Sari la conținut

Maxi Scooter Anybody?


Mr.Wattmaster
 Share

Postări Recomandate

Vizitator DARK-RIDER-82

aprilia scarabeo merge cu 176km/h??? adik hai sa fim seriosi , varianta cu acei coburi laterali ? chiar merge cu 176km/h? ca mie la inceput mi-a placut madisonul de 400...K400 , apoi mi s-a parut interesant APRILIA ATLANTIC DE 500 , DA' CAND AM VAZUT SCARABEO ..... AIA A FOST TOT... A DAT PAHARU PE AFARA!!! :peace: ADIKA , DUPA CE K AI O CAPACITATE DE A CARA O MIE SI UNA DE CHESTII FARA SA TE JENEZE IN NICI UN FEL , chiar nostim , le arunci intr-unul din cele 3 coburi , si apoi dai blana pana acasa sau servici , si aia e tot :D , nu tu rucsac sau sa le pui prin alte locuri , ex:sa.... si sa le ancorezi cumva.... de ex:o casca integrala....

SUPER TARE SCARABEO!SI MAINE AS DA BANII PE EL , DAKL I-AS AVEA:)

BAFTA! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

Dupa parerea mea nu inteleg utilitatea acestor scutere de capacitati mari. Avand capacitate mare implica automat un consum destul de mare de benzina iar scuterul a fost proiectat in principal pentru oras.Iar la drum lung..... nu stiu cat de placut poate fi.

 

Mi se pare mai economic si mai facil un scuter de 50cc sau maxim 125cc decat unul de 500 sau 600 , daca vrei putere iti poti lua motor adevarat si chiar cu mai putini bani

Editat de <-BlacK_Killer->
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la masini, exista tendinta de a folosii din ce in ce mai mult cutii automate, se preconizeaza ca in 10 ani marea majoritate vor fii cu schimbator automat. "trendul" asta ca sa zic asa exista si la motociclete, doar ca in domeniul moto, ele au un nume special: scutere.

am citit in ultimul numar din moto life despre suzuki burgman400... nu stiu ce impresie a lasat altora, dar mie mi-a placut foarte foarte mult.

si daca exista masini puternice (>200 cai) cu schimbator automat, de ce sa nu exista si scutere de 600cc ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator <-BlacK_Killer->

la masini, exista tendinta de a folosii din ce in ce mai mult cutii automate, se preconizeaza ca in 10 ani marea majoritate vor fii cu schimbator automat. "trendul" asta ca sa zic asa exista si la motociclete, doar ca in domeniul moto, ele au un nume special: scutere.

am citit in ultimul numar din moto life despre suzuki burgman400... nu stiu ce impresie a lasat altora, dar mie mi-a placut foarte foarte mult.

si daca exista masini puternice (>200 cai) cu schimbator automat, de ce sa nu exista si scutere de 600cc ?!

 

 

Pentru ca scuterele sunt facute pentru mediul urban

Deci automat acest tip de scuter (maxi scuter) devine inutil (din punctul meu de vedere)

 

iar pretul lor..... :peace:

 

 

 

ps. vreau si eu sa stiu care ar vrea ca peste 10 ani toate motoarele sa aibe cutie automata

Exista totusi o diferenta intre masini si motoare.... in afara de numarul de roti :ok:

Editat de <-BlacK_Killer->
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu prefer scuterele mici, ca si al meu, pentru manevrabilitate si usurinta de strecurare prin trafic. Totusi, in anumite situatii, as prefera confortul unui maxiscooter.

Am gasit niste poze interesante cu maxiscootere din Japonia...

post-4644-1136662103_thumb.jpg

post-4644-1136662194_thumb.jpg

post-4644-1136662246_thumb.jpg

post-4644-1136662272_thumb.jpg

post-4644-1136662379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa parerea mea nu inteleg utilitatea acestor scutere de capacitati mari. Avand capacitate mare implica automat un consum destul de mare de benzina iar scuterul a fost proiectat in principal pentru oras.Iar la drum lung..... nu stiu cat de placut poate fi.

 

Mi se pare mai economic si mai facil un scuter de 50cc sau maxim 125cc decat unul de 500 sau 600 , daca vrei putere iti poti lua motor adevarat si chiar cu mai putini bani

 

Eu am un aprilia scarabeo de 250cc si crede-ma e foarte lejer sa mergi cu el prin oras... pe langa faptul ca se comporta ca o motocicleta mai ai beneficiul de a nu schimba vitezele... eu zic ca e mult mai comod.

 

Am mers cu ea pana la 3brazi... e super beton... la o viteza de 100km/h e absolut bestial sa o coduci.

Am incercat si mai mult si a mers... 140-150 nu mi-am dat seama pt ca eram super atent :ok: daca mai slabesc 10 kg poate merge cu 155 :welcome:) din pacate rupi motorul si e pacat de el daca il fortezi asa.

 

Urmatoarea motoreta pe care vreau sa o iau e scarabeo de 500, clar!!!

 

ahhh daca e cineva interesat as vrea sa o vand... e luata in aprilie anul trecut... are 5000 km cand se face frumos afara ii fac revizia, e in garantie inca un an...

 

daca e cineva interesat dati un mesaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se par foarte manevrabile si elegante+ca nu mai schimbi viteza+ca stau 2 persoane si bagaj foarte comod(mai ales scarabeo)...ce sa mai... daca as avea bani mi-as lua si maine unu :welcome:

 

 

P.S. intradevar sunt cam scumpe...dar merita :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu prefer scuterele mici, ca si al meu, pentru manevrabilitate si usurinta de strecurare prin trafic. Totusi, in anumite situatii, as prefera confortul unui maxiscooter.

Am gasit niste poze interesante cu maxiscootere din Japonia...

 

:ok: ...out of words...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Prin '94 am urcat prima data pe scuter (Yamaha Champ de 50 cc),am mers vreo 4 ani,pauza vreo alti 4 , de-atunci pe chopper de 500cc...Anu'trecut,la intilnirea de la Brasov am mers cu un prieten pe Aprilia Atlantic de 500cc,modelul nou...BELEA! Eu ma albeam cind vedeam cum se baga... :ok: Fata de cum ma bag eu cu motoru'...Si totusi sunt "bagacios"!A mers lejer si cu 130/h cu noi doi,plus bagaje grupa-mare si catzelu' meu (pe bune!).Consumul... ?vreo 3,5-4 l/100 km ,adica mai putin decit o motocicleta...

Singurul "defect" ? PRETZUL! 5 000 si ceva de euroi :welcome: !

Mai nou,ma bate gindul sa-mi iau din nou scuter,mai bine zis SI scuter,ceva de gen DNA sau oricum cu roata mai maricica (gen Beverly,Looxor,Scarabeo,etc...).Ceva s/h,daca se poate luat in rate sau leasing (stiti ceva?).

Maxi-scuterele sunt bune ca poti sa pleci si la drum lung cu ele,fara probleme...!Plus ca au si motor in 4 timpi,adica mai fiabile...Am vazut acu' 2 ani o gashca de 3 din astea,venite tocmai din Italia! :moto:

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatie intre scuterele de 250 cc facuta de revista "In Sella". Preturile au toate taxele incluse (in Italia) care sunt foarte apropiate ca ale noastre

 

Aprilia Atlantic 250 - pret 4100 E

Pro: Tinuta de strada, Frinare integrala, Prestatii motor

Contra: Miscare ghidon limitata, Spatiu sub sa neregulat, Partea dintre sa si ghidon nu prea poate fi utilizata din cauza tunelului central.

 

Honda Forta X - Pret 4790 E

Pro: Spatiu sub sa mare, consum redus, suspensii confortabile

Contra: Parbrizul jos, acceleratie "linistita", pretul cam mare

 

Kymco Xciting 250 - Pret 3995 E (Taiwan)

Pro: Pret jos, Tinuta buna de strada, scut si parbriz eficace

Contra: Frinele pot fi inbunatatie, suspensii moi, spatiu limitat sub sa

 

Malaguti Password 250 - Pret 3890 E

Pro: Partea dintre sa si ghidon mare, prestatii motor, tinuta de strada

Contra: Manevrabilitate, Saua incomoda, Spatiul de sub sa insuficient

 

Piaggio Beverly 250 - Pret 3999 E

Pro: Se strecoara bine, Parbriz eficace, Spatiu mare sub sa

Contra: Agilitate redusa la viteza mica, Partea dintre sa si ghidon mica, Saua vibreaza

 

Sym Joymax 250 - Pret 3386 E (China)

Pro: Pret scazut, Finisaje bune, Foarte comfortabil

Contra: Spatiu cam mic pentru picioare, Greutate cam mare, Dimensiuni cam mari

 

Vespa GTS250 - Pret 4345 E

Pro: Prestatii excelente, Finisaje bune, Agilitate

Contra: Suspensii dure, Spatiul de sub sa insuficient, Pret mare

 

Yamaha XMax 250 Pret 4290 E

Pro: Frine sigure, Suspensii bune, Spatiu mare sub sa

Contra: Spatiu cam mic pentru picioare, Comenzile pe ghidon cam saracacioase, daca il "calci" cam "bea"

 

Mai gasesc materiale.... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi plac aceste scutere

si chiar vreau sa imi cumpar unul

din pacate le-am vazut doar in poze

la noi in oradea nu prea am mai vazut pana acum

merci voua pt acest topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pai gandeste-te si tu.. daca ar avea cutie manuala ar mai fi scuter ?

Scuterul e prin definitie un vehicul cu doua roti la care poti trece picioarele printre sa si ghidon (step through). A fost creat initial ca sa atraga femeile (asemanarea cu bicicletele de dama, fara cadru) si pentru ca a avut motoare mici, in general, a avut o cutie de viteze eficienta. CVT-ul e foarte eficient pentru ca motorul sta tot timpul la cuplu maxim cand accelerezi si asigura cel mai bun demaraj. In plus nu ai batai de cap cu ambreiaj, schimbat viteze cand trebuie, etc. deci e comod de condus si usor de invatat.

Cu toate astea, in trecut, s-au facut scutere cu cutie de viteze manuala din cauza problemelor legate de fiabilitatea curelelor de transmisie. Un exemplu foarte cunoscut in tarile est europene este scuterul Manet, facut in Cehoslovacia. Au existat doua versiuni (de 98 cc si de 125 cc monocilindru in 2T) ambele cu cutie cu patru viteze. Configuratia comenzilor era asemanatoare cu motocicleta (frana la piciorul drept pentru spate si ambreiaj la mana stanga cu schimbator la piciorul stang).

Manetul avea pornire electrica, la cheie.

http://home.wanadoo.nl/marcosombroek/scoot.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda :10: ...Suuuper!!! De-unde draq bani sa-mi iau si eu....? :finger:

Adevarul e ca daca ai unu' de-asta,nu mai ai nevoie de motocicleta,iti faci treaba cu el si in oras si afara ;) ...! Eu vreau unu' de 125-200 cc,de dimensiuni mai mici decit Scarabeo,ca sa-l folosesc mai ales in oras,da' sa pot ,in caz de vreo problema cu motocicleta,sa ies si pina la mare,de exemplu...Asta nu inseamna ca daca as putea,nu mi-as lua si Scarabu' X-( !Sa-l vedeti cum arata cu top-case si cu coburi de plastic :10: !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gilera Runner 180cc super sportiv Minunat pt oras si nu numai

Piaggio X9 200 250cc elegante manevrabile,pt cei care nu se grabesc in oras ,superstabile.frane minunate etc Tot ce e mai bun gasesti la el ,pt cat.de varsta a doua .

Piaggio Beverli 200/250 minunat si in oras ,destul de puternic,frane bune ,dar foarte rigid .

De X8 nu prea pot da idei ca nu am mers cu eu inca ,este in showroom.

Puterea motoarelor indif ca este aprilia piaggio sau Gilera (sunt facute de acelas constructorPIAGGIO )variaza intre 17 si 24 cp in functie de cc.

Vei vedea mult mai multe din cauza traficului.

ERONAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un aprilia scarabeo de 250cc si crede-ma e foarte lejer sa mergi cu el prin oras... pe langa faptul ca se comporta ca o motocicleta mai ai beneficiul de a nu schimba vitezele... eu zic ca e mult mai comod.

 

Ca orice are 2 roti si motor si maxiscutetele sunf faine insa au niste scoruri de te dare bila. Ma indoiesc ca un scuter se comporta la fel ca si o motocicleta. Compara un pic frana de motor de scuter si de motocicleta. Se conduc totusi diferit si cine sa dat doar pe scuter si urce pe motor prima data e posibil sa-si rupa gatu. Cat despe faza cu schimbatul vitezelor... zicea cineva ca scapi de stres :yikes: . Pai tocmai ca e o mare placere sa schimbi... si alea alea. Ma rog. Exista gusturi si gusturi. Personal cand un pieton (cuvant urat) imi trece ca vita prin fata (nu pe trecere de pietoni)... decat sa-l claxonez prefer sa trag ambreiaju si sa urlu la el cu 10ooo de ture si ala adoua oara se gandeste de doua ori inainte de a se arunca in fata unui motor ca "las ca opreste el".

Erau cativa suparati pe aici ca pacat ce trebe A ul ca sa te dai cu un scuter. Da cu ce categorie vrei sa te dai? Cu B ul, cu C ul? Nu inteleg de ce se pune problema. Doar ca are cutie automata vi se pare ca un conservar s-ar descurca pe un Silverwing sau in Burgman de 50 de cai si greutate cat o Hayabusa? :yikes:

 

In unele tari din EU ai voie sa te dai cu B ul pe scuter insa doar daca ai nu stiu ce varsta (creier in cap) + carnetu (cat :eek: de cateva mii de ani si ai voie doar intre la 50-125 cmc (depinde de tara). La fel nu mi se pare normal sa ai voie cu quadul (ATV) cu cat B dar asta e alta discutie...

Eu unul nu as lasa un conservar daca nu ar face A ul nici pe un 50cc.

:yikes:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...