Sari la conținut

Cei cu Honda Pan-European sa posteze.


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut posesorii de Pan European. Tocmai ce l-am adus acasa. Sper sa mai fie si altii pe aici pentru ca am o mulțime de informații care mi ar prinde bine. Întreținerea in primul rand. Ce punem, cat punem si mai ales cand punem. Habar n am sa încarc poza aici cu dansul dar ma voi strădui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
La 25.07.2017 la 20:30, Gixu. a spus:

Asta ar fi planul pentru anul viitor, un K 1600 :)

 

Pe mine ma surprind cei ce cumpara inca ST 1300 nou cu 16-17000 Euro.

18.000 E.

Omu cu trompetele vad ca nu mai zice nimic.

 

La 30.05.2018 la 22:35, B385ALH a spus:

Salut posesorii de Pan European. Tocmai ce l-am adus acasa. Sper sa mai fie si altii pe aici pentru ca am o mulțime de informații care mi ar prinde bine. Întreținerea in primul rand. Ce punem, cat punem si mai ales cand punem. Habar n am sa încarc poza aici cu dansul dar ma voi strădui.

Da si tu niste detalii despre mobra.Gen nr km ,an fabricatie,culoare,stare,etc.

 

 

Editat de bunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PE danseaza de spate la viteza, asta e motivul pentru care politia a renuntat la ele in SUA la un moment dat. Mie mi s-a parut un motor confortabil, cu o buna ergonomie insa sa incinge si e f vechi ca model. Cum a spus cineva mai sus nu era de lasat, trebuiau sa scoata o varianta mai noua. Vedeti ca si K1600GT are o usoara instabilitate pe spate la viteza dar e realmente aerodinamica, se manifesta doar solo cu topcase. Cu pasager sau fara topcase merge ata. Pt touring la viteza a fost bun K1200-1300, mergem cu 240 ore in sir, crapa parbrizul la prinderi. Asta cu ani in urma, acum cu viteza mai incet cam peste tot. Cea mai mare viteza bagam in Ungaria, era soseaua cam goala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Doru BMW a spus:

PE danseaza de spate la viteza, asta e motivul pentru care politia a renuntat la ele in SUA la un moment dat. Mie mi s-a parut un motor confortabil, cu o buna ergonomie insa sa incinge si e f vechi ca model. Cum a spus cineva mai sus nu era de lasat, trebuiau sa scoata o varianta mai noua. Vedeti ca si K1600GT are o usoara instabilitate pe spate la viteza dar e realmente aerodinamica, se manifesta doar solo cu topcase. Cu pasager sau fara topcase merge ata. Pt touring la viteza a fost bun K1200-1300, mergem cu 240 ore in sir, crapa parbrizul la prinderi. Asta cu ani in urma, acum cu viteza mai incet cam peste tot. Cea mai mare viteza bagam in Ungaria, era soseaua cam goala.

Sa stii ca nici PE nu vobleaza cu doua persoane.Pe solo e mai nasol.In ce priveste viteza sa nu-mi spui ca ai inceput sa mergi cu viteza legal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Hop si eu pe aici cu o batranica, nu de alta, dar a cam ruginit topicul. 

Proaspat achizitionata, an 2002, aproape 32000 mile, deocamdata ramane cu mine in Dublin.

 

20221213_100823.jpg

20221213_100837.jpg

20221220_102412.jpg

20221225_124242.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salut, cam slabă activitatea pe aici! 

Am dat peste voi total întâmplător. Pan-ul meu e fabricație 2007 și l-am achiziționat în 2017. Avea 34.000 km. 

Are o listă lungă de accesorii începând de la Superbrace (o brățară care leagă furca față deasupra aripii - îmbunătățește manevrabilitatea), șa Bagster dedicată făcută în Franța cu spumă cu memo Bultex, port navi Migsel dedicat ST 1300, port navigație Touratech, Navi Garmin XT, semnalizări led pe oglinzi la exterior (martorii din bord dificil de văzut) înălțătoare coarne Helibar dedicate, claxon goarna, Cruise control KAOKO dedicat și mai nou gume Michelin Road 5 car mi se par f mișto. Parbrizul este policarbonat de la Național Cycle cu brevet V-stream (USA product), încălzire mânere Oxford, monitorizare pneuri Tyre Boy, afișaj schimbător viteze GiPro și ce-o mai fi... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 25.06.2023 la 14:36, markko40 a spus:

Salut, cam slabă activitatea pe aici! 

Am dat peste voi total întâmplător. Pan-ul meu e fabricație 2007 și l-am achiziționat în 2017. Avea 34.000 km. 

Are o listă lungă de accesorii începând de la Superbrace (o brățară care leagă furca față deasupra aripii - îmbunătățește manevrabilitatea), șa Bagster dedicată făcută în Franța cu spumă cu memo Bultex, port navi Migsel dedicat ST 1300, port navigație Touratech, Navi Garmin XT, semnalizări led pe oglinzi la exterior (martorii din bord dificil de văzut) înălțătoare coarne Helibar dedicate, claxon goarna, Cruise control KAOKO dedicat și mai nou gume Michelin Road 5 car mi se par f mișto. Parbrizul este policarbonat de la Național Cycle cu brevet V-stream (USA product), încălzire mânere Oxford, monitorizare pneuri Tyre Boy, afișaj schimbător viteze GiPro și ce-o mai fi... 

salutare! unde ai mai găsit Road 5, bănuiesc ca varianta GT..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...