Sari la conținut

Help ! Ij 56.....


alexxx
 Share

Postări Recomandate

Anu` asta am facut-o lata ... mi-am luat intai caruta (recte un Ij din 62) si apoi permis. Problema e ca desi am "mesterit" la el pana sa dea frigul scarba nu vrea sa pornesca !!! are baterie noua, setul nou, dinamu` scoate, presupun ca nu mai ramane decat carburatorul .... care e cam naspa si sigur nu e reglat. a, si inca ceva: n-a pornit fratilor nici impinsa !!! (sper doar ca n-am stiut eu cum sa fac asta ca am auzit ca daca nu porneste nici asa, e grav). deci :

 

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

cu orice - sfaturi, care vreti sa ma ajutati (evident nu degeaba), alt motor, etc !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca motoru tau nu are nimic

atata doar ca trebuie sa ai in vedere 3 aspecte atunci cand vrei ca motoru sa porneasca:

1 scanteie la bujie

2 gaz bun( benzina)

3 daca e rece afara trage choke (socul)

alta chestie - cheama pe cineva (daca tu nu te pricepi) sa-ti regleze carburatorul si aprinderea!!!!!!!

daca totusi nu porneste incearca varianta cu turnatu' de benzina in capul cilindrului, acolo unde pui bujia, da cateva pedale in gol, pune bujia, contactu si da pedala puternic

daca nu merge atunci Doamne Ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule, Mai vezi o kestie. stiu pe careva cu un ij 56 care l-a facut aproape ca nou si nu-i pornea fiindca era bulit decompresorul care scapa tot amestecul carcurant. Incearca sa scoti decompresorul(nu ai treaba ca poti da la pedala si fara el) si pune in locul lui o bujie, asa doar sa acopere gaura. Si verifica incaodata bateria(frig si se descarca repede) si mai vezi si releul (daca e bulit ar explica de ce nu porneste impinsa chiar daca dinamul incarca)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu` sa le iau pe rand: scanteie are, gaz are, soc canci (nu avea de cand am luat-o da` pornea inainte si fara el!), ...... si bateria e nou-nouta (si sigur e incarcata ca am verificat-o), aprinderea e reglata si dinamu e bun (verificate de electrician - de fata cu care - culmea - a pornit !!! da` nu stiu cum a facut ca a tinu el mana pe unde era filtru .... care filtru am inteles ca nu merge clapeta de aer .... vreau si eu mai multe explicatii , va rog.... :D :P :lol: )

 

Va salut pe toti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori n-ai pus contactu ori din ultima parte a discursului tau am inteles ca a pornit atunci cand a pus mana la filtru, asta inseamna ca era amestecu prea sarac, deci a pus mana la gura carbului pentru a nu mai trage aer. vezi sa nu traga aer fals la prinderea pe cilindru. Daca nu merge clapeta de aer cum i-ai spus tu, prinde cablu la loc, Vezi sa nu uzi bujia prea rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand scoate bujia conecteza-i fisa pune-o la masa (filetul bujiei) , da pedala si vezi daca are scanteie . Daca are scantie ca lumea vezi care e treaba cu socul ( daca nu are cablu incearca sa legi cuiul ala cumva ca sa stea ridicat) . Daca nu reusesti sa faci socul incearca sa scoti filtrul de aer si in timp ce dai pedala tine acopera priza de aer a carburatorului. Poti deasemenea incerca sa-i torni putina benzina in capul pistonului.

Ij-ul meu nu porneste fara soc daca-i rece motorul nici vara (cum i-am tras socul cum a pornit)

Mai verifica daca nu scapa compresia pe undeva: dai pedala incet cu mana si stai cu urechea langa cilindru poate pisiie .

Daca tot nu vrea scoatei bujia si in timp cei dai pedala vezi daca in gazul care iese din cilindru se simte miros putrnic de benzina ; daca nu inseamna ca nu-ti ajunge benzina in difuzor (jigleoare infundate, conducta infundata)

Dar mai intai de toate verifica chestiile elementare contactul si caneaua de benzina!

Succes!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa intzeleg ca totzi care au avut sau au un IJ sunt mecanici frate... cu comunistele astea esti mancat daca nu sti... Bafta la reparatzii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu carbu de festival nu are de la mama lui shoc...la astea vechi "socul" se realizeaza prin inundarea completa a carburatorului pana pisha pe la supraplin.

 

Daca benzineste destul,scanteieste cand trebuie e obligatoriu sa si "porneste" :D oricat de varza ar fi motorul.

 

Astupand cu mana admisia de aer realizezi o "clapeta " de shoc care forteaza mai multa benzina ,deci problema ta e de alimentare . Desfa carbul si curata-l bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Daca totul e reglat corect si ai compresie s-ar putea sa nu fie carterul etans si atunci nu ai nici admisie.Verifica daca motorul a fost inchis bine si daca nu "sufla" pe undeva cand dai la pedala.

Succes!

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

preferam oricum o japoneza dar...................... :D banii ............. poate anu asta ceva ...... daca nu, ajung specialist in IJ-uri (ar fi bine)

 

oricum, recunosc ca am avut si ambitia sa fac din ....... bici ! stiti voi ! (care v-ati mai apucat de asa ceva); problema este ca nu am avut cunostintele necesare si nici cineva care chiar sa vrea sa ma ajute (practic, ca teoria ......)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...