Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

 

Mesaj completat

 

 

 

Interesant.

 

Am vazut ca accepti si schimb cu ceva mai ieftin. Am un hornet din 2000 care sigur ti-ar placea. Ce zici?

 

pai bine dom'le , ce vfr-ist in mintiile lui crezi ca da " nava amiral " pe "albina isterica" ? ;)

am glumit,

bafta la negocieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut

am un vfr din 1993. din pacate am avut un accident. si am spart carena din fata si farul.am nevoie si de suport borddaca cumva stie cineva niste piese anuntatima si pe mine. Capri_kid2001@yahoo.com in rest tra sa zic ca e foarte tare motoru. am intrat intrun suzuki vitara din spate.tipu abia a deschis usa.iar spatele masinii sa carnit unpic.

mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pt anul ce vine am de facut schimbul de ulei/filtru ulei+aer.Ce recomandari aveti pt vfr 800 '06?Intre Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 si Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40?filtru ulei-il iau standard?dar cel de aer?Mentionez ca le voi schimba by myself.Multumesc!

Preturi: ;)

Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 PRET -->la 4l=56,84 eur fara TVA

CARTRIDGE, OIL FILTER (TOYO ROKI) 15410-MCJ-003 = 11.99 €

ELEMENT, AIR CLEANER 17210-MCW-D00 55.27€

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pt anul ce vine am de facut schimbul de ulei/filtru ulei+aer.Ce recomandari aveti pt vfr 800 '06?Intre Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 si Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40?filtru ulei-il iau standard?dar cel de aer?Mentionez ca le voi schimba by myself.Multumesc!

Preturi: :bow:

Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 PRET -->la 4l=56,84 eur fara TVA

CARTRIDGE, OIL FILTER (TOYO ROKI) 15410-MCJ-003 = 11.99 €

ELEMENT, AIR CLEANER 17210-MCW-D00 55.27€

motul V- factory..iar la vara 15W50

filtru ulei standard

filtru aer idem.

parerea mea!

..la banii pe care ii spui tu acolo,te trimit sa-ti pui astea civilizat,cu manopera cu tot...si iti mai si raman ;)

nu uita ca uleiul pus nu trebuie sa depaseasca sub nici o forma 3,1 l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul V- factory..iar la vara 15W50

filtru ulei standard

filtru aer idem.

parerea mea!

..la banii pe care ii spui tu acolo,te trimit sa-ti pui astea civilizat,cu manopera cu tot...si iti mai si raman ;)

nu uita ca uleiul pus nu trebuie sa depaseasca sub nici o forma 3,1 l.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inainte bagam Castrol full sintetic racing, la 8000 km era tot ars si mirosea a prajit(in manual scrie schimbul la 12000 dar nu recomand la praful si calitatea carburantului care o primeste motorul la noi) si nu mai avea ungerea la fel ca la inceput apoi am incercat(obligat oarecum de circumstante) Fuchs Silkolene 10W40 din gresala pt ca ar fi trebuit sa imi puna full sintetic si nu mi au pus numai pe factura ;) in realitate era ulei mineral, Am ramas placut surprins sa vad ca la dupa 5000 km uleiul era ca proaspat pus acelasi miros aceeasi ungere, ungere care pare mai buna decat la un ulei full sintetic :bow: acest ulei fiind mineral dar ar trebui schimbat la 5000 km ...ziceu ei.

 

Filtru ma bate gandul sa cumpar unul sport pe care sa il pot eu curata(spala) si refolosi de cate ori vreau ce e drept e peste 300ron dar circuland f mult s ar amortiza + ca l as putea combina cu un PowerComander :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Castro Power Racing 1 10W50 din cauza ca fostul proprietar a zis ca dintr-asta a pus, dar de ceva timp nu mai gasesc prin Bucuresti de cumparat (cu factura, fara factura am gasit). La 6000 km fac schimbul si pot sa spun ca uleiul arata bine. Acum am trecut pe Motorex 10W50 si pare a fi ok.

 

Cu filtrul de aer si eu as spune sa-ti pui unul sport: il cureti cat de des vrei (practic schimbi filtrul de aer cand vrei tu cu cheltuieli minime). Un giltru sport costa cca. 75 euro (K&N, BMC, DNA etc) si in principiu nu te mai costa pe durata de viata a motorului decat curatatul si reimpregnatul.

 

 

Bafta!

Mesaj completat

Salutare!

Discutii aprinse, nu gluma! Si uite asa mai invatam cate ceva! As vrea sa mai tina vremea cu noi putin dar din pacate s-a anuntat iarna! Oricum, asfalt uscat la toti vfr-istii si nu numai!

 

 

S-ar parea ca ale noastre sunt surioare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Castro Power Racing 1 10W50 din cauza ca fostul proprietar a zis ca dintr-asta a pus, dar de ceva timp nu mai gasesc prin Bucuresti de cumparat (cu factura, fara factura am gasit). La 6000 km fac schimbul si pot sa spun ca uleiul arata bine. Acum am trecut pe Motorex 10W50 si pare a fi ok.

 

Cu filtrul de aer si eu as spune sa-ti pui unul sport: il cureti cat de des vrei (practic schimbi filtrul de aer cand vrei tu cu cheltuieli minime). Un giltru sport costa cca. 75 euro (K&N, BMC, DNA etc) si in principiu nu te mai costa pe durata de viata a motorului decat curatatul si reimpregnatul.

 

 

Bafta!

Mesaj completat

 

 

 

S-ar parea ca ale noastre sunt surioare!

 

Se mai tin intalnirile intre vfr-isti?...sau gata leati bagat la somn?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai bine dom'le , ce vfr-ist in mintiile lui crezi ca da " nava amiral " pe "albina isterica" ? :P

am glumit,

bafta la negocieri.

Doamne - ce tare e asta!!!! :P Am ras de m-am prapadit....Da' sa stii ca ai mare dreptate cu comparatia!!! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii:

 

1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult...

2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003)

3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ?

 

Multsam!

 

 

Eu de exemplu cer 5800 eur pt. Vtec din 2003, negru, ABS, tobe carbon LeoVince + cele originale, topcase 51litri Givi Maxia, husa rezervor si geanta rezervor Bagster. 21000Km, manuale, scule, accesorii cu care s-a livrat din showroom, alarma scorpio nemontat cu conectori pt. Vtec.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La acest motor visez si eu mai exact vfr 800 vtec,dar deocamdata sunt vise,care se vor implinii odata ,deocamdata dau vina pe criza,studentie etc.

Asfalt uscat si aveti grija de bijuteriile astea.

Editat de Dacul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un V-TEC din primii ani (2002-2003) se da in mod normal incepand cu 3500. Ceea ce gasesti sub pretul asta cam ridica semne de intrebare.

Desigur, in functie de accesorizare pretul poate creste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intrebare - Cum se poate intinde lantul la un vfr800 din 2002?

Am tot cautat pe net si nu am gasit. Exista vreun tutorial? In manualul de service nu este foarte clar.

 

Multam'

:) Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului.

 

Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi :

 

A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 ,

B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans.

C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat !

post-16179-1257515040_thumb.jpg

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului.

 

Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi :

 

A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 ,

B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans.

C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat !

post-16179-1257515040_thumb.jpg

 

 

Foarte frumos...

 

Multumesc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Ar trebui sa ai in trusa de scule(Honda) aflata sub sa, o cheie de 17 hexagonala si cheia cu ghiara cu care se regleaza tensiunea lantului.

 

Se pune Vfr'ica pe cricul central apoi :

 

A. cu cheia de 17 se destrange surubul 1 ,

B. cheia cu ghiara se aplica pe canturile butucului (2) si se regleaza tensiunea. IN CAZ ca NU ai cheia cu ghiara folosesti o surubelnita dreapta si un ciocan, ar trebui sa mearga usor daca surubul e destrans.

C. dupa ce ai reglat tensiunea in lant strangi din nou surubul 3 Ps invarte roata si verifica din loc in loc tensiunea lantului ca sa vezi dc nu cumva ti e ovalizat !

post-16179-1257515040_thumb.jpg

 

Foarte buna explicatia. Eu asta vara prin Alpi m-am invartit ceva pe langa ea pana mi-am dat seama cum se face (cu ceva ajutor din partea tovarasilor de drum). Nu am avut cheia cu ghiara dar a mers foarte usor cu surubelnita (nici nu ai nevoie de ciocan ca se misca foarte usor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul test :P , cost aproximativ 16000 E ! iar varianta cu transmisie automata 18000 de iepuroi !!! ;) :laugh:

 

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...