Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La astea ma gandeam si eu.

Nu ma intereseaza cat de greu se incalzesc. Fac numai curse lungi, in afara orasului.

Pleaca spatele pe uscat si pe ploaie nu?

Robert a specificat ca mergea ca handicapatul, chestii de genul asta patesc si eu, indiferent de cauciuc daca trag de motor, mai ales cu cauciucul rece pleaca spatele instant, chiar am dezvolta o placere pentru asta ... plecat cu scartzait de la semafor, "drift-uri", etc :D

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?

Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?

Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

De cat timp am motorul am schimbat cateva cauciucuri, vreo 3-4 parca, recunosc toate sh dar cu dot ok, cu toate pleca spatele, la unele mai greu dar tot pleca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?

Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

 

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

 

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

Michelin Pilot Power sau Pilot Road este o gluma in comparatie cu exemplele de mai sus.

 

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

 

Michelin Pilot Power sau Pilot Road este o gluma in comparatie cu exemplele de mai sus.

 

Aveti grija cu presiunea in pneuri,nu are importanta ce spune producatorul. trebuie sa iei in considerare calitatea drumului care-l ai de parcurs,temperatura si stilul de condus. Chestia cu 2.9(ca asa scrie in carte e apa de ploaie).Aaaaaa! Mare atentie la DOT. Deseori dot-ul face diferenta intre viata si moarte (13metri frana blocata-dubla fractura de bazin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coji de cauciucuri aveti voi mai baieti?Eu merg mereu cu 2.9 pe spate, am o janghina de pilot road 2 din 2009 cred, si singurul loc unde pot sa-l fac sa derapeze e pe nisip.. :huh:

Ai dreptate, pe forum nu derapeaza:)))) Esti haios rau !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

 

Michelin Pilot Power sau Pilot Road este o gluma in comparatie cu exemplele de mai sus.

 

 

Aveti grija cu presiunea in pneuri,nu are importanta ce spune producatorul. trebuie sa iei in considerare calitatea drumului care-l ai de parcurs,temperatura si stilul de condus. Chestia cu 2.9(ca asa scrie in carte e apa de ploaie).Aaaaaa! Mare atentie la DOT. Deseori dot-ul face diferenta intre viata si moarte (13metri frana blocata-dubla fractura de bazin)

 

Eu stiu ca:

- DOT-ul cauciucului nu trebuie sa fie mai vechi de 2 ani;

- presiunea este cea data de producator;

- maxim 10000 km cu un cauciuc.

Eu asa functionez.

Ma gandeam la Metzeler.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele cu plaja de turatie relativ mare nu au rapoartele lungi ci scurte, rapoarte lungi ai sa gasesti la motoare cu mult cuplu si putina turatie, gen shadow. Nu vad pentru ce ti-ar trebui treapta a 6-a mai lunga, poti sa mergi cu a 6-a lejer cu 80 pana la viteza maxima .

pt senzatia de wow => rapoarte scurte deci acceleratie de sportiva .

 

3 motive , unu fiindca are de unde si cuplu/putere excedentara tot timpul la orice turatie peste 3500 , am avut ntv650 , greutatea e doar cu 13kg in + , iar curbele de dyno sunt absolut identice pana la 6400rpm ( cuplu si hp ) .

ntv-u la 4500 avea 100km/h ,asta are la 4700 wtf? => merge supraturata. inclusiv la modele mai noi rapoartele sunt mai lungi .

 

doi pentru o mai mare economie de carburant in trepta a 6-a (depinde si de stilul de mers)

 

si trei...i-am si testat top speed-ul si ajunge imediat in zona de 245+ unde...mai departe nu are cum sa mai urce nu din lipsa de cuplu/putere , ci din lipsa unei alte trepte in sus - ajunge deja pe rosu in limitator.......modelul vfr 750R rc30 nu degeaba avea la foaia spate 40 dinti si fata 16 versus vfr750f 16 fata si 43 spate...rapoarte mai lungi pt top speed fiind model racing.

 

1 dinte in plus la pinionul fatza mi-ar da 6% plus la raportul final. :google:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca:

- DOT-ul cauciucului nu trebuie sa fie mai vechi de 2 ani;

- presiunea este cea data de producator;

- maxim 10000 km cu un cauciuc.

Eu asa functionez.

Ma gandeam la Metzeler.

Este foarte bine cum procedezi dar trebuie luat in consideratie si bugetul. Sunt convins ca foarte putini motociclisti inlocuiesc cauciucurile dupa 10000km. sau dot mai vechi de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt senzatia de wow => rapoarte scurte deci acceleratie de sportiva .

 

3 motive , unu fiindca are de unde si cuplu/putere excedentara tot timpul la orice turatie peste 3500 , am avut ntv650 , greutatea e doar cu 13kg in + , iar curbele de dyno sunt absolut identice pana la 6400rpm ( cuplu si hp ) .

ntv-u la 4500 avea 100km/h ,asta are la 4700 wtf? => merge supraturata. inclusiv la modele mai noi rapoartele sunt mai lungi .

 

doi pentru o mai mare economie de carburant in trepta a 6-a (depinde si de stilul de mers)

 

si trei...i-am si testat top speed-ul si ajunge imediat in zona de 245+ unde...mai departe nu are cum sa mai urce nu din lipsa de cuplu/putere , ci din lipsa unei alte trepte in sus - ajunge deja pe rosu in limitator.......modelul vfr 750R rc30 nu degeaba avea la foaia spate 40 dinti si fata 16 versus vfr750f 16 fata si 43 spate...rapoarte mai lungi pt top speed fiind model racing.

 

1 dinte in plus la pinionul fatza mi-ar da 6% plus la raportul final. :google:

1 - Corect cu o singura precizare, ntv-ul fiind in 2 cilindri, raportat la cilindree are mai mult cuplu, deci poate merge mai subturat la aceeasi viteza.

2 - Depinde de stilul de mers

3 - Cat de des mergi cu 245+ ?

 

In fine nu vreau sa degenereze intr-o cearta sau ceva , nu vad de ce te agiti asa mult pe tema asta. Eu sunt multumit de raportul stock al VFR-ului meu

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte bine cum procedezi dar trebuie luat in consideratie si bugetul. Sunt convins ca foarte putini motociclisti inlocuiesc cauciucurile dupa 10000km. sau dot mai vechi de 2 ani.

 

Sa ai motocicleta nu este ieftin.

Echipament, mentenanta, consumabile, etc....

Pentru viata nu trebuie sa ne calicim!

Cei care nu respecta si fac dupa cum in duce capul (bugetul) sunt un pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

Vai am inceput sa sun ca un profesor de 40 de ani. Stai....asta sunt. lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laura_tazy, on 04 Oct 2013 - 23:51, said:

Incearca Continental Conti Motion,nu o sa derapeze nici pe melci. E suprem. Am mers cu asa ceva pe noroi si trage ca un enduro.

Necazul cu el este ca se macina foarte repede(pe asfalt incins ramane dunga neagra in urma),in 10000km. il faci praf.

Ca alternativa poti incerca Pirelli Diablo Rosso 2,aderenta fantastica.

Eu nu ma plangeam de lipsa aderentei, din contra, sunt foarte multumit de PilotRoad-ul meu.

Am avut si Dunlop Sportmax Qualifier si la fel - very happy - pana am facut pana - cui :(

 

edward_zone, on 04 Oct 2013 - 19:03, said:

deci pana la urma doar un sfat despre cauciucuri si nici un sfat despre ulei?

hai sa discutam despre corul bisericii!

sau ca a venit toamna nu mai motocicleste nimeni nici macar pe forum?

Ce sfat despre ulei vrei tu?

VFR are un motor bullet-proof - nu ai cum sa-l strici.

Merge cu orice fel de ulei, cu conditia sa fie 10W40.

 

Pune ce vrei tu: Valvoline, Motul, Repsol, Motorex, etc.

EU am mers cu toate cele enumerate mai sus si n-am simtit niciodata nici o diferenta.

Ce vrei sa discutam mai mult? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

edward_zone, on 06 Oct 2013 - 22:40, said:

Sa ai motocicleta nu este ieftin.

Echipament, mentenanta, consumabile, etc....

Pentru viata nu trebuie sa ne calicim!

Cei care nu respecta si fac dupa cum in duce capul (bugetul) sunt un pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

Vai am inceput sa sun ca un profesor de 40 de ani. Stai....asta sunt. lol

Pe ultimul cauciuc am dat cam 15eur, un Pilot Road din 2009 - nu e 170 cat trebe, e 160.. dar chiar nu conteaza, n-am simtit nici o diferenta. Cel pe care l-am avut inainte era. .180. :D Am mers deja 2 veri cu el si eu zic ca mai tine, am trecut si inspectia tehnica cu el.

Uleiul costa cam 40euro 4L cu tot cu filtru.

Chiar daca iti iei cauciucuri noi, 2-3 ani te duc ca popa.

Filtrul de aer, bujii - nu-s extraordinar de scumpe si se schimba cam la 20-40.000km.

Asigurarea.. cam 60eur pe an.

Nu cred ca e chiar asa scump.

Daca te pricepi si faci mententanta singur.. chiar e bine.

 

Eu acum 2 sapatamani am masurat jocul la supape la al meu VFR, cu tot cu scos rezervor si radiator si montat tot la loc a durat de la 9 dimineata pana pe la ora 12.. lalait. (BTW - am vazut pe VFR forum ala mare, un nene descria procedura si explica pe juma de pagina cum se scot carburatoarele - pentru verificat jocul la supape - scos capacele chiulaselor - NU E NEVOIE sa scoti carburatoarele, nici macar air-box-ul. Deci atentie ca nu toate tutorialele scrise de diversi pe net sunt si corecte). Nici rezervorul nu trebuie scos complet, nici macar deconectat - se lasa pe spate in pozitie verticala.

 

Echipament, vrajeli, ti le cumperi o data si gata.. ca nu te pune nimeni sa-ti iei casca in fiecare an.

 

edward_zone, on 07 Oct 2013 - 11:06, said:

Cauciucuri

metzeler z6 interact 120/70zr17 (58w) tl - 400 ron

si

metzeler z6 interact 180/55zr17 (73w) tl - 450 ron

sau

800 ron setul

Cum vi se par?

Eu am avut un metzler la Transalp si mi s-a parut de (cuvant urat). :D

 

Vezi ca pe spate la VFR se pune 170/60 ZR17 - de fapt acum vad ca ai modelul de 800, la ala e 180? Sigur?

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot Pilot Road 2 am si eu pe spate, dot 2009 sau 2010 (pe fata am PR3 dot 2010 sau 2011, sigur e un an diferenta intre ele, dar nu mai stie exact daca sunt 2009 si 2010 sau 2010 si 2011). Cu anvelopele astea am luat motocicleta primavara trecuta din Germania si am facut 9000 Km de atunci. Ochiometric nici pe fata nici pe spate nu sesizez uzura in plus fata de atunci.

 

Singura data cand am reusit sa imi intre ABS-ul pe spate a fost odata cand am franat tare cu spatele la primul semafor dupa ce-am plecat din parcare, cam la 100 de metri. La urmatorul semafor, inca vreo 200 de metri, n-am mai reusit. Deja era suficient de bine incalzit cat sa nu se mai poata bloca. Presiunea 2.9 pe spate, cat scrie in manual.

 

N-am cu ce sa compar, e prima motocicleta si sunt primele anvelope, dar eu sunt foarte multumit de ele.

Nu e VFR, dar nu e foarte mare diferenta intre ele.

 

Eu nu ma plangeam de lipsa aderentei, din contra, sunt foarte multumit de PilotRoad-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja era suficient de bine incalzit cat sa nu se mai poata bloca. Presiunea 2.9 pe spate, cat scrie in manual.

Vezi sa nu ai probleme cu frana pe spate , ca altfel nu-mi explic cum nu poti bloca roata spate (cat sa intre abs-ul) , indiferent de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa nu ai probleme cu frana pe spate , ca altfel nu-mi explic cum nu poti bloca roata spate (cat sa intre abs-ul) , indiferent de cauciuc.

Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metzeler z6 interact 120/70zr17 (58w) tl - 400 ron

si

metzeler z6 interact 180/55zr17 (73w) tl - 450 ron

sau

800 ron setul

Cum vi se par?

Daca-s nefolosite si cu DOT oarecum recent, in opinia mea merita. De curiozitate: de unde?

 

Vezi sa nu ai probleme cu frana pe spate , ca altfel nu-mi explic cum nu poti bloca roata spate (cat sa intre abs-ul) , indiferent de cauciuc.

Si eu am reusit sa blochez spatele la cateva franari de urgenta. Ce-i drept, au fost facute in extremis si chiar "i-am dat tot ce-am avut". Motocicleta s-a pus de-a latul drumului, iar anvelopa prezenta urme clare de frecare extrema pe o zona mica. Asta pe la inceputuri... pe masura ce-am mai adunat kilometri si un pic de experienta, am ajuns sa nu prea mai blochez nici fata si nici spatele, indiferent de cat de tare sunt obligat sa franez (nu stiu daca e din cauza ca anticipez mai bine, sau lucrez mai fin cu pedala/maneta) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

georgem, on 07 Oct 2013 - 12:27, said:

Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul.

Loveste pedala aia cat poti si o sa vezi. :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-s nefolosite si cu DOT oarecum recent, in opinia mea merita. De curiozitate: de unde?

 

Sunt noi.

DOT-ul este maxim 2009.

Nu pot sa-mi spuna pentru ca vin din strainate.

Nu pot sa spun de unde dar se pot cere pe PM sau la sectiunea din forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ultimul cauciuc am dat cam 15eur, un Pilot Road din 2009 - nu e 170 cat trebe, e 160.. dar chiar nu conteaza, n-am simtit nici o diferenta. Cel pe care l-am avut inainte era. .180. :D Am mers deja 2 veri cu el si eu zic ca mai tine, am trecut si inspectia tehnica cu el.

Uleiul costa cam 40euro 4L cu tot cu filtru.

Chiar daca iti iei cauciucuri noi, 2-3 ani te duc ca popa.

Filtrul de aer, bujii - nu-s extraordinar de scumpe si se schimba cam la 20-40.000km.

Asigurarea.. cam 60eur pe an.

Nu cred ca e chiar asa scump.

Daca te pricepi si faci mententanta singur.. chiar e bine.

 

Eu acum 2 sapatamani am masurat jocul la supape la al meu VFR, cu tot cu scos rezervor si radiator si montat tot la loc a durat de la 9 dimineata pana pe la ora 12.. lalait. (BTW - am vazut pe VFR forum ala mare, un nene descria procedura si explica pe juma de pagina cum se scot carburatoarele - pentru verificat jocul la supape - scos capacele chiulaselor - NU E NEVOIE sa scoti carburatoarele, nici macar air-box-ul. Deci atentie ca nu toate tutorialele scrise de diversi pe net sunt si corecte). Nici rezervorul nu trebuie scos complet, nici macar deconectat - se lasa pe spate in pozitie verticala.

 

Echipament, vrajeli, ti le cumperi o data si gata.. ca nu te pune nimeni sa-ti iei casca in fiecare an.

 

Eu am avut un metzler la Transalp si mi s-a parut de (cuvant urat). :D

 

Vezi ca pe spate la VFR se pune 170/60 ZR17 - de fapt acum vad ca ai modelul de 800, la ala e 180? Sigur?

 

 

Pai aia inseamna vreo 4 ani... Eu as mai cauta.

 

Pai daca sunt noi si au fost depozitate cum trbuie inseamna ca sunt valabile vreo 5 ani.

Si oricum la anul fac in jur de 10000 km.

Eu asa stiu.

 

Sau daca iau de buna explicatia unui "super membru" as merge pe SH de 15 euro.

Cam atat valoreaza o viata!

Am facut reviziile doar in Ungaria la Honda si am vazut si eu standardele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca sunt noi si au fost depozitate cum trbuie inseamna ca sunt valabile vreo 5 ani.

Si oricum la anul fac in jur de 10000 km.

Eu asa stiu.

Nu contest. Nu zic ca-s terminate si nu-s bune de nimic, doar ca nu mai e atat de buna afacerea pe cat parea initial :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...