Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

cu termostatu cel mai simplu sa vezi daca functioneaza probezi la aragaz, ex : iei un vas pui apa o incalzezti pui un termometru in vas ,legi termostatu cu o sfoara si il cobori in apa la temperatura dorita si ai sa vezi cum deschide si la rece cum inchide , eu asa am facut si am constatat ca temrostatu meu nu mai deschidea si se incingea motoru rau de tot este vb de un z1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare postez aici pt ca voi sunteti in tema cu vfr-urile intrebarea mea este daca este vfr 400 1996? are un prieten ceva electrice (releu incarcare cdi bobine releu pornire ) si multe altele aduse din IT el spunde ca sunt de vfr 400 .? mai are roata spate pt monobrat si furca fata cu roata discuri etrieri si toate cele . eu banuiam ca sunt de vf500 ( :unsure: ca nu am auzit de vfr 400 ) dar dat fiin ca are roata spate pr monobrat ... multumesc anticipat si scz pt offtopic. stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[ gata sa elucidat ms de info au fost de folosinta este vfr400 1990 anu scrie pe ramasita de cadru nu ne-a dat in cap sa ne uitam . :baldy:

 

 

ca sa stiu cum pun la vazare pesele sa nu dezinformez. multumesc . :moto:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum...mai am o problema sa zic asa si poate o rezolv tot prin voi pana ajung la honda sau sper sa ies mai ieftin cu un second.....mi`am spart masca din fata a motorului(vezi poza) nici nu stiu exacat cum se numeste (un plastic ) a intarat un caine in mine pe la 90 la ora si uite ce paguba mi`a facut :P o pot gasi pe aici la cineva pe forum ? sau care este macar numele ei sa stiu cum sa caut pe ebay ,multumesc .

 

Eu, cand mi-am lovit bicla, am luat de la Kampur: /index.php?/topic/623466-piese-originale-honda/page__view__findpost__p__2752920

La vremea respectiva n-am gasit SH pe net. Sper sa ai mai mult noroc.

 

Cu ceva vreme in urma intrebam dac-a incercat cineva cauciucuri Pirelli Corsa MT60 pe fata si spate (initial as fi optat pt Scorpion Trail). Pe spate, Corsa este de 160/60 comparativ cu 180/55 standard. Dar se potriveste si merg bine in comparatie cu ultimele zile de ploaie si vant prin tarlalele batutu cu vechile gume. Daca vreti sa va plimbati pe sezon rece aceste gume ar fi o alternativa. Le-am luat mai ieftin de la mynetmoto.com si am platit prin PayPal.

Recomand si extensii de plastic pt aripa fata - in felul acesta, roata fata nu va mai arunca mizerie asa sus pe motor.

Vorba lunga saracia omului asa ca pun si poze.

:moto:

post-41410-0-03321600-1319046166_thumb.jpg

post-41410-0-82820100-1319046181_thumb.jpg

post-41410-0-02246700-1319046197_thumb.jpg

post-41410-0-82866900-1319046208_thumb.jpg

post-41410-0-17485000-1319046223_thumb.jpg

post-41410-0-67389100-1319046283_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cea ingusta, de 160, creste indicele de sarcina, in concluzie aderenta sporita.

 

Ma tot bate gandul sa imi schimb janta de pe spate cu una de 5.5 inch, ca a mea e de 5. In concluzie, cine stie, cine are de vanzare o janta spate de VFR 750 90-93, sau de VFR 800 98-incoace, sa-mi dea de stire. Daca e si neagra, e si mai bine. Daca e cazul pun la bataie(swap) janta mea cu tot cu anvelopa (170/60), cumparata noua anul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii si destul de scump pt un plastic ,nu ma grabesc docamdata mai caut pe net si daca nu, in iarna o comand nu am ce sa fac...imi plac foarte mult unele accesorii de pe motorul tau cum ar fi la faruri de ex. potzi da mai multe detalii te rog,ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt faruri am luat astea la inceputul anului:

http://www.ebay.com/itm/HONDA-VFR-800-V-TEC-HEADLIGHT-PROTECTOR-/250904144355?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a6b0d69e3

Problema era ca le-am luat, ca vitelul, negru mat - deci nu mai puteam folosi farurile. Cum legea nu ma lasa pe strazi fara lumini ziua (noaptea le dadeam jos) le-am decupat cu un fierastrau de traforaj gen cel folosit in scoala pe vremea comunistilor. Desi suna incredibil, face suficienta lumina pe ambele faze si nici nu vate aiurea - recunosc ca am mers zi si noapte doar in oras (inclusiv varianta) de cand le-am facut (aprox 2 sapt) si sper sa fac proba, in curand, si in afara. Pun si-o poza cu ele nedecupate.

:cheers:

post-41410-0-07372800-1319141790_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt faruri am luat astea la inceputul anului:

http://www.ebay.com/itm/HONDA-VFR-800-V-TEC-HEADLIGHT-PROTECTOR-/250904144355?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a6b0d69e3

Problema era ca le-am luat, ca vitelul, negru mat - deci nu mai puteam folosi farurile. Cum legea nu ma lasa pe strazi fara lumini ziua (noaptea le dadeam jos) le-am decupat cu un fierastrau de traforaj gen cel folosit in scoala pe vremea comunistilor. Desi suna incredibil, face suficienta lumina pe ambele faze si nici nu vate aiurea - recunosc ca am mers zi si noapte doar in oras (inclusiv varianta) de cand le-am facut (aprox 2 sapt) si sper sa fac proba, in curand, si in afara. Pun si-o poza cu ele nedecupate.

:cheers:

 

Salut, acu daca tot ne spui despre accesorii, spune-mi si mie te rog de unde pot sa iau o sea si un parbriz ca cele de pe motocicleta ta? Multumesc anticipat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shaua sunt sigur ca se face daca gasesti un baietas priceput, cauta Darian pe forum... pt ca urmeaza sa mi-o fac si eu , sincer nu sunt prea multumit de ea fatza de motoreta care am avut-o.... la drum lung incepe sa te doara posteriorul parca se putea mai moale, pozitia pasagerului iarasi este un pic ciudata, are un unghi inclinat pe fatza si tot o data este alunecoasa, la franari mai puternice si la neatentia pasagerulu... te trezesti cu el gramada peste tine. Si da are o motorete accesorizata ceea ce imi place foarte mult ... banuiesc ca prelungirea de aripa este cumparata tot de pe ebay? sunt interesat si eu de una ... e buna mai protejeaza intradevar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am comandat ceva piese de pe wemoto.ro...Am vazut ca aveau si extensie pt. aripa fata...http://www.wemoto.ro/bikes/Honda/VFR_800_A4_A5_ABS_Model/04-05/picture/Front_Mudguard_Fenda_Extenda_-_Black/

Editat de aurelyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare site'ul, daca chiar si are tot pe stoc am scapat de o grija de a mai umbla, alerga dupa consumabile, piese... preturile mi se par relativ ok dar intradevar mai trebuie studiata piatza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

seaua este modificata de Darian (/index.php?showtopic=291524). Am dat-o la modificat de 2 ori: prima din toate motivele expuse de smok3 (mai putin cele de pasager caci n-am avut niciodata), a doua pt ca inca-mi aluneca sezutul in tanc in timpul mersului. Desi acum e moale si mult mai confortabila inca mai dau cu oole in tanc la franari mai serioase cu pantaloni din fas.

Parbrizul este luat de pe ebay dar since nu recomand MRA-ul (asta-l am eu acum) pt ca la viteza creaza turbulente in casaca si AGV-ul meu (renumit ca fiind zgomotos) acum ma rupe cu zgomotul. Am auzit ca-s altele mai bune dar nu-mi amintesc care - cred ca double buble?!

Pt prelungirea aparatorii roata fata am luat asta http://www.pyramid-plastics.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=28_208_209&products_id=129 odata cu asta: http://www.pyramid-plastics.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=28_208_449&products_id=2255. Acestea doua tin dedesubtul vfr-icii ceva mai curat.

Alte modificari sunt aici:http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__main

La un moment dat am anulat senzorii de O2. Controlul acceleratiei la turatii intre 1-3mii era sublim dar a crescut si consumul (probabil datorita galeriei de evacuare neoriginala/fara catalizator). Asa ca am reconectat senzorii (pt pana cand oi reusi sa-mi iau un PC) si ma "bucur" acum de mersul "lin" si fara zgaltaieli a vfr-ului la ture mici - in mers prin oras tin undeva la 3-3,5k caci altfel ma simt ca pe cal.

Pt ca se vorbea de temperatura in posturile precedente: pe vremea asta nu ajunge la 80 de grade racirea. Si in afara sta undeva la 73-75.

 

:cheers: & :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare mea mai este de ce nu se simte acel "zvac" cand ajunge la 7000 rpm cate o data... nu il mai simt in vitezele 4-5-6 de ex si cate o data nu il mai simt nici macar in viteza 1-2..care e logica depinde cum tragi de gaz sau ce ? sunetul motorului pare ok, se aude sau cel putin aud eu ca se deschid celelalte supape dar nu mai este acel "zvac", cate o data il simt in vitezele mici cate o data nu ,cate o data in vitezele mari cate o data nu ....de ce ? am motorul de aproape 2000 de km facutzi si nu prea am fost curios sa folosesc Vtecul decat cand l`am cumparat,in rest am mers pana in 5000 rpm dar asta seara nu am avut ce face ....si am zis sa dau o fuga pana la Snagov sa fac proba la temperatura ( intre 60-70 grade apa,afara 8 grade)si ma asteptam sa simt acel zvac in toate vitezele ...sau cel putin asa gandeam eu...dar se pare ca nu ...

ma lamuriti si pe mine ? multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam VFRistii,

 

De curand ma numar si eu printre voi cu un VFR750 1996. De la primavara va aparea si pe strazi, pentru ca abia atunci va fi inmatriculat.

Abia astept soarele de primavara sa vedem de ce este in stare motoreta. Inainte am mai avut un CBR F3 si un Hornet care s-au purtat exemplar pentru categoria din care fac parte.

Revenind la VFR, este adus din Italia cu 42.000 km, are toate cutiille si capac monopost. In rest este originala, ca din fabrica. Are nevoie doar de o baterie noua, placute de frana pe fata si un set nou de gume pentru sezonul urmator.

 

Hai cu primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare mea mai este de ce nu se simte acel "zvac" cand ajunge la 7000 rpm cate o data... nu il mai simt in vitezele 4-5-6 de ex si cate o data nu il mai simt nici macar in viteza 1-2..care e logica depinde cum tragi de gaz sau ce ? sunetul motorului pare ok, se aude sau cel putin aud eu ca se deschid celelalte supape dar nu mai este acel "zvac", cate o data il simt in vitezele mici cate o data nu ,cate o data in vitezele mari cate o data nu ....de ce ? am motorul de aproape 2000 de km facutzi si nu prea am fost curios sa folosesc Vtecul decat cand l`am cumparat,in rest am mers pana in 5000 rpm dar asta seara nu am avut ce face ....si am zis sa dau o fuga pana la Snagov sa fac proba la temperatura ( intre 60-70 grade apa,afara 8 grade)si ma asteptam sa simt acel zvac in toate vitezele ...sau cel putin asa gandeam eu...dar se pare ca nu ...

ma lamuriti si pe mine ? multumesc :cheers:

 

Salutare,

 

in primul rand trebuie ca motorul sa aibe peste 65 de grade. Zvac-ul il simti daca tragi de maneta ceva mai rapid. Daca te duci lin cu acceleratia este posibil sa nu-l simti. La acceleratiile ceva mai rapide il simti pt ca, pt a pune la lucru si celelalte 8 valve, calculatorul reduce putin din "incarcatura" (adica gazul) pt a-i da drumu iar dupa punerea in priza a tuturor valvelor - intregul proces este mai evident cu cat acceleratia este mai accentuata.. Cei ce folosesc PC modifica harta astfel incat sa nu simta acea zvacnire - multi zic ca-i naspa cand se intampla in mijlocul unui viraj.

In cazul tau se pare ca-i termostatul blocat/stricat. In mod normal, termostatul trebuie sa inceapa sa se deschida intre 80-84 de grade pt a fi full deschis la 95 (8mm).

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam VFRistii,

 

De curand ma numar si eu printre voi cu un VFR750 1996. De la primavara va aparea si pe strazi, pentru ca abia atunci va fi inmatriculat.

Abia astept soarele de primavara sa vedem de ce este in stare motoreta. Inainte am mai avut un CBR F3 si un Hornet care s-au purtat exemplar pentru categoria din care fac parte.

Revenind la VFR, este adus din Italia cu 42.000 km, are toate cutiille si capac monopost. In rest este originala, ca din fabrica. Are nevoie doar de o baterie noua, placute de frana pe fata si un set nou de gume pentru sezonul urmator.

 

Hai cu primavara!

 

Vrem poze! Vrem poze! Inclusiv cu, cutiile, si capacul monopost... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ metal warrior, sa o sa stapanesti santos si fara incidente. Am tot rc36 din 96 si e o motocicleta superba, ai sa fii foarte fericit cu ea.

Asa sa fie. Din ce am citit asa o lauda cu totii, acum ramane sa o si simt la primavara.

Cateva poze, dar fara cutii si monopost, ca nu am.

 

Vrem poze! Vrem poze! Inclusiv cu, cutiile, si capacul monopost... :)

Este unul de culoare verde prin Bucuresti, e al tau cumva?

post-18188-0-49341400-1319355296_thumb.jpg

post-18188-0-47366700-1319355308_thumb.jpg

post-18188-0-43381500-1319355315_thumb.jpg

post-18188-0-98542900-1319355325_thumb.jpg

post-18188-0-77094200-1319355431_thumb.jpg

post-18188-0-58947900-1319355466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...