Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Asta-i subiect tabu, nu e asa cum zice lumea, eu am avut kawasaki, are si tatal meu, si n-au mai multe hibe decat altele, fie ele si honda.

 

Mie mai degraba mi frica de caii aia decat de altceva...

 

M-ai facut curios si m-am uitat si eu pe youtube...intr-adevar, foarte nervos si un top speed de speriat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu marca e problema, am avut ca prim motor un kawasaki si intradevar nu difera cu nimic fata de restul de pe piata, aici intradevar problema sunt caii, daca as plecat de pe VFR m-as opri mai degraba la un 750 patru in linie, mai exact gsxr. Ce se apropie sau depaseste 1000 e cam degeaba la noi, parerea mea; consum mare mai ales in ritm de oras, nu ai unde sa tragi de ea decat pe reprize, mai greoaie la anumite manevre ... nu stiu mi se par worthless. Personal sunt foarte multumit de VFR, ma oftica faptul ca Honda nu a facut-o mai sportiva, sa incerce sa ii scada radical greutate, la 1.75 si 65 de kg ale mele uneori e destul de aiurea; in mers nu prea o simti, dar chiar si aici sunt momente cand e totusi greoaie.

Eu i-am schimbat furca fata, cu setarile facute pe greutate se vede intradevar o diferenta, acum am luat pompa frana fata si ambreiaj de VTR, pe langa faptul ca-s mai finute sunt si mai mari, ceea ce inseamna o franare si o debraiere mai buna, as vrea sa ii pun si furtune cu insertie metalica ... si poate pe viitor o furca USD daca am sa imi permit.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anu' asta am oscilat intre a-mi lua Busa,Zx12,R1,999 sau, favoritele mele , VTR SP1-2. Am ales VFR 750 tocmai pentru ca a fost ceea ce imi trebuia in momentul de fata. Mi-au ramas bani si de concediu, si pt o coaja care sa-mi tina de cald iarna si...pt altele.

 

Nu mi-am cumparat nici una dintre cele de mai sus pt ca am considerat ca inca nu-si merita banii. Busa e minim 3000, asigurarea costa enorm, impozitu e si el ceva. De consum(costuri) si faptul ca pt cei 3000-3500 primesti ceva de la coada, nu din primul esantion,nu mai spun. Aceiasi situatie se aplica si in cazul celorlalte mobre. Eu vreau o mobra care face ce ii spun, cand ii spun si sa nu ma lase cand mi-e lumea mai draga. Am prostul obicei de a cere destul de mult de la un motor iar pana acum, am fost mai mult decat multumit de vfr, un motor care costa infim in comparatie cu ce ofera. Nu vreau sa sun ca un publicist Honda, dar ea repr pentru mine o mobra decenta, o mobra ce satisface dorintele prop si nu viceversa.Asta a reprezentat fosta pt mine.

 

In acelasi timp cunosc sentimentul ala cand "te mananca palma" si pur si simplu ti se pune pata pe altceva. N-o sa o dau in babilonii si sa sustin ca vfr-ul e mobra suprema, dar e mobra cu care trebuie sa ma abtin sa nu depasesc atunci cand iesim (eu si cativa amici) sa hoinarin si sa batem strazile din padurea neagra. Am avut sansa sa stau de vorba cu un posesor de zx 12 si sa ma invart un pic cu una si in jurul ei. E rapida, dar e joaca pe langa o bestie moderna,e f mare (am 1.70), facuta ca o basculanta iar consumul este demn de un muscle car.

 

Kawa e o mobra puternica si cu personalitate, dar practic toate sportivele de dinainte de zx 10 (2004) lasa impresia de durere in P-

 

In incheiere ti-as recomanda ceva de la Honda, dar nu am ce. De niste ani, si ei incearca sa faca bani, nu doar mobre, si se pare ca asta le reuseste din ce in ce mai bine. :)

 

Cauta intai sa probezi una inainte sa dai banu(zx12). Eu m-am dus cu vise mari si m-am intors cu fix altceva, altceva care imi aduce un zambet pe buze de fiecare data cand pun contactul si aud toba viper urlandu-si pasu'.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar sintagma honda-i honda ramane doar in istorie, ca nokia. Repet, n-oi putea dormi la noapte daca zic ca m-o dezamagit motorul asta, ca as minti, dar as trece putin la alta clasa. L-am pus la 2000 de euro, si il bat in cuie, nu ma intereseaza gura targului ca stiu ce motor am, cat am investit, si timp si bani. De nu vine nime' sa-l ia, nu-i bai, cum m-am dat cu el pana acuma, ma dau si de acum inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba e luata de pe Ebay.de, de la un user , Cotul a fost nou, toba Sh dar in stare noua.

 

Am avut eu poate bafta si am dat 100 eu pe ambele, iar trimisu' a fost gratis.

 

Intr-adevar sintagma honda-i honda ramane doar in istorie, ca nokia. Repet, n-oi putea dormi la noapte daca zic ca m-o dezamagit motorul asta, ca as minti, dar as trece putin la alta clasa. L-am pus la 2000 de euro, si il bat in cuie, nu ma intereseaza gura targului ca stiu ce motor am, cat am investit, si timp si bani. De nu vine nime' sa-l ia, nu-i bai, cum m-am dat cu el pana acuma, ma dau si de acum inainte.

 

Spor la vanzare, ca idee, ai pus ochii pe 12-le verde din Alba?

 

Si eu sunt de aceeasi parere cu prietenii tai :) Eu as fugi de sportivele de la Kawa si banuiesc ca stii de ce...

 

De ce? Cat ai mers cu kawa, ce model(e) si ce anume s-a stricat de te-a facut sa ajungi la concluzia de mai sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce? Cat ai mers cu kawa, ce model(e) si ce anume s-a stricat de te-a facut sa ajungi la concluzia de mai sus?

 

De mers, n-am mers cu kawa si nu contest ca nu-s ok, dar eu nu m-as inhama la o kawa sportiva...as prefera Suzuki, Honda sau Yamaha. :)

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva.

 

De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva.

 

De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. :)

 

Da, ai dreptate, dar fiecare parere este personala. :D

 

Cunosc cativa cu Kawa si sunt multumiti de ele, dar nu-s sportive...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ai un motiv pt care nu-ti plac Kawa-urile. Mai ales atunci cand ii spui cuiva sa NU isi cumpere asa ceva.

 

De obicei, atunci cand dai un sfat, frumos este sa oferi si un argument, iar "pt ca asa zic eu" nu este tocmai unul valabil. :)

 

Offtopic: "Gixule, nu poti sa primesti PMuri. Da-mi un semn pe mess, eu ti-am pierdut idul se pare."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator..:)..Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti,am intrat si eu in randul VFR-istilor de cateva zile.Am mai avut cont pe Motociclism dar nu stiu de ce nu mai merge,nu conteaza.Am achizitionat un Honda VFr 750 din 88,in stare mecanica foarte buna,cu defecte optice destule,urmand ca pana la vara sa il reconditionez putin.Intrebarea mea la voi e unde pot sa gasesc niste semeringuri pentru furca fata ca imi curge grav.Am tot cautat pe net sa comand pe undeva dar nu am reusit.Stie cineva codul semeringului sau poate sa im deie o adresa de unde as putea comanda?I-as fi recunoscator.. :)..Multumesc

 

Te pot ajuta, de unde esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Recent m-am alaturat si eu comunitatii voastre, prin achizitia unui VFR 750F RC36 din 94'.

 

Am nevoie, daca aveti buna-vointa si rabdare, de o mica lista de achizitii. Ma intereseaza schimbul de unlei+ filtru/ schimbul+aerisire+ frana fata, spate si ambreaj/ schimb lichid racire/ posibil schimb filtru aer/ schimb filtru carburant. Acum ce ma intereseaza si de ce apelez la voi, este cantitatea de lichide ( cati litri de ulei/ lichid de frana/ antigel, etc) necesara pentru cele amintite de mine si cam de unde le pot lua la un pret mai rezonabil, cat si cam ce fel de lichide trebuie sa folosesc ( ce fel de ulei recomandati pentru modelul meu, etc) ?

 

Apoi mai am o intrebare cu tenta mecanica: la pornirea la rece, pana se incalzeste, se aude un trancanit, ca si cum ar fi ceva spart in motor. Daca strang ambreajul acesta dispare. Cam care ar fi problema si cam la ce sa ma astept?

 

Multumesc anticipat de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de multe ori eu folosesc Louis.de daca nu am manualul pt diferite motociclete : bike database ...uite aici si pt motorul tau

http://www.louis.de/_30eaa5721778be623b09232f2a6522b380/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=RC36%2F94

Catr despre tacanit ...sa rapunda cineva cu cunostinte mai multe despre mecanica ca mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:welcome: Pentru cantitati, descarca un manual de pe net, si gasesti totul acolo (uite si un link: http://www.ierovante.it/vfr/manuali.htm). Poti folosi orice fel de lichide vrei, atata timp cat se incadreaza in parametri producatorului (ma refefer la parametrii uleiului si lichidului de frana pe care ii gasesti tot in manual). Recomandari despre uleiuri gasesti destule daca rasfoiesi aici pe forum, chiar cu cateva pagini in urma ;), iar pentru preturi... :google: . Cat despre trancanit, e din capitolul ''asa face toate!''.

 

P.S.: asteptam pozele cu v-fiara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vfr-istilor, cumva din greseala nu stiti pe careva care vrea sa isi dea vfr-ul ?

vreu un 800-FI (modelul '98-'02, primul tip de injectie), am un TDM 3vd de dat la schimb+diferenta cat se negociaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut am rezolvat cu simeringurile va multumesc frumos,si hop am dat peste o alta problema mai majora.Azi am pornit bestia,o pornit mai greu parca in 3 cilindri,nu am avut benzina multa in ea.Am facut o tura pe la garaj la mine,si cand ma intorc se tureaza motorul putin,imediat m-am gandit ca ramane fara benzina si am venit inapoi am oprit-o.M-am uitat in rezervor se mai vedea putin benzina si se audea de parca are inca in jur de vreo 1.5 l.Ok am spalat-o putin,am turnat 2 litri de benzina in rezervor si de atunci nu am mai putut- sa o pornesc.Am curatat bujiile,am scos rezervorul sa ma uit daca pe robinet curge sau nu.Nu prea curge pe robinet,este posibil ca 2 litri de benzina sa nu fie de ajuns sa porneasca?Si cu inca ce o mai avut el la fund?Ramane 2 litri de benzina in rezervor mereu?Nici pe rezerva nu curge,.Lasand la urma povestea mea,ce pot sa fac cu el?Am incercat tot ce stiam eu,nu am mai avut motor din asta,am avut motoare enduro toate pe un cilindru.Deci nu am nici ceea mai mica ideea la ce sa fac.Scanteie are toate 4 bujii.Daca este vreun vfr-ist sau nu numai care e mai priceput si poate sa ma ajute il rog frumos..Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate 4 le-ai ars ? Al dracu is alea din fata...

 

Sigur ti inecat. La mine o fost de ajuns sa le ard pe alea accesibile. Ce am facut in plus o fost sa atasez niste clesti de pornit, cuplati la bateria de la masina. Daca ai baterie slaba, fa si tu.

 

Astea au rezerva ? Daca au rezerva ii posibil sa trebuiasca sa comutezi pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au si rezerva cam trei litri.trebuie sa il dai pe rezerva de la comutatorul ala de pe rezervor.daca nu porneste pt .ca ai ramas fara benzina ia o bujie jos baga i o seringa de benzina pune bujia inapoi si ar trebui sa porneasca,cel putin al meu asa l am pornit anul trecut in primavara.prima pornire. daca e inecat nu stiu .eu nu am reusit sa il inec pe asta niciodata.si eu cel putin nu pot sa mi dau seama cum poti ineca un motor in 4 cilindri.si al meu vfr ul e din 87.manual am eu daca vrei da o adresa si ti l trimit.

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...