, temperaturile, altitudinea la care lucreaza jucaria. Te vei obisnui in ceva timp. Editat Iunie 6, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Da, numai ca e cam riscant sa o inec când sunt departe de casa. Mersi ptr sfaturi. » Post actualizat in 14 Jun 2016 19:00 Banuiesc ca am o problema cu bateria. Intrebare, CB500 are releu care controleaza incarcarea separat sau e integrat in alternator? Am auzit ca exista si astfel de variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salut va rog si eu daca imi puteti recomanda un brand pentru urmatoarele consumabile: *placutele de frana *un set de anvelope *set garnituri furca fata, inca nu curge dar cel de praf este foarte crapat Pentru cauciucuri ma gandeam la Bridgestone BT 45, sunt dualcompund si par super ok din ce am vazut pe internet pentru CB. Pentru frana eu am etrieri Brembo daca conteaza. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.