Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Cam liniste pe aici :)

 

Cat timp mobra este la NSEW pentru accesorizare (multumesc frumos pentru indrumare!), ma tot gandesc sa schimb preventiv intinzatorul de lant de la arborele de echilibrare, faimosul doohickey, cu toate ca mobra are doar 9000 de mile.

Ar mai fi vreun doritor? sa ne combinam la transort din SUA..prin EU nu am gasit asa ceva.

 

Ma gandesc sa comand sistemul complet, cu tot cu arculet si presa necesara pentru schimbat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Pare a fi una dintre cele doua piulite care fixeaza teava de esapament de chiulasa. (desi e cam tarziu, ma gandesc ca pana acum te-ai lamurit de unde lipseste 😀)

La 22.04.2019 la 17:24, ilie.ardeias a spus:

Cam liniste pe aici :)

 

Cat timp mobra este la NSEW pentru accesorizare (multumesc frumos pentru indrumare!), ma tot gandesc sa schimb preventiv intinzatorul de lant de la arborele de echilibrare, faimosul doohickey, cu toate ca mobra are doar 9000 de mile.

Ar mai fi vreun doritor? sa ne combinam la transort din SUA..prin EU nu am gasit asa ceva.

 

Ma gandesc sa comand sistemul complet, cu tot cu arculet si presa necesara pentru schimbat.

 

Salut!

 

Ce ma bucur ca mai e cine va cu KLR-E pe aici!!

Legat de Doohickey, eu tocmai l-am schimbat pe al meu (imi pare rau ca nu am mai intrat pe aici de mult...ne-am fi putut combina si ajuta reciproc).

Ce vreau sa spun e ca nu ai nevoie de sculele alea. Comanda doar doohickey-ul propriu-zis si arcul de torsiune.

Pentru demontare ai nevoie doar de un ciocan de plastic (regret ca nu am filmat operatia, as fi aruncat in aer toata comunitatea KLR nord-americana 😀😀).

Eu mi-am luat si "raising links" si inaltatoare de ghidon de la Eagle Mike, de care sunt foarte bucuros.

 

Daca crezi ca te pot ajuta cu cate ceva...mai intraba-ma, eu sunt la al doi-lea KLR. L-am avut intai pe cel rosu (model A) din poza de la avatar.

 

Bafta!

P.S. arata-ne si noua ce ai facut la Bogdan Harea.

20190831_112221 (1).jpg

20190831_112228.jpg

20190831_114934.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluut!

Am schimbat intre timp si Doohickey, inlocuind de asemenea si arcul elicoidal cu cel mare.

Legat de intaltatoare de ghidon..ma gandeam sa comand dar am renuntat.

Dar..tare as vrea sa vad cum e cu intaltaotare :)

Crezi ca ne putem intersecta intr-o zi?

 

P.S. Motoreta ta are/a avut numere canadiene?

Un big improvement de care ma pot declara super multumit este Thermbo Bob.

Cu racirea originala...motorul mergea rece mai tot timpul in consecinta afumand bujia o data pe luna pana la stadiu in care nu mai pornea.

 

Acum cu Thermo Bob, motorul merge exemplar..iar consumul de benzina a scazut simtitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 05.09.2019 la 15:26, ilie.ardeias a spus:

Saluut!

Am schimbat intre timp si Doohickey, inlocuind de asemenea si arcul elicoidal cu cel mare.

Legat de intaltatoare de ghidon..ma gandeam sa comand dar am renuntat.

Dar..tare as vrea sa vad cum e cu intaltaotare :)

Crezi ca ne putem intersecta intr-o zi?

 

P.S. Motoreta ta are/a avut numere canadiene?

Un big improvement de care ma pot declara super multumit este Thermbo Bob.

Cu racirea originala...motorul mergea rece mai tot timpul in consecinta afumand bujia o data pe luna pana la stadiu in care nu mai pornea.

 

Acum cu Thermo Bob, motorul merge exemplar..iar consumul de benzina a scazut simtitor.

 

Salut!

Imi pare rau ca mi-a luat atata timp sa raspund. Am fost plecat intr-o tura in Georgia (cu KLR-ul, da🙂)

Eu tin motorul la ai mei, in Plopeni - Prahova. Daca ai drum vreodata prin zona, te astept cu mare placere.

 

Da, motorul a avut numere canadiene.

I-am facut cateva upgrade-uri si i-am dat bice.

A fost foarte potrivita pentru drumurile din Georgia, dar nu foarte potrivita pentru distantele mari si autostrazile din Turcia. Insa asta nu e motiv sa stai acasa 🙂.

Uite, daca vrei sa vezi pe unde am umblat: https://www.facebook.com/motosketeers/

 

Daniel

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Salutare! 

Mai exista posesori de KLR650 pe aici? :)

 

 

Long story short ... dupa 10 ani în care am încercat diferite Hondite, am decis sa mai schimb și eu brandul dar și categoria.

Inițial eram în căutarea unui enduro mic, dar cum piața moto din România este crazy în momentul, m-am ales cu un "adventure" aproape de aceeași vârstă cu mine...KLR650 Gen 1 din 1992 ( varianta Tengai) 

Cu toate ca nu am mers prea mult cu ea...momentan pot spune îmi place babaciunea. Motoreta este faină, iar spre surprinderea mea a venit cu tot istoricul din 92 pana în 2022, când a fost cumpărată de către un roman stabilit în Germania fix cu scopul de a o vinde cu profit în România.

Ce este mișto, este faptul ca am ajuns sa discut cu neamțul care a avut motoreta din 1998 pana în 2022. Așa am aflat ca nu are doohickey schimbat, ca cei 48k km de pe bord au șanse mari de a fi reali, iar că în 2022 a fost vândută ca defectă romanului antreprenor, asta după ce în urma cu muuulți ani, la o verificare (TUV) au turat-o aia până când a pocnit ceva prin motor, fapt pentru care a zăcut o perioada lunga de timp în garajul neamțului. Cumva romanul nostru ( mecanic auto de meserie) a reușit sa o repare fără sa schimbe ceva pe la ea, apoi a vândut-o în țară :). 

 

De când a ajuns în Românica noastră, KLR-ul a papat ceva munca, bani, nervi și luni de așteptare după una-alta.

A primit gume și camere noi, furca servisata, kit lanț nou, filtru k&n, baterie noua, ulei, garnituri, ceva rulemti și furtune noi, plus alte mărunțișuri dar și un mândru Ohlins sh pe spate ( proaspăt servisat de către băieții de la Rams) 

Zilele trecute s-a încheiat și operațiunea "Doohickey", cu celebrul kit comandat de la Vulturul Mike din US, 1400 lei pentru o mizerie de arc...dar dacă internetul zice ca trebuie schimbat, atunci facem cu placere. 

 

In timp ce avea loc operațiunea Doohickey, am descoperit ca balansoarul era cel care a pocnit în timpul TUV-ului. Cu ceva noroc s-a găsit unul sh pe olx iar acum este live and kicking. 

 

Motoreta a fost reparată de către un prieten care nu este mecanic însă este mega pasionat de mecanica, totul a fost desfăcut / făcut cu manualul de service în fata. 

 

Acum ca este gata, sper sa găsesc un alt posesor de KLR ( ideal tot GEN 1), căruia să-i pot adresa o avalanșă de întrebări despre KLR650 și care poate este suficient amabil ca să-mi permită sa fac un mic drive test cu motoreta lui. Aș vrea să pot face o comparație cu a mea. 

Cam acesta este motivul pentru care am postat aici, so...daca aveți un KLR650 și aveți o ora de pierdut, aștept un semn de la voi. 

Mulțumesc fain ! :)

 

 

IMG_20221129_084051858_HDR.jpg

IMG_20221117_074148728.jpg

IMG_20221129_084032097_HDR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata intr un mare fel babaciunea! Like, inimioare, si ce mai vrei tu :)))

Am un soft spot pentru ea, musai sa ne vedem/sa ma lasi sa merg cu ea un pic :D

E o particica de istorie moto tractorasul asta.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Poate interesează pe cineva 👉finala sport marca GPR 🇮🇹 dedicată kawasaki KLR 650! Nouă la cutie cu accesorii, pm pt detalii sau 0721602721 🍻 

IMG_20210804_121315.jpg.5e941cbae9b686f42175b9669bc04745.jpg

IMG_20210804_121404.jpg

Editat de slg-motorcycles
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...