Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut daca reusesti sa faci anunta ma si pe mine ca platesc

te anunt cu cea mai mare placere...de facut nui greu deloc am pus si o schema daca intereseaza pe cineva.. puntea redresoare e mai scumpa(trifazata)in rest patru rezistente un zener si doua cundensatoare si trei tirstoare ma astea la un loc te ajunge cam pe la 20 de lei....inafara de punte care am vazut ca e cam piperata eu am primit doua punti una am folosito la un releu pentru unu maxi scuter si a doua pentru vfr-ica :D schema o gasesti aici> /index.php?...20&start=20 trebuie doar sa cauti un electronist..

 

ps nu eu am facut montaju si mie tot un elecronist mi-a facut montaju

Mesaj completat

In manual scrie 350 W la 5000 rpm.

;) multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee unde as putea gasi de cumparat sistemul de semnalizare (ma refer la unitatea instalata pe ghidon formata din parghia aceea si subsistemele ei)? Nu stiu daca are legatura cu blocul de lumini si de aceea am crezut necesara explicatia. Problema pe care o am eu este functionarea incorecta a semnalizarii, in ideea in care atunci cand semnalizez stanga-dreapta, ori ezita cateva secunde pana pornesc becurile, ori trebuie sa tin apasat degetul pe parghie ca sa poata semnaliza, ori semnalizeaza cu intrerupere.

 

Multumesc

pana sa cumperi alt bloc de lumini,da-i cu spray de contacte pe toate butoanele.toate hondele fac asa dupa iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SEMNALE VFR VTEC CAUTA PE EBAY http://cgi.ebay.co.uk/honda-vfr-800-vtec-a...=item2562df01fa

Mesaj completat

tobe sport pt vfr 800 vtec unde gasim,si important este sa fie si ieftine ,vfr-ul asta are o prolema nu toate tobele se aud bine sau tare si frumos foarte greu gaseti o toba care sa se auda incet la turatie mica si mult mai tare la 8000-10000turati eu am incercat cateva pe vfr 800 din 2000 rc 46 si foarte greu am dat de una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se comporta toba sport de pe motocicleta mea, suna ok la turatie normala, de croaziera, dar in momentul cand trag de acceleratie sunetul se schimba in 'tunete si fulgere'.

Toba pe care am avut-o anterior, suna tare pe toata plaja de turatie, deasta am si schimbat-o, nu-mi placea deloc.

V-tec are 2 tobe, marcile consacrate sigur costa o caruta de bani. M-am uitat pe ebay, sub 300 de lire nu cred ca le cumperi, second hand, la care se mai adauga si transportul care e si ala destul de substantial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

multumesc,

 

am rezolvat mai usor, ieftin si ne-elegant :wacko: (ca solutie temporara) prin acoperirea geamului cu folie de parbriz auto. acu', in loc de portocaliu, semnalizarile mele-s fumurii :laugh:

 

bafta tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana sa cumperi alt bloc de lumini,da-i cu spray de contacte pe toate butoanele.toate hondele fac asa dupa iarna.

Merci pt idee.

O sa incerc si varianta cu spray-ul, poate am noroc si scap de alte cheltuieli.

Referitor la partea cu "toate hondele..." te contrazic. Am avut un Shadow din '94 si un Hornet din 2003. Amandoua au prins primaveri la mine, dar nici una nu s-a manifestat asa. Poate VFR-ul are nevoie de atentie speciala :wacko:

 

 

Hai cu caldura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca s-a mai discutat despre tema asta ,dar is prea multe pagini de citit :( .

Cam cati km pot merge cand imi palpaie ultima linie de la benzina,ca vreau sa-i fac un consum si mi-e frica sa merg prea mult si sa raman fara benzina in rezervor.

Multumesc.

 

P.S Este vorba de vfr 800 injectie.2001

Editat de Dacul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mai simplu sa-i faci consumul intre 2 plinuri? Faci plinul faci x km apoi faci plinul din nou vezi cat a intrat si cu regula de 3 simpla afli exact consumul, fara sa risti sa ramai in pana prostului :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca s-a mai discutat despre tema asta ,dar is prea multe pagini de citit :( .

Cam cati km pot merge cand imi palpaie ultima linie de la benzina,ca vreau sa-i fac un consum si mi-e frica sa merg prea mult si sa raman fara benzina in rezervor.

Multumesc.

 

P.S Este vorba de vfr 800 injectie.2001

cam 50-60 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam 50-60 km

60 KM am facut eu cu Vtec 2002 deci se confirma ...mai mergea dar nu am riscat...la consum extraurban mers ...la consum :( . Contactele de la semnalizator trebuie curatate dp cum ti a spus si cristh4ever

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.In legatura cu facutul plinului stiam de asta dar deocamdata nu am avut bani sa-i fac plinul :( .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu aceeasi problema: blocul de semnalizare. :(

Am fost ieri la mecanicul meu, am desfacut blocul, am scos tot ce era in el, am curatat interiorul si fiecare piesa cu spray special, am suflat cu aer, le-am pus la loc, am gresat f putin tot mecanismul, am probat: mergea cu mici ezitari. Am mai "exersat" pana a inceput sa mearga tot mai bine. Azi dimineata, din pacate, exact aceleasi simptome.

So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior.

Are cineva idee unde as putea gasi? Chiar si second.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu aceeasi problema: blocul de semnalizare. :(

Am fost ieri la mecanicul meu, am desfacut blocul, am scos tot ce era in el, am curatat interiorul si fiecare piesa cu spray special, am suflat cu aer, le-am pus la loc, am gresat f putin tot mecanismul, am probat: mergea cu mici ezitari. Am mai "exersat" pana a inceput sa mearga tot mai bine. Azi dimineata, din pacate, exact aceleasi simptome.

So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior.

Are cineva idee unde as putea gasi? Chiar si second.

Multumesc.

Am incercat sa-ti trimit PM, dar nu accepti mesaje private.

Am eu comanda electrica de CBR si din cate m-am uitat este aceeasi. Trebuie masurat diametrul ghidonului sa vezi daca este tot de 22mm.

Astept raspuns PM daca te intereseaza, eu sunt din Bucuresti.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu aceeasi problema: blocul de semnalizare. :D

Am fost ieri la mecanicul meu, am desfacut blocul, am scos tot ce era in el, am curatat interiorul si fiecare piesa cu spray special, am suflat cu aer, le-am pus la loc, am gresat f putin tot mecanismul, am probat: mergea cu mici ezitari. Am mai "exersat" pana a inceput sa mearga tot mai bine. Azi dimineata, din pacate, exact aceleasi simptome.

So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior.

Are cineva idee unde as putea gasi? Chiar si second.

Multumesc.

sa mi dau si eu cu parerea :D motocicletele nu au releu de semnalizare? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba au si mtocicletele relee de semnalizare. :( la vtec-uri (si probabil si la predesoare) releul este in spatele bordului prins intre releele de faza scurta si lunga si are doar doi pini.

eu i-am gasit o alta utilizare celui vechi: l-am legat pe sistemul de frana si acum stopul de frana imi palpaie cand pun frana. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior.

Eu as mai verifica o data , putin probabil ca la un vfr800 sa se fi uzat deja pastilele alea incat sa faca asa figuri. Totusi e posibil sa fie oxidate si sprayul de contacte sa nu fi fost prea grozav. Incearca si cu un pic de smirghel fin. VFR-ul meu e din 88 , are 85kkm pe bord si o singura data mi-au facut probleme semnalele, dupa vreo 800-1000km de ploaie continua. Acasa le-am rezolvat cu putin spray.

Exista si posibilitatea ca releul sa fie defect( sau vreun contact imperfect pe la vreo mufa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mi dau si eu cu parerea :D motocicletele nu au releu de semnalizare? :(

Am verificat releul. Functioneaza la parametrii. :D

Mesaj completat

Eu as mai verifica o data , putin probabil ca la un vfr800 sa se fi uzat deja pastilele alea incat sa faca asa figuri. Totusi e posibil sa fie oxidate si sprayul de contacte sa nu fi fost prea grozav. Incearca si cu un pic de smirghel fin. VFR-ul meu e din 88 , are 85kkm pe bord si o singura data mi-au facut probleme semnalele, dupa vreo 800-1000km de ploaie continua. Acasa le-am rezolvat cu putin spray.

Exista si posibilitatea ca releul sa fie defect( sau vreun contact imperfect pe la vreo mufa).

O sa ma apuc de puricat weekendul asta. Trebuie sa rezolv problema pana marti, cand sunt programat la identificare si ITP. Nu vreau sa ma trezesc cu surprize acolo.

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat releul. Functioneaza la parametrii. :(

Mesaj completat

 

O sa ma apuc de puricat weekendul asta. Trebuie sa rezolv problema pana marti, cand sunt programat la identificare si ITP. Nu vreau sa ma trezesc cu surprize acolo.

Merci mult

Daca e doar Identificare RAR, atunci nu vei avea probleme. Daca e si ITP, atunci s-ar putea sa zica ceva.

Daca nu ai ITP-ul expirat, nu e nevoie sa-l faci la RAR (banuiesc ca faci identificarea pt inmatriculare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e doar Identificare RAR, atunci nu vei avea probleme. Daca e si ITP, atunci s-ar putea sa zica ceva.

Daca nu ai ITP-ul expirat, nu e nevoie sa-l faci la RAR (banuiesc ca faci identificarea pt inmatriculare).

Da. Fac identificare, carte, ITP, tot. Motorul este adus proaspat in tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca ii trebuie si ITP si omologare => trebuie sa fie optic ok si tehnic foarte bun ca sa nu te intoarca. Asa ca si semnalizarile trb sa mearga :D

eu in 2008 cand mi am inscris motorul adus de dincolo nu sau uitat decat la serii, iau facut poza sau uitat sa nu fie furata dar nu ma intrebat nimeni de semnalizari sau far.poate erau prea ocupati cine stie.asa ca poti sa risti si fara semnalizari cum crezi :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...