Jump to content
Sign in to follow this  
CrisLuca

Honda Cb500 - Home

Recommended Posts

Iei un multimetru, il pui pe masurarea rezistentei, pui cablurile pe cei doi papuci ai contactului frana (nu este senzor) si, daca atunci cand apesi butonelul, valoarea de pe ecran se duce spre 0 inseamna ca este bun. In caz contrar se poate desface foarte usor pentru curatare.

 

Nou gasesti pe Louis ( https://www.louis.eu/artikel/brake-light-switch-honda-front-wheel-fuer-honda-cb-500/10032206?filter_bike_id=0810&list=110427302 )

» Post actualizat in 23 Sep 2015 09:21

... de fapt ... cred ca este exact invers ... ar trebui sa aiba continuitate cand este eliberat, iar cand il apesi sa intrerupa circuitul

aaa... al meu n-are boton...

 

 

post-45176-0-32450700-1443004975_thumb.jpgpost-45176-0-76445500-1443004975_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa:

 

Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele:

- 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata)

- am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA)

- am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema.

- idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura.

 

Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers.

 

O zi buna,

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa:

 

Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele:

- 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata)

- am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA)

- am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema.

- idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura.

 

Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers.

 

O zi buna,

Alex

Bateria ta nu mai are amperajul, poate sa iti indice si 14v daca are 2 sau 3 amperi nu poti sa pornesti, sigur bateria a ajuns la sfarsitul duratei de exploatare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasibproblema cu bateria am patit-o si eu.Dupa schimbarea ei,totul a redevenit la normal.Bateria veche,inlocuita tot de mine,avea o vechime de fix 2 ani(cat se zice ca tine o baterie moto).Parerea mea este sa o schimbi cu alta noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai da i niste ture si vezi sa nu ti faca si releul de incarcare figuri... lasa vecinii ca o sa se invete ei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai da i niste ture si vezi sa nu ti faca si releul de incarcare figuri... lasa vecinii ca o sa se invete ei...

Salut, o sa incerc. ce figuri ar putea face? sa mearga la 14-15V la 4500-5000 de ture si apoi sa scoata mai putin?

nu ma gandeam ca s-ar putea intampla asa dar o sa ma uit. o sa verific si amperajul daca tot o sa merg iar cu multimetru la ea. Aveti idee cam cat ar tr sa scoata ca amperaj la incarcare Ca nu am gasit decat despre voltaj in manualul de la heynes pe care il am?

Edited by menseph

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid

» Post actualizat in 24 Sep 2015 13:18

Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid

» Post actualizat in 24 Sep 2015 13:19

Scuze, e din cauza telefonului, rog admin sa stearga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

She's back! Dupa 6 ani e din nou a mea :) nu in starea in care am lasat-o dar cu putini km in plus pentru ca cineva a fost busy sa o modifice :D

12079893_744975748971145_776220455161959

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiti unde pot gasi si eu diagrama de piese pentru cb500 din 2001? merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit o honda CB500 care arata bine, din 94, cu 900 EUR (autentificare rar inclusa).

Mi-au spus ca are o problema la ambreiaj in sensul ca desi functioneaza, are un zgomot.

Oare despre ce ar putea fi vorba si cam cat ar costa?

 

Oare sa imi vad de treaba mea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, m-ai prins.

Eu ziceam ca mai are inca pe atat. Cam cat ar costa kitul de lant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai are ..... cred ca tu te-ai luat dupa pozitia axului care este la jumatate ,dar uite-te la ultima poza ..... e o sageata care indica uzura...... un kit in jur de 500 de lei (pinioane si lant).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, dupa aia m-am luat. Acum ca mi-ai atras atentia cred ca ai dreptate.

In fine, ideea e ca ce am vazut prin brasov arata mult mai rau. Acum daca mi-ar lua vreo 100 de eur ca sa rezolve problema as fi multumit.

 

Sunt constient ca voi mai cheltui niste bani...poate cauciucuri, ceva consumabile, insa nu as vrea sa bag mai mult de 300 maixm 400 EUR.

 

Acum incep sa caut si echipament. Toata distractia ma va duce pe la 2000 EUR in cel mai fericit caz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, ce nr. de cheie tubulara iti trebe pt bujii la CB500 (an 2002)? in trusa ei de scule originale este inclusa o asemenea cheie ?

multumesc

 

vezi ca merge si aia de la Suzuki Bandit 600

 

Mda, dupa aia m-am luat. Acum ca mi-ai atras atentia cred ca ai dreptate.

In fine, ideea e ca ce am vazut prin brasov arata mult mai rau. Acum daca mi-ar lua vreo 100 de eur ca sa rezolve problema as fi multumit.

 

Sunt constient ca voi mai cheltui niste bani...poate cauciucuri, ceva consumabile, insa nu as vrea sa bag mai mult de 300 maixm 400 EUR.

 

Acum incep sa caut si echipament. Toata distractia ma va duce pe la 2000 EUR in cel mai fericit caz...

 

nu-ti recomand sa iei mobra cu probleme de la SerMoto, crede-ma pe cuvant, gasesti mai buna....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sebibv am eu de vanzare 2001,anvelope 2013,mici bubite pe capace de la scaparea moto(fostul propietar)vopsea originala,40000 km,acte in regula,inmatriculata.Ofer poze in detaliu.

Pret 1300 euro

Edited by MariusCB500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi , ai rezolvat, 7 ani mai noua, cauciucuri noi,daca are si kit de lant ok, inscrisa, deja esti in castig .......nu cunosc motorul de mai sus dar in afara de toba (parerea mea), la prima vedere arata bine mobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc @Obed pt Up.Kit-ul de lant mai are viata in el.Nu cere schimbare.Toba finala am primit-o cadou.O am si pe cea originala.

P.S. Nu mai este toba finala din poze.Acum este un Micron Titanium fara modificari,mult mai finuta ;)

Edited by MariusCB500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...