Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

incepi cu incarcat de baterie si termini prin a schimba`o daca mai face asa dupa cateva zile,12.7 este voltajul care e in baterie dar asta nu inseamna ca ai si amperajul suficent pentru pornire...daca nu este bateria o iei urmatorii pasi : starterul, electromotorul....si in motor fraiul de pornire dar sunt cazuri foarte rare si nu am auzi de asta la honda..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. am incercat si cu bateria fratelui si face tot asa

Releul are intrare si iesire, masoara iesirea din releu (- pe motor pe ceva care sa fii sigur ca face contact si + pe iesirea din releu) s-ar putea sa nu fie nici o problema cu bateria sau cu releul ci fie sa nu ajunga comanda la electromotor (contact imperfect fire) fie sa ai probleme cu electromotorul(poti verifica masurand daca curentul ajunge la electromotor cand dai la automat). Succesuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dak țin apasat face o singura data. Thunder byte pai care releu?ala de lângă baterie sau ăla de pe cadru dreapta fata?

Urmareste firul de + al bateriei, in releul de pornire se duce. Ala e intrarea in releu (+ul de la baterie), iesirea e celalant care se duce pe electromotor. Minusul se duce pe motor undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dak țin apasat face o singura data. Thunder byte pai care releu?ala de lângă baterie sau ăla de pe cadru dreapta fata?

 

Mie mi-a facut la fel si a fost electromotorul. Mai pornea doar cand ciocaneam cu ceva metalic in el, dar usor, iar in acelasi timp apasam pe butonul de start. Ulterior l-am scos, l-am curatat si acum merge super ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o problema cu VFR-ul meu (2002). De cateva zile, intra foarte greu in viteza a2-a , ba mai mult, cateodata nu intra deloc.Atunci cand intra, caraie de zici ca se rupe.Am incercat la turatii mai mari, mai mici, ambreiajul strans la maxim, tot asa face!!! Are cineva idee ce este, ce s-a intamplat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o problema cu VFR-ul meu (2002). De cateva zile, intra foarte greu in viteza a2-a , ba mai mult, cateodata nu intra deloc.Atunci cand intra, caraie de zici ca se rupe.Am incercat la turatii mai mari, mai mici, ambreiajul strans la maxim, tot asa face!!! Are cineva idee ce este, ce s-a intamplat?

Doar a 2-a?

Verifica nivelul si calitatea lichidului de frana (daca e negru sau negricios, brun schimba-l, trebuie sa fie un galbui aproape incolor), daca totusi ambreiajul e ok iti sugerezi sa faci o tura cu motorul si sa vezi cum se comporta cutia de viteze, treapta a 2-a daca nu ma insel are corespondenta cu a 5-a, deci daca e din cutie ar trebui sa comporte si a 4-a aiurea(sau treapta corespondenta, in cazul in care nu e a 5-a). Poti verifica si pistonasul care actioneaza defapt ambreiajul, vine pe capacul de la pinionul de atac, sa nu ai ceva suruburi slabite pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt sfaturi.

 

am rezolvat pb. piulita care tine un fir(masa) pe electromotor era slabita si kam ruginita si nu facea contact cum trebuie.

am desfacut,am frecat cu smingher si gata,acum porneste normal

Cu placere!

 

 

Ocupati mai sunt vfristii ... iar incepe perioada aia cand trec cateva zile pana mai zice cineva ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De, vara-i mai greu - se merge mai mult p'afara decat pe tastatura :). Eu unul construiesc casa plus ca am suspensia fata la Cesar iar roata si discurile fata trebuie sa vina de la Sirius. Sper sa pot pune totul bine la loc pt a o intide-n Tara Motilor.

Asfalt uscat tuturor VFR-istilor si evitati aglomeratia daca nu vreti sa va serviti propriile oua fierte-n trafic - cam asa-m patit-o eu la parada din C-ta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... :(

 

Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... :(

 

Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc.

Ce mare treaba, iti faci la cineva suportii cu placa metalica sau rama pe care poti prinde placa de case-uri, apoi iti cumperi ce case-uri vrei, de cati L vrei. Vad ca esti din Bucuresti, fa o vizita la Dymanite brothers si vezi cat te ajung suportii(sunt sigur ca or sa fie sub pretul de nou), apoi cauta case-uri, chiar si pe sh, am vazut ca mai sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... :(

 

Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc.

Incearca pe messenger la id-ul cos75mari si vezi daca poate sa-ti aduca setul asta http://www.subito.it/accessori-moto/set-valige-givi-x-honda-vfr-800-vtec-belluno-66412854.htm

Eu prin el mi-am luat suportii si topcase-ul. Sta in italia si trimite saptamanal in tara comenzi.

 

Sau acesta original http://www.subito.it/accessori-moto/borse-valige-honda-vfr-v-tec-palermo-67860815.htm

 

sau asa http://www.subito.it/accessori-moto/borse-valigie-laterali-honda-vfr800-v-tec-vfr-vicenza-60118048.htm

Editat de a_diaconu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de gasit side-case-uri si suporti portiviti VTec-ului la un pret rezonabil... :(

 

Imi incerc norocul si aici: cumpar sidecase-uri si suporti pentru VFR VTec. Nu tin sa fie modelul original, dar vreau sa aiba volum de minim 35L. Multumesc.

Asa ceva la 220Euro ?

http://www.louis.de/_30a9d2035e617c36019a7cd2d1e03ba089/index.php?topic=artnr&artnr=10065231

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffff, va foarte multumesc. Foarte buna ideea. Deja l-am contactat pe om. Am gasit ceva la 150 de euro. Tineti-mi pumnii. :)

 

Eu initial pusesem ochii pe case-urile Motodetail, pe care le vand cei de la Louis, (si datorita pretului imbatabil) dar niciun tehnician de la Kronau nu a reusit sa ma lamureasca daca le pot adapta si gasi suporti pt. mobra mea potriviti cu acele genti...



Pai la pretul asta, doar suportul, nu ma intereseaza... In Italia gasesti suporti + valize originale si la 300 euro si poate chiar si mai ieftin, cu rabdare. Eu vreua sa ies in maxim 200-250 euro cu tot cu suporti, case-uri si transport. :D



Ce mare treaba, iti faci la cineva suportii cu placa metalica sau rama pe care poti prinde placa de case-uri, apoi iti cumperi ce case-uri vrei, de cati L vrei. Vad ca esti din Bucuresti, fa o vizita la Dymanite brothers si vezi cat te ajung suportii(sunt sigur ca or sa fie sub pretul de nou), apoi cauta case-uri, chiar si pe sh, am vazut ca mai sunt.

Multumesc si tie. Sunt prieten si vecin cu cei de la Dynamite Brothers. Am luat legatura cu ei, dar au zis sa vada mai intai ce genti imi cumpar,. pt. a proiecta apoi suportul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...