Disturber Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 @ThunderByte - Si daca cad fara ele cum se fac? Eu nu vad cu ce anume ar afecta aceste protectii in cazul unui impact in care motocicleta se duce pe o parte, decat fara ele? @smok3 - Asta a fost singurul mod in care le-am putut face pentru ca am adaptat bineinteles tot. Daca le faceam mai apropiate, nu mai reuseam sa scot carenele (si asa se scot mai greu putin) si nu ar fi preluat din impact pe cat ar fi trebuit. Bine...oricum am trecut imediat peste aspectul vizual cand m-am gandit cat costa un radiator sa-l cumpar sau carenele sa le refac..nu mai zic sa le cumpar de noi . 400 lei m-a costat cu materialele mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) deci stely_yoo acum am recitit si postul meu de mai sus ) si rectific acum la ceea ce am scris ) de fapt vroiam asa sa spun dar am papat un NU ...: ma sincer parerea mea este ca NU arata rau....... Editat Octombrie 28, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) deci stely_yoo acum am recitit si postul meu de mai sus : )) si rectific acum la ceea ce am scris ) de fapt vroiam asa sa spun dar am papat un NU ...: ma sincer parerea mea este ca NU arata rau....... Iar referitor la greutate, sincer mie mi se pare destul de grea...eram pe ea si am scapat-o odata de pe loc in curte. Nu mai vreau experiente de genul Editat Octombrie 28, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Trebuia sa faci si pentru codita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) I @ThunderByte - Si daca cad fara ele cum se fac? Eu nu vad cu ce anume ar afecta aceste protectii in cazul unui impact in care motocicleta se duce pe o parte, decat fara ele? Macar le faceai sa vina montate ulterior, nu sa bagi carene printre sasiu si crash bar ... daca tot faci o treaba fa-o cu cap, s-ar putea sa iti para rau mai tarziu, nu iti doresc dar se poate intampla ... Stiu ce zic, nu vorbesc sa ma aflu in treaba, am facut zeci ... http://picasaweb.goo...niP9DuFgzRDwMew Editat Octombrie 28, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) La o carenata care ar fi modul in care poti face un crash bar? De fapt cum vezi tu un crash bar facut ok pentru VFR? Te referi sa pot monta crash barul separat si sa-l scot ori de cate ori vreau fara a da carena jos? Au fost facute fara a fi nevoie sa gauresc carenele si sa le pot da jos oricand vreau, doar cu conditia sa dau carenele inainte jos (este vorba de un surub ce se prinde pe interior). Ce-i drept, nici n-am avut un model dupa care sa ma pot orienta si este destul de greu la o carenata sa faci un crash bar de genul...cu atat mai mult cu cat nu prea ai de ce sa te prinzi la VFR. Stiu ce zic, nu vorbesc sa ma aflu in treaba, am facut zeci ... Doamne fereste...nu contest ce zici, ci doar vreau sa inteleg si eu despre ce vorbesti. Editat Octombrie 28, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Cred ca al nostru coleg se refera la faptul ca, in caz de cazatura la viteza (mica sau medie - la mare nu mai are importanta ce tip de protectie ai pt ca motoreta devine ea insasi o roata) crash cage-ul va pune frana motocicletei care va da in nas, adica partea frontal-laterala va fi avariata. Asta pt ca pozitia barelor este pusa prea aproape de centrul de greutate. Ceva mai in fata si nitel mai sus ar fi avut un efect ceva mai bun. Faza este ca totusi generatia 5 nu are nasul (carena frontala) atat de largit ca gen 6 deci si sansele sa se intample ce-am zis eu mai sus sunt ceva mai mici... sau poate bat campii?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Am studiat si nu prea aveam alternative, sau faceam compromisuri. Sper sa n-am nevoie de ele Editat Octombrie 29, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Salut .A schimbat cineva termostatul la 800fi si il mai are pe cel vechi? Vreau sa l masor si sa vad daca se potriveste ceva de la auto Problema este ca pe vremea asta dimineata 7grade porneste ventilatorul si am 109-108 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Am studiat si nu prea aveam alternative, sau faceam compromisuri. Sper sa n-am nevoie de ele Better than nothing & much beter than what I have. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 In mers nu am probleme 78-80 grade dar la primul semafor urca repede 109 dupa care pleaca ventilatorul Din ce am vazut in manual se ajunge destul de greu la termostat iar pe vremea asta nu prea vreau s o demontez in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Nu cred ca o sa gasesti alternativa la termostatul original. Parca am citit pe undeva ca s-ar potrivi de pe Honda Civic 2004, dar stiu ca trebuia sa faci ceva modificari. Cauta dupa codul original pe net, ebay ca gasesti. Eu l-am cumparat pe al meu cu 120 de lei de pe ebay, mai ieftin cu 130 de lei decat la baietii ce comercializeaza piese. Editat Octombrie 29, 2012 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nu cred ca o sa gasesti alternativa la termostatul original. Parca am citit pe undeva ca s-ar potrivi de pe Honda Civic 2004, dar stiu ca trebuia sa faci ceva modificari. Cauta dupa codul original pe net, ebay ca gasesti. Eu l-am cumparat pe al meu cu 120 de lei de pe ebay, mai ieftin cu 130 de lei decat la baietii ce comercializeaza piese. Daca lai schimbat si il mai ai pe cel vechi poti te rog sa il masori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Uita-te la avatar ca am alt motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Scuze Ai dreptate .SI atunci cel de CIVIC se potriveste la tine sau la mine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 La al tau, dar repet, trebuiau facute ceva modificari, cel mai bine ar fi sa googalesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Multumesc , dar ma gandeam ca cineva cu 800 fi a schimbat termostatul si il mai are pe cel vechi sa pot sa il masor Dupa cote pot cauta unul de auto si daca am noroc bine daca nu iau de pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Salut Zander. Ai verificat lichidul de racire? Ziceai ca il ai undeva la minim parca? Vezi sa nu mai fi scazut cumva... la primul semafor urca repede 109 Nu porneste la 103? Si chiar daca-ti porneste la 109, reuseste sa-l aduca la o valoarea mai mica? Nu stiu..96+? Editat Octombrie 29, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Salut Zander. Ai verificat lichidul de racire? Ziceai ca il ai undeva la minim parca? Vezi sa nu mai fi scazut cumva... Nu porneste la 103? Si chiar daca-ti porneste la 109, reuseste sa-l aduca la o valoarea mai mica? Nu stiu..96+? Antigelul este tot la minim. Nu porneste la 103 ci la 108 -109 dar il aduce la 95-96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nu ma pricep la mecanica, dar daca-ti sta in valori normale in timpul mersului, nu-ti fierbe apa, iar atunci cand porneste coolerul reuseste sa-ti aduca la 95-96 nu vad de ce ar fi o problema...Si mie pe temperaturile astea imi ajunge la semafor in 103, dupa care incepe coolerul sa invarta si ajunge la 95-96...de fapt problema care o ai este ca porneste la 109 grade si nu la 103? In rest vad ca este ok. Ti-am zis...nu ma pricep la mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ai dreptate , in mers valorile sunt normale ,dar cum ma opresc sau rulez in viteza 1 temperatura urca foarte repede de la 80 la 106. Ma gandesc ca termostatul sa nu deschida decat foarte putin cat sa porneasca termocupla dar fara sa faca circuitul de racire normal ca atunci cand sar deschide complet.Poate vorbesc prosti dar daca ati patit la fel va rog luminatima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Azi am profitat de liber si de vremea "buna" si am bagat cativa km, ca sa aud si eu toba cum trebuie. Motorul trage parca mai bine, mai cu vana, iar sunetul nu poate fi descris in cuvinte, mai ales pe decelerare Consumul n-a crescut ci a ramas la fel sau chiar a scazut un pic...85 km cu 4,2 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Ohooo vreme buna la tine chiar daca este un pic de zapada ,la noi ploua si este mohorat de 2 zile ... sa nu mai iti zic astazi ca nu am avut combinezonul de ploaie la mine si... ... @zander completeaza cu antigel in vas si atat valorile temperaturii par normale Editat Octombrie 29, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Teoretic, in zona Lahr este punctul cald al germaniei, deci sunt norocos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Ohooo vreme buna la tine chiar daca este un pic de zapada ,la noi ploua si este mohorat de 2 zile ... sa nu mai iti zic astazi ca nu am avut combinezonul de ploaie la mine si... ... @zander completeaza cu antigel in vas si atat valorile temperaturii par normale Am completat pana la MAX dar dupa cateva zile cand am verificat era la MIN Dar nu scade sub minim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.