Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Pai dataorita lu matale care ma puse-si pe ganduri.

 

Garniturile sunt metalice nu e chiar asa o drama sa le pui pe cele vechi. Cand am pus intinzatoarele vechi am schimbat si garniturile dar acum am lasat-o pe cea care deja o schimbasem beleaua venea doar de la intinzatorul situata in fata.

In cele trei drumuri prin oras facute pana acum a mers foarte frumos. ( SILENT MODE )

 

Acum dupa toata tevatura am gasit si un post care povesteste de treaba asta la CBR si cu aceeasi solutie tehnica reparata.

http://www.vfrdiscus...x-the-old-ones/

Doar ca la noi nu necesita treaba cu dornu si largitul prinderii pentru palpator.

 

Cum fu termalele?

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare baieti,

 

fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate :) toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos.

 

toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos :baldy: , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute :)) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins.

 

Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa?

 

Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa...

 

Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa...

 

Voi ce parere aveti...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ti-o facut unu' o gluma proasta sa-ti indese ceva-n esapament? eu dupa ce pornesc bicla de la spalatorie, pt ca-i apa pe tevi, abia accelereaza pana se-ncalzeste - se screme putin sa scuipe gazele de evacuare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,

 

fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate :) toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos.

 

toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos :baldy: , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute :)) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins.

 

Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa?

 

Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa...

 

Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa...

 

Voi ce parere aveti...?

 

N'are nici o treaba curatatul lantului cu mersul aiurea l motorului.

Ori a patruns apa pe undeva

ori un contact imperfect la vreo mufa

Ori i-a venit sorocul unei bujii

Daca vrei poti trece pe la mine sa o opperam impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori.

 

m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube).

de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector

 

am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori.

 

m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube).

de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector

 

am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu

 

O idee

ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de voi dar mie nu mi se pare ca alea 3 kg de care zic ei ca le-au dat jos cand au pus lanturi in loc de pinioane au un impact asa mare, de-a lungul anilor vfr-ul a ramas in continuare o motocicleta greoaie, lasand la o parte greutatea varianta carenata care mi se pare ca se mai si comporta ca o balena fata de a mea :grinbandit:; revenind nu stiu daca e asa mare avantaj cu lanturile alea, macar daca le faceau calumea, dar asa, cum vtr-ul papa distributii se pare ca si vfr-ul are un punct slab aici so ... prefer pinioanele; nu zic ca nu se poate remedia treaba cumparand intinzatoare aftermarket sau facand ceva artificii, in schimb de ce sa imi bat capul cu o problema cand pot sa o evit.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee

ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru.

 

am revenit cu filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=BHwRv4MQKyw

 

posibil sa fi zapacit ceva fire pe acolo. si/sau s-au zapacit pe drum in weekend. si/sau a intrat apa pe la vreo mufa... cert e ca tre sa ridic rezervorul iar, desfac filtru de aer/ scos cu totu si cautat pe la mufe/fire/furtune. si probabil ca voi avea timp de asta abia in weekend :(

 

ps la filmulet: primele incercari sunt fara sa ating acceleratia. apoi am tras si de gaz in speranta ca porneste. Becul FI clipeste doar cand o las la relanti, daca actionez acceleratia nu clipeste (cred ca e o conditie de la ECU)

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tudor mersi pt disponibilitate. momentan tre sa imi fac timp pt mobra...:( odata gasit ceva timp liber nu ar trebui sa fie mare belea, adica planuiesc sa ma descurc singur. daca totusi nu reusesc sa ii dau de capat dupa ce o caut pe la fire mufe si furtune, o sa urlu dupa ajutor :)

...acu e si ca dracu ca mobra a ramas la garaj la serviciu, sculele sunt acasa...

 

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

@steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

@steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus

 

Vezi ceva pagini in urma si cred ca gasesti ceva discutii despre voltmetru digital si un link. :)

 

Referitor la intalnirea de maine, eu nu cred ca voi mai putea ajunge...sa vad :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page__st__4040#entry3203174

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

http://www.motocicli...40#entry3203174

ehheee trebuia sa iau drepturi de autor pt acel voltmetru :))) ....in fine ...mi s`a intamplat si mie cand am schimbat termostatul treaba cu Fi`ul cand am dat airboxul jos ,acele 2 blincuri si concluzia a fost MapSenzor (pe airbox in spate)... inintial am zis ca s`a defectat....dar nu e asa, l`am dat din nou jos verificat,masurat dat cu spray de contacte in am2 mufele si l`am pus la loc,bvezi ca in MaspSenzor intra un furtun acela sa nu fie gatuit p undeva....pt moment problema se rezolvase ....sincer mi s`a mai aprins dupa aceea de doua ori la inhterval mare de timp...nu am gasit care este cauza dar conculzia problemei este ca s`a rezolvat singura de la sine in timp la fel am citit si pe VFR froum ca si la altii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , imi pare rău ca nu am putut veni la Sighisoara fiind plecat in Grecia sper ca la anul sa nu mai se suprapuna :unsure:

 

Stely_yoo stai linistit ai luat un motor bun, eu am fost cu proprietarul in Lugoj de unde l luat si l am testat. Mecanic e impecabil(bateria numai era pe duca), estetic mai trebuie lucrat la el , dar la ce pret l ai luat .... m am suparat umpic pe Claudiu(fostul proprietar) pt ca tot timpul face afaceri bulgaresti fara sa se consulte cu nimeni . Kilometrii sunt reali , am fost cu el cateva sute de km pana in Ungaria la o intrunire :-) , personal imi place cum trage mai mult ca Vtecul meu , pinioanele alea......offf :hug:

 

post-16179-0-74867000-1350493100_thumb.jpg

 

 

 

Pănă una alta si eu si VFR ica am făcut 100000 KM :mexicanwave: , Kilometrajul nu SE RESETEAZA LA 0 :-) dovada :

post-16179-0-22520700-1350493199_thumb.jpg

 

nu știu de ce nu afisaza diacriticele romanesti șțîăâ

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , imi pare rău ca nu am putut veni la Sighisoara fiind plecat in Grecia sper ca la anul sa nu mai se suprapuna :unsure:

 

Stely_yoo stai linistit ai luat un motor bun, eu am fost cu proprietarul in Lugoj de unde l luat si l am testat. Mecanic e impecabil(bateria numai era pe duca), estetic mai trebuie lucrat la el , dar la ce pret l ai luat .... m am suparat umpic pe Claudiu(fostul proprietar) pt ca tot timpul face afaceri bulgaresti fara sa se consulte cu nimeni . Kilometrii sunt reali , am fost cu el cateva sute de km pana in Ungaria la o intrunire :-) , personal imi place cum trage mai mult ca Vtecul meu , pinioanele alea......offf :hug:

 

post-16179-0-74867000-1350493100_thumb.jpg

 

 

 

Pănă una alta si eu si VFR ica am făcut 100000 KM :mexicanwave: , Kilometrajul nu SE RESETEAZA LA 0 :-) dovada :

post-16179-0-22520700-1350493199_thumb.jpg

 

nu știu de ce nu afisaza diacriticele romanesti șțîăâ

Felicitari maxime !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Stefan!

 

Ma bucur sa aud acestea! Intr-adevar este un motor in apele lui :)

 

Cand te mai intalnesti cu Claudiu, sa-l saluti te rog din partea mea.

Nu stiu de ce nu vrea sa mai raspunda la telefon...n-a mai raspuns din prima zi dupa ce l-am cumparat de la el. :unsure:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motodiscount.ro am gasit si eu preturi bune! mi-am luat baterie (extide ytz14s) cu 275ron in loc de 130eur pe louis.

 

gata, azi mi-am luat sculele cu mine, dupa program ma duc in garaj si o caut sub carapace :D

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cineva are intentia sa si schimbe chitul de lant am gasit aici oferte bune.

sau stiti voi mai bune?

la cati km se schimba ?

http://motodiscount.ro/Kit_lant,2

da intradevar preturile sunt bune la kiturile de lantz,avand in vedere ca este varianta de lantz standard si anume : VX ,dar pertotal cu tot cu transport iesi mai bine decat pe e-bay sa nu mai vb de magazinele noastre care isi au si ele adaosul lor...

lantul se schimba normal in jurul a 40 de mii de km daca este intretinut,daca nu posibil si mult,mult mai devreme,ca simptome ai ascutirea dintinlor a pinionului si a foii si el ca lant doar intr`o anumita poztite face "burta" sa zic asa ...si intinzandul in aceea pozitie nu rezolvi nimic deoarece in pozitita opusa este si mai strans,la motocicleta anterioara am mers cu un kit de lantz pana am ajuns la aceste simptome si la viteza constanta si turatii constante motocicleta se simtea ca si cum mergea in hopuri ( calare),cand ii vine sorocul kitului de lantz nu mai ai ce face decat sa il schimbi oircat l`ai ingriji si spala

 

@viperfx15 ghici ce aseara cand am plecat la job si am pornit motocicileta am avut aceleasi simptome de care ai vb tu mai sus ,ledul cu FI s`a aprins si relantiul statea cam 900rpm...dupa 5 min de mers si o accelerare in viteza a doua tinut constant peste 8000 de rpm relantiul a revenit la normal chiar daca becul a ramas aprins ...am intrerupt contactul si l`am pus din nou,am repornit motorul si eroarea a disparut dar inca nu am ajuns sa stiu care este concluzia asa ca daca afli ceva te rog sa postezi,raman la parerea ca este ceva dubios in sistemul de amestec aer/benzina....

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smoke: astazi sap si scriu aici ce concluzii am tras.

 

apropo de lant, ca ma intereseaza si pe mine subiectu si anume cum evaluezi starea kitului de lant si/sau cum iti dai seama ca e (inca) bun sau e pe duca si trebuie sa te gandesti la altul nou. Dintii nu se pot uza inegal, adica nu e posibil ca foaia sa arate perfect dar pinionul (pe care nu il vezi fara sa desfaci ceva) sa fie pe duca? Iar la lant, singurul criteriu este cat de mult trebuie intins sau l-ai intins deja?

... eu recunosc ca de cand am luat motorul acum am facut prima curatare+ungere de lant, si au trecut aproape 4000km (da stiu, nu aruncati cu rosii si oo stricate), si cum nu stiu in ce stare era cand l-am luat, ar fi buna o evaluare corecta acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat

@smoke: astazi sap si scriu aici ce concluzii am tras.

 

apropo de lant, ca ma intereseaza si pe mine subiectu si anume cum evaluezi starea kitului de lant si/sau cum iti dai seama ca e (inca) bun sau e pe duca si trebuie sa te gandesti la altul nou. Dintii nu se pot uza inegal, adica nu e posibil ca foaia sa arate perfect dar pinionul (pe care nu il vezi fara sa desfaci ceva) sa fie pe duca? Iar la lant, singurul criteriu este cat de mult trebuie intins sau l-ai intins deja?

... eu recunosc ca de cand am luat motorul acum am facut prima curatare+ungere de lant, si au trecut aproape 4000km (da stiu, nu aruncati cu rosii si oo stricate), si cum nu stiu in ce stare era cand l-am luat, ar fi buna o evaluare corecta acum.

nu arunc cu nimic.

chiar ma bucur cand vad unul mai nebun ca mine.lol

eu mi am luat ungator din ala de lant la 99 lei.recomand caci te scuteste de orice munca.

 

cat

nu arunc cu nimic.

chiar ma bucur cand vad unul mai nebun ca mine.lol

eu mi am luat ungator din ala de lant la 99 lei.recomand caci te scuteste de orice munca.

dat fiind faptul ca se raceste temperatura dar vreau sa mia merg si iarna cu ea ,eu ce ulei sa mi pun?

10-40?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai vrei sa mergi iarna cu ea e foarte bun 10W-40

Eu am mers anul trecut chiar si de revelion cu ea dar atentie pentur disperatii moto din aceasta categorie

sa nu se sperie de cresterea radicala a consumului

la a mea de la intervalul 5.66 ~ 7.74 a sarit la 11%

 

Lantului i se constata uzura cand se incearca intinderea conform cartii si se constata ca dupa ce sa ajuns in cotele normale de intindere

alte portiuni ale lantului sunt ori mai tensionate.

 

si bineinteles daca s-au ascutit dintii foii sau pinionului.

in principiu se schimba ambele roti dintate astfel ca uzura ar trewbuii sa fie egala

dar in situatia in care s-a schimbat anterior doar una dintre ele poate aparea o inegalitate in uzura.

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru edificare asupra uzurii lantului procedati in felul urmator: apucati lantul in pozitia orei 9 de pe foaia spate[ pinionul de pe roata] si trageti spre inapoi. Daca tragand de lant se descopera mai mult de jumatate din inaltimea unui dinte atunci e Kaput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru edificare asupra uzurii lantului procedati in felul urmator: apucati lantul in pozitia orei 9 de pe foaia spate[ pinionul de pe roata] si trageti spre inapoi. Daca tragand de lant se descopera mai mult de jumatate din inaltimea unui dinte atunci e Kaput.

Ora 9 are lant doar daca lantul se afla pe partea dreapta a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...