Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut,

am plecat de sarbatori la munte cu VFR-ul, iar la intoarcere, mi-a facut cateva figuri, in sensul ca la un moment dat se oprea motorul in mers si se aprindea FI la bord...am tras pe dreapta, am reluat procesul de pornire si a mers...apoi a mai facut o singura data...si idem anterior...Nu stiu ce sa zic...sa fie de la injectie? Benzina sa fie de vina?...am bagat de la OMV...senzatia este cam aiurea...in timp ce rulam cu 120 la ora sa se opreasca...daca vi s-a intamplat da-ti si voi o veste, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sa vezi ce eroare iti da acel FI ca ar fi fost. Procedura o ai in manualul de service, si se face la mufa de langa ECM libera cu cele 3 gaurele si doar 2 fire.

 

Daca nu iti indica nimic, atunci s-ar putea sa fie de la calitatea benzinei - se pare ca VFR-urile V-tec sunt foarte sensibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu probleme la semnalizare releul in regula.....demontati blocul pana la ultima bucatica, atentie la bilute si arcuri, sa nu le pierdeti, si curatati, curatati, curatati.....

 

Este o lamela U care face contactul pe cele doua circuite, aceea trebuie sa se miste destul de usor in locasul ei din plasticul alb, putin spray de contact si vaselina fac minuni.

 

Imi pare rau acum ca nu am facut poze, dar dupa demontare si curatare functioneaza totul perfect, asa ca nu va fie lene, ca un bloc nou e scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

am plecat de sarbatori la munte cu VFR-ul, iar la intoarcere, mi-a facut cateva figuri, in sensul ca la un moment dat se oprea motorul in mers si se aprindea FI la bord...am tras pe dreapta, am reluat procesul de pornire si a mers...apoi a mai facut o singura data...si idem anterior...Nu stiu ce sa zic...sa fie de la injectie? Benzina sa fie de vina?...am bagat de la OMV...senzatia este cam aiurea...in timp ce rulam cu 120 la ora sa se opreasca...daca vi s-a intamplat da-ti si voi o veste, multumesc.

Am pati-o eu la 2 vfr-uri non v-tech...la unul era releul RC2208(al pompei de benzina),iar la altul de la main fuse(aia de 30ah)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pati-o eu la 2 vfr-uri non v-tech...la unul era releul RC2208(al pompei de benzina),iar la altul de la main fuse(aia de 30ah)

M-am gandit si eu la siguranta generala, am mai patit ceva de genul la alta motocicleta, un GSXF, dar atunci s-a ars si nu a mai pornit...m-am gandit si la benzina, am pus de 95 de la OMV in Brasov... Totul s-a intamplat pe serpentinele de pe Cheia, pe drum drept nu a mai facut...probabil ar trebui sa o pun pe tester? Imi puteti recomada unde as putea? Parca imi e si teama sa mai plec la drum lung, sa raman pe acolo...

Maine la arc vine cineva? Poate mai schimbam impresii...

Multumesc, orice sfat e binevenit...

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa trec de RAR fara probleme, insa cu morcovu-n dos.

Am desfacut blocul acum cateva zile, am curatat tot, am gresat, mergea totul perfect, fara ezitari. Ieri seara verific din nou: totul ok.

Azi de dimineata plec spre RAR....fara semnalizari. Nu mergea nici de-a naibii. Dupa ce mi-am facut o mie de de draci pe drum, am ajuns la RAR unde am parcat-o la soare si am inceput sa o gadil la semnalizare. Incet, incet si-a dat drumul, iar pana am intrat in hala isi revenise aproape complet.

Am verificat releul: e ok. Verificat tipul de becuri montate pe ea: ok.

 

Now, wtf is wrong??? Ma depaseste...

 

O sa repet inca o data toate etapele si daca nu-i dau de cap cumpar alt bloc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sa vezi ce eroare iti da acel FI ca ar fi fost. Procedura o ai in manualul de service, si se face la mufa de langa ECM libera cu cele 3 gaurele si doar 2 fire.

 

Daca nu iti indica nimic, atunci s-ar putea sa fie de la calitatea benzinei - se pare ca VFR-urile V-tec sunt foarte sensibile.

Multumesc, o sa verific ce ai spus...sper sa fie de la benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa trec de RAR fara probleme, insa cu morcovu-n dos.

Am desfacut blocul acum cateva zile, am curatat tot, am gresat, mergea totul perfect, fara ezitari. Ieri seara verific din nou: totul ok.

Azi de dimineata plec spre RAR....fara semnalizari. Nu mergea nici de-a naibii. Dupa ce mi-am facut o mie de de draci pe drum, am ajuns la RAR unde am parcat-o la soare si am inceput sa o gadil la semnalizare. Incet, incet si-a dat drumul, iar pana am intrat in hala isi revenise aproape complet.

Am verificat releul: e ok. Verificat tipul de becuri montate pe ea: ok.

 

Now, wtf is wrong??? Ma depaseste...

 

O sa repet inca o data toate etapele si daca nu-i dau de cap cumpar alt bloc :P

ti au verificat semnalizarile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti au verificat semnalizarile?

RAR-ul? Da. Mergeau cand l-am bagat in hala, pentru ca am putzulit o juma de ora semnalizarile, la soare, inainte sa intru. Probabil s-a "dezmortit" mecanismul. De asta nu-mi pot explica fenomenul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAR-ul? Da. Mergeau cand l-am bagat in hala, pentru ca am putzulit o juma de ora semnalizarile, la soare, inainte sa intru. Probabil s-a "dezmortit" mecanismul. De asta nu-mi pot explica fenomenul.

Isi da drumu daca se incalzeste :P)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

am plecat de sarbatori la munte cu VFR-ul, iar la intoarcere, mi-a facut cateva figuri, in sensul ca la un moment dat se oprea motorul in mers si se aprindea FI la bord...am tras pe dreapta, am reluat procesul de pornire si a mers...apoi a mai facut o singura data...si idem anterior...Nu stiu ce sa zic...sa fie de la injectie? Benzina sa fie de vina?...am bagat de la OMV...senzatia este cam aiurea...in timp ce rulam cu 120 la ora sa se opreasca...daca vi s-a intamplat da-ti si voi o veste, multumesc.

 

 

Verifica siguranta generala de 30 Ah. Mai mult ca sigur de acolo pleaca problema. S-a oxidat si nu mai face contact corect. Am avut aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica siguranta generala de 30 Ah. Mai mult ca sigur de acolo pleaca problema. S-a oxidat si nu mai face contact corect. Am avut aceeasi problema.

 

Multumesc, o sa verific, vine cineva azi la Arc? Eu voi fi acolo pe la 18.30.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-a "dezmortit" mecanismul. De asta nu-mi pot explica fenomenul.

Daca ai pus prea multa vaselina pe acolo sau aia care ai pus-o a ajuns unde nu trebuie ( intre pastilele contactelor) , probabil asta-i cauza. Mai e posibil sa fie vro mufa cu contact imperfect pe undeva si blocul sa nu aiba nimic. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pus prea multa vaselina pe acolo sau aia care ai pus-o a ajuns unde nu trebuie ( intre pastilele contactelor) , probabil asta-i cauza. Mai e posibil sa fie vro mufa cu contact imperfect pe undeva si blocul sa nu aiba nimic. :blbl:

Nu am exagerat cu vaselina. Doar am "stropit" un pic prin zona cat sa nu oxideze. La mufe inca nu m-am uitat. Buna idee. O sa verific si acolo. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa intreb 2 chestii:

1. Voi cum v-ati setat suspensiile, pentru drumurile de Romania, avand in vedere ca motocicleta este un touring cu care se presupune ca nu mergi foarte sportiv?

2. Care este pozitia standard pt suspensia spate si de unde se regleaza pana la urma?

Eu am gasit asta in manual (poza) si nu-mi amintesc sa fi vazut undeva pozitionat asemenea sistem reglaj.

 

Multumesc

Mesaj completat

As vrea sa intreb 2 chestii:

1. Voi cum v-ati setat suspensiile, pentru drumurile de Romania, avand in vedere ca motocicleta este un touring cu care se presupune ca nu mergi foarte sportiv?

2. Care este pozitia standard pt suspensia spate si de unde se regleaza pana la urma?

Eu am gasit asta in manual (poza) si nu-mi amintesc sa fi vazut undeva pozitionat asemenea sistem reglaj.

 

Multumesc

post-18678-1304328366_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am exagerat cu vaselina. Doar am "stropit" un pic prin zona cat sa nu oxideze. La mufe inca nu m-am uitat. Buna idee. O sa verific si acolo. Multumesc.

 

am avut aceeasi problema la inceput de sezon - si s-a rezolvat cu wd 40 (gasesti la orice benzinarie) - baga in toate contactele de pe circuit (incl becuri si sigurante)

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! De curand am achizitionat si eu un VFR 750, din 1996. Fiind primul meu motor, va dati seama ca am nevoie de muuult ajutor :rolleyes: Asa ca...cine se ofera?! Dau :cheers:

 

Sa fiu mai explicit...ajutor, deocamdata inseamna sa-mi raspunda la multe intrebari . :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic e cel mai fiabil model de vfr,practic,cum ti-e norocul.

 

N-ai distributie pe lant asa ca poti sa mergi linistit in trepte mari fara sa faca figuri, ciclistica e un pic mai ascutita decat la modelul precedent,deci e o placere pe curbe. Trage ca un V dar este smooth ca o linie, o toba aftermarket isi face toti banii,daca iti bate un rulment de la ambreij,la rece,nu-i panica, e boala lor. Nu strica sa cauti inca un releu de incarcare,just in case. Intretinerea e f simpla, ai joja pt ver niv de ulei, lantul se intinde f usor chiar daca e monobrat,protectia la vant e decenta dar nu suficienta iar consumul(la a mea ) varia intre 6 si 10% (140 afara - 60/100 oras)

 

Indicatorul nivelului de carburant mai face figuri,la fel si cel de temperatura, mieunatul este trademark-ul distributiei pe pinioane, franele sunt simple, fara CBS , ambreiajul este hidraulic si spre deosebire de alte mobre cu amb asemanator, chiar isi face treaba bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! De curand am achizitionat si eu un VFR 750, din 1996. Fiind primul meu motor, va dati seama ca am nevoie de muuult ajutor :rolleyes: Asa ca...cine se ofera?! Dau :cheers:

 

Sa fiu mai explicit...ajutor, deocamdata inseamna sa-mi raspunda la multe intrebari . :laugh:

Pai pune intrebarile, si mai ales, arata-ne sedinta foto cu dânsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pune intrebarile, si mai ales, arata-ne sedinta foto cu dânsa.

 

Intrebarile...mai intai as vrea sa stiu cum se verifica starea fluidelor, nivelul uleiului in motor, al lichidului de racire, al lichidului de frana, cum sta treaba cu transmisia (adica daca e ca la auto, si anume ulei in cutia de viteze), care e presiunea in roti...Ca defectiuni minore, observate de mine: are becul de pozitie fata ars, oglinda dreapta se misca din surubul unde e prinsa de carena (e crapar suportul, o rezolv cu sudura), si nu merge kilometrajul (vanzatorul mi-a zis ca e iesit cablul de unde vine prins pe cutie).

 

Sesiunea foto urmeaza, o am la garaj acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarile...mai intai as vrea sa stiu cum se verifica starea fluidelor, nivelul uleiului in motor, al lichidului de racire, al lichidului de frana, cum sta treaba cu transmisia (adica daca e ca la auto, si anume ulei in cutia de viteze), care e presiunea in roti...Ca defectiuni minore, observate de mine: are becul de pozitie fata ars, oglinda dreapta se misca din surubul unde e prinsa de carena (e crapar suportul, o rezolv cu sudura), si nu merge kilometrajul (vanzatorul mi-a zis ca e iesit cablul de unde vine prins pe cutie).

 

Sesiunea foto urmeaza, o am la garaj acum...

1. Citirea nivelului de ulei se face cu ajutorul jojei, situata pe partea dreapta a motocicletei, sub capacul de umplere a uleiului. Urci motorul pe cricul central, in plan orizontal si citesti. Cutia de viteze si ungerea folosesc acelasi ulei. Sa folosesti ulei special pentru motociclete cu ambreiaj umed.

2. 'Uzura' lichidului de racire o verific cu un voltmetru, setat pe curent continuu. Pun electrodul de - la masa, iar pe cel de + il introduc in radiator, pe la capac, fara sa ating peretii radiatorului. Daca citesc pana la 0.2 V, e ok, peste trebuie schimbat.

3. Ochiul de vizitare a lichidului de frana e pe rezervorul de langa maneta de frana. Eu nu l-am schimbat niciodata, cu toate ca ar trebui la fiecare 2 ani schimbat. Sunt mai multe metode de a testa lichidul de frana, refractometru, benzi chimice, tester care verifica punctul de fierbere al lichidului.

4. Transmisia dupa cum ai vazut e pe lant. Cumpara-ti un spray de lant si unge-l la fiecare 500-800 de km parcursi. Vezi sa fie destul de intins, amplitudinea cursei lantului in stare de repaos trebuie sa fie in intervalul 15-25 mm, adica mai pe scurt "cat ti de moale lantul".

5. Ca presiune in roti eu folosesc acum 2.1 bar pe fata si 2.2 bar pe spate. Am folosit si indicatiile standard de 2.5 fata si 2.9 spate, dar am intimpinat probleme de aderenta.

 

Fa pozele alea sa o vedem si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...