Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar nu vrea nimeni sa ma lumineze??

 

Ba da ! O sa incerc sa formulez un raspuns, insa este foarte greu sa dai un sfat cuiva de aici din fata calculatorului ! :)

 

Ce sa zic, pretul este atractiv ! 1000 euro, mi se pare destul de bine pentru VFR-ul care l-ai gasit, insa eu personal nu m-as risca sa cumpar o motocicleta care nu porneste motorul ! Nu ar fi numai asta, motorul poate porni, dar tot mai trebuie sa faci o plimbare scurta sa vezi cum se comporta ciclistica, franele, cutia de viteze, ambreiajul, joc in bascula, joc in jug, suspensiile in ce fel lucreaza...,etc. !

Este posibil sa te atraga pretul, dar este si mai posibil ca dupa un timp sa ,,enumeri" lucrurile ce trebuie schimbate la motocicleta si, crede-ma, la un VFR ... costa !

 

Un raspuns ,,la obiect", as putea sa-l dau dupa ce vad respectiva motocicleta, dar asa ... nu stiu ce sa zic !? Repet, chiar si cu 1000 de euro, nu mi-as dorii sa am probleme tehnice atat de mari incat sa surubaresc mai mult decat sa ma plimb!

Ce e drept, motoarele de VFR sunt foarte trainice, insa nu inseamna ca sunt indestructibile ! Daca nu porneste, cum poti ascula o eventuala ,,clantaneala" ???

 

Eu cam ata as avea de spus ! Poate mai te sfatuieste si altcineva !

Un lucru este cert ...... mare prudenta !

 

Bafta! :wink:

 

P.S. Inca ceva ! Spui ca motorul este din 1989 si are 50000km si a stat 3 ani pe dreapta ! Sa avem iertare, eu am VFR din martie 2007 si pana acum am ~20000km. Deci in mai putin de un an am facut acest kilometraj, ma intreb acest VFR din '89, cum a reuzit sa acumuleze doar 50000km ??? Este doar o intrebare ... gandeste-te bine !

 

Succes ! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da ! O sa incerc sa formulez un raspuns, insa este foarte greu sa dai un sfat cuiva de aici din fata calculatorului ! :lol:

 

Ce sa zic, pretul este atractiv ! 1000 euro, mi se pare destul de bine pentru VFR-ul care l-ai gasit, insa eu personal nu m-as risca sa cumpar o motocicleta care nu porneste motorul ! Nu ar fi numai asta, motorul poate porni, dar tot mai trebuie sa faci o plimbare scurta sa vezi cum se comporta ciclistica, franele, cutia de viteze, ambreiajul, joc in bascula, joc in jug, suspensiile in ce fel lucreaza...,etc. !

Este posibil sa te atraga pretul, dar este si mai posibil ca dupa un timp sa ,,enumeri" lucrurile ce trebuie schimbate la motocicleta si, crede-ma, la un VFR ... costa !

 

Un raspuns ,,la obiect", as putea sa-l dau dupa ce vad respectiva motocicleta, dar asa ... nu stiu ce sa zic !? Repet, chiar si cu 1000 de euro, nu mi-as dorii sa am probleme tehnice atat de mari incat sa surubaresc mai mult decat sa ma plimb!

Ce e drept, motoarele de VFR sunt foarte trainice, insa nu inseamna ca sunt indestructibile ! Daca nu porneste, cum poti ascula o eventuala ,,clantaneala" ???

 

Eu cam ata as avea de spus ! Poate mai te sfatuieste si altcineva !

Un lucru este cert ...... mare prudenta !

 

Bafta! :wink:

 

P.S. Inca ceva ! Spui ca motorul este din 1989 si are 50000km si a stat 3 ani pe dreapta ! Sa avem iertare, eu am VFR din martie 2007 si pana acum am ~20000km. Deci in mai putin de un an am facut acest kilometraj, ma intreb acest VFR din '89, cum a reuzit sa acumuleze doar 50000km ??? Este doar o intrebare ... gandeste-te bine !

 

Succes ! :)

Nu stiu ce sa zic..... eu am incercat sa pornesc motorul dar iti dai seama avea plinu cu benzina de 3 ani nu avea cum sa porneasca. De km nu ma tem pt ca omu care a aduso e total necunascator si mai e student la teologie in Austria :lol: Motocicleta arata super bine si mai are si cauciucuri noi, lant, placute care nu sunt foarte ieftine mai ales pt un student :lol: Multumesc pt sfaturi si mai vorbim, oricum ma maninca tare sa o iau.

 

 

--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 22:30 -------------

daca esti de prin zona moldovei poate fac eu o plimbare sa te sprijin....

Sunt din Suceava. Ai putea sa ma ajuti doar dupa ce o iau (daca o iau), pt ca acum parinti lui nu ma lasa sa o desfac :kiss: ,se tem. Sti cumva cat ma ajunge inmatricularea? mersi pt sprijin. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu vrea nimeni sa ma lumineze??

 

Ar fi păcat să-ţi iei ceva lucios pe dinafară şi putred în interior.

Încearcă măcar să porneşti. Pune benzină, încarcă bateria, verifică bujiile.....fă ceva.

Nu miza pe poveşti, că motorul nu a fost pornit 3 ani etc.

Dar faci ce vrei, sunt bani tăi!

 

Eu personal fără să pornească motorul n-aş da nici 100 eur. Dar probabil 100 eur ai scoate dezmembrând.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi păcat să-ți iei ceva lucios pe dinafară Âşi putred în interior.

Încearcă măcar să porneÂşti. Pune benzină, încarcă bateria, verifică bujiile.....fă ceva.

Nu miza pe poveÂşti, că motorul nu a fost pornit 3 ani etc.

Dar faci ce vrei, sunt bani tăi!

 

Eu personal fără să pornească motorul n-aÂş da nici 100 eur. Dar probabil 100 eur ai scoate dezmembrând.

incerc sa-i conving pe ai lui sa ma lase sa o pornesc si sa vad care e treba cu ea. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc sa-i conving pe ai lui sa ma lase sa o pornesc si sa vad care e treba cu ea. Asfalt uscat.

 

Macar pune si tu niste poze cu respectivul VFR, sa ne facem si noi o idee ! Cateva imagini de ansamblu (fata, spate, dreapta, stanga) si cateva imagini mai de detaliu ! Asta ar fi metoda ce-a mai buna sa ne dam cu parerea !

 

Inca cava ... daca benzina din rezervor are 3 ani, aia nu mai este benzina ! Este buna doar sa aprinzi focul la gratar cu ea ! Faza nasoala este ca si in carburatoare este tot benzina de 3 ani ! In cazul asta trebuiesc desfacute carburatoarele si curatate jicloarele cu solutie DECARBUSOL, apoi suflat cu jet de aer pana se usuca, daca tot faci asta schimba si bujiile !

De ce trebuie sa cureti carburatoarele ? Iata explicatia ---> benzina care ,,stationeaza" foarte mult timp, are tendinta de a se ,,coagula" ! Este putin impropriu spus ,,coagulare", insa rezultatul chiar asta e' ! In timp benzina care ,,nu circula", tinde sa-si lase niste ,,mucozitati" maronii, care infunda sigur orificiile jicloarelor din carburatoare ! Asta este un motiv principal pentru care nu porneste motorul !

 

Alta chestie ... !!! mare atentie la lantul de tractiune, daca nu a fost uns inaite de stationarea asta de 3 ani, cu siguranta O-ringurile ,,sunt duse", deci va trebuii sa te gandesti la un kit de lant, daca schimbi lantul, e logic ca o sa faci o inspectie si la pinioane si daca e cazul le schimbi si pe astea !

 

Uleiul din motor ! Ar fi o imprudenta sa pornesti motorul cu un ulei statut de 3 ani ! Eventualele impuritati ce s-au acumulat in timp, pompa de ulei le poate absorbii si le imprastie in tot motorul, existand pericolul infundarii unor canale de ungere ! Cel mai sigur se procedeaza asa: dezbraci motorul de carene, faci rost de o aeroterma puternica si o pui sa bata spre motor ! Dupa ce sa incalzit suficient (adica cand te arde la mana), desfaci busonul de ulei si dai drumul la ,,scarba" aia de ulei vechi, apoi bagi unul nou ! Bineanteles, filtrul de ulei ..... altul nou !

 

Lichidul de frana ..... sa nu te astepti ca acesta sa mai aiba concentratia optima ! In general asta se schimba din 2 in 2 ani ! Nu poti stii cand a fost schimbat ultima oara !

 

Acelasi lucru si cu lichidul de racire ! Antigelul se cam ,,duce" in timp !

 

Anvelopele ... cauciucul ,,imbatraneste" in timp, isi pierde elasticitatea si pot crapa ! Or fi ele aprape noi, dar daca le tii 3 ani ,,pe bara", ala nu mai este o guma sigura ! Deci ... altele noi !

 

Ok...ma opresc ! Astea sunt doar cateva din operartiunile ce trebuiesc facute pentru un viitor ,,ride safe", altfel ristii pe pielea ta ........ integritatea corporala si banii !

 

Ca sa poti face toate operatiunile astea, este clar ca parintii proprietarului trebuie sa iti dea voie sa sa le faci pentru a pornii motorul ! Sau il cumperii asa (,,la risc", insa !) si te apuci ,,de cosmetizat" acasa !

Daca este adevarata ,,faza" cu 50000km, nu ai de ce sa-ti faci probleme ! 50000km este nimic, pentru un VFR !

 

Daca eram mai arpape de tine, te insoteam bucuros pana la motor pentru o vizionare, dar de la Alexandria si pana la tine e cale lunga ! Dar cum am zis, pune si tu niste poze, sa ne luminam si noi, cat de cat !

 

Un lucru e cert ! Dai 1000 euro, dar nu ,,ai terminat" ... trebuie sa mai cotizezi ca sa-l aduci ,,pe linia de plutire" !

 

Bafta mare ! :wink:

 

P.S. Iti inteleg perfect, entuziasmul ! De aceea te sustin pentru achizitionarea VFR-ului, insa nu ti-as dorii sa faci ,,o imprudenta", care mai tarziu iti va scoate multi, mai multi, bani din buzunar ! M-as simti oarecum vinovat ! :)

Inca o data ....... BAFTA ! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar pune si tu niste poze cu respectivul VFR, sa ne facem si noi o idee ! Cateva imagini de ansamblu (fata, spate, dreapta, stanga) si cateva imagini mai de detaliu ! Asta ar fi metoda ce-a mai buna sa ne dam cu parerea !

 

Inca cava ... daca benzina din rezervor are 3 ani, aia nu mai este benzina ! Este buna doar sa aprinzi focul la gratar cu ea ! Faza nasoala este ca si in carburatoare este tot benzina de 3 ani ! In cazul asta trebuiesc desfacute carburatoarele si curatate jicloarele cu solutie DECARBUSOL, apoi suflat cu jet de aer pana se usuca, daca tot faci asta schimba si bujiile !

De ce trebuie sa cureti carburatoarele ? Iata explicatia ---> benzina care ,,stationeaza" foarte mult timp, are tendinta de a se ,,coagula" ! Este putin impropriu spus ,,coagulare", insa rezultatul chiar asta e' ! In timp benzina care ,,nu circula", tinde sa-si lase niste ,,mucozitati" maronii, care infunda sigur orificiile jicloarelor din carburatoare ! Asta este un motiv principal pentru care nu porneste motorul !

 

Alta chestie ... !!! mare atentie la lantul de tractiune, daca nu a fost uns inaite de stationarea asta de 3 ani, cu siguranta O-ringurile ,,sunt duse", deci va trebuii sa te gandesti la un kit de lant, daca schimbi lantul, e logic ca o sa faci o inspectie si la pinioane si daca e cazul le schimbi si pe astea !

 

Uleiul din motor ! Ar fi o imprudenta sa pornesti motorul cu un ulei statut de 3 ani ! Eventualele impuritati ce s-au acumulat in timp, pompa de ulei le poate absorbii si le imprastie in tot motorul, existand pericolul infundarii unor canale de ungere ! Cel mai sigur se procedeaza asa: dezbraci motorul de carene, faci rost de o aeroterma puternica si o pui sa bata spre motor ! Dupa ce sa incalzit suficient (adica cand te arde la mana), desfaci busonul de ulei si dai drumul la ,,scarba" aia de ulei vechi, apoi bagi unul nou ! Bineanteles, filtrul de ulei ..... altul nou !

 

Lichidul de frana ..... sa nu te astepti ca acesta sa mai aiba concentratia optima ! In general asta se schimba din 2 in 2 ani ! Nu poti stii cand a fost schimbat ultima oara !

 

Acelasi lucru si cu lichidul de racire ! Antigelul se cam ,,duce" in timp !

 

Anvelopele ... cauciucul ,,imbatraneste" in timp, isi pierde elasticitatea si pot crapa ! Or fi ele aprape noi, dar daca le tii 3 ani ,,pe bara", ala nu mai este o guma sigura ! Deci ... altele noi !

 

Ok...ma opresc ! Astea sunt doar cateva din operartiunile ce trebuiesc facute pentru un viitor ,,ride safe", altfel ristii pe pielea ta ........ integritatea corporala si banii !

 

Ca sa poti face toate operatiunile astea, este clar ca parintii proprietarului trebuie sa iti dea voie sa sa le faci pentru a pornii motorul ! Sau il cumperii asa (,,la risc", insa !) si te apuci ,,de cosmetizat" acasa !

Daca este adevarata ,,faza" cu 50000km, nu ai de ce sa-ti faci probleme ! 50000km este nimic, pentru un VFR !

 

Daca eram mai arpape de tine, te insoteam bucuros pana la motor pentru o vizionare, dar de la Alexandria si pana la tine e cale lunga ! Dar cum am zis, pune si tu niste poze, sa ne luminam si noi, cat de cat !

 

Un lucru e cert ! Dai 1000 euro, dar nu ,,ai terminat" ... trebuie sa mai cotizezi ca sa-l aduci ,,pe linia de plutire" !

 

Bafta mare ! :wink:

 

P.S. Iti inteleg perfect, entuziasmul ! De aceea te sustin pentru achizitionarea VFR-ului, insa nu ti-as dorii sa faci ,,o imprudenta", care mai tarziu iti va scoate multi, mai multi, bani din buzunar ! M-as simti oarecum vinovat ! :lol:

Inca o data ....... BAFTA ! :)

Inteleg perfect ce spui si apreciez sfaturile dar mai este o problema care ne doare pe toti, mai ales pe cei incepatori. Eu unu nu dispun de 2000 , 2000 si ceva pentru un vfr perfect, asa ca prefer o motocicleta cu mici defecte pe care le voi rezolva in timp. Iportant este ca motorul sa fie bun, ca restu usor, usor le rezolv eu. Sunt niste etape orin care au trecut toti motociclistii adevarati :kiss: . Nimeni nu a inceput pe hayabusa. Mersi inca o data. Bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg perfect ce spui si apreciez sfaturile dar mai este o problema care ne doare pe toti, mai ales pe cei incepatori. Eu unu nu dispun de 2000 , 2000 si ceva pentru un vfr perfect, asa ca prefer o motocicleta cu mici defecte pe care le voi rezolva in timp. Iportant este ca motorul sa fie bun, ca restu usor, usor le rezolv eu. Sunt niste etape orin care au trecut toti motociclistii adevarati :) . Nimeni nu a inceput pe hayabusa. Mersi inca o data. Bafta :lol:

 

Ba sa stii ca unii chiar au inceput ... pe Hayabusa ! Ce e drept, ... cariera lor de motociclisti a tinut foarte putin, dar asta e alt subielt !

 

Iti urez succes in achizitionarea VFR-ului, iar cand il vei avea la tine ,,in ograda" sa ne pui si noua cateva poze !

 

O sa incerc sa-ti fac rost de un service manual, pentru modelul tau de VFR, o sa te ajute mult !

 

Bafta ! :wink:

 

P.S. Cam asa arata VFR-ul cu pricina ? ... nu ? :)

 

--- Mesaj completat în 21 Feb 2008 08:32 -------------
Topicul asta se duce la fund ! Nu mai spune nimeni, nimic ?! :lol:

 

Hai ca incepe sezonul ! Sunteti pregatiti cu motoarele ? :lol:

 

:kiss:

post-10224-1203079022_thumb.jpg

post-10224-1203079277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana una alta va mai stresez odata:

 

 

 

cumpar tripla spate pentru honda vfr din 98' - 2001!!!!!

 

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 21 Feb 2008 17:53 -------------

Eu am luat de la Louis ! Kit D.I.D. = 164 euro + taxe de transport ! Mi le-a adus @ROMI3, de aici de pe forum !

 

Cat despre filmuletul de pe youtube .............. sa vazut de mult ! :huh:

 

Bafta ! :cheers:

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 08:17 -------------</small><br/>Gata ! Aseara, am schimbat kitul de lant ! Lant si pinioane ! Saracele ... erau originale de la japonez, a tot tinut peste 30000km !

 

Deci ... pentru toata lumea ! Puteti sa montati lant inchis, fara sa da-ti jos bascula ! Probat pe propria motocicleta ! ;)

 

Bafta ! :huh:

 

 

 

 

m-am uitat atent la ale mele si pinioanele nu prezinta deloc semne de uzura.....lant separat si inchis se gaseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maaaaai! ;) cati sunteti! :cheers:

de mult nu mai sunt VFRist dar mai tin minte clar cand a pornit topicul asta si abia am fost vreo 10 prin toata tara!

ASTA DA fratilor! felicitari tuturor! :huh:

 

am trecut putin mai "incolo" si am facut un topic de VTRisti....sunt curios oare cat timp o sa treaca pana ce devine si ala asa de popular decat asta! :ok:

 

toate cele bune la toata lumea si asfalt uscat, fara evenimente!

 

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana una alta va mai stresez odata:

cumpar tripla spate pentru honda vfr din 98' - 2001!!!!!

<small>--- Mesaj completat în 21 Feb 2008 17:53 -------------</small><br/>

m-am uitat atent la ale mele si pinioanele nu prezinta deloc semne de uzura.....lant separat si inchis se gaseste?

Asa ceva nu exista;adica lantul se uzeaza,si pinioanele raman la fel(aia e alta treaba ca nu e vizibil cu ochiul liber)!Totdeauna se schimba in set,ca daca nu,peste 2 luni tot acolo ajungi!

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maaaaai! :ok: cati sunteti! :cheers:

de mult nu mai sunt VFRist dar mai tin minte clar cand a pornit topicul asta si abia am fost vreo 10 prin toata tara!

ASTA DA fratilor! felicitari tuturor! ;)

 

am trecut putin mai "incolo" si am facut un topic de VTRisti....sunt curios oare cat timp o sa treaca pana ce devine si ala asa de popular decat asta! :eek:

 

toate cele bune la toata lumea si asfalt uscat, fara evenimente!

 

:huh:

 

 

AÂştepți până se umple forumul Âşi de VTR-iÂşti Âşi schimbi motorul la o Bimota!

:huh:

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va saut. Ati scos motoarele de la iernat? Sambata pleaca un grupulet in Bulgaria, la Veliko Tarnovo. Voi merge si eu. Mai e cineva interesat? Macar pt. o bucata de drum.

 

Hey

 

Cine le a bagat la iernat?? :P "sezoanele" incep sa dispara... eu il tin in standby si cand e soare si uscat, chiar daca e frig ies putin. :)

 

PS daca stie cineva un africa la schimb cu vfr sa-mi zica! mc

Editat de Adrian Tanc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare.....gasesc pe undeva o fatza de VFR 750.....ca am gasit o mocaciune dar are fatza varza complet.....adica implica amortizoare, far, mai putin roata....si galeriile....ce sa-i faci....a fost a unui tip care a dormit pe motr....cum dracu sa adormi nu stiu :P ......si as vrea sa stiu cat ar mai fi sa o repar....ca sa stiu in ce ma bag :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ura la toti VFRistii, dau CBR 1000f din 93 la schimb pt un VFR de 800+diferenta aferenta.Scuze daca am fost of topic :) .Nu am mers nici macar de proba pe un VFReu dar bag mana in foc ca o sa-mi placa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut vifori !!! Am depistat un joc nu foarte mare la roata din fata si v-as ruga daca stiti cumva ce serie au rulmentii si cam ce pret au. N-as vrea sa intru in sezon nepregatit si sa stau pe bara dupa aceea....ms anticipat. Un an bun tuturor!

 

Scoate rulmentii de pe roata si o sa gasesti stantat pe ei, reperul ! Daca nu, tii masoara cineva care stie ! De preferat sa mergi cu ei in mana la magazin !

Daii jos, oricum trebuie sa ii schimbi !

 

Bafa ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut carene de dreapta pt VFR - 750F RC 36, 1991. Ma intereseaza carena far dreapta, carena laterala dreapta carena inferioara dreapta, scarita dreapta, parbriz si cam atat....:)

de rahat cu decopertarile astea in asfaltele bucurestene... si mai ales nesemnalizate... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde pot gasi o scula din aia de intins lantul?

 

post-2717-1203956985.jpg

 

... nu, dar se poate confectiona extrem de usor din tabla de 3mm ! Se decupeaza grosier cu flexul, apoi se ajusteaza la polizor !

 

Succes ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...