Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Momentan am arcurile cu parti interne (valve) stock. Am luat arcuri Wilbers ceva mai tari (am cerut 1,0 kg/mm) si sunt progresive pt ca merg pe drumurile patriei (care nu-s ca pe pista sau la altii mai civilizati) si nu vreau sa-mi clantane dintii la denivelari mici. Uleiul de 5W il pun pt c-asa imi zice fisa de setare de la race tech (am valvele de la ei). Deci nu pot spune inca cum va fi dupa ce fac switch-ul.

Pe amortizorul spate (WIlbers) am reglaje si low si high velocity :peace: (furtunul ce se vede in poza este de la remote/reglajul la dist - in cazul meu in spatele scaritei pilotului).

 

Wilbers spun ca au arcuri "progresive" ne-progresive, cu "variable rate". Totusi au constanta elastica invariabila cu deplasarea. Ma intreb cum or fi arcurile astea, pt ca, de exemplu, la Ohlins nu am auzit sa existe. Daca ai mai multe informatii, vreau si eu sa aflu despre ce e vorba, pt ca momentan sunt putin confuz.

Pt valvele racetech, poti sa incerci vascozitati diferite. Cel mai important ar fi sa alegi uleiul cu vascozitatea (in centistokes) recomandata de ei si, dupa montaj sa te apuci sa o reglezi.

Daca ai nevoie de vascozitati in centistokes la diverse uleiuri, da-mi un PM si iti zic ce trebuie sa bagi ca sa fii pe recomandarile racetek.

Spor la lucru! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca esti sigur ca toate sunt in reglula si injectoarele functioneaza corect verifica TPS-ul, si anume relglajul lui in sine, sigur ai in manual procedura, sunt sanse mari sa fie decalibrat acum, fapt pentru care ecu nu ii da indeajunsa sau prea multa benzina, poti verifica asta si verificand culoare bujiilor daca ai zis ca ai pus noi, daca-s albe e prea putina benzina, daca-s negre e prea multa. Cand il accelerezi se aude gatuit parca si coboara ceva mai greu din ture?

 

TPS-ul n-a fost desfacut de pe cutia filtrului de aer, a ramas fixat in pozitia initiala. Sa fie decalibrat doar pentru c-am curatat injectoarele si schimbat bujiile?

Stiu acum ca n-am montat un furtun de la 1-way valve, numarul 12 in poza:

 

post-6324-0-17830500-1369897409_thumb.png

 

Nush daca asta e problema, io sper sa fie :) Oricum, trebuie iar sa ma uit la toate furtunele si mufele care unde-s puse.

 

Alta intrebare: vorbeam ieri cu Tudor despre pair valve, sa-i deconectez mufa. Am gasit si info + poze pe net dar eu nu reusesc sa gasesc mufa respectiva la mine.

Din ce-am gasit info pe net, se pare ca problema cu mufa respectiva e doar la VTEC si asta pentru ca VTEC-ul are sonda lambda in evacuare, la Fi se pare ca nu avem acea sonda, deci Pair Valve nu prea ne gatuie.

Info aici: http://johnny.chadda.se/article/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/

 

Am gasit un site destul de fain unde se pot gasi genti laterale originale.

 

Mi se pare prea bun sa fie adevarat .. a mai auzit cineva de ei ? se pare ca pe VFRD sunt cunoscuti ca fiind seriosi.

 

Si totusi set de genti laterale 290 EUR + 15 livrare in RO ... pare o afacere destul de buna

 

http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR8002-VTEC-2002/part_182617/

 

Davidsilverspares e un site ok, oamenii sunt seriosi. Gabrielul (Gomez) tot a cumparat de la ei, eu am luat anul trecut regulatorul de la ei, totul fara probleme.

Trimite-le un mail si vezi detalii despre cutiile respective, eu cred ca sunt ok, pacat ca nu au si pentru Fi.

Ai montat ceva aiurea la loc, vezi ca-ti trage aer fals pe undeva de-aia moare cand accelerezi. Verifica sa fie totul etans.

Si lasa-l sa se incalzeasca un pic.

 

Ceva se pare ca am montat aiurea, insa nush cat de important e... Si uitandu-ma la filmulet, respectivul are totul desfacut si motorul ii accelereaza bine, toate chestiile alea acolo ar trebui sa strice relanti-ul si turatiile joase, nu dupa ce deschizi clapetele de aer si incepi sa-l turezi.

Editat de gabitzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TPS-ul n-a fost desfacut de pe cutia filtrului de aer, a ramas fixat in pozitia initiala. Sa fie decalibrat doar pentru c-am curatat injectoarele si schimbat bujiile?

Stiu acum ca n-am montat un furtun de la 1-way valve, numarul 12 in poza:

 

attachicon.gif2013-05-30_092942.png

 

Nush daca asta e problema, io sper sa fie :) Oricum, trebuie iar sa ma uit la toate furtunele si mufele care unde-s puse.

 

Alta intrebare: vorbeam ieri cu Tudor despre pair valve, sa-i deconectez mufa. Am gasit si info + poze pe net dar eu nu reusesc sa gasesc mufa respectiva la mine.

Din ce-am gasit info pe net, se pare ca problema cu mufa respectiva e doar la VTEC si asta pentru ca VTEC-ul are sonda lambda in evacuare, la Fi se pare ca nu avem acea sonda, deci Pair Valve nu prea ne gatuie.

Info aici: http://johnny.chadda.se/article/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/

 

 

Davidsilverspares e un site ok, oamenii sunt seriosi. Gabrielul (Gomez) tot a cumparat de la ei, eu am luat anul trecut regulatorul de la ei, totul fara probleme.

Trimite-le un mail si vezi detalii despre cutiile respective, eu cred ca sunt ok, pacat ca nu au si pentru Fi.

 

Ceva se pare ca am montat aiurea, insa nush cat de important e... Si uitandu-ma la filmulet, respectivul are totul desfacut si motorul ii accelereaza bine, toate chestiile alea acolo ar trebui sa strice relanti-ul si turatiile joase, nu dupa ce deschizi clapetele de aer si incepi sa-l turezi.

Din nou te intreb esti sigur ca injectoarele merg bine? TPS-ul e pe corpul clapetelor de acceleratie, nicidecum pe airbox.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wilbers spun ca au arcuri "progresive" ne-progresive, cu "variable rate". Totusi au constanta elastica invariabila cu deplasarea. Ma intreb cum or fi arcurile astea, pt ca, de exemplu, la Ohlins nu am auzit sa existe. Daca ai mai multe informatii, vreau si eu sa aflu despre ce e vorba, pt ca momentan sunt putin confuz.

Pt valvele racetech, poti sa incerci vascozitati diferite. Cel mai important ar fi sa alegi uleiul cu vascozitatea (in centistokes) recomandata de ei si, dupa montaj sa te apuci sa o reglezi.

Daca ai nevoie de vascozitati in centistokes la diverse uleiuri, da-mi un PM si iti zic ce trebuie sa bagi ca sa fii pe recomandarile racetek.

Spor la lucru! :)

Recomandare de la racetech am doar aceasta fisa de calcul on-line: /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=817950 in care, la ulei, spune sa fie unul de 5W - drept urmare astept ulei motul de 5W cu garnituri de ulei si praf (plus placute frana fata CL). Nu sunt profesionist, desi imi cam bag nasu-n mobra, si nici nu merg sportiv. Notiuni ca centistokes ma depasesc - traiasca wikipedia c-asa ma dumirii si eu ce inseamna - si sper sa iasa bine-ntru-un final.

Multumesc pt sfaturi si oferta. Apreiez stiind ca vin din partea unui profesionist - ati schimbat avatarul mai de curand, parca, pt ca am urmarit cateva topicuri pe care erati activ - unul parca era cu sfaturi ... sper sa nu ma insel.

 

Cheers.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, de exemplu niste vascozitati pentru cateva uleiuri de furca:

Bel Ray fork oil 5W

cSt(40 grade): 17.1

cSt(100 grade): 4.1

index vascozitate: 147

Castrol Synt Fork Oil 5W

cSt(40 grade): 28

cSt(100 grade): 5.7

index vascozitate: 149

Motul Factory Line 5W:

cSt(40 grade): 18.3

cSt(100 grade): 4.2

index vascozitate: 138

Showa SS-7 (5W) - furca stoc

cSt(40 grade): 16.44

cSt(100 grade): 3.76

index vascozitate: 119

Yamaha 01 fork oil (furci kayaba)

cSt(40 grade): 15.6

cSt(100 grade): 3.45

index vascozitate: 96

 

Pt "hard riding" sa iei in calcul ca amortizoarele in lucru se incalzesc.

 

Da, tot schimb avatarul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt info. Dar ma :huh:. Nu stiu cum sa interpretez/procesez informatia.

Dac-ajung prin Buc, voi incerca sa fac o vizita la service pt reglare.

Pan-atunci voi merge dupa setarile de baza (compresia suspensiei cu bicla suspendata, pe roti si cu mine calare) si dupa feeling (pe spate din ajustari conf manualului iar pe fata, dac-o fi cazul, din nivelul de ulei). Sunt ageamiu la acest capitol si asta este. :rusinica:



Off topic: a trecut un ducati pe langa gradina si am auzit, la relanti, un zgomot metalic. Cand o tura usor disparea sau se estompa. Au ceva in esapament sa scoata acel zgomot? I admit, engine & metallic noise was quite sexi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai de unde sa cumperi in Constanta, in loc de fork oil 5W, incearca un Bel Ray HVI shock oil. Pe mine m-a impresionat cat de fluid e si ca nu face deloc bule de aer cand il agit. Deci nu spumeaza - amortizarea ramane consistenta pe masura ce lucreaza amortizorul fata. Mult superior uleiurilor de furca obisnuite. putin mai scump dar daca recomandarile racetech spun 5w, macar alege cel mai bun raport calitate pret. Daca nu gasesti HVI, da-mi un sem si rezolvam.

 

Ca prim pas dupa ce montezi la loc suspensia, urmeaza sag-urile statice. pt sag dinamic e simplu cu suspensia fata, mai complciat cu spatele dar nu imposibil.

Ai manualul racetech pt montat valvele? Daca ai nevoie de suport tehnic, da-mi un telefon maine si facem cumva sa iti trimit tutorialul.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un site destul de fain unde se pot gasi genti laterale originale.

 

Mi se pare prea bun sa fie adevarat .. a mai auzit cineva de ei ? se pare ca pe VFRD sunt cunoscuti ca fiind seriosi.

 

Si totusi set de genti laterale 290 EUR + 15 livrare in RO ... pare o afacere destul de buna

 

http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR8002-VTEC-2002/part_182617/

 

Si eu am cumparat de la ei si totul a fost in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou te intreb esti sigur ca injectoarele merg bine? TPS-ul e pe corpul clapetelor de acceleratie, nicidecum pe airbox.

Pai 100% nu sunt sigur, tocmai ca le-am dat jos si dus la curățat la un nene cu ultrasunete. N-as crede sa se fi stricat dar cine stie?!

Senzorul de throttle position e prins la 800 Fi pe partea de jos a cutiei filtrului de aer, dai jos cutia, dai jos si senzorul.

In altă ordine de idei, am pus, cu manualul in fata, toate furtunele plus mufe la locul lor. Tot aceleași figuri face, cred ca va trebui sa ajung sa dau iar jos injectoare si bujii sa le verific dacă sunt în regulă.

 

Am verificat si codurile de eroare existente, am avut eroare de senzor IAT, TP și încă unul, care vine în solenoid valve control, tot la cutia filtrului de aer. Sunt normale pentru ca am încercat sa pornesc motorul fără ele inițial.

 

Am făcut și 2 filmulețe, unul cu codurile de eroare și unul cu simptomele existente, le voi pune pe youtube si dau linkurile.

 

Dacă aveți și alte idei, le astept :)

 

Asta e cel cu simptomele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Poate ii ajuta si pe alti incepatori in ale 750-ului RC 36 generatia a doua (ca si mine):

* Roata spate se da jos foarte usor. Se desfac cele 4 prezoane, se slabeste si muta in lateral toba si gata. Spre deosebire de motocicletele cu bascula standard unde roata iese cu tot cu disc si uneori este cam PITA remontarea, aici a fost incredibil de usor.

* Avand designul acela ca de roata de masina (spitele bombate pe o parte iar pe cealalta fiind gaura totala, roata spate se prinde fara problemele in masinile pentru dejantat de la vulcanizari. Problema 2 rezolvata si ea incredibil de usor.

 

Devenind mai putin serios, concluzia zilei este:

* Daca nu v-ati dat niciodata cu ceva viteza, pe nisip, cu un enduro mai greu (o vaca, un enduro-turism, etc), atunci puteti face pana la roata spate a VFR-ului si senzatia va fi identica 100%.

Am venit azi-noapte 60 de km pe pana, fiindca mi s-a taiat guma spate si nu am mai avut ce face, fiind si printr-o zona numai de sate. Am pus burta pe rezervor ca sa descarc maxim spatele si asa am venit tot drumul. Am vulcanizat roata cat sa pot ajunge acasa w-e acesta si, surpriza, mai pun pe lista achizitiilor si o guma spate sau poate un set de anvelope. Cred ca o sa ajung sa ii testez pana la urma pe mult hulitii "anvelopemoto".

BTW, Michelin Pilot Power-ul meu DOT 2011 derapa mai mereu la frana spate putin mai serioasa (sunt obisnuit de la enduro si folosesc destul de des frana spate) si, acum ca am ajuns sa il dau jos de pe motor, mi se pare subtire ca o minge de fotbal de pe timpul raposatului. Asa subtiri, dar mai ales moi/flexibile pe suprafata de rulare, sunt toate gumele de strada? Lateralele au fost ok, tari, fiindca am avut norocul sa nu imi sara deloc de pe jante toti kilometrii cu probleme

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca au DOT bun (nu mai mult de 3- 4 ani) sunt moi dar nu foarte flexibile, cand se subtiaza devin foarte flexibile, acum nu stiu exact ce inseamna pentru tine flexibil.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca au DOT bun (nu mai mult de 3- 4 ani) sunt moi dar nu foarte flexibile, cand se subtiaza devin foarte flexibile, acum nu stiu exact ce inseamna pentru tine flexibil.

Ianuarie 2011. Undeva la 8-9000 de km de cand au fost puse, noi, prin apr. 2011.

Subtiri in carne - undeva la 3 mm dupa estimarile mele si atat de moale incat il indoi f. usor cu o mana. Am mai intrebat si alti prieteni cu motoare de strada si mi-au zis ca este relativ normal. Termenul meu de comparatie sunt gumele off-road care sunt mult mai tari ca structura per ansamblu chiar daca zona de contact este noua si moale.

Din capitolul intrebarilor interminabile - din ce am studiat acum jumatate de ora catalogul Michelin 2013 si din ce mai stiam si de la prieteni, pentru strada, cel mai bun de la Michelin, este Pilot Road-ul.

Dintre gumele cumparate noi de catre voi, ce altceva imi mai puteti recomanda, de la alte marci. Nu vreau sa le tin o viata, vreau gume cu grip bun pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Am o problema cu vacuta mea,nu ii place sa faca baie.E a 2a oara cand o spal si nu mai vrea sa porneasca cand inainte mergea ceas.Nu pot sa imi dau seama ce ar putea prinde apa,am verificat bujiile,fisele totul ok da curent la toate bujiile si tot nu vrea.Oare care este motivul pentru care nu vrea,am incercat impinsa,trasa nicicum nu vrea.Mentionez ca este vorba de un Rc24.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inceaca si spala pe rand,pe la motor bujii si vezi daca mai porneste.si spala pe portiuni poate asa dai unde iti face scurt la masa. :laugh: si al meu este tot rc24 si nu are nici o treaba cu apa pot sa ii dau apa pe ori unde si pe bord si la motor, la bobine .nu are nimic.al tau fura curent pe undeva .

Editat de trogheru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 100% nu sunt sigur, tocmai ca le-am dat jos si dus la poponeataățat la un nene cu ultrasunete. N-as crede sa se fi stricat dar cine stie?!

Senzorul de throttle position e prins la 800 Fi pe partea de jos a cutiei filtrului de aer, dai jos cutia, dai jos si senzorul.

In altă ordine de idei, am pus, cu manualul in fata, toate furtunele plus mufe la locul lor. Tot aceleași figuri face, cred ca va trebui sa ajung sa dau iar jos injectoare si bujii sa le verific dacă sunt în regulă.

 

Am verificat si codurile de eroare existente, am avut eroare de senzor IAT, TP și încă unul, care vine în solenoid valve control, tot la cutia filtrului de aer. Sunt normale pentru ca am încercat sa pornesc motorul fără ele inițial.

 

Am făcut și 2 filmulețe, unul cu codurile de eroare și unul cu simptomele existente, le voi pune pe youtube si dau linkurile.

 

Dacă aveți și alte idei, le astept :)

 

Asta e cel cu simptomele

 

O idee - presiunea la benzina, pompa de benzina, filtrul. Mie dupa ce vad in filmulet imi pare ca are ceva presiune initial incat sa alimenteze bine.. (probabil acumulata inainte de pornire) apoi dupa ce pierde presiunea.. moare.

Verificati traseul de benzina.. pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare de la incepator intr-ale VFR-ului (si nu numai): unde pot gasi (daca pot) crash pad-uri pentru RC46-le meu? Eu am tot cautat si nu am reusit sa gasesc nimic out-of-the-box, bolt-on.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wingrack Givi, poate sunt doritori si nu dau de anuntul asta - /index.php?/topic/697084-vand-wingrack-givi/

Se poate adapta usor pe VFR, colegul sorin128 va poate spune mai multe.

Eu am asa ceva si e super misto. Pe toate 2 motocicletele am avut wingrack givi.

 

Se poate vedea aici: /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?p=3452572

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc prea bine modelul VTEC ca sa pot spune daca se potriveste sau nu. Dar stiu ca la VFR 750 F si VFR 800 FI merge adaptat la sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare de la incepator intr-ale VFR-ului (si nu numai): unde pot gasi (daca pot) crash pad-uri pentru RC46-le meu? Eu am tot cautat si nu am reusit sa gasesc nimic out-of-the-box, bolt-on.

Multumesc anticipat!

eu am facut pe comanda200lei la bogdan -Buduru- 0721939183 buc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare de la incepator intr-ale VFR-ului (si nu numai): unde pot gasi (daca pot) crash pad-uri pentru RC46-le meu? Eu am tot cautat si nu am reusit sa gasesc nimic out-of-the-box, bolt-on.

Multumesc anticipat!

 

Te pot ajuta cu, probabil cele mai bune crash pads pe care le-am folosit:

http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/VFR800_v-tec/2003.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici...

 

same old same old ...

voltmetru meu spune asa:

in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V

cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000

 

valorile sunt indiferent de temperatura motorului.

 

alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri.

 

releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii.

 

acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace...

 

 

pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici...

 

same old same old ...

voltmetru meu spune asa:

in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V

cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000

 

valorile sunt indiferent de temperatura motorului.

 

alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri.

 

releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii.

 

acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace...

 

 

pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V :)

Masoara curentul fix la iesirea din releu, daca ai mai mult decat la baterie, mai mult cu 1v sa zicem inseamna ca ceva se intampla pe traseu, daca diferenta e f mica inseamna ca e releul de vina. Tind sa cred ca asta si e, adica releul, odata ce zici ca alt releu incarca normal ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...