Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai da, dar problema e ca eu nu mai am pinul.

Maine duc moto la iernat si desfac carena. Apoi poate ori ma ajuta colegul ori cumpar una.

Oricum, parca nu as da 50 EUR pe ambele ca nu am ce face cu ele si ami e si riscul ca astea sa nu se potriveasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu' Sebicozaurus, eu daca am promis ca te ajuto mocca, te ajut fie care vrei sa o repari pe aia veche sau pe aia noua. Aia cu coltul ala rupt e chiar mai usor si va iesi mai bine, nu e nevoie de cine stie ce vopsea sa acoperi diferenta, insa eu zic ca e pacat sa mai dai banii pe ea si sa ne apucam de aia veche. Din cate tin minte, materialul din care e facuta, e ABS, nu? (scrie pe spate)

 

PS: daca pe spate are ceva urme de unde a fost prins pinul, voi incerca sa iti rezolv si ala, daca nu, incerc sa prind dupa poza si daca nu merge ok, il incalzesti tu putin pe aragaz si ii modifici pozitia sau il tai de tot.

 

PS2: da-mi PM cand te decizi, ca aproape uitasem :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmatoarea problema cu cb-ul.

Fix o data la doua zile nu mai vrea sa porneasca dimineata.

Cum se manifesta: pun contact, totul se aprinde, pun socul, dau aprindere, invarte si invarte si invarte, nimic. Repet treaba, iarasi invarte, invarte, bag un pic mana in gaz in timp ce dau aprindere si...nimic. A treia oara deja cand dau contact invarte greu si becurile palpaie. A patra oara nu mai are baterie.

 

Scot bateria, o conectez la masina, o las 10 minute la incarcat, o pun la loc, dau aprindere si porneste la "sfert".....

Fac 5 km pana la munca, 5 km inapoi acasa.

A doua zi porneste fara probleme. Inca 10 km dus-intors la munca.

A treia zi dimineata, nu mai porneste desi invarte pana se termina bateria.

 

Motocicleta sta afara peste noapte. Nici nu stiu ce sa zic, la inceput credeam ca e bateria varza dar acum ma gandesc ca o fi si ceva pe la bujii SAU pur si simplu in 10x2 km bateria nu se incarca suficient sa mai porneasca si dupa 2 zile si trebuie sa merg mai mult....

Ce ziceti?

Editat de Costin Nitsoc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate bateria si pune-o pe un redresor peste noapte, preferabil un refresor moto sau macar unul care detecteaza tipul de baterie. E posibil sa nu ai curent indeajuns in baterie, la 5 km facuti pe drum, bateria aia nu prea are timp sa se incarce calumea. Urmatoarea miscare ai fi bujii, filtru aer, carburatie. Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste?

nope, porneste bine, curat! deci cred ca pur si simplu treaba e de cati km fac dar totusi, nici nu cred ca inmagazineaza cum trebuie curent, adica presupunand ca se mai incarca un pic in 5 km, nici consum nu are in afara de pornit....sa fie nevoie de o baterie plina plina pentru faza de pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Super oferta la lidl, 25lei semnalizator cu baterie și magnet în partea de josjos, foarte bun pentru moto în caz de pana sau staționare noaptea pe marginea drumului. Are o lumina foarte puternica intermitenta.

 

Seamna cu cel de la Louis doar ca la un sfert de preț.

post-51652-0-82978200-1478868654_thumb.jpg

post-51652-0-39857300-1478869010_thumb.jpg

Editat de predaoctavian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

LA MULTI ANI & buna seara! am trecut de la comuniste la nipone.... nu o spun sa ma laud , o spun pentru ca am nevoie de o informatie. treaba sta asa : mobra in cauza e un cb500 din '97( claaar ca d'aia scriu aici), pc32. urmeaza intrebarea idioata :are cineva chef si timp sa imi lase aici ceva detalii depre bujiile cu care merge motorul in cauza? in special cu dimensiunile filetului. multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Asta voiam sa stiu, multumesc.

Eu am doar pe 929 voltmetru, deh' ... singura Honda la care am avut probleme cu releul. L-am legat undeva aproape, ceva ce primeste curent cand pui contactul. Are o abatere de jumatate de volt fata de baterie, dar daca scade sau creste simtitor incarcarea se vede clar.

post-18053-0-32731200-1487017580_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doar pe 929 voltmetru, deh' ... singura Honda la care am avut probleme cu releul. L-am legat undeva aproape, ceva ce primeste curent cand pui contactul. Are o abatere de jumatate de volt fata de baterie, dar daca scade sau creste simtitor incarcarea se vede clar.

Exact asta e si motivul meu, m a lasat releul cand o laudam ca e ca noua, faza e ca imi incarca daca nu aprindeam farul mergea ok, cand il porneam o termina in cateva zile.

Poti sa mi zici unde as putea sa l leg, ai zis mai sus,dar as vrea sa stiu exact, la far unde e becul, sau undeva pe la contact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta e si motivul meu, m a lasat releul cand o laudam ca e ca noua, faza e ca imi incarca daca nu aprindeam farul mergea ok, cand il porneam o termina in cateva zile.

Poti sa mi zici unde as putea sa l leg, ai zis mai sus,dar as vrea sa stiu exact, la far unde e becul, sau undeva pe la contact?

Forul Rosu-negru din firele de la contact(asa il legi pe contact) sau Negru simplu din firele ce vin de la blocul de lumini dreapta(asa e legat pe butonul rosu), masa o iei de pe sasiu. Ti-as recomanda inainte sa te legi cu voltmetrul la ele sa le verifici, sa fii sigur ca e facut montajul ok. Fie masurat cu un aparat, fie macar verificat cu o lampa de control, bec, ceva pe 12v.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus oameni buni!

 

Presupun ca si voi asteptati primavara cu sufletul la gura, ca ne-am plictisit de la atata schiat.

O intrebare, aveti cumva un consum mediu facut pe o perioada mai lunga? La cb-ul meu din '97, dupa 1 sezon si 5000 km, media generala este undeva la 5.5L/100km, nu imi dau seama daca este normal sau daca ar trebui reglat ceva la motocicleta. Am avut si minime de 4.5-5 pe un plin la ture de munte cu mers lejer in a 2-a-3a, dar si maxime de 6-6.5 mers pe autostrada cu 120-130+/-vant.

De asemena am in plan sa achizitionez perioada aceasta urmatoarele: anvelope bridgestone BT45 fata ~350 spate ~450, suportul de maneta ambreiaj si oglinda ~70 ron, manete ambreiaj si acceleratie cromate ~30 ron bucata. Aveti informatii si indicatii sa gasesc in alta parte mai ok ca pret? De asemena o sugestie de ghidon+capete, cel original ar fi putin stramb :), si i-am cam stricat greutatea(tija de aluminiu din interior) pe o parte cand s-a rupt un capat de ghidon si a ramas surubul in ea.

 

Multam pentru informatii, spor la treburi!

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...