Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa.

Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC.

Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS.

In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe.

In rest, numai cuvinte de lauda.

frate ! eu am de o saptamana ! varianta din 2000 cu injectie (nu am avut bani de Vtec) sunt impresionat de ea .... cuplu ca la vestitul ducati , dar silentioasa ca o japoneza , motorul in V face toti bani , crede-ma ! Sistemul de franare este bestial , nu blocheaza roata de niciunfel , nu exista bruscari violente ale franarii , monobratul ofera o manevrabilitate mai mare fata de motocicletele clasice , motorul iti ofera senzatii la accelerari in toate vitezale , precum ceea ce m a impresionat , e un motor care iti ofera foarte multa placere la viteze normale , ca un choper . nu stiu ce s ati mai spun ...... important e ca nu ma mai pot da jos dupa ea de o saptamana , am plecat la o plimbare acum .......... pa ..... crede ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate ! eu am de o saptamana ! varianta din 2000 cu injectie (nu am avut bani de Vtec) sunt impresionat de ea .... cuplu ca la vestitul ducati , dar silentioasa ca o japoneza , motorul in V face toti bani , crede-ma ! Sistemul de franare este bestial , nu blocheaza roata de niciunfel , nu exista bruscari violente ale franarii , monobratul ofera o manevrabilitate mai mare fata de motocicletele clasice , motorul iti ofera senzatii la accelerari in toate vitezale , precum ceea ce m a impresionat , e un motor care iti ofera foarte multa placere la viteze normale , ca un choper . nu stiu ce s ati mai spun ...... important e ca nu ma mai pot da jos dupa ea de o saptamana , am plecat la o plimbare acum .......... pa ..... crede ma

 

 

salut,

 

cum ai rezolvat cu etrierul? ce era de vina?

 

plimbare placuta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

cum ai rezolvat cu etrierul? ce era de vina?

 

plimbare placuta! :what:

caut disc de frana .... de etrier nu ma leg , am un amic motociclist care a avut aceeasi problema si a inlocuit doar discul de frana .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut disc de frana .... de etrier nu ma leg , am un amic motociclist care a avut aceeasi problema si a inlocuit doar discul de frana .

si cum ai facut cu discul? eu unul l-am scos si am fixat o cheie de 24-27 intre placute sa nu-mi scuipe pistonasele de frana din etrier. poi/maine ar trebui sa-mi vina discul dar nu stiu sigur.

daca nu ai dat discul jos e naspa... iti vei buli etrierul si/sau sistemul de prindere a etrierului. ai grija! incearca pe romimoto ro (parca)sa gasesti disc nou mai ieftin (eu i-am gasit cam tarziu, dupa ce am dat comanda la hobbymoto din c-ta) sau incearca pe forum. daca poti ia-ti discul in mana si mergi la un depozit de dezmembrari moto. teoretic ai putea gasi la mana a doua pt ca se potrivesc mai multe (atata timp cat nu ai ABS).

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, un prieten VFR-ist vinde urmatoarea o geaca Joe Rocket Honda VFR marimea M.

 

Multumesc.

 

Geaca s-a vandut!

 

 

Legat de etrier si la mine cel din dreapta are un jos de 2,3 mm. Am inteles ca s-ar fi uzat ceva bolturi. Ati mai auzit de asa ceva? Se pot gasi acele bolturi de cumparat separat?

 

 

Mersi,

Iulian

Mesaj completat

Nu merge edit.

Spuneam ca etrierul are un joc (stanga-dreapta) dfe aprox. 2-3 mm.

 

Jocul stanga-dreapta (perpendicular pe disc sau pe directia de mers) e normal. In momentul in care pui frana se misca etrierul ca sa poata frana cu amandoua placutele relativ egal.

 

Bolturile se pot comanda separat. Incearca pe http://www.zsf-motorrad.de; cauta dupa seria de sasiu si gasesti toate (sau aproape toate) subansamblele. Daca nu vrei sa comanzi de la astia, noteaza codurile de piesa si vorbeste la East Motors la Iasi (cred ca sunt cei mai apropiati dealeri Honda pt tine).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu apelati la un service?:D

 

pt a economisi ceva bani. cand este o treaba usoara prefer sa o fac singur. eu am avut experiente naspa la masina (acu' vreo 7 ani) si de atunci, cu manualul service, step by step, fac singur. mi-am economisit o gramada de parale asa. iar la reprezentante-i frate scump mai ales daca esti persoana fizica.

la fel si cu motorul. tot manualul mi l-am printat, fiecare pagina (fata - verso) in folie de plastic, si cand am nevoie ori iau tot dosarul ori doar paginile ce ma intereseaza si fac treaba. la service nu prea se face asa. cei de acolo au (sau ar trebui sa aiba) cunostinte si experienta la depanat/reparat dar, neurmarind pasii din manual, se mai intampla sa mai traga de cate o chestie inaintea demontarii alteia sau fara sa-i desfaca in surub sau clema si se duce dreak' plasticul. cam la fel se mai uita si la asamblare.

la vapor am invatat de la mecanici asa: mai intai studiezi intreaga procedura (daca deja crezi ca o stii atunci doar ti-o reinprospatezi), faci necesarul de scule, te organizezi si iti iei o copie a scemei si/sau a rezumatului procedurii (de obicei un check list) si te apuci de treaba.

cu masina mi s-a intamplat sa-mi joace rotile fata pe serpentine, era sa-mi iau zborul (foc sau explozie) pt ca un destept a desfacut conductele de la instalatia GPL, cabluri/mufe schimbate, excitatia la alternator taiata de tot (ca nu mai stiau unde duce), iluminatul motorului scos de tot, s.a.m.d.

in concluzie: daca poti singur de ce nu?

:lol:

Mesaj completat

revin cu o poza. aparatul foto imi face figuri asa ca am folosit tel. mob. se vede ca-mi lipseste discul fata de frana. aaa... si e suspendata usor de fata pentru a demonta usor roata (nu sta pe caramizi ci pe niste bucatele de lemn sprijind in tevile fata de evacuare).

si-ar mai fi si prichindelu 'in echipament! :lol: abia se putea tine pe piciore din cauza greutatii!

:what:

post-41410-1275921547_thumb.jpg

post-41410-1275921871_thumb.jpg

post-41410-1275921944_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te superi daca iti zic ca esti 'maniac'...bine, in sensul bun!?

 

tot respectul!

 

multumesc, da stiu!

 

ca ultima achizitie au fost chei dinamometrice pt ca am vazut ca Honda are sisteme ciudate de prindere. De ex. daca strangi prea tare suruburile de carene risti sa nu le mai poti desface. A trebuit sa tai doua dintre ele (partea frontala unde carena se prinde de suportul median din plastic) pentru ca inainte, cineva, banuiesc la service, au strans suruburile prea tare. Plus faptul ca fiind stropite de apa/noroi de roata fata au si ruginit. Asta a facut ca, desi dezghetate in prealabil cu WD40, piulitele incastrate in cauciuc sa nu se mai desfaca. Service-ul a fost facut in germania. Aaa si-am mai si descoperit ca-mi lipseste un holsurub de sustinere a display-ului de bord, ca au fost taiate niste fire pe la luminile din spate (probabil ceva improvizatii de stopuri pe genti laterale sau topcase???) un surub cu hexagonul bulit la scarita de pasager dreapta (probabil cand a fost montata toba Laser) si altele. Si pentru ca ma seca faptul ca la punerea contactului se aprindea automat faza scurta i-am pus un intrerupator de pe Louis pe masa alimentarii releului de faza scurta. Acum se aprind doar pozitiile. Faza scurta o aprind cand/daca vreau.

Mi-a venit, in sfarsit, si discul de frana. S-au oferit cei de la magazin sa-l monteze ei dar ar fi facut-o luni sau marti. Asa ca vineri l-am si montat (am gasit si solutie de inghetat/fixat suruburi la Praktiker). Dupa aerisirea franelor (care a durat o gramada; noroc ca mi-am luat pompa, tot de pe Louis) is like magic. Sper sa termin cu RAR-ul si inmatricularea soon si apoi :ok:

post-41410-1276460222_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

aveti idee se tine oare intrunirea de la brasov din weekendul viitor?

ciprinakos, subscriu teoriilor tale vis a vis de service, dar tu chiar ai de gand sa strangi suruburile carenelor cu cheia dinamometrica?

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

aveti idee se tine oare intrunirea de la brasov din weekendul viitor?

ciprinakos, subscriu teoriilor tale vis a vis de service, dar tu chiar ai de gand sa strangi suruburile carenelor cu cheia dinamometrica?

numai bine

 

Salut,

 

raspunsul este da. Cheia dinamometrica este, ca si constructie, identica cu una cu cric (cred ca-i zice) si se foloseste la fel dupa ce-i ajustezi valoarea torsiunii. Insa ma anunta cand trebuie sa ma opresc. Deja le-am folosit la montarea discului de frana (cu tot cu demontatul rotii fata) si sunt excelente pt ca nu-mi mai fac griji ca strang insuficient sau ca ghiolbanul. Sunt Stan patitu' si la motor dar mai ales la masina. Stiu ca-s putin maniac dar asta este...

Acestea-s codurile Louis: 10003929, 10003085.

Sculele si altele le-am obtinut cu ajutorul user-ului ROMI3 (/index.php?showtopic=24540).

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, stiu cum arata si cum se foloseste - am si eu una, cred ca te-ai referit in descriere la o cheie cu clichet.

ideea mea era ca este foarte buna folosirea cheii dinamometrice dar acum nu stiu daca as strange chiar si suruburile carenelor

cu ea, dar foarte bine ca ai grija de motorul tau, respect asta. Din cate stiu, in cazul in care nu esti de meserie si nu ai cheia

dinamometrica "incorporata in mana" (nu e nici cazul meu), este absolut necesara la stragerea suruburilor de pe motor si din acesta - din cauza

diferentelor de temperatura dilatarilor si implicit a altor "efecte secundare". nu conteaza. am intrebat doar. sper sa nu te superi.

daca stiti ceva de brasov in weekendul urmator va rog sa imi spuneti si mie, parca as bea o bere la racoare acolo.

o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cred ca te-ai referit in descriere la o cheie cu clichet.

ideea mea era ca este foarte buna folosirea cheii dinamometrice dar acum nu stiu daca as strange chiar si suruburile carenelor cu ea...

 

B) nu stiu denumirea exacta a sistemului cheii. La carene o folosesc la suruburile ce tin partea inferiaoara a carenelor (cele care se tin de parti fixe/metalice ale matorului). Pt cele de pa langa bord nu se merita deranjul.

 

:blbl:

 

 

Maine am RAR-ul. Sper sa n-am probleme.

:P

Mesaj completat

:) :P :ok:

...idiot...idiot...idiot.......

 

Am uns lantul dupa mai bine de o luna stat pe dreapta, i-am facut o tura in parcare si am scapat-o de pe loc. Rezultat: carenele usor zgariate (mai mult in timp ce incercam s-o ridic) si oglinda stanga rupta.

Momentan am lipit-o cu "picatura" si sper sa tina pana trec RAR-ul. Apoi schimb carenele cu cele de "scandal/tranta", montez crash pad-urile si apoi antrenamente cu manevre la viteza mica.

 

...idiot...idiot...idiot.......

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Olla !

 

Petrica ... is back ! :blbl:

Printr-o circumstanta ,,anume" mi-am redobandit fostul V-Tech (cel care mi-a rupt clavicula stanga, anul trecut).

O intamplare norocoasa pot spune, avand in vedere ca in talon este tot pe numele meu ! Asa ca am scapat de capitolul ,,cu hartiile si vizitele la RAR si politie".

Mobra functioneaza ca-n prima ei zi de viata, insa are niste hibe la partea electrica. Cand aprind farurile ... mi se opreste motorul. Naspa rau, ca merg cu farurile stinse, insa peste fix o ora o duc la Grasu', un prieten ultra-mega-super specialist in electrica si electronica auto. Suspectez un scurt circuit pe undeva. Problema este locul unde se produce acest scurt, lucru greu de gasit in ,,kilometrii" de cablu ce impanzeste un VFR.

Pana pe seara sper sa remediez problema, altfel totul este foarte ok. Mobra lasa de dorit la capitolul design ... ce e drept eu am contribuit masiv la aspectul asta, insa si ultimul proprietar si-a adus aportul.

Ne auzim !

 

Bafta ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Petrica bine-ati revenit in randul posesorilor de VFR! :blbl:

 

Intre timp eu am trecut RAR-ul. Sanatate D-lui Marius! Maine merg sa iau hartogaraia. Acu' o tai la politie sa vad ce acte imi trebuie pt inmatriculare.

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra functioneaza ca-n prima ei zi de viata, insa are niste hibe la partea electrica. Cand aprind farurile ... mi se opreste motorul. Naspa rau, ca merg cu farurile stinse, insa peste fix o ora o duc la Grasu', un prieten ultra-mega-super specialist in electrica si electronica auto. Suspectez un scurt circuit pe undeva. Problema este locul unde se produce acest scurt, lucru greu de gasit in ,,kilometrii" de cablu ce impanzeste un VFR.

 

 

... sa rezolvat si problema electrica ! :P ... Grasu' si-a facut treaba in 15minute. Istet baiat ! Aveam un fir de masa (nul) ce era intrerupt. Sa rezolvat !

Pe seara ii pun carapacele astea jegoase si ... gata ! Daca 'oi avea timp si chef, le dau si o vopsea, altfel .... le las dracu' asa !

 

Imi tot bazzzaie o idee pe la cap ..... un VFR800 naked ! :) ... 3 faruri rotunde, ghidon de enduro si jos cu toata plasticaraia ... eventual un mic parbriz ... nu stiu ?! ... ma mai gandesc !

 

Va pupa tata ! :ok:

Mesaj completat

A'seara am facut o plimbarica de vre'o 200km cu VFR-ul. Mi-am adus aminte cum este in saua acestei mobre. Doamne ce bine e' ! Parca te-ai tot duce ..... spre capatul lumii !

Dupa un an de monocilindre, V4 al VFR-ului mi se pare culmea confortului ! :blbl:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand il iei si pe ala mic in SA?

 

Nu stiu de dl. Petrica dar eu :D !!! Daca am scapat-o singur nu vreau sa ma gandesc cum ar fi cu prichindelu'.

 

Iar Dl. Petrica, dupa evenimentul avut cu vfr-ica nu cred ca se risca.

 

Intentionez, mai tarziu, sa iau un motor in minitura pt fi-miu (problema e ca-i cam fricos). :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand il iei si pe ala mic in SA?

 

Fiul meu are 5 ani jumatate si legal nu are dreptul sa fie pasager pe un vehicul motorizat cu doua roti.

Insa ... are casca de marimea capului lui si inca de la 3 ani l-am plimbat pe motor. Nu pe VFR, ci pe aproape toate enduroaicele ce le-am detinut. Il asezam pe rezervor, in fata mea, cu piciorusele pe coapsele mele si ...... ne plimbam. Asta se intampla cand avea 3 ani, acum deja facem ture serioase de cate 2-3 ore pe campiile patriei. Sa nu intelegi ca merg ca un turbat ! ... mai bine imi rup eu ceva, decat sa pateasca copilu' ceva ! Insa ne plimbam pe drumuri de tzara, prin paduri, pe malul baltilor ... asa usurel ! Mai nou a inceput sa prinda gustul urcarilor ! Ii place teribil de mult cand urcam cate un dig ! Se aude din casca cum ma incurajeaza ,,...asa tati, accelereaza !" :D

De multe ori mai imprumut un ATV de la un prieten si-l mai plimb, insa crede-ma ... toate plimbarile caut sa le fac in deplina siguranta !

Momentan invatam sa mergem pe 2 roti cu bicicleta, apoi va venii si timpul unei mici mobre ... insa peste ceva ani !

Mai este un aspect ! Am permis de conducere categoria A, din octombrie '92 si prima mea Mobra mi-am cumparat-o cand eram in clasa a-7-a. De atunci am tot schimbat mobrele. Cred ca dupa atatia ani de motociclism si experienta capatata pe soselele patriei noastre, dar si a altora, imi ofera certitudinea ca intr-o plimbare de agrement ... n-am sa ii provoc nici o dauna fizica, sau psihica copilului meu !

Si in alta ordine de idei suntem o familie de motoretisti: fiul, femeia si eu ! :10:

 

Bafta mare ! :cheers:

post-10224-1276772748_thumb.jpg

post-10224-1276772774_thumb.jpg

post-10224-1276772807_thumb.jpg

post-10224-1276772853_thumb.jpg

post-10224-1276772874_thumb.jpg

post-10224-1276773446_thumb.jpg

post-10224-1276773571_thumb.jpg

post-10224-1276773952_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

pentru cei ce se intreaba cum arata VFR-ul 800 V-tec naked uitati aici!!! ;)

 

Pt cei interesati sa-si monteze crash pad-uri iata ce modificare trebuie sa faca vasului de expansiune a lichidului de racire.

 

Crash pad-urile (nu apar in poze) le am facute de un baiat la vapor din textolit. Urmeaza sa vad cum se comporta. Le-am facut pentru ca cele din comert sunt prea mici si atinge carena laterala. O alta parte naspa e ca botul e foarte lat (d'aia si protectia buna la vant) si sunt toate sansele sa atinga si el asfaltul in cadere.

 

Mai multe poze later!

 

:P

post-41410-1277048744_thumb.jpg

post-41410-1277048988_thumb.jpg

post-41410-1277049226_thumb.jpg

post-41410-1277049247_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am avut o prima scurta iesire cu vfr-ica decand am inmatriculat-o. Desi cu morcov, pt ca-mi lipseste oglinda stanga, mi-a placut. Trebuie sa repar sau sa iau alta oglinda neaparat. Nu mi-am putut intoarce capul sa ma uit in spate datorita neck brace-ului. Noroc ca a fost noapte, mai putin trafic si cel putin celor ce depaseau le vedeam lumina farurilor.

 

Altfel a fost fain. N-am urcat mai mult de a 3-a si nici peste 5000. Insa laserele se aud bestial. In combinatie cu respiratia si vibratul motorului senzatia-i dementiala. 4 in linie suna bine dar 4-n V suna elegant. Un mic twist se simte instantaneu (si asta m-a cam speriat).

 

Pun si-o poza cu mine pe dansa...

 

:P

post-41410-1277073750_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am avut o prima scurta iesire cu vfr-ica decand am inmatriculat-o. Desi cu morcov, pt ca-mi lipseste oglinda stanga, mi-a placut. Trebuie sa repar sau sa iau alta oglinda neaparat. Nu mi-am putut intoarce capul sa ma uit in spate datorita neck brace-ului. Noroc ca a fost noapte, mai putin trafic si cel putin celor ce depaseau le vedeam lumina farurilor.

 

Altfel a fost fain. N-am urcat mai mult de a 3-a si nici peste 5000. Insa laserele se aud bestial. In combinatie cu respiratia si vibratul motorului senzatia-i dementiala. 4 in linie suna bine dar 4-n V suna elegant. Un mic twist se simte instantaneu (si asta m-a cam speriat).

 

Pun si-o poza cu mine pe dansa...

 

:P

 

Crash-padurile mi se par extrem de mult iesite in afata. De ce le-ai facut asa de lungi ? Probabil te-ai gandit ca mobra o sa atinga doar cu ele la o eventuala cazatura, insa acel crash-pad devine punct de giratie, cand mobra este intinsa pe jos ... el nu-ti garanteaza ca mobra nu va atinge si cu alta parte de sol ... asta intr-un caz teoretic, cand suprafata este plana fara ,,reliefuri". In cazul in care crash-padul se propteste intr-o bordura sau alt obstacol, daca este suficient de ,,tzapan" risti sa se indoaie cadrul si nu el !

 

Eu vad un crash-pad mai mult ca o ,,patina" prinsa nu foarte ,,rigid" pe cadru, astfel incat sa se poata indoii (poliza) foarte usor in cazul unei prabusirii. Altfel acele ,,pitoane" iti pot cauza mai mult rau decat bine !

 

In alta ordine de idei, eu as conta mai mult pe integritatea mea, in cazul unei cazaturi, decat pe cea a mobrei ! Oricum se duc mai multe, nu doar crash-padurile ! La ultima mea prabusire cu VFR-ul, ne-am dus tarash pe asfalt ..... eu m-am oprit, insa mobra sa dus direct in curte la unul ! Asa ca puteam sa am si ,,mama crash-padurilor" ca nu ma ajuta la nimic !

 

Bafta mare si ....... multa grija !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...