Sudsemnatu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 nu te supara asa...ale mele,de exemplu, sunt fumurii..si te pun aia la RAR sa le speli cu benzina...nu cred ca isi desface careva carenele laterale pt a scoate semnalele,ca apoi sa nu foloseasca motoreta o zi sau doua.. Am pe cineva la rar,care-ti face identificarea cu el spart...dar te costa,asa ca nush cat mai renteaza.. nu ma supar...in schimb eu as fi ajutat. Mai ales ca las garantie pretul semnalului..sa nu zica ca fug cu el. pana una alta...o sa dau comanda pe ebay...sa vad daca ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 nu ma supar...in schimb eu as fi ajutat. Mai ales ca las garantie pretul semnalului..sa nu zica ca fug cu el.pana una alta...o sa dau comanda pe ebay...sa vad daca ajunge. nush daca ai primit PM-ul 0721292903 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Multumesc Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 salut am o mica problema, mi-am cumparat de curand un set de genti laterale textile (oxford), si precum sloganul din o reclama televizata "o cheltuiala duce la alta", as avea nevoie de o aparatoare pt toba (in genul celor de la scutere - sau precum sunt echipate mot. enduro touring mai noi). am un vfr rc46 - din 99, care nu e echipat cu toba de serie, ci cu o toba mig cu prindere deasupra scaritei din dreapta (nu sub cum e standard) de aici si problema, in eventualitatea in care s-ar misca gentie sus amintite in timpul mersului, nu as vrea sa atinga de toba si sa ajung fara voie la diverse efecte pirotehnice. Daca aveti idee pe unde s-ar gasi as precia un link. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salut ! Am decis sa ma alatur acestui subgrup cu o Honda VFR rc36 din 1996. Cu toate ca am cumparat-o second hand motocicleta este intr-o stare ireprosabila. Am cumparat-o din alt judet, astfel pana acasa am condus-o aprox 200km, fara incidente de nici un fel. Este foarte manevrabila, comoda, mai mult decat puternica pt aglomeratia de pe soselele patriei. Am reusit sa fac si consumul de carburant, mi-a iesit aprox 5.6 litrii la suta de km. Ca accesoriu aftermarket, vreau sa caut o toba sport, poate stiti voi vreuna'. Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Schimb Ducati ST4( 105cai(la roata) fabr 2000, 35000 km reali, injectie, revizuit complet, cauciuc nou pe fata, 80% pe spate,genti laterale originale Ducati) cu VFR /index.php?...70&start=70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 saluti, nu am mai intrat demult pe aici ca user, nu a mai fost nevoie acum ca ma incearca rog vfr-istii care au si pot sa ma ajute mi-am schimbat motoreta, evident tot cu un vfr un pic mai nou adica din 96, cel din 91 avea 127 de mii de km si inca functiona impecabil, dar era cam batran daca stiam nu faceam rocada asta dar acum e tardiv. motorul pe care l-am achizitionat are mici - mari probleme oala de ambreiaj clantzane porneste cand vrea ea - electromotorul este dus la 4500 - 5500 de ture de aude un clantanit mecanic (cei de la honda zic ca ar fi de la distributie, sincer eu nu prea cred asta) ma intereseaza cine are un motor de vfr 750 de prin 96 - 98 de vanzare (doar motorul) caci asa ies mai iftin cu piesele, ca daca le-as lua de la honda ar costa cat motorul am si eu un motor de vfr 750 de dezmembrat, dar nu am cine stie ce din el daca va intereseaza, capacul de la alternator (zgariat), alternator, chiulase, pistoane, baie ulei, pinioane si sincroane si alte ansamble ale cutiei de viteze, arbore cotit, cred ca si blocul motor dar nu sunt sigur, trebuie sa scobesc in lazile alea sa vad exact deci cine ma poate ajuta, sau cine este interesat de vreo piese din motorul de vfr sa nu ezite sa ma sune la 0723502499 - mosku va multumesc anticipat si.. asfalt uscat Mesaj completat MAI AM SI SI UN CAPAC DE MONOPOST DE CARE UITASAEM. NU IL FOLOSESC CA AM GAGICA CARE SE TINE DUPA MINE, ASA CA IL DAU SI PE ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 o intrebare pt cei cu vfr dinainte de 97, si nu numai, la ce nivel va sta acul de temperatura? acul de pe ceas la motorul meu abia se ridica, astazi am mers prin oras, cald afara, si abia s-o ridicat 25% din cursa totala. am parcat-o, am tras de gaz pana s-o incalzit aproape de jumate, cand s-a pornit si electroventilatorul, semn ca merge. is curios cum e la voi, tind sa cred ca e blocat termostatul pe deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 O mica corectura, cred ca vrei motor pana in '97. Deoarece ala din '98 e de 781 cc (aka 800) si e element portant, deci nu cred ca poti sa-l inghesui in cadrul de '96-'97. ma intereseaza cine are un motor de vfr 750 de prin 96 - 98 de vanzare (doar motorul) caci asa ies mai iftin cu piesele, ca daca le-as lua de la honda ar costa cat motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 O mica corectura, cred ca vrei motor pana in '97. Deoarece ala din '98 e de 781 cc (aka 800) si e element portant, deci nu cred ca poti sa-l inghesui in cadrul de '96-'97. OK, BUNA REMARCA, NU STIAM DACA SE POTRIVESTE MOTORUL DE 800 PE CADRUL ASTA SAU NU, DECI RECTIFIC VREU MOTOR PANA IN 97 INCLUSIV, DACA SE POATE CU CEVA DATE DESPRE EL, DIN CE AN A FOST MOTORETA, CATI KM AVEA MOTORUL, ETC HAIDETI, CHIAR NIMENI NU STIE NIMIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 OK, BUNA REMARCA, NU STIAM DACA SE POTRIVESTE MOTORUL DE 800 PE CADRUL ASTA SAU NU, DECI RECTIFICVREU MOTOR PANA IN 97 INCLUSIV, DACA SE POATE CU CEVA DATE DESPRE EL, DIN CE AN A FOST MOTORETA, CATI KM AVEA MOTORUL, ETC HAIDETI, CHIAR NIMENI NU STIE NIMIC Stiu eu un motor de vfr e in Oradea, nu stiu exact ce an e 94-97 , contact Nelutu 0744900590 , negociaza cu el , dc nu raspunde mai incearca , omu pleaca mult pe dincolo. E dezmembrat si am vazut ca mai are motorul ...sper ca e complet. Un prieten vrea sa isi VFR 750 in stare buna are aprox 1200E dc stie cineva ceva sa posteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 salutare la tota lumea!! am devenit si eu vfr-rist am avut inspiratia sa imi iau unu si bine am facut..motoarele astea is nemaipomenita tinind cont ca e un model din 89 merge nemaipomnit de bine..sinngura problema este ca la cald nu porneste bine parca nu invirte demaroru la rece porneste foarte bine posibil sa fie bateria.... am sa iau alta noua desi asta pe care o are dupa masuratori pare sa fie in regula...il am de 3 saptamani si deja am facut peste 1500 km kilometri are aproape de 70.000 posibil sa se fi dat deja o dat apeste cap kilometraju...dar pentru un vfr nui mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Salutare, Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) : 1: ce compresie trebuie sa aiba motorul si 2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate. Multumesc. Mesaj completat Salutare, Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) : 1: ce compresie trebuie sa aiba motorul si 2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate. Multumesc. sper sa ma bage si pe mine cineva in seama..... incaodata...multumesc. Mesaj completat Salutare, Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) : 1: ce compresie trebuie sa aiba motorul si 2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate. Multumesc. Mesaj completat sper sa ma bage si pe mine cineva in seama..... inca o data...multumesc. Editat Mai 7, 2010 de NeBuN@Ke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 incearca pe site-uri de gen vfrdisscution com, vfrworld com sau cauta manuale de reparatii si intretinere pt motorul tau. cel putin pe forum-urile amintite gasesti sectiuni intregi pe modele. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Salut. Am un GPZ. Sunt incepator adica cam 4000-5000 km facuti. Ma gandeam sa imi cumpar un vfr 750. Nu as vrea vreun cbr sau zzr600 sau zx6r. Mi se par mai nervoase decat acest vfr si vreau ceva mai linistit sa nu ma puna jos. Am citit ca nu ca o sportiva adica nu rupe asfaltul si e si destul de fiabil. Dar am cateva nelamuriri. Dar in primul rand lucrurile stau cam asa: Am 1.68 inaltine si 65kg. Cu GPZ-ul ma descurc cand e vb de greutatea lui. Adica nu am ajus sa gafez sa nu il mai pot tine. Asta poate pentru ca am fost atent sau imi place sa cred ca am fost atent. 1. Are centru de greutate jos? E grea tare? 2. Cum sta in curbe? Adica iti trebuie forta multa sa il poti manevra? 3. E mare difereta de la 60 la 100cp? Poti stapanii hergelia fara probleme daca esti atent? 4. Ciclistica e mai buna decat la GPZ? 5. Fuge spatele sau are roata destul de lata si nu este problema. (asta poate e o intrebare ciudata ) dar sunt interesat de plusuri si minusuri destul de mult sa stiu ce fac. 6. Fiind ST poti sa stai si drept si aplecat pe rezervor fara probleme? Ma refer fata de al meu GPZ daca poti sa te apleci la 120 de exemplu ca sa nu ti se miste capul ca un titirez daca bate vantul. 7. 50-60.000 km inseamna o groaza pt un vfr? Sau mai duce inca 50-60k? Multumesc frumos. Editat Mai 11, 2010 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) OFF TOPIC PENTRU UN FLACAU LAS UN OFFTOPIC AICI, STIE EL DE CE AROGANTA UNORA MA DERANJEAZA, I-AS FI LASAT UN PM DAR M-A BLOCAT ASA CA VA CITI AICI. SPER SA NU II DERANJEZ PREA TARE PE ALTII: ? bloc cu 70000km, din 95, perfect functional (inca ii pe motor, se poate vedea si asculta) - 450? 2. nu stiu cati ani ai, dar mi se pare ciudat ca la varsta asta sa mai crezi in povesti, fiindca VFR din 97 cu 14500 km numai acolo exista (mai tanar de 97 nu putea sa minta fiindca in 98 a iesit 800-le :-)) probabil ca nu o sa dau doar blocul, fiindca motorul ii intreg, si asa il intentionez sa-l vand, inmatriculat. de obicei nici nu raspund la mailurile de genul, dar ma deranjeaza cand cineva ii habarnist si totusi comenteaza (un: merci pt oferta, dar am gasit altundeva ar fi fost de ajuns) numai bine PS: nu te deranja cu raspuns, oricul nu il citesc. PAI POATE AR FI BINE SA IL CITESTI, STUDIEZ PIATA PE ACEST SEGMENT DE 2 LUNI DE ZILE, DECI STIU DESPRE CE VORBESC, IN PLUS DE 12 ANI DE ZILE LUCREZ IN PIESE AUTO MOTO, DECI STIU CE VORBESC UN SINGUR LUCRU VREAU SA ITI SPUN, DACA IL DESFACI SI LE VINZI SEPARAT PIESELE POATE LE VEI VINDE LA JUMATATE DIN PRETURILE AFISATE DE TINE AICI LA VREUN NEBUN CARE SE APUCA SA DESFACA MOTORUL SI NU STIE LA CE SE INHAMA. MULTA BAFTA LA VANZARE, DAR ESTI CAM SCUMP PENTRU MINE, SI CRED CA NU NUMAI DACA NU MA CREZI ITI DAU NISTE LINKURI CATRE ALTE MOTOARE DE VFR MAI NOI SI CU MULT MAI PUTINI KM SA VEZI CA STIU DESPRE CE VORBESC CHIAR DACA TU MA CONSIDERI UN AGARICI. NU E CHIAR CUM CREZI TU.... IAR LA NISTE FIARE LA MANA A 2-A INTOTDEAUNA SE NEGOCIAZA...? ON TOPIC: SA VEDETI CAM CU CE JAPCA UMBLA UNII, ACESTA ESTE UNUL AGRESIV, CARUIA NU II DAU NUMELE, CA NU ARE SENS, CARE SE MAI SI RATOIESTE LA MINE CAND II SPUN CA E BATAIE DE JOC CE OFERA EL SI LA CE BANI FATA DE CELELALTE OFERTE DE PE PIATA. NU POSTEZ LINKURI CA NU FAC ALTORA RECLAMA GRATUITE, CINE ESTE INTERESAT GASESTE. Editat Mai 11, 2010 de moscku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salutare, Am si eu 2 intrebari legate de vfr-ul din anul 90'-93' (RC36) : 1: ce compresie trebuie sa aiba motorul si 2: ce indici trebuie sa aiba cand reglezi carburatoarele, adica la ce indici trebuiesc setate. Multumesc. Mesaj completat Ete colea o poza din manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Salut. Am un GPZ. Sunt incepator adica cam 4000-5000 km facuti. Ma gandeam sa imi cumpar un vfr 750. Nu as vrea vreun cbr sau zzr600 sau zx6r. Mi se par mai nervoase decat acest vfr si vreau ceva mai linistit sa nu ma puna jos. Am citit ca nu ca o sportiva adica nu rupe asfaltul si e si destul de fiabil. Dar am cateva nelamuriri. Dar in primul rand lucrurile stau cam asa: Am 1.68 inaltine si 65kg. Cu GPZ-ul ma descurc cand e vb de greutatea lui. Adica nu am ajus sa gafez sa nu il mai pot tine. Asta poate pentru ca am fost atent sau imi place sa cred ca am fost atent. 1. Are centru de greutate jos? E grea tare? 2. Cum sta in curbe? Adica iti trebuie forta multa sa il poti manevra? 3. E mare difereta de la 60 la 100cp? Poti stapanii hergelia fara probleme daca esti atent? 4. Ciclistica e mai buna decat la GPZ? 5. Fuge spatele sau are roata destul de lata si nu este problema. (asta poate e o intrebare ciudata ) dar sunt interesat de plusuri si minusuri destul de mult sa stiu ce fac. 6. Fiind ST poti sa stai si drept si aplecat pe rezervor fara probleme? Ma refer fata de al meu GPZ daca poti sa te apleci la 120 de exemplu ca sa nu ti se miste capul ca un titirez daca bate vantul. 7. 50-60.000 km inseamna o groaza pt un vfr? Sau mai duce inca 50-60k? Multumesc frumos. 1.are centrul de greutate foarte sus. 2...deci nu trebuie multa forta ca sa il manevrezi pe curbe,dar ca orice mobra de 250 kg necesita putina atentie la viteze mici,plus un picior pe frana spate. 3.da si da 4. 5. spatele fuge doar daca vrei (sau nu... ) 6.La inaltimea ta (si a mea) e impropriu spus ca stai drept ..poti sta drept,dar vei tine ghidonul doar cu varful a 2 degete de la o singura mana. 7...abia termina rodajul la 50.000 sper ca ti-am fost de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 salutare, in sfarsit intru in randul posesorilor de vfr. de ieri, multumita user-ului GSX 600 F, am un VFR V-tec ABS din 2003 cu aprox 17mii Km. mai multe later... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Fac anunt, doar aici, pentru doar un VFRist intelege ce este vfr si oricum ma bazez pe word of mounth.. nu sunt bisnitar si doar aici am pus anuntul Vand VFR 2002 VTEC-pret de criza sau variante. Pentru orice fel de detaliu ( tehnice sau motivele vanzarii)-raspund doar la telefon. 0726 259 809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salut. Am un GPZ. Sunt incepator adica cam 4000-5000 km facuti. Ma gandeam sa imi cumpar un vfr 750. Nu as vrea vreun cbr sau zzr600 sau zx6r. Mi se par mai nervoase decat acest vfr si vreau ceva mai linistit sa nu ma puna jos. Am citit ca nu ca o sportiva adica nu rupe asfaltul si e si destul de fiabil. Dar am cateva nelamuriri. Dar in primul rand lucrurile stau cam asa: Am 1.68 inaltine si 65kg. Cu GPZ-ul ma descurc cand e vb de greutatea lui. Adica nu am ajus sa gafez sa nu il mai pot tine. Asta poate pentru ca am fost atent sau imi place sa cred ca am fost atent. 1. Are centru de greutate jos? E grea tare? 2. Cum sta in curbe? Adica iti trebuie forta multa sa il poti manevra? 3. E mare difereta de la 60 la 100cp? Poti stapanii hergelia fara probleme daca esti atent? 4. Ciclistica e mai buna decat la GPZ? 5. Fuge spatele sau are roata destul de lata si nu este problema. (asta poate e o intrebare ciudata ) dar sunt interesat de plusuri si minusuri destul de mult sa stiu ce fac. 6. Fiind ST poti sa stai si drept si aplecat pe rezervor fara probleme? Ma refer fata de al meu GPZ daca poti sa te apleci la 120 de exemplu ca sa nu ti se miste capul ca un titirez daca bate vantul. 7. 50-60.000 km inseamna o groaza pt un vfr? Sau mai duce inca 50-60k? Multumesc frumos. Eu am avut gpz 500s, am trecut la cbr 600 F2, acum am VFR 750. Desi e o diferenta considerabila de CP intre primul si celelalte doua, sa stii ca daca esti temperat la caracter, te descurci fara probleme. Am citit 2 luni pe forumuri externe despre ea inainte sa o cumpar, unii spun ca este unul dintre cele mai fiabile motoare construite vreodata(de motocicleta), si asta mi-au zis-o si altii care au avut, singura problema comuna ar fi releul de incarcare, am vazut pe forumuri externe si cu 150 000 de km fara reparatii la motor, altele decat reglatul supapelor sau reglatul carburatoarelor. Bafta la cumparare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut, primele impresii: ... grea frate!... am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine....... altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008. trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada. are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet. am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez. mai multe mai tarziu. asfalt uscat tuturor si bafta! Mesaj completat salut, primele impresii: ... grea frate!... am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine....... altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008. trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada. are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet. am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez. mai multe mai tarziu. asfalt uscat tuturor si bafta! ...da... era discul, care am aflat ca nu se indreapta, asa ca am dat comanda de altul. acum problema este ca pt vfr discurile de frana fata sunt diferite. asta pt ca pe cel din dreapta sta sensorul ABS-ului. aici a apaut problema caci la magazin, cand l-a gasit baiatul in catalog, nu era specificata diferenta si nici nu apareau gaurile filetate in care se prinde sensorul in imagini. urmeaza sa primeasca detalii gin germania. a mai avut cineva asemenea experienta? multumesc si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Eu mi-am schimbat discurile cu discuri de la EBC. http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...tor/index.shtml Ai pe site cataloage tot ce-ti trebuie sa-ti dai seama de ce disc ai nevoie. Acuma ce nu stiu, este daca e ok sau nu sa ai discuri diferite pe fatza. salut, primele impresii: ... grea frate!... am facut cateva ture in parcare si am observat ca lantul joaca la greu (trebuie intins si/sau verificata uzura) iar la roata din fata dreapta aud harsait pe discul de frana. nu-i continuu ci doar in un anumit sector si etrierul se misca in lateral ceea ce ma face sa suspectez ca discul este deformat. este drept ca frana trebuie aerisita pentru ca nu tine mai deloc sau cu variatii mari. oricum intentionam sa schimb intregul lichid de frana si uleiul de motor. nu am putut sa vad asta cand am luat-o pt ca bateria era "moarta". am observat ca se misca greu impinsa dar, de fericire, n-am investigat. una din cauze banuiesc ca ar fi lantul slabit. frana insa este o certitudine....... altfel mai am de reglat jocul manetei de acceleratie si punctul de prindere al ambreiajului. maneta de frana mai asteata pana o lamuresc cu discul. urmeaza sa consult manualul service si ... oi vedea... ultimul service a fst facut in germania in 2008. trebuie sa o inmatriculez insa nu o pot duce inca la RAR. mai am de asteptat pentru a iesi pe strada. are finala laser (4 tevi). prima data am pornit-o sub geam (stau la bloc). mi-a zis sotia ca vibrau geamurile de la balcon iar eu stau la et.1. am si evacuarea originala (arata nou nouta; daca ma respinge la RAR cu laser-ele...) dar mi-au zis mai multi sa n-o pun ca suna naspa si prea incet. am primit-o si cu genti laterale si spate (kofere si topcase) dar inca nu-i cazul sa le montez. mai multe mai tarziu. asfalt uscat tuturor si bafta! Mesaj completat ...da... era discul, care am aflat ca nu se indreapta, asa ca am dat comanda de altul. acum problema este ca pt vfr discurile de frana fata sunt diferite. asta pt ca pe cel din dreapta sta sensorul ABS-ului. aici a apaut problema caci la magazin, cand l-a gasit baiatul in catalog, nu era specificata diferenta si nici nu apareau gaurile filetate in care se prinde sensorul in imagini. urmeaza sa primeasca detalii gin germania. a mai avut cineva asemenea experienta? multumesc si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Eu mi-am schimbat discurile cu discuri de la EBC.http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/...tor/index.shtml Ai pe site cataloage tot ce-ti trebuie sa-ti dai seama de ce disc ai nevoie. Acuma ce nu stiu, este daca e ok sau nu sa ai discuri diferite pe fatza. Multumesc pt info. Pe viitor voi incerca sugestia dvs. Acum, pt ca ma grabeam, am dat comanda la magazinul Hobbymoto din Constanta. Creadeam ca va fi mai rapid. Ideea e ca nici vanzatorul nu stia / nu se astepta sa fie diferite. Practic, eu demontand discul de pe roata, am descoperit semnul de rotatie insemnat pe disc. De asemenea, pe modelele cu ABS, discul din dreapta a rotii fata are cele trei gauri pt. "pulse ring" (nu stiu denumirea in romana; rotita cu dinti pt cititorul ABS-ului). In manualul service a VFR-ului (se gaseste pe net in engleza) se observa diferenta intre discuri in pictorial dar la montaj nu se precizeaza diferenta intre discuri. Nu stiu la modelele fara ABS cum sunt discurile. Mesaj completat din nefericire, discurile after-market nu sunt facte pt. modelul ABS asa ca astept unul original Honda care-i cu aprox 130 euro mai scump. si o sa si dureze aprox 10 zile... asta e: prostia costa! este vre'un vfr-ist in constanta? bafta! Mesaj completat facte = facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Stiu eu un motor de vfr e in Oradea, nu stiu exact ce an e 94-97 , contact Nelutu 0744900590 , negociaza cu el , dc nu raspunde mai incearca , omu pleaca mult pe dincolo. E dezmembrat si am vazut ca mai are motorul ...sper ca e complet. Un prieten vrea sa isi VFR 750 in stare buna are aprox 1200E dc stie cineva ceva sa posteze Uite aici un anunt al uinui prieten (poate te ajuta): /index.php?...p;#entry2400792 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.