Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

AM MANUALE SERVICE PENTRU HONDA VFR, MODEL ...-2001 SI 2001-2008 in format pdf

PRET MOCA...., ROG SOLICITATI PE MAIL: stancuic@gmail.com

 

pret moca....adica gratis?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeeeeeeeeeeahh proaspat posesor de VFR Vtec(ex ZX6R), obositor drumul(2450km)dp el dar a meritat !!!

 

post-16179-1224704064_thumb.jpg post-16179-1224703131_thumb.jpg post-16179-1224703145_thumb.jpg

 

Spre surprinderea mea, ac italian a fost serios, mi a prezentat motoru exact asa cum era(mi a pus si poze dataliate cu zgarieturile avute) cat si CARNETUL SERVICE completat si chitantele pentru fiecare interventie la motor(din carnetul servis ) ! ASA DA ! :D ....dar mi a controlot euroii la banca .....sa nu fie cumva falsi (reclama facuta de alti ,,conationali''...face'as sapun din ei)

 

 

Pentru manuale servis(VFR si altele)...ele sunt gratuite pe http://www.tanga-moteurs.ro/service/ cat si cateva manuale de pilotaj moto, totodata acolo puteti uplada si alte manuale inexistente dar pe care le aveti voi....impreuna stim mai multe :rusinica:

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neatza

sunt prea idiot pt secolul asta

 

am avut bateria la incarcat noaptea si dimineata, adormit si idiot am montat-o invers

moto : VFR 800 FI RC46 din 1998

am vazut ca stau semnalele aprinse si nu stiam de ce... si cand mai arunc un ochi am vazut minunea.

 

am pus bornele invers si ... ramane becul FI aprins... adica injectia... in rest e ok, merg faruri, semnale, demarorul...

e posibil sa se fi ars vreo siguranta sau ceva? si nu computeru' de injectie?

sau sa aiba alarma o chestie? si sa fie din alarma....

nu am avut timp sa ma joc mai mult dimineata ca si asa am intarziat la munca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog un mic ajutor de la cei care au montat alarma pe VFR Vtec.

 

Conform schemei electrice trebuie sa ma conectez cu alarma la 2 doua fire de la semnalizare (albastru si portocaliu) si la doua fire de la stop spate (albastru/maro si verde).

 

In schema de legaturi de la VFR, pe care il am intrun punct cele de la stop spate se intalnesc (adica albastr/maro este legat cu verde :rusinica: )

 

Aceasta schema mi se pare o prostie pentru ca stopul spate are doua becuri cu filament dublu deci primeste separat comanda pentru stop si pentru lumina spate.

Iar daca schema este ok atunci unul dintre cele doua filamente este legat la masa (firul verde). Mi se pare o aberatie, schema asta!

post-508-1224753476_thumb.jpg

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca din intamplare este cineva pe aici care are VFR 800 din 1998-2001 si este dispus sa il dea la schimb pe un VFR 800 modelul dupa 2002 + o diferenta de bani sa ma anunte pt ca vreau sa fac un astfel de schimb. Imi mai trebuiesc bani sa-mi iau si un cross si nu vreau sa renunt nici la vfr iar alta varianta nu am. Rog seriozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este din 2002, are 52.000 km, sunt primul proprietar in Romania. O am din decembrie 2007. Are filtru de aer K&N pus de aprox. 3000 km, cauciucuri aproape noi, cutii laterale originale de vfr + gentile interioare tot originale, sistemul de franare de pe fata este racing inclusiv pompa de frana radiala Nisin, am si capac monopost la ea si manere pt pasager. ABS nu are. Diferenta va fi in functie de cum arata si cum merge VFR-ul tau. Eu am pus motocicleta la vanzare cu 5700 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este din 2002, are 52.000 km, sunt primul proprietar in Romania. O am din decembrie 2007. Are filtru de aer K&N pus de aprox. 3000 km, cauciucuri aproape noi, cutii laterale originale de vfr + gentile interioare tot originale, sistemul de franare de pe fata este racing inclusiv pompa de frana radiala Nisin, am si capac monopost la ea si manere pt pasager. ABS nu are. Diferenta va fi in functie de cum arata si cum merge VFR-ul tau. Eu am pus motocicleta la vanzare cu 5700 euro.

a mea are codita de R1,parbriz racing,,51000 km..iubesc motocicleta asta,dar m-ar fi tentat un abs si un v-tec...cati cai sau kw are asta cu v-tec?

post-32139-1224928861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati..nu am mai cumparat carene de vfr...:(

...pe bune...fa-le un pret si pune-l aici...apar ele,comentariile,cu siguranta... :(

 

PS...sunt vopsite?

 

 

Daca te mai intereseaza carenele pretul lor este 1000 ron. Cele laterale sunt negru mat ceea ce inseamna ca sunt fosrte usor de vopsit, iar cea frontala este albastru inchis. Carenele sunt cele care sunt pe motocicleta din poza.

post-8036-1225234723_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat cineva toba after market, pe VTEC???

 

Am vazut cate ceva pe youtube, dar sunt interesat de experiente proprii?

 

Ce se merita luat? Parca sunt 6-7 producatori care fac si pentru VTEC (GPR, Leo Vince, Remus, Laser, Micron, Serbing si parca Devil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ?

 

Scotianule ia ti un MOPED ca ala nu consuma dct 1 % !!!! :rolleyes: , ti am spus VFR 7-8.5 %, e motor de 800cc nu are cum sa consume cum vrei tu 4-4.5 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in regim de viteza normal (100-120) in treapta 6 fara tras de motorin turatii si mers batraneste stie cineva sa-mi spuna ce consum au VFR`urile dupa 2004 ? si map exact poti scoate consum de 4... 4,5 cand mergi lejereanu ?

 

eu am scos cel mai putin 5% (eu singur + bagaje in gentile laterale, temperatura 25 - 30 grade, mers ceva mai mult decat batraneste, dar sub limita de turatie in care intra toate supapele pe cilindru).

 

deci banuiesc ca s-ar putea scoate si sub 5%...

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...