Sari la conținut

Se Opreste Dupa 3 Minute


revo
 Share

Postări Recomandate

Am cumparat un second Aprilia Scarabeo de 49cc 2 Timpi .Se opreste dupa 2-3 minute .Porneste din nou imediat dupa care se preste in 3-5 secunde.Aceast defect se repeta. Bugjie schimbata, filtru aer schimbat.N-am umblat la carburator...Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia este noua, dupa ce se opreste nu mai vrea sa mearga nici cu socul tras.Este posibil sa fie din cauza segmentilor(uzati)?Nu stiu daca carburatorul Dellorto are si regalj pt aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simtoma clasica de furtun infundat. nu ajunge suficienta benzina in carburator, e infundat in partea de la robinet, sau decantor sau ce mai ai pe acolo. Verifica sigaurica de aierisire din capacul rezervorului.

primele minute merge pe ce are in carb, dar debitul de pe furtun nu compenseaza. moare, mai picura nitica bewnzina si mai porneste cateva secunde..... Dupa o perioada mai lunga mergem ai mult ca apuca sa se umple iar camera de benzina

rezolvare pe moment: sufli pe furtun pana bolboroseste in rezervor. o sa mearga nitel mai mult de cateva min si o sa iti fie clar ca tre saa faci curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia este noua, dupa ce se opreste nu mai vrea sa mearga nici cu socul tras.Este posibil sa fie din cauza segmentilor(uzati)?Nu stiu daca carburatorul Dellorto are si regalj pt aer?

daca tragi socul chiar nu mai merge deloc. o ineci si mai tare. de la segmenti n-are cum sa fie.

verifica si daca benzineste si daca nu e infundat ceva .

cel mai probabil e sa se inece.verifica bujia.daca e uda e clar.

dupa ce o pornesti cu socul tras, o lasi juma de minut cu el tras apoi il dai la loc si o lasi fara soc pana se incalzeste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cand se ineaca bujia se uda, o scoti si o pui la aragaz cu partea umeda pana se incalzeste, dupa aia dai putin la autmoat cu bujia scoasa ca sa-si elimne benzina si dupa pune-i bujia la loc si incarca sa vezi. Verfica si daca bujia este pt scuterul tau. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum s-a mai spus poate sa fie de la alimentarea cu benzina(furtun, carburator). Ai grija sa ai toate furtunasele bagate in carburator, trebuie sa fie vreo 4 inclusiv ala de ulei.Daca se opreste dupa trei minute cu un zgomot metalic inseamna ca nu ai ungerea cum trebuie---> verifici rezervorul de ulei . Vezi ca un motor rece in 2t trebuie sa scoata fum la pornire. Bafta! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi din cauza depresiunii din carburator ingheata benzina, asta se mai intampla la Dacie. Mergea o vreme, dup-aia se oprea, asteptai, porneai mergea iarasi o vreme. Baga niste aditiv de-ala antifreeze pt iarna de se baga in benzina.

Da nu cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Cred ca am si eu aceiasi problema...am un ktm sting de 125 in 2T, si azi i-am dat cheie, aluat-o cu socul tras...a mers ce a mers....i-am impins socul, a mai mers 3-4 minute si s-a oprit

Beleaua e ca impins porneste....dar la buton..nu vrea! In fine...l-am mai pornit de vreo 10 ori....l-am lasat sa se incalzeasca foarte bine....i-am marit putin relantiul si am observat ca sta, adica nu se mai opreste! Dar nici nu oscileaza acul de turatii, ca si cum ar fii fost ceva infundat... :friends: M-am gandit ca o fii fost din cauza frigului.....ca la mine cand e frig nici macar nu se gandeste sa porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit ceva de genul asta la masina...nu ma pricep la ceea ce ai tu dar eu stiu sigur ca dupa ce i-am schimbat bujiile( trebuie precizat ca am luat atunci bujii sa zicem recomandate ), fisele si m-am asigurat ca nu mai fura curent pe la delcou si implicit fise a mers perfect.

Nu e un sfat dar poate te ajuta.

Cat despre carburator eu cred ca nu are i problema majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la iesiea din rezervor am descoperit o piesa capsulata cu doua furtune ce duc la carburator.Am uzit ca robinetul este automat si se deschide numai cand merge motorul?Sa fie ala infundat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la iesiea din rezervor am descoperit o piesa capsulata cu doua furtune ce duc la carburator.Am uzit ca robinetul este automat si se deschide numai cand merge motorul?Sa fie ala infundat?

e posibil. unul e furtun de vaccum, pe altul curge benzina. deci daca le scoti pe amandoua si sugi nitel din unul, pe alalalt ar trebui sa curga benzina. vezi sa nu ia si ceva filtru decantor pe acolo. sigur ar ajuta un manual de service.

Mai poti verifica asta alimentand pe furtunul d benzina dintr-un alt recipient

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu aceasi problema, si pana nu am schimbat bujia nu am reusit sa o pornesc. Pornea numai impinsa si se oprea dupa 100m. Parea sa aiba ulei prea mult in benzina. Cineva mi-a spus ca este posibil sa am in carburator amestec de benzina cu ulei din care benzina s-a mai evaporat si a ramas mai mult ulei care ajunge la bujie si o ineaca. Oricum problema a trecut singura dupa ce am facut porniri repetate, deci la un moment dat a pornit si nu sa mai oprit, dar asta dupa ce am schimbat un pumn de bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 13 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...