Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

pentru frana de fata este foarte simplu.... te uiti atent la etrierul de pe partea stanga, si-ai sa observi ca nu este fix.... ideea e ca atunci cand folosesti frana fata(in mers).... etrierul din stanga care este culisant(este prins intre o bucsa si un piston, cel de pe dreapta e fix) urca usor si apasa un piston, acel piston este pentru actionarea cilindrului din mijloc din etrierul de pe spate... asta e toata filosofia... pune-o pe cricul central , si incearca sa ridici cu mana etrierul fata stanga, si-ai sa vezi ca roata spate nu se va mai invarti... sau cel putin incepe sa se infraneze...

Multumesc mult pentru informatii alex. O sa incerc cat de curand, ca sa vad cum functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc mult pentru informatii alex. O sa incerc cat de curand, ca sa vad cum functioneaza.

Beac in business! De azi am din nou VFR, vechiul meu VFR. Asteptam perfectarea actelor. :)

post-11570-0-95425300-1307386791_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.caut un regulator de tensiune pt. un vfr de 750 din 1987 asa mai ieftin si bun :laugh: ca al meu face fite ba incarca normal ba nu incarca cat trebuie si astazi a iesit niste fum din el :laugh: si acum iar incarca cat trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o bucata dintr-o carena farmata/distrusa/facuta zob in jurul anului 97? cred ca merge dintre 94-97. Multumesc.

 

Later edit:

 

Vi se intampla sa dati treapata a 2-a din treapta 1 si sa intre in neutru? Am observaat ca asta se intampla mai des daca merg mai turat cu treapta intai?

 

Isi arata varsta? Ce e de facut, poate sa fie de la schimbator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am si eu o intrebare pt cunoscatori:regulatorul de tensiune de la transalp nu merge si la vfr ul meu de 750 din 1987?pt ca am gasit pe un site si parca e acelasi,voi ce spuneti?multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.mersi

 

si totusi mai am o intrebare :rolleyes:.cum se masoara alternatorul la vfr ca sa vezi daca e bun sau nu?.ca poate schimb releul si mi l buleste alternatorul.releul sigur trebuie schimbat pt ca a iesit fum din el dar as vrea sa verific si alternatorul,culmea e ca a iesit fum din el dar astazi cand am masurat imi indica valori normale sa aiba ceva scurt in el?habar nu am.cand incarca cand nu incarca si se incalzeste de il ia dracu :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conectorul 3P dintre alternator si releu.

masori rezistenta intre firele galbene care vin de la alternator. ar trebui sa fie in jur de 1 ohm

 

 

daca vrei manualul da-mi o adresa de mail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri???

 

intreaba in topicul dedicat posesorilor.

 

/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page__st__3000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am mai bagat si eu in seama pe aici ca posesor de VFR, mai ales ca sunt plecat din tara, pe o insula. Acum, problema mea este ca mi s-a dus regulatorul (rectifier) si am gasit unul la un pret bun pe ebay, insa motorul meu este un VFR 750, din '92 adica un RC 36, iar regulatorul este de la un VFR 750 din '96. Teoretic stiu ca ar merge, insa care este bun sa-mi dea o parere? Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ?

 

Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e...

 

Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ?

 

Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e...

 

Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? :scratch:

 

 

Bah da nerabdator mai esti. Sunt tare curios ca de mult se simte diferenta dintre regular si touring ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt f nerabdator... dau refresh la trace-tracking la DHL la 10 min, parbrizul s-a urcat in avion la Hamburg azi la 3 dimineata, probabil acu e undeva aproape de mine :grinbandit:

 

O sa-ti povestesc cum e, eu sunt curios pt ca nu am vazut nici o poza cu el montat pe mobra si vreau sa stiu cum e, poza de pe Louis era una generica..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri???

Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil.

Diablo se incalzesc mai geut un pic, dar apoi sunt ok.. daca adopti un mers mai sport nu sunt cele mai bune , in rest sunt ok.. se poate si mai bine :P, prefer sa fie mai moi si sa le schimb mai des decat sa-mi rup nasu :D toate bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge. Poti pune de R1, sa nu mai ai treaba, curata toate mufele de pe traseul stator-releu de incarcare.

 

sper ca ai vorbit serios in prima parte...adica, chiar am nevoie de o parere nu de mistocareli ca ma stiu si eu la d-alea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi sta in fire sa fac mishto de nimeni.

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/61154-r1-rectifier-questions/

http://mwarp-e.com/home/?page_id=113

 

Daca il iei pe cel de vfr, pune-i pasta termoconductoare intre releu si cadru, si cooler de sursa/procesor pe el. Il legi pe luminile de pozitie sa mearga tot timpul (coolerul). Si nu uita sa verifici toate mufele pt contact optim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, acum nu pari. La prima vedere doar:) Mersi frumos, studiez link-urile. Mda, moara aia de vint spune totul!

Editat de lionofjudah
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...