Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ma deranjeaza pt ca nu-mi place sa stau sa curat si nici la spalatorie, cu tot cu spuma lor, nu prea iese. Sunt din fire comod si ceea ce fac este pt a-mi fi si mai bine si mai comod. :peace:

Nu stiu cat tine un lant, eu de cand am luat mobra avea lantul cam uzat si l-am ingrijit pan-acum. O sa-i vina vremea de schimbat putin mai tarziu.

 

Pai aia te intrebam, te deranjeaza murdaria, probabil din cauze pur estetice, pentru ca uleiul ala amestecat cu mizerie nu afecteaza dpdv functional cu nimic roata, deci e o problema de estetica.

Pai chestia aia pusa de tine e muuult mai urata decat o roata, chiar si murdara. :D

Daca te deranjeaza curatatul... las-o asa, nu te pune nimeni s-o cureti.

Iese, cu o carpa uscata.. nici nu tre sa freci cine stie ce.

 

Btw, frumoasa calatoria!

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imperiul Roman se destrama de mult si nici limba lor nu se mai vorbeste dar aveau zicala asta: De gustibus, non est disputandum. Fiecare-si face jucaria cum doreste iar eu am facut cam ce-am vrut. Multumesc pt opinie si spor la curatat. ;)



Pt curiosi, locatiile exacte unde-au fost facute pozele sunt date, pt fiecare din ele, in acest album: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/album/6919-romanian-apuseni-mountain-trip/

Distractie faina celor ce se pregatesc de MAN!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa gasesti o lista de compatibilitati a.i. sa gasesti mai usor intreband despre mai multe modele. De multe ori poate fi de vina regulatorul de presiune, daca pompa invarte. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si daca merge de F2, nu se potriveste cea de logan (pe bune)?

Nu.

 

Pompa lipseste cu totul. Se mai potriveste de la F2 sau F3. Multam!

F2,F3, Kawasaki zx6r 96-2001(daca nu ma insel), zxr de 400, africa twin, transalp parca, ntv si lista poate continua aproape la nesfarsit.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.

 

F2,F3, Kawasaki zx6r 96-2001(daca nu ma insel), zxr de 400, africa twin, transalp parca, ntv si lista poate continua aproape la nesfarsit.

Pai de ce? Intreb de curiozitate, stiu ca tu esti mai profi, eu nu ma pricep chiar asa. Din lista ta, aveam impresia ca la F2 si zxr400 (din auzite si de pe net) ar merge si cu pompa auto, cum am pus link-ul mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge nimeni la adunare la Man ,dintre vfr isti?

eu parca as taia o in seara asta...

Man eu as merge dar......dupa cate am vazut prognoza meteo se cam lasa cu Tsunami pe la munte asa ca m`ai bine as sta cu ambreiaju` in sus prin Vama VEche..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de ce? Intreb de curiozitate, stiu ca tu esti mai profi, eu nu ma pricep chiar asa. Din lista ta, aveam impresia ca la F2 si zxr400 (din auzite si de pe net) ar merge si cu pompa auto, cum am pus link-ul mai sus.

Aia de logan e pompa interna(lucreaza in benzina, se monteaza in rezervor), merge dar la variantele pe injectie. 750-ul nu e pe injectie si pompa e externa(alt debit, alta presiune, alt sistem).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am si eu o intrebare :astazi am observat ca la un disc de frana de pe roata din fata intre gaurile de racire [cred ca asa le zice]am mai multe fisuri,dar numai la un disc se mai poate circula cu el asa?a mai patit cineva asa ceva?se poate rupe discul?multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am si eu o intrebare :astazi am observat ca la un disc de frana de pe roata din fata intre gaurile de racire [cred ca asa le zice]am mai multe fisuri,dar numai la un disc se mai poate circula cu el asa?a mai patit cineva asa ceva?se poate rupe discul?multumesc.

Nu as recomanda sa mai mergi cu el asa, poate sa crape oricand mai ales ca e pe fata. Stiu pe cineva care are aceeasi problema la un motor identic cu al tau doar ca e vorba de discul spate, in cazul lui discul e destul de uzat si presupun ca asta e unul din motive, dar merge cu el asa de ceva vreme si nu a patit nimic.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as recomanda sa mai mergi cu el asa, poate sa crape oricand mai ales ca e pe fata. Stiu pe cineva care are aceeasi problema la un motor identic cu al tau doar ca e vorba de discul spate, in cazul lui discul e destul de uzat si presupun ca asta e unul din motive, dar merge cu el asa de ceva vreme si nu a patit nimic.

mutumesc.deocamdata trebuie sa risc cu el asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, as vrea sa-l dau pe al meu pusti cu parapanta. Ce/cum as putea face? Merci.



Iata ce vinde un coleg constantean: http://www.youtube.com/watch?v=WDfxl5q-MrU

Nu-l cunosc, doar am gasit anuntul pe youtube si m-am gandit ca poate stiti pe cineva ce si-ar dori cineva o asemenea bijuterie.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai trebuie sa vi cu el la munte.zona Rucar Bran .

fiind o cerere mare pt zborul copiilor lucrez acum mi am comandat echipament special pt a se da impreuna cu mama sa se simta si mai bine si sa imparta si impreuna senzatia.

pretul este la Rucar 200 lei,iar la Bran 300,filmarea sau pozele costand 50 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are dracusorul nevoie de mami, plus ca mami s-ar da doar moarta - e fricoasa - ca si pe moto de altfel.

Cum ai program? Doar in weekend-uri? Am sa revin cu un tel in curand.

Merci pt info si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Fi-miu este acum si sapt viit in tabara asa ca voi incerca sa aj dupa, in timpul saptamanii. See U!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut VFR-isti!

 

A cumparat o prietena un VFR RC36 din 1990. Am dat o tura cu el, aseara pe la 22. Merge brici motorul, zici ca e nou! :)

 

Intrebare:

Se incalzeste cam repede apa, apoi porneste ventilatorul, in regim de mers in oras- Bucuresti ora 22. In mers nu porneste dar cand ajungeam la semafor pornea. Este normal? Indicatorul de temperatura era pe la jumatea cursei.

 

La al meu RC36 nu porneste ventilatorul decat ziua pe caldura mare in stop&go repetat, in rest nu se ridica temperatura la apa. La voi cum e?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Identic ca la tine.

La mine indicatorul de temperatura sta putin peste "prima" (a doua, de fapt, cea mai subtire) gradatie de pe ceas.

post-3763-0-49536000-1373626023_thumb.jpg

Iar ventilatorul porneste numai daca nu ma pot strecura in coloana si prind f. multe semafoare pana sa trec. Ceea ce... hmm. Anul acesta cred ca a pornit o data (lucrarile de la pasajul din Complexul Studentesc).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...