Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Da, numai ca e cam riscant sa o inec când sunt departe de casa. Mersi ptr sfaturi.

» Post actualizat in 14 Jun 2016 19:00

Banuiesc ca am o problema cu bateria. Intrebare, CB500 are releu care controleaza incarcarea separat sau e integrat in alternator? Am auzit ca exista si astfel de variante.

 

Are releu de incarcare. Am eu pe stoc la 200 lei. Cluj / Aiud

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Proaspat posesor de permis cat A si CB500 din '97, va salut cu drag!

 

Am facut si primul drum de ~226 km cu un plin si fara sa umblu la robinetul de rezerva :), sper ca diseara sa fac si un consum aproximativ cand completez.

Singura problema pe drum a fost data de vant si oglinzile aftermarket pe care le detin: nu vedeam nimic in ele si cand vedeam mi le dadea vantul peste cap.

Drept urmare, caut un set de oglinzi potrivite pentru CB500/Hornet. Daca aveti de vanzare sau puteti recomanda, preferabil din Bucuresti, raman recunoscator.

De asemenea, exemplarul pe care l-am achizitionat a venit cu butonul de reset al kilometrilor de cursa(presupun ca exista un termen mai tehnic) lipsa, drept urmare nu pot reseta decat circuland pana la 1000 km :). Revin cu aceeasi cerere ca si la oglinzi, daca aveti de vanzare sau puteti recomanda, raman recunoscator si a 2-a oara :).

 

Multumesc, asfalt uscat!

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am de cateva zile un CB500 "nou nout" din '94.

 

Cum nu am mai mers demult sunt super entuziasmat si abia astept sa ma dau. L-am luat de la un coleg si el l-a si adus acasa la mine. Pentru ca stau in Germania, asigurarea e personala si nu puteam merge cu el pana nu aveam talon nou si asigurarea refacuta pe mine.

 

Zilele au trecut cu motorul in parcare fara sa il mai pornesc.

Acum insa am numere, talon si asigurare dar motorul nu mai porneste.

 

Am nevoie de sfaturi pt ca:

- sunt entuziasmat si as vrea sa verific orice doar sa porneasca: alimentarea, filtre, carburatoare etc

- nu am mai mers cu CB500 si I-am dat la automat pana am gatat bateria

- am tras socul la pornire si poate am si accelerat

- becul galben de la cric e normal sa stea aprins?

 

Merci,

Editat de Bossk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am de cateva zile un CB500 "nou nout" din '94.

 

Cum nu am mai mers demult sunt super entuziasmat si abia astept sa ma dau. L-am luat de la un coleg si el l-a si adus acasa la mine. Pentru ca stau in Germania, asigurarea e personala si nu puteam merge cu el pana nu aveam talon nou si asigurarea refacuta pe mine.

 

Zilele au trecut cu motorul in parcare fara sa il mai pornesc.

Acum insa am numere, talon si asigurare dar motorul nu mai porneste.

 

Am nevoie de sfaturi pt ca:

- sunt entuziasmat si as vrea sa verific orice doar sa porneasca: alimentarea, filtre, carburatoare etc

- nu am mai mers cu CB500 si I-am dat la automat pana am gatat bateria

- am tras socul la pornire si poate am si accelerat

- becul galben de la cric e normal sa stea aprins?

 

Merci,

Daca e cricul tras, da e normal sa stea aprins.

Pune bateria pe un redresor.

Cand dai la demaror miroase cumva a benzina pe evacuare?

De cat timp nu mai fusese pornit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda a pornit aseara!

(Dupa ce am reluat operatiuniile citite pe forum, si le-am executat in ordine)

 

 

Problema:

- incercari repetate de a o porni cu socul tras si acceleratie

- inecata

 

Rezolvare

- robinet inchis

- acceleratie maxim

- automat pana nu s-a mai simtit miros de benzina

 

Dupa ce am redeschis robinetul, cu bateria proaspat incarcata, a pornit imediat.

 

A meritat efortul, pentru ora petrecuta pe CB dupa ce a pornit. :)

 

Bsk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda a pornit aseara!

(Dupa ce am reluat operatiuniile citite pe forum, si le-am executat in ordine)

 

 

Problema:

- incercari repetate de a o porni cu socul tras si acceleratie

- inecata

 

Rezolvare

- robinet inchis

- acceleratie maxim

- automat pana nu s-a mai simtit miros de benzina

 

Dupa ce am redeschis robinetul, cu bateria proaspat incarcata, a pornit imediat.

 

A meritat efortul, pentru ora petrecuta pe CB dupa ce a pornit. :)

 

Bsk

 

 

Bravo nene, de 2 ori bravo.

Uite unul care nu cere mura in gura de fiecare data si e in stare sa caute si sa citeasca ce il intereseaza, Felicitari!

» Post actualizat in 07 Jul 2016 19:30

Daca e cineva care isi cauta un suport de topcase, am eu unul, din pacate nu mai am case-ul dar se poate monta orice case pe suportul ala.

Eu nu sunt fan topcase ... deci care il vreti sariti cu oferte.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Poate sa imi faca cineva o poza la suportul care tine saua ridicata sa pot umbla la compartimentul de sub ea? Acum folosesc un electrod improvizat dar as vrea sa incerc sa ii reproduc pe cel original daca exista.

 

Multumesc,

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Poate sa imi faca cineva o poza la suportul care tine saua ridicata sa pot umbla la compartimentul de sub ea? Acum folosesc un electrod improvizat dar as vrea sa incerc sa ii reproduc pe cel original daca exista.

 

Multumesc,

Andrei

Nu mi-a fost dat niciodata sa gasesc suportul ala la locul lui, ai sanse mult mai mari sa gasesti trusa de scule si manualul deat tija aia sau carligele pentru plasa ... la primul CB facusem eu un suport dintr-o bara/sarma. Nu e greu sa deduci cam care e traseul, stiu ca sunt niste prinderi pe spatele seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-a fost dat niciodata sa gasesc suportul ala la locul lui, ai sanse mult mai mari sa gasesti trusa de scule si manualul deat tija aia sau carligele pentru plasa ... la primul CB facusem eu un suport dintr-o bara/sarma. Nu e greu sa deduci cam care e traseul, stiu ca sunt niste prinderi pe spatele seii.

Asta planuiesc, un suport dintr-o sarma otelita sau ceva similar. Doar ca pe spatele seii am vazut 3 locuri in care s-ar putea prinde, presupun ca unele au alt scop. O sa ma joc cu mai multe modele vad care iese cel mai bine.

De asemenea, despre ce carlige pentru plasa vorbesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

See pics :)

Mersi de poze!

Din cele 3 locuri pe care le credeam eu posibile pentru suport, aparent nu e nici unul. In unul era imbusul si in celelalte doua vad ca erau carligele de care ai mentionat.

Acum ca m-ai lamurit, mai incerc sa imi dau seama unde venea suportul si cat de mare e :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ala unde venea imbusul, am pus ala doar de exemplu ... carligele sunt 4 la numar, presupun ca ai vazut ca sunt 4 orificii unde vin.

Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies.

Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial.

Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine.

Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii :).

 

Mersi, wknd placut in continuare,

» Post actualizat in 10 Jul 2016 13:06

Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies.

Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial.

Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine.

Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii :).

 

Mersi, wknd placut in continuare,

Acum si cu imagine:

20160709_154526.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies.

Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial.

Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine.

Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii :).

 

Mersi, wknd placut in continuare,

» Post actualizat in 10 Jul 2016 13:06

Acum si cu imagine:

20160709_154526.jpg

La prima motocicleta am facut tot ceva de genu doar ca bara venea indoita in ambele capete sa aibe suprafata mai mare de sprijin pe undertail si unde vine buza de plastic, aproape pe capat am taiat buza in U, un pic mai strans la capete ca sa prinda tija in U-ul ala, gen sistemul la carlige, ca sa nu cada cand ridic doar saua. Cel fel vine el original nu stiu ca nu am vazut niciodata una OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incropit carlige si suport dintr-o bara otelita OB37 fi6, polizate putin pentru luciu, iar la capete polizate mai mult pana la un fi5 sa intre in locasuri, desi mergeau fortate la dimensiunea initiala.

post-93464-0-15828100-1468562195_thumb.jpg post-93464-0-97448300-1468562209_thumb.jpg

De asemenea, are cineva o carena dreapta fata, de radiator, de vanzare? Sau poate sa imi recomande un loc pentru repararea celei pe care o am, in Bucuresti, eventual si o estimare de cost? Nu am bucatica lipsa la ea.

post-93464-0-87253200-1468562225_thumb.jpg post-93464-0-62129100-1468562234_thumb.jpg

Si nu in ultimul rand, sa ne vedem cu bine pe drum!

post-93464-0-30821300-1468562366_thumb.jpg

Asfalt uscat si weekend placut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste date despre Honda CB 500, spuneti-mi unde gresesc, tot timpul uit:

 

Ulei - 3.1 litri

Antigel - antigel pt motor de aluminiu+apa distilata 50%, 2 litri

Presiune in roti: 2 atm roata din fata, 2.5 roata din spate

 

Si o intrebare, nu sunt sigur daca imi porneste ventilatorul de racire, daca porneste, si opresc motorul dar las contactul ar trebui sa functioneze si sa il aud?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii de pe forum zic ca e ok.

» Post actualizat in 15 Jul 2016 18:18

Si ca idee, am fost intro zi intr-un loc necirculat (o parcare) si am facut niste "manevre" cu moto: plecare cat mai rapida de pe loc, franari bruste, blocare roata de spate (la viteze mici ca sa vad ce se intampla).

Facand chestia asta am incalzit imediat motorul si a plecat venitlatorul.

L-am mai auzit pornind cand am urcat pe un drum de munte (panta mare si tot asa cu a I-a....).

Instrucotrul meu mi-a si zis ca CB-ul s eincalzeste greu. Cred ca asa e construita motocicleta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii de pe forum zic ca e ok.

» Post actualizat in 15 Jul 2016 18:18

Si ca idee, am fost intro zi intr-un loc necirculat (o parcare) si am facut niste "manevre" cu moto: plecare cat mai rapida de pe loc, franari bruste, blocare roata de spate (la viteze mici ca sa vad ce se intampla).

Facand chestia asta am incalzit imediat motorul si a plecat venitlatorul.

L-am mai auzit pornind cand am urcat pe un drum de munte (panta mare si tot asa cu a I-a....).

Instrucotrul meu mi-a si zis ca CB-ul s eincalzeste greu. Cred ca asa e construita motocicleta.....

Sperand ca nu ai sa te superi pe mine o sa te fac noob, incepator, habarnist ... mi se pare jignitor pentru ceea ce e CB-ul, sa te miri ca se incinge greu. E o motocicleta geniala, cum rar mai gasesti si cum nu se mai fac de mult, si te miri de asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și de ce m-as supara?

Asta sunt, începător și habar nu am cum se comporta o motocicleta.

 

Evident ca și eu am pus aceeasi intrebare ptr ca ma gandwam ca poate ramane termostatul deschis. La mine (și am înțeles ca la toate) acul care indica temperatura apei nu sta de regula la mijlocul intervalului ci mai degraba la inceputul lui. La mașini de regula sta la jumatate dupa ce se incalzeste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și de ce m-as supara?

Asta sunt, începător și habar nu am cum se comporta o motocicleta.

 

Evident ca și eu am pus aceeasi intrebare ptr ca ma gandwam ca poate ramane termostatul deschis. La mine (și am înțeles ca la toate) acul care indica temperatura apei nu sta de regula la mijlocul intervalului ci mai degraba la inceputul lui. La mașini de regula sta la jumatate dupa ce se incalzeste motorul.

Daca ramanea termostatul inchis statea motorul prea cald, nu prea rece. Daca ramane blocat pe deschis se incalzeste motorul greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...