Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

 

 

                                                               !ziua_nationala_a_Romaniei.thumb.jpg.2a09c327a2734244e11a87304ee1e9ab.jpg

 

La multi ani sanatosi si kilometri minunati motociclistilor!

Sa ne traiasca armasarii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2021, An Nou!

 

Cu Voia Domnului, luna asta in ianuarie, fac 53 de ani pe motoare...

Cu ocazia implinirii varstei de 71 de primaveri

doresc motociclistilor de pretudindeni

Sanatate, Belsug, Bucurie,

 

La Multi Kilometri Frumosi!                        

 

Dan Năstase                     

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Doru,

 

Cu Voia Domnului, anul ăsta in ianuarie, am facut 53 de ani pe motoare...

Tot anul acesta, in ianuarie, cu ocazia implinirii varstei de 71 de primaveri de viață

doresc motociclistilor de pretudindeni

Sanatate, Belsug, Bucurie,

 

La Multi Kilometri Frumosi!                        

 

Dan Năstase   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

ULTIMA POSTARE A LUI DAN NASTASE .

 

viața in șa...

Yahoo/Mesaje primite

Dan Nastase <dan.nastase@yahoo.com>

Către:nic_conex@yahoo.com

lun., 29 mar. la 13:46

About Me

 

Dan Nastase, nascut in anul 1950 la Bucuresti.

Am fost si sunt spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand castane un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

Public in Cenaclul "Lovinescu", revista literara "Luceafarul",  pasionat de muzica romantica, fetele inteligente si frumoase si nu in ultimul rand de motociclete!

Incepand cu anul 1972 prezent in presa de specialitate cu articole, teste si editoriale. 

De doua ori campion de viteza pe sosea si o data de raliu.

Motociclist legitimat F.R.M. cu nr. 572 din 1975.

 

  1041880990_1-mail........thumb.jpg.0dafd15fff7a712bc59d679d4159a244.jpg1-mail...thumb.jpg.9f679d4d07deef4e7f22ebbf78b650e1.jpg1-mail.thumb.jpg.d4faa74b212adef12b24fff66493f297.jpg

 

 

Cel mai lung periplu moto al meu - de peste 5.000 km - a fost New York - Key-West - New York,

cel mai frumos, 5.000 km prin Europa

si cel mai ambitios: 2.200 km Turul Romaniei in 48 de ore.

 

SHORT STORY:

Actiunea se petrece prin anii '70...
Pana sa aflul eu ca a sosit "Sniffy" in vama... primul meu BMW, 
ma vanzoleam foarte mandru pe sosea cu Simsonul tatalui meu... atunci cand renunta el in favoarea mea! 
Intr-o buna zi, afland eu in cele din urma ca obiectul pasiunii mele sosise deja de vro patru zile in vama, 
am slobozit un urlet belicos catre Cer si m-am aruncat imediat intr-un taxi!
"Smecherii" imi furasera deja semnalizatoarele, bujiile... iar carena atarna si se mai tinea intr-un surub...
Ca sa scap cat mai repede de acolo si de sub nasul militionerilor... ca motorul venea din Germania Federala... 
dupa ce am platit taxele aferente, "am potrivit" ad-hoc parbrizul cu scotch, am montat doua bujii cumparate la nimereala... si dus am fost!

 

Salut voios, fratilor mei intru moto !

In primul rand as da dovada de o mare stupizenie daca m-as umfla in pene la toate laudele,

dar as face buba la scufita si daca as pune la inima toate lucrurile neadevarate de care ma acuza unii...

In al doilea, sa nu uitam ca in cei 50 de ani de motociclism am avut o serie de japoneze capabile printre care se numara XJ-ul de 900 "Leoaica", touring greu si de isprava, incarcat varf cu bagaje si una bucata partenera cu care am facut multe escapade de pomina 

incluzand un tur de tara... si "rataceala prin munti" de la Izvoarele Cernei la Uricani...

Am vandut-o cu ani in urma la 80.000 km si merge si acum cand a trecut cu mult de 200.000...

Sau Banditul 1200 S cu care am haladuit peste 5.500 km pe coasta de Est a SUA de la New-York la Key-West si inapoi...

Sau niste italience fisnete cum ar fi Guzi V11 Sport sau Multistrada DS 1000... Si muuultzi alb-albastri of course...

Faptul ca o  data castiga BMW in Alpi, ca anul trecut si anul viitor vor castiga un samurai demn sau o macaroana fierbinte...

face parte din regula jocului si a dreptului nostru de optiune libera si de a simti si alege dupa mintea si sufletul fiecaruia.

Ca un motociclist vechi ce ma aflu, nu urasc nici socialistele, nici americancele, nici japonoaicele... dar si eu la randul meu

pot fi malitios cateodata... sau pot folosi o umbra de umor in exprimare.

Este vorba de stil. Care stil, nu este nici arogant si nici demolator asa cum gresit inteleg unii...

La multi kilometri frumosi !

 

Despre mine

Dan Năstase,

nascut la Bucuresti in 1950, motociclist din 1968.

Am fost si sunt  spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand castane un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

 

Pasionat de Cenaclul "Lovinescu", revista literara "Luceafarul", muzica romantica, fetele inteligente si frumoase si nu in ultimul rand de motociclete !

 

Incepand cu anul 1972  prezent in presa de specialitate cu articole, teste si editoriale. Am activat cu oarecare succes moto  in cadrul "Clubului Sportiv Municipal Bucuresti" castigand cateva titluri de Campion la Raliu si Viteza pe sosea.

Titular al Licentei Federatiei Romane de Motociclism cu nr. 572.

1-mail..........thumb.jpg.d428cbae970e564c88f8a6d209de7b3d.jpg1-mail.........thumb.jpg.a93c5c3d54e202ac64432ff5f53c41fc.jpg1-mail........thumb.jpg.421dd21413c43e38cbd5b93f77804736.jpg

 

Nu am fost in viata mea membru niciunui partid iar cei care ma cunosc  stiu ca se pot increde intotdeauna in cuvantul meu de onoare.

 

Onestitate, demnitate, pasiune...

Pentru foarte multi dintre noi acestea nu sunt doar simple cuvinte!

 

Sa traiesti "rebel, boem si liber", asa cum esti tu si nu cum iti dicteaza altii...

Sa-ti traiesti victoriile ca pe o sarbatoare dedicata celor din jurul tau si sa te ridici mai bun, mai drept si mai intelept dupa fiecare neimplinire...

 

Sa mananci "paine cu stele" noaptea pe barajul Vidraru,  atunci cand te-ai incumetat pentru prima data doar tu si calul tau de poveste sa invingeti singuri Transfagarasanul...

 

O viata dedicata motocicletelor. Si scrisului. Un mod de viata... Prieten intelegator cu cei aflati la inceput de drum. Intransigent, critic si sever cu impostorii. Cu cei care "se cred" si nu sunt...

 

Va salut cu farul cel dintotdeauna - un motociclist roman !

 

La multi kilometri frumosi !

 

 

BALADA MOTOCICLISTILOR

 

Suntem cavalerii mileniului trei

"Rebeli, boemi si liberi" este deviza noastra.

Daca iubesti motorul si zarea cea albastra,

Vino, ne fii tovaras - chiar frate daca vrei!

 

Tu dulce gand, frumoasa mea iubita

Esti mai presus de orisice ispita,

Sa nu te superi astazi ca esti pe locul doi,

Dar viata mea intreaga e fierul de sub noi

 

Oriunde-am fi iubirea noastra-i una,

Avem in plete zari si-n suflet soare,

Si-un mare dor de duca ne mistuie intr-una

Suntem cavalerii romani pe motoare.

 

Nu e usor si nu e gluma, mereu calare pe destin

Oricand riscam sa poposim pe campul Coasei plin cu flori

De la poet atata stim: “c-o moarte toti suntem datori!”

Mereu plecati in departare, din departari venim!

 

Cand alergam spre orizont, ca o sageata de vointa,

Noi nu suntem invulnerabili in echilibru instabil

Unde-i cuprinde pe-altii teama, atunci simtim noi ca traim.

Om si motor: o singura fiinta.

 

Suntem cavalerii mileniului trei,

Daca iubesti motorul si zarea cea albastra

Vino, ne fii tovaras - chiar frate daca vrei!

”Rebeli, boemi si liberi” este deviza noastra.

 

Dan Năstase

 

 

 

2007 BMW K1200R Sport - Quick Take - Motorcycle.com

 

https://manuals.bmw-motorrad.com/manuals/BA-Extern/IN/BA-INTERNET-COM/PDF/R_0378_RM_0607_R1200R_01.pdf

 

 

 

  

 

       ... LONG STORY...

 

Printr-un Joint venture, UNIVERS MOTO era un fel de MOTORRAD in limba romana.

Daca meseriasii de la MOTORRAD, respectiv Motorpresse International

ar fi permis angajatilor de la UNIVERS MOTO sa publice cel putin 50% subiecte romanesti...

si conducerea de la Motorpresse Romania ar fi fost interesata de motociclism... nu de manglelala...

alta era acum situatia...

Chiar  din punct de vedere al educatiei moto...!

 

Ma simt onorat ca am fost coleg cu Oameni ca  Manu, Bunicul, Mate, Demostene...

 

Dar... "Evropa" ne vrea prosti...

                                                     

                                      

 

 

                                        Viața în șa...

...Cu adevăr recunosc și cu mare dreptate mărturisesc vouă, scriind acest letopiseț, că – din os de cavaler trăgându-mă – nu știu când au trecut deceniile, ani mai buni sau mai răi, mai frumoși sau mai grei... Trăind o poveste, un gând sau o legendă, de ce nu?! Niciodată nu am avut ca țintă să devin patriarhul șoselelor, nici de pe la noi și nici de pe alte meleaguri străbătute... și chiar dacă acum, ajuns de bătrânețe, deși rar mă mai dedulcesc la câte o caleașcă, miile și sutele de mii de kilometri tot în șaua bidiviilor mei putere i-am făcut și încă-i voi face... cât mă vor mai ține încheieturile rheumatice... Vezi tu, fiule, viața își urmează cursul ei firesc și ar fi cu mare păcat să zic vouă că m-am născut gata-nțelept din fire... M-a tras și pe mine ața la câte o haiducie, am sărit și eu pârleazul închipuit, dar și cu fapta, având de dat deslușiri de ocară, dar și de îndreptat lucruri smintite din firea lor... Ce vreau să spun este că nu m-am pomenit dintr-o dată principe pe motocicletă, dar în totdeauna am căutat să fiu printre cei mai din frunte – atât în “arta mânuirii fiarelor”, cât și a primi, în breaslă, de la oameni și din hrisoave, învățături dintre cele mai de ispravă... Că hălăduiam cu motorul în lung și în lat prin astă Evropă, că străbăteam în sus și-n jos cea Lume Nouă, m-am însoțit împreună cu chibzuința și norocul, fără de care orice purcedere la drum ar fi fost, și mai cu osebire acuma este – prin miile aste de smintiri –, făr’ de izbândă. Am căutat, așadar, ca să judec totul mereu cu vrednică înțelepciune. Fiule, nu te călăuzi după mode efemere și e bine să știi că doar pasiunea pentru motoare, dacă viața ta nu se confundă cu asta, nu este de ajuns. Să știi că te poți împlini și altfel... Ai să constați că trec anii, 10-20, și începi să devii virtuoz, dacă ai talent. “Fumurile” ți se mai limpezesc, dacă ai bun-simț, și, pe negândite, ajungi la maturitate. Tresele dobândite, nu sunt un scop în sine, dar vor veni... Vor fi un semn distinctiv, meritoriu. Pe care îl vei purta cu mândrie, te asigur. Ce ai făcut pentru ele? Ai trăit cu demnitate! Ai reușit să supraviețuiești ca om în jungla aceasta plină de sălbăticiuni... 

Seniorii Moto și Motoveteranii există în trafic. Respect! 

La mulți kilometri frumoși!    

 

 

 CURRICULUM VITAE

 

Name DAN NĂSTASE

PLACE AND DATE OF BITRH Bucharest, January , 1950

ADRESS AND PHONE NUMBER Aleea Valea Siretului nr. 1, bl. P2, sc. 7, 

et. 4, ap. 139, sector 6, Bucharest

Cell phone: 0724252291

EDUCATION

1969-1973: Popular University, studies of Belle Arte and Industrial design

1964 – 1968: Gheorghe Lazăr highschool

 

PROFESIONAL EXPERIENCE

2003-2006: MOTOR PRESSE ROMANIA s.r.l. – editor in chief “Univers Moto” (since starting the magazine)

2000-2002: motorcyclist editor for “Motor” – specialized TV show at Prima TV.

1999:  MOTOR PRESSE ROMANIA EDIT s.r.l.- editor for “auto motor si sport” and “auto focus” magazines.

Responsibilities: editing of articles, tests drive, reportage about auto and moto events.

1997: AUTO PRESS GROUP: - “Auto Mondial” and “Auto Market” magazines – motorcyclist specialized editor.

1994-1997: MOTOR PRESSE MEDIAPRO S.A. – editor for “Auto Pro” and “Auto piata” magazines.

1990-1991: “MOTO INTERNATIONAL” Catalog – project manager.

1981-1991: “Auto-moto-start” magazine – manager for motorcyclist department.

1981, 1984-1990: Auto Almanac – motorcyclist specialized editor.

1970: “Luceafarul” magazine – edited by Union of Romanian writers – literary debut.

COMPETITIONAL AND PRACTICAL ACTIVITY

1997: Danube Rally, second place at moto section.

1996:  Omniasig Rally – special consultant, reporter and participant in over 500-cc class.

1982-1984: Design and built a motorcycle with an over 1,000 cc car engine.

1975: Speed champion - 500-cc class.

1974: Speed champion - up to 750-cc class.

1974: Rally champion – up to 600-cc class.

OTHER PERSONAL DATA

medium Italian, basic English.

driving license: A category since 1968, B category since 1977.

 

 

mail.............jpg.f1cc00aae460dfc74fc9533936c3bd8d.jpg

Dan Nasatse

dan.nastase@yahoo.com

Editare persoană de contact

 

 

 

Motociclist veteran si membru fondator al grupului celor peste 55 de ani , Senior Riders 55 .

Adio prietene !

 

1-mail............jpg

1-mail...........jpg

1-mail......jpg

1-mail.....jpg

mail.......jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, nicon a spus:

ULTIMA POSTARE A LUI DAN NASTASE .

 

viața in șa...

Yahoo/Mesaje primite

Dan Nastase <dan.nastase@yahoo.com>

Către:nic_conex@yahoo.com

lun., 29 mar. la 13:46

About Me

 

Dan Nastase, nascut in anul 1950 la Bucuresti.

Am fost si sunt spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand castane un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

Public in Cenaclul "Lovinescu", revista literara "Luceafarul",  pasionat de muzica romantica, fetele inteligente si frumoase si nu in ultimul rand de motociclete!

Incepand cu anul 1972 prezent in presa de specialitate cu articole, teste si editoriale. 

De doua ori campion de viteza pe sosea si o data de raliu.

Motociclist legitimat F.R.M. cu nr. 572 din 1975.

 

  1041880990_1-mail........thumb.jpg.0dafd15fff7a712bc59d679d4159a244.jpg1-mail...thumb.jpg.9f679d4d07deef4e7f22ebbf78b650e1.jpg1-mail.thumb.jpg.d4faa74b212adef12b24fff66493f297.jpg

 

 

Cel mai lung periplu moto al meu - de peste 5.000 km - a fost New York - Key-West - New York,

cel mai frumos, 5.000 km prin Europa

si cel mai ambitios: 2.200 km Turul Romaniei in 48 de ore.

 

SHORT STORY:

Actiunea se petrece prin anii '70...
Pana sa aflul eu ca a sosit "Sniffy" in vama... primul meu BMW, 
ma vanzoleam foarte mandru pe sosea cu Simsonul tatalui meu... atunci cand renunta el in favoarea mea! 
Intr-o buna zi, afland eu in cele din urma ca obiectul pasiunii mele sosise deja de vro patru zile in vama, 
am slobozit un urlet belicos catre Cer si m-am aruncat imediat intr-un taxi!
"Smecherii" imi furasera deja semnalizatoarele, bujiile... iar carena atarna si se mai tinea intr-un surub...
Ca sa scap cat mai repede de acolo si de sub nasul militionerilor... ca motorul venea din Germania Federala... 
dupa ce am platit taxele aferente, "am potrivit" ad-hoc parbrizul cu scotch, am montat doua bujii cumparate la nimereala... si dus am fost!

 

Salut voios, fratilor mei intru moto !

In primul rand as da dovada de o mare stupizenie daca m-as umfla in pene la toate laudele,

dar as face buba la scufita si daca as pune la inima toate lucrurile neadevarate de care ma acuza unii...

In al doilea, sa nu uitam ca in cei 50 de ani de motociclism am avut o serie de japoneze capabile printre care se numara XJ-ul de 900 "Leoaica", touring greu si de isprava, incarcat varf cu bagaje si una bucata partenera cu care am facut multe escapade de pomina 

incluzand un tur de tara... si "rataceala prin munti" de la Izvoarele Cernei la Uricani...

Am vandut-o cu ani in urma la 80.000 km si merge si acum cand a trecut cu mult de 200.000...

Sau Banditul 1200 S cu care am haladuit peste 5.500 km pe coasta de Est a SUA de la New-York la Key-West si inapoi...

Sau niste italience fisnete cum ar fi Guzi V11 Sport sau Multistrada DS 1000... Si muuultzi alb-albastri of course...

Faptul ca o  data castiga BMW in Alpi, ca anul trecut si anul viitor vor castiga un samurai demn sau o macaroana fierbinte...

face parte din regula jocului si a dreptului nostru de optiune libera si de a simti si alege dupa mintea si sufletul fiecaruia.

Ca un motociclist vechi ce ma aflu, nu urasc nici socialistele, nici americancele, nici japonoaicele... dar si eu la randul meu

pot fi malitios cateodata... sau pot folosi o umbra de umor in exprimare.

Este vorba de stil. Care stil, nu este nici arogant si nici demolator asa cum gresit inteleg unii...

La multi kilometri frumosi !

 

Despre mine

Dan Năstase,

nascut la Bucuresti in 1950, motociclist din 1968.

Am fost si sunt  spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand castane un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

 

Pasionat de Cenaclul "Lovinescu", revista literara "Luceafarul", muzica romantica, fetele inteligente si frumoase si nu in ultimul rand de motociclete !

 

Incepand cu anul 1972  prezent in presa de specialitate cu articole, teste si editoriale. Am activat cu oarecare succes moto  in cadrul "Clubului Sportiv Municipal Bucuresti" castigand cateva titluri de Campion la Raliu si Viteza pe sosea.

Titular al Licentei Federatiei Romane de Motociclism cu nr. 572.

1-mail..........thumb.jpg.d428cbae970e564c88f8a6d209de7b3d.jpg1-mail.........thumb.jpg.a93c5c3d54e202ac64432ff5f53c41fc.jpg1-mail........thumb.jpg.421dd21413c43e38cbd5b93f77804736.jpg

 

Nu am fost in viata mea membru niciunui partid iar cei care ma cunosc  stiu ca se pot increde intotdeauna in cuvantul meu de onoare.

 

Onestitate, demnitate, pasiune...

Pentru foarte multi dintre noi acestea nu sunt doar simple cuvinte!

 

Sa traiesti "rebel, boem si liber", asa cum esti tu si nu cum iti dicteaza altii...

Sa-ti traiesti victoriile ca pe o sarbatoare dedicata celor din jurul tau si sa te ridici mai bun, mai drept si mai intelept dupa fiecare neimplinire...

 

Sa mananci "paine cu stele" noaptea pe barajul Vidraru,  atunci cand te-ai incumetat pentru prima data doar tu si calul tau de poveste sa invingeti singuri Transfagarasanul...

 

O viata dedicata motocicletelor. Si scrisului. Un mod de viata... Prieten intelegator cu cei aflati la inceput de drum. Intransigent, critic si sever cu impostorii. Cu cei care "se cred" si nu sunt...

 

Va salut cu farul cel dintotdeauna - un motociclist roman !

 

La multi kilometri frumosi !

 

 

BALADA MOTOCICLISTILOR

 

Suntem cavalerii mileniului trei

"Rebeli, boemi si liberi" este deviza noastra.

Daca iubesti motorul si zarea cea albastra,

Vino, ne fii tovaras - chiar frate daca vrei!

 

Tu dulce gand, frumoasa mea iubita

Esti mai presus de orisice ispita,

Sa nu te superi astazi ca esti pe locul doi,

Dar viata mea intreaga e fierul de sub noi

 

Oriunde-am fi iubirea noastra-i una,

Avem in plete zari si-n suflet soare,

Si-un mare dor de duca ne mistuie intr-una

Suntem cavalerii romani pe motoare.

 

Nu e usor si nu e gluma, mereu calare pe destin

Oricand riscam sa poposim pe campul Coasei plin cu flori

De la poet atata stim: “c-o moarte toti suntem datori!”

Mereu plecati in departare, din departari venim!

 

Cand alergam spre orizont, ca o sageata de vointa,

Noi nu suntem invulnerabili in echilibru instabil

Unde-i cuprinde pe-altii teama, atunci simtim noi ca traim.

Om si motor: o singura fiinta.

 

Suntem cavalerii mileniului trei,

Daca iubesti motorul si zarea cea albastra

Vino, ne fii tovaras - chiar frate daca vrei!

”Rebeli, boemi si liberi” este deviza noastra.

 

Dan Năstase

 

 

 

2007 BMW K1200R Sport - Quick Take - Motorcycle.com

 

https://manuals.bmw-motorrad.com/manuals/BA-Extern/IN/BA-INTERNET-COM/PDF/R_0378_RM_0607_R1200R_01.pdf

 

 

 

  

 

       ... LONG STORY...

 

Printr-un Joint venture, UNIVERS MOTO era un fel de MOTORRAD in limba romana.

Daca meseriasii de la MOTORRAD, respectiv Motorpresse International

ar fi permis angajatilor de la UNIVERS MOTO sa publice cel putin 50% subiecte romanesti...

si conducerea de la Motorpresse Romania ar fi fost interesata de motociclism... nu de manglelala...

alta era acum situatia...

Chiar  din punct de vedere al educatiei moto...!

 

Ma simt onorat ca am fost coleg cu Oameni ca  Manu, Bunicul, Mate, Demostene...

 

Dar... "Evropa" ne vrea prosti...

                                                     

                                      

 

 

                                        Viața în șa...

...Cu adevăr recunosc și cu mare dreptate mărturisesc vouă, scriind acest letopiseț, că – din os de cavaler trăgându-mă – nu știu când au trecut deceniile, ani mai buni sau mai răi, mai frumoși sau mai grei... Trăind o poveste, un gând sau o legendă, de ce nu?! Niciodată nu am avut ca țintă să devin patriarhul șoselelor, nici de pe la noi și nici de pe alte meleaguri străbătute... și chiar dacă acum, ajuns de bătrânețe, deși rar mă mai dedulcesc la câte o caleașcă, miile și sutele de mii de kilometri tot în șaua bidiviilor mei putere i-am făcut și încă-i voi face... cât mă vor mai ține încheieturile rheumatice... Vezi tu, fiule, viața își urmează cursul ei firesc și ar fi cu mare păcat să zic vouă că m-am născut gata-nțelept din fire... M-a tras și pe mine ața la câte o haiducie, am sărit și eu pârleazul închipuit, dar și cu fapta, având de dat deslușiri de ocară, dar și de îndreptat lucruri smintite din firea lor... Ce vreau să spun este că nu m-am pomenit dintr-o dată principe pe motocicletă, dar în totdeauna am căutat să fiu printre cei mai din frunte – atât în “arta mânuirii fiarelor”, cât și a primi, în breaslă, de la oameni și din hrisoave, învățături dintre cele mai de ispravă... Că hălăduiam cu motorul în lung și în lat prin astă Evropă, că străbăteam în sus și-n jos cea Lume Nouă, m-am însoțit împreună cu chibzuința și norocul, fără de care orice purcedere la drum ar fi fost, și mai cu osebire acuma este – prin miile aste de smintiri –, făr’ de izbândă. Am căutat, așadar, ca să judec totul mereu cu vrednică înțelepciune. Fiule, nu te călăuzi după mode efemere și e bine să știi că doar pasiunea pentru motoare, dacă viața ta nu se confundă cu asta, nu este de ajuns. Să știi că te poți împlini și altfel... Ai să constați că trec anii, 10-20, și începi să devii virtuoz, dacă ai talent. “Fumurile” ți se mai limpezesc, dacă ai bun-simț, și, pe negândite, ajungi la maturitate. Tresele dobândite, nu sunt un scop în sine, dar vor veni... Vor fi un semn distinctiv, meritoriu. Pe care îl vei purta cu mândrie, te asigur. Ce ai făcut pentru ele? Ai trăit cu demnitate! Ai reușit să supraviețuiești ca om în jungla aceasta plină de sălbăticiuni... 

Seniorii Moto și Motoveteranii există în trafic. Respect! 

La mulți kilometri frumoși!    

 

 

 CURRICULUM VITAE

 

Name DAN NĂSTASE

PLACE AND DATE OF BITRH Bucharest, January , 1950

ADRESS AND PHONE NUMBER Aleea Valea Siretului nr. 1, bl. P2, sc. 7, 

et. 4, ap. 139, sector 6, Bucharest

Cell phone: 0724252291

EDUCATION

1969-1973: Popular University, studies of Belle Arte and Industrial design

1964 – 1968: Gheorghe Lazăr highschool

 

PROFESIONAL EXPERIENCE

2003-2006: MOTOR PRESSE ROMANIA s.r.l. – editor in chief “Univers Moto” (since starting the magazine)

2000-2002: motorcyclist editor for “Motor” – specialized TV show at Prima TV.

1999:  MOTOR PRESSE ROMANIA EDIT s.r.l.- editor for “auto motor si sport” and “auto focus” magazines.

Responsibilities: editing of articles, tests drive, reportage about auto and moto events.

1997: AUTO PRESS GROUP: - “Auto Mondial” and “Auto Market” magazines – motorcyclist specialized editor.

1994-1997: MOTOR PRESSE MEDIAPRO S.A. – editor for “Auto Pro” and “Auto piata” magazines.

1990-1991: “MOTO INTERNATIONAL” Catalog – project manager.

1981-1991: “Auto-moto-start” magazine – manager for motorcyclist department.

1981, 1984-1990: Auto Almanac – motorcyclist specialized editor.

1970: “Luceafarul” magazine – edited by Union of Romanian writers – literary debut.

COMPETITIONAL AND PRACTICAL ACTIVITY

1997: Danube Rally, second place at moto section.

1996:  Omniasig Rally – special consultant, reporter and participant in over 500-cc class.

1982-1984: Design and built a motorcycle with an over 1,000 cc car engine.

1975: Speed champion - 500-cc class.

1974: Speed champion - up to 750-cc class.

1974: Rally champion – up to 600-cc class.

OTHER PERSONAL DATA

medium Italian, basic English.

driving license: A category since 1968, B category since 1977.

 

 

mail.............jpg.f1cc00aae460dfc74fc9533936c3bd8d.jpg

Dan Nasatse

dan.nastase@yahoo.com

Editare persoană de contact

 

 

 

Motociclist veteran si membru fondator al grupului celor peste 55 de ani , Senior Riders 55 .

Adio prietene !

 

1-mail............jpg

1-mail...........jpg

1-mail......jpg

1-mail.....jpg

mail.......jpg

 

 

 

Post Scriptum.

 

De fapt aceasta este ultima lui scrisoare trimisa cu trei zile inainte sa moara .

 

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l duca la bine .

 

Modest , cu mult bun simt , probabil putin prea aprig in principiile sale .

Acesta a fost Dan Nastase careia ii vom pastra o frumoasa amintire in sufletele noastre .

1-P5180159.JPG

1-P5180166.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si o alta frumoasa prezentare a celui care a fost Dan Nastase ,

1699731012_DanNastase.thumb.jpg.ea497acbf9e535325c13a4d48d6a065a.jpg

 

TIBERIU TROIA

POVESTI CU MOTOARE

 

Dan Năstase, cel mai vechi jurnalist moto din România, a plecat dintre noi

După niște ani în care Dan Năstase a renunțat la viața publică, în dimineața zilei de azi, 2 aprilie 2021, veteranul moto a plecat într-o lume mai bună.

.

Au trecut aproape 50 de ani de când Dan Năstase a început să promoveze motocicleta și motociclismul în revistele din România.

Ne-am cunoscut și ne-am împrietenit la mijlocul anilor ‘70.

Dan era o figură cunoscută în lumea moto, nu numai datorită colaborării cu diferitele publicații auto din țară, pentru care scria articole moto, ci și datorită motocicletei sale BMW și unui concurs de viteză pe circuit stradal organizat în cartierul Balta Albă din București, competiție la care câștigase clasa motocicletelor mari.

Conform unei vechi tradiții existente în sportul comunist din România, periodic erau organizate competiții, de obicei cu participare locală, pentru a “oferi” pe tavă niște rezultate pozitive unor organizații care trebuiau să raporteze succese în muncă, din motive politice sau pur și simplu ca să justifice activitatea și salariile încasate.

Clasa motocicletelor cu cilindree nelimitată fusese gândită pentru cei câțiva milițieni, care au luat startul pe BMW-urile de serviciu, alături de alți câțiva entuziaști călare pe niște gloabe obosite.

Înscrierea la cursă fiind liberă, Dan Năstase și prietenul lui, Sorin Vasile, au oferit surpriza evenimentului, venind cu două BMW-uri rapide, frumoase și performante, cu care au ocupat primele două locuri, depăășind pe unii participanți chiar și cu câte două ture.

 

După acest episod, Dan a început un proiect ambițios, inspirat de cele câteva motociclete participante în campionatul național de viteză, la clasa ataș, instalând un motor de Wartburg pe un șasiu de BMW.

Lucrarea a durat vreo doi ani, timp în care ne-am întâlnit de câteva ori, în încercarea de a rezolva problemele legate de construirea viitoarelor componente din fibră de sticlă ale caroseriei.

În final, motocicleta a fost terminată, înmatriculată, folosită și apoi vândută prietenului Viorel, care o are și azi.

În toată această perioadă, ducând dorul motocicletei, Dan a continuat să scrie articole cu subiecte moto pentru mai multe publicații din țară și, ca să poată merge zilnic pe motocicletă, s-a angajat la întreprinderea care deținea cofetăriile din București, livrând prăjituri cu scuterul utilitar Tula, pus la dispoziție de firmă.

După 1989 au apărut o sumedenie de reviste, în care Dan Năstase a început să publice articole de prezentare și promovare a fenomenului moto și mulți dintre noi au avut mult timp ca unică sursă de informare articolele scrise de el.

Autoturism, Auto Pro, Auto Mondial, Almanahul Auto, Știință și tehnică și altele pe care nu mi le mai amintesc, toate au găzduit articole scrise cu entuziasm și pasiune de Dan.

În anul 2003, la împlinirea a zece ani de existență a trustului Motor Presse în România, s-a hotărât că a sosit momentul pentru lansarea unei reviste moto puternice și astfel a apărut Univers Moto, versiunea românescă a cunoscutei reviste Motorrad, din Germania.

Dan Năstase a fost cooptat în echipă ca redactor șef și împreună am realizat câteva materiale interesante.

Chiar în primul număr Univers Moto apărut în România a fost publicat un test comparativ facut în munții Apuseni, la Arieșeni, material pregătit împreună cu Zsolt Szilveszter, importator KTM la acea oră și Cornel Trică, proaspăt importator Rev’It.

Motocicletele prezentate au fost BMW F 650 GS Dakar, Yamaha XT 600 E, KTM 640 LC4 Adventure și Suzuki XF 650 Freewind.

Un an mai târziu, la invitația importatorului Yamaha, compania Motodynamics, am plecat amândoi pe motociclete la Brno, alături de alți trei prieteni, la Yamaha Summer Festival 2005, manifestare repetată în anul următor.

A urmat un test comparativ făcut în doi, Suzuki SV 650 vs. Suzuki SFV 650 Gladius, ședința foto fiind realizată cu ocazia unei adunări neoficiale a veteranilor, organizată la Slănic Prahova.

Această primă acțiune a veteranilor l-a inspirat pe Dan, care a propus o reunire a tuturor veteranilor moto din țară. Chemarea a fost onorată de foarte mulți pasionați și, în septembrie 2009, un grup de vreo 20 de motociclete am plecat la Tismana, unde a avut loc prima adunare oficială a veteranilor.

Ideea excepțională răspunsul pe măsură, dar a continuat în cel mai pur stil românesc: veteranii s-au împărțit în mai multe grupuri și fracțiuni, proporțional cu ambițiile personale și dorința de șefie sau nevoia de a ieși în față.

În loc să se adune prieteni uniți de aceeași pasiune comună, s-au născut rivalități și dșmănii, schimburi de replici tăioase pe mediile de socializare, iar Dan Năstase s-a retras din viața publică.

Am ținut legătura, știam că are o problemă de sănătate și nu am reușit să-l mai scot la vreo ieșire.

În dimineața zilei de azi, vestea a căzut ca un trăsnet: Dan nu mai e.

Rămân în urma lui zeci, poate sute de articole prin care neobositul gazetar a promovat ideea de motocicletă si motociclism, o pasiune care trebuie respectată și multe amintiri frumoase adunate de-a lungul anilor.

95797028_DanNastase...thumb.jpg.50b930e03cfa2dbdf9dac14b97053314.jpg

Drum lin printre stele Dan Năstase, vom duce dorul articolelor tale și a celebrului tău salut: “Vă salut cu farul !”

1937594889_DanNastase.....thumb.jpg.0517d07d19a1bbf8ca014e1304920a20.jpg1579655513_1-DanNastase..............thumb.jpg.084363a718bcde311043cd177c576ae0.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ocazia sa-l cunosc personal pe Dan Nastase si sa ma plimb cu el. Un adevarat pasionat de motociclete. Poate cel mai pasionat motociclist pe care l-am cunoscut. Si nu spun asta doar asa, ca nu mai e printre noi...

Regret sa aud ca s-a stins dar, cine stie, poate voi avea ocazia sa-l salut cu farul "dincolo"...

Dane, asfalt uscat in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2021 la 12:18, nicon a spus:

ULTIMA POSTARE A LUI DAN NASTASE .

.....

1-mail...........jpg

1-mail......jpg

1-mail.....jpg

mail.......jpg

 

 

La 03.04.2021 la 8:37, nicon a spus:

Iata si o alta frumoasa prezentare a celui care a fost Dan Nastase ,

1699731012_DanNastase.thumb.jpg.ea497acbf9e535325c13a4d48d6a065a.jpg

 

TIBERIU TROIA

 

Drum lin printre stele Dan Năstase, vom duce dorul articolelor tale și a celebrului tău salut: “Vă salut cu farul !”

1937594889_DanNastase.....thumb.jpg.0517d07d19a1bbf8ca014e1304920a20.jpg1579655513_1-DanNastase..............thumb.jpg.084363a718bcde311043cd177c576ae0.jpg

Frumoase poze/amintiri!

 

Dumnezeu sa il odihneasca!

 

Citeam cu placere articolele lui.

L-am intalnit de cateva ori la diverse evenimente.

 

Il salutam cu farul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
La 05.12.2022 la 10:10, nicon a spus:

O testam la întrunirea moto de la Cozia  .

 Cam cate motociclete o sa fie la Cozia la intalnirea "moto" de luna asta ? 😝

 

Editat de Endurista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...